05-07-2007, 10:45 PM
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
het grote komkommertijdtopic
|
06-07-2007, 09:55 AM
Quote:Nieuwe Feyenoord-investeerders hopen niet op snelle winst ziet er toch wel goed uit dit plan. ik denk dat dit bij psvee nooit zal lukken omdat er eenvoudigweg te weinig mensen zijn die daarin willen investeren. en ook omdat ze weinig talent hebben natuurlijk. :razz:
06-07-2007, 10:28 AM
waf Wrote:ik denk dat dit bij psvee nooit zal lukken omdat er eenvoudigweg te weinig mensen zijn die daarin willen investeren. en ook omdat ze weinig talent hebben natuurlijk. :razz: Ik denk dat de verbondenheid bij Feyenoord groter is dan de rest van de nederlandse clubs bij elkaar. Hand in hand!
Oh, my god, we bought Kenny!
06-07-2007, 12:32 PM
Quote:ziet er toch wel goed uit dit plan. ik denk dat dit bij psvee nooit zal lukken omdat er eenvoudigweg te weinig mensen zijn die daarin willen investeren. en ook omdat ze weinig talent hebben natuurlijk. :crazy:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
06-07-2007, 01:41 PM
Over komkommertijd gesproken; Op de site AZ.nl weten ze ook niet meer wat ze moeten plaatsen:
Quote:ââ¬ËTellerââ¬â¢ Ari en Sigthórsson staat op 1 En dit staat dus onder 'nieuws'. :roll: En ik denken dat ze hun eerste 'officiele' goal gemaakt hadden in een min of meer serieus oefenwedstrijdje. Ben benieuwd of ze alle goals op de training gaan bijhouden, zodat we halfnovember kunnen lezen; "Teller Ari staat op 431".....
06-07-2007, 10:48 PM
waf Wrote:weinig talent Toch maar weer even :hap: Je hebt gelijk als je bedoeld dat onze jonge spelers itt tot die van Feyenoord de fase talent alweer ontstegen zijn (Gomes,Koné,Farfan,Lazovic). Met Ibi, Isi, Da Costa en die nieuwe Mexicaan heb je echter nog steeds best een leuke ploeg vol talenten. Zet daar Kromkamp,Salcido en Simons bij en je hebt zowaar een hele aardige ploeg. De echte aankomende talenten (Reis en Fagner) mogen dan op de bank plaatsnemen met Bakkel (hey, nog een talent!), Addo, Roorda, Mendez, Zonneveld en de nog te halen spits die ze op het oog hebben naast zich. En Alex is nog steeds niet weg. :eten:
06-07-2007, 11:43 PM
Peter Wrote:waf Wrote:weinig talent En dat noemt zich een PSV supporter.......Bakkel. :roll:
07-07-2007, 12:02 AM
Lazovic is een Feyenoord talent...en is meneer Makaay nog lang niet ontstegen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
07-07-2007, 02:54 AM
Zet Lazo 1x op de bank en je weet niet wat je meemaakt. type perez maar dan nog 3x zo emotioneel. van mij mag perez best naar de boertjes. gaat 't volgend jaar lekker spoken in ehv.
Niets is sterker dan dat ene woord...
07-07-2007, 12:24 PM
Mukkus Wrote:Over komkommertijd gesproken; Op de site AZ.nl weten ze ook niet meer wat ze moeten plaatsen:Krijgen we de romARIo teller.......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
07-07-2007, 01:27 PM
zo, waf is ff naar de 1ste training geweest. samen met 15.000 anderen.
07-07-2007, 04:02 PM
Niet liegen waf, 14.996. Die 4 gele poppetjes zijn niet echt.
07-07-2007, 05:02 PM
Mukkus Wrote:Niet liegen waf, 14.996. Die 4 gele poppetjes zijn niet echt. die had ik helemaal niet meegeteld! :razz:
07-07-2007, 06:23 PM
Wel vet =D>
het legioen heeft er vertrouwen in. Ik hoop niet dat heel dit zooitje volgende week ook op de Oisterwijkse kermis te vinden is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
07-07-2007, 06:48 PM
prachtig dat optimisme....
Kan me het voorstellen na afgelopen seizoen. Zal toch wat zijn als die helicopter boven het stadion straks neerstort...
The great old Ludwig von...
07-07-2007, 07:11 PM
Ze moeten dit jaar een vrachtvliegtuig huren :waf:
We can't, can not get, we can not get enough!!
07-07-2007, 08:02 PM
gittermaster Wrote:prachtig dat optimisme.... vorig jaar was het niet veel minder druk hoor. voor de liefhebber: http://www.fr4ever.nl/index.php?p=foto_1stetraining1 fd schrijft vandaag dat feyenoord met talentpools en aandelenuitgifte 30 mio opgehaald heeft..... das lekker.
07-07-2007, 08:16 PM
Stelletje gloryhunters.
Zag net het rijtje rugnummers van Feyenoord. Rugnummers 2007-2008: 3. Hofland 4. Bahia 5. De Cler 6. Lucius 7. Danny Buijs 8. Van Bronckhorst 9. Makaay 10. Hofs 11. Slory 18. Greene 20. Vlaar 21. Tiendalli 22. Bruins 23. Jordy Buijs 24. Drenthe 25. Wijnaldum 26. Lensky 27. Biseswar 28. Castelen 29. Vincken 31. Timmer 32. Ekramy 33. De Guzman 37. Mulder Is toch nog steeds een mindere selectie dan die van Ajax, AZ en PSV denk ik. :o
07-07-2007, 09:09 PM
Sahin was dus net niet op tijd.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
07-07-2007, 11:03 PM
Guzman wordt dit jaar dus de vrolijke bankzitter met nr. 33
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
07-07-2007, 11:36 PM
Peter Wrote:Is toch nog steeds een mindere selectie dan die van Ajax, AZ en PSV denk ik. :o klinkt niet erg overtuigend. :razz: deze selectie doet zeker niet onder voor az, sterker nog, op papier vind ik het beter dan az en ook psvee. nu nog ff hopen dat ajakkes sneijder kwijtraakt. en.........er komen nog spelers bij hoor. 1 of 2 spitsen bijv. @ petr: sahin heeft direct nummer 17 gekregen. @ bor: guzman had vorig jaar ook 33 :razz:
08-07-2007, 10:43 AM
Quote:Feyenoord vraagt 12 mil.voor Drenthe wat denken die madrilenen nou? als dit waar is vraag ik me af hoe ze dit in hun botte kop halen. drenthe staat nog 4 jaar onder contract, speelt een goed seizoen, is de man van het jeugd ek, 10 clubs zouden hem willen hebben, zouden zij met de opmerking komen: dat is wel veel voor iemand met 29 wedstrijden ervaring. nou, ik heb nieuws voor ze, ik vind het nog aan de lage kant. en als het je niet aanstaat, teringtiefstraalt je maar weer lekker op naar dat kut paelladorp van je. en ik heb nog meer nieuws voor ze: volgend jaar heeft hij 60 wedstrijden gespeeld op eredivisieniveau (en is hij international :razz: ), dus dan kun je helemaal de spaanse poeplap trekken. en nu oprotten met je schuld van 500 mio, en gauw een beetje (net of het wat uitmaakt als ze er nu 20 uitgeven....). mijn psuycholoog vond het beter als ik het ff opschreef. :8:
08-07-2007, 10:50 AM
Quote:en als het je niet aanstaat, teringtiefstraalt je maar weer lekker op naar dat kut paelladorp van je.:lol: :lol: Maar ben het met je eens, echter zo'n super seizoen heeft ie toch niet gespeeld? Ik denk zeker dat t een groot talent is hoor, maar dit seizoen vaak op verkeerde positie gespeeld en heeft volgens mij aardig wat punten gekost
08-07-2007, 11:09 AM
gittermaster Wrote:Quote:en als het je niet aanstaat, teringtiefstraalt je maar weer lekker op naar dat kut paelladorp van je.:lol: :lol: hij heeft vrij goed gespeeld, was volgens de meerderheid van de supporters het enige lichtpuntje. dat weet jnij niet, want dat schrijven ze niet op in de media. daar wordt alleen maar geluld over het pretense jeugdbeleid van ajakkes en az. maar goed, ik kan er gewoon met mijn kop niet bij, madrid volgt hem een heel jaar, vanaf het tournooi in toulon, iedereen wil hem nu hebben (zegt men) en en dat komen zei met het aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft. hij is daarnaast ook never nooit niet de opvolger van roberto carlos. dus ze beoordelen hem ook nog eens verkeerd. hij is veel meer een type davids. niet dat dat slecht is trouwens. echt, laat ze oprotten. die vergelijking met huntelaars slaat helemaal nergens op.
08-07-2007, 11:18 AM
dat weet ik niet want ik zit niet dagelijks in het feyenoord stadion. Echter zie ik wel veel wedstrijden en gaat een maatje van mij wel naar alle westrijden en als ik hem af en toe over Drenthe hoorde...
08-07-2007, 11:21 AM
Drenthe moet gewoon geen back staan, want hij kan én geen man dekken én hij snapt de buitenspelval niet. Dat zorgde voor koddige momenten dit seizoen, en ook tijdens het jeugd-EK. Hij doet gewoon soms hele rare dingen.
Maar als hij op het middenveld komt te staan, kan hij heel goed worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-07-2007, 01:59 PM
Ad Wim Wrote:Drenthe moet gewoon geen back staan, want hij kan én geen man dekken én hij snapt de buitenspelval niet. begin je nou weer? dat was 1x tegen ajakkes en op het aantal tegendoelpunten dat wij gekregen hebben is dat vrij weinig. als iets 250x herhaald wordt bij talpa om het in te wrijven, wil dat niet zeggen dat hij 250x in de fout gegaan is, denkhoofd. voor de rest is het normaal dat een 19-jarige foutjes maakt in een slecht draaiend team. ik vind trouwens dat hij nog veel beter moet, maar dat zal hij bij ons eerder geneuren dan bij madrid.
08-07-2007, 02:26 PM
Ik begin niet weer en het was niet de enige fout. Mijn Feyenoordcollega zegt namelijk exact hetzelfde en die van Gitter ook al. Misschien zie jij het gewoon verkeerd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-07-2007, 02:55 PM
Ad Wim Wrote:Ik begin niet weer en het was niet de enige fout. Mijn Feyenoordcollega zegt namelijk exact hetzelfde en die van Gitter ook al. Misschien zie jij het gewoon verkeerd... jij zegt dat hij de buitenspelval niet snapt en ik zeg je dat hij daarmee maar 1x de fout in gegaan is en dat dat niet wil zeggen dat je de buitenspelval niet snapt. daar begon je vorige keer ook al over en dat is gewoon onzin. ik lees nergens dat een collega van gitter dat ook zegt, hetgeen overigens ook een kutredenering is, uit de serie: 'iedereen zegt het dus het is waar' :roll: word concreet of hou je snavel, met dit vage gelul kan ik helemaal niets.
08-07-2007, 02:59 PM
waf Wrote:(...) hetgeen overiges ook een kutredenering is, uit de serie 'iedereen zegt het dus het is waar' (....) |
« Next Oldest | Next Newest »
|