The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Nee hoor, keihard eraf, wat een wanprestatie zeg, pfff.

Oke, Djokovic is een vechter, maar Hewitt heeft zoveel kansen gehad deze wedstrijd. En Djokovic was ook nog eens vermoeid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melo en Sa waren vandaag al in 59 games klaar.
Reply
Sjonge jonge Lleyton, niet verwacht dat jij zou choken op zo'n moment. Twee keer een break voor in de 4e waarvan je weet dat als hij die wint, hij een hele goede kans maakt om de partij te winnen.
Wat een zuur verlies zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[Image: wimbledon-732892.JPG]

:razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bij de mixed dubbels moet er nog een tweede ronde gespeeld worden. Dat betekent dus 5 partijen in 3 dagen. Gelukkig is Melo in de herendubbel al wel in de kwartfinale, dus hoeft hij nog maar max. 8 partijen te spelen.
Reply
Ik zie het net nog even terug, Djokovic wint gewoon de wedstrijd op Hawkeye ongeveer. Eerst op een belangrijk bp is de bal een mm in, maar wordt uitgecalld. Daarna in de TB 4e set wordt de bal uitgegeven, maar is weer een mm in.

Hewitt heeft het trouwens lelijk weggegeven in die laatste TB. In de laatste twee sets wint hij vrijwel elke lange rally en in de TB verliest hij ze allemaal! Pas toen hij 5-1 achterkwam, begon hij te tennissen #-o
Maar ook knap van Djoko natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zijn weer begonnen, het wordt een drukke dag.
Melo is het grootste probleem van de organisatie met een zeer druk schema. In de boys singles staat vandaag de resterende partij uit de tweede ronde, de derde ronde en de kwartfinale op het programma.
Reply
Sjonge, die Djokovis is wel een TB-koning zeg Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had wel verwacht dat Berdych iets meer tegenstand zou geven aangezien hij zo makkelijk door het toernooi ging en Nadal al 3x op HC verslagen heeft...
Hij wint alleen servicepunten, in de rally is hij veel te voorzichtig. Hij slaat poepzacht en durft de tweede service van Nadal niet aan te pakken.

Dat is het probleem met Berdych, hij stoot niet door in GSs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verdomme. in beide partijen een TB in de 1e set en in beide partijen naar de verkeerde speler. 't mag ook weleens meezitten. djoko wint idd alle tb's die hij speelt ongeveer. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Baghdatis-Djoko is wel een mooie pot, elke game deuce ongeveer. Wel een beetje te veel fouten, maar meer spanning dan in die andere pot.
Dar zie je al een hele tijd dat Berdych bezwijkt onder de druk en de verkeerde wedstrijdinstelling heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een gelul ad. nadal is gewoon beter dan berdych. niet zo raar aangezien ie beter is dan iedereen behalve federer. met de instelling van berdych is niets mis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jawel, Berdych is veel te voorzichtig, gaat gewoon de rally aan. Hij moet risico nemen, voor het punt gaan, net als Youzhny gisteren deed. Alleen dan win je van Nadal, niet op deze manier.
En hij schudt de hele tijd met het hoofd, ook al niet goed.

Bovendie heeft hij gewoon alle 3x van hem gewonnen op HC, dat moet je vertrouwen geven en dat is totaal niet terug te zien. Zeker niet na het verlies van de 1e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk, dat zijn de punten, die hij op het tweede setpunt op 3-5 30-40 maakte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 setpoints weggewerkt. break 'm nou ook dan.

djoko-baghdatis is idd wel een veel mooiere pot, wordt in de 2e set ook gewoon weer een TB. Marcos ''tovert'' nog niet genoeg.

zit je ook allebei de wedstrijden live te kijken ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beetje te zappen tussen BBC 1 en 2 ja. Meer Baghdatis aan het kijken. Hij is inderdaad nog niet goed genoeg. Hij maakt ook te veel fouten en te weinig returns om het Djoko in zijn servicegames echt lastig te maken. Het lijkt zo een "zakelijke" overwinning van Djoko te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych kan echt helemaal niet met de wind en de spin van Nadal omgaan :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee berdych valt wel tegen. hij zegt vanmorgen nog in de krant dat ie op gras de meeste kans heeft om van nadal te winnen. dit was toch wel een hele mooie kans. nadal moet vermoeid zijn en berdych eigenlijk nog geen echte tegenstand gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Baghdatis maakt nu wel heel veel makkelijke fouten #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych is weer gebroken en ligt er af.
What, me worry?
Reply
berdych geeft 't op. nadal komt gewoon toch weer in de halve finale dit jaar. minimaal. kut soderling had 'm gewoon al lang en breed moeten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het leuke van Baghdatis en dat je ziet dat hij echt lol in het spel heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:berdych geeft 't op. nadal komt gewoon toch weer in de halve finale dit jaar. minimaal. kut soderling had 'm gewoon al lang en breed moeten pakken.
Wat dacht je van Youzhny?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een mooi punt van baghdatis zeg om bp weg te werken! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Djokovic slaat 1 moeilijke bal diep en Baghdatis slaat hem in het net :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:berdych geeft 't op. nadal komt gewoon toch weer in de halve finale dit jaar. minimaal. kut soderling had 'm gewoon al lang en breed moeten pakken.
Wat dacht je van Youzhny?!

die is ondanks de 2-0 in sets nooit in de buurt geweest van de overwinning.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En weer zo'n tweede service om bp weg te werken =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:berdych geeft 't op. nadal komt gewoon toch weer in de halve finale dit jaar. minimaal. kut soderling had 'm gewoon al lang en breed moeten pakken.
Wat dacht je van Youzhny?!

die is ondanks de 2-0 in sets nooit in de buurt geweest van de overwinning.
Ik vind een 2-0 voorsprong in sets toch heel wat! Nadal was kansloos in de eerste twee sets...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
natuurlijk had youzhny moeten winnen, maar nadal blijft wel nadal. dat weten soderling en youzhny nu ook. die zijn allebei flinke gedeeltes van hun partij tegen nadal beter geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zoveel mensen zijn op gras beter dan Nadal, daarom snap ik ook niet dat hij als 2e geplaatst is, maar het blijkt maar weer heel moeilijk om 3 sets van Nadal te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: