The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:Hardnekkig gerucht:
Alcides speelt komend seizoen voor FC Twente (vanmiddag presentatie). :eeeek:

Zou een fantastische speler voor die club zijn, maar vreemd dat hij niet gewoon bij PSV blijft. Gezien de rest van de achterhoede zie ik hem best een basisplaats veroveren in Eindhoven als rechter centrale verdediger. Afgelopen seizoen als linksback was geen succes (ook niet zijn postitie natuurlijk), maar van mij mag hij nu nog een kans krijgen.

Da's onderhuur, dat mag niet!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?

Ga jij maar lekker naar die witregel van je kijken, doe je ook eens wat nuttigs.

Jij nog druk met arceren? :lol:

Nee, alle witregels hebben nu een kleurtje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?

Ga jij maar lekker naar die witregel van je kijken, doe je ook eens wat nuttigs.

Jij nog druk met arceren? :lol:

Nee, alle witregels hebben nu een kleurtje.

Wat heeft dat met arceren te maken? :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hardnekkig gerucht:
Alcides speelt komend seizoen voor FC Twente (vanmiddag presentatie). :eeeek:

Zou een fantastische speler voor die club zijn, maar vreemd dat hij niet gewoon bij PSV blijft. Gezien de rest van de achterhoede zie ik hem best een basisplaats veroveren in Eindhoven als rechter centrale verdediger. Afgelopen seizoen als linksback was geen succes (ook niet zijn postitie natuurlijk), maar van mij mag hij nu nog een kans krijgen.

Da's onderhuur, dat mag niet!

van wie niet?
Reply
Van Mukkus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hardnekkig gerucht:
Alcides speelt komend seizoen voor FC Twente (vanmiddag presentatie). :eeeek:

Zou een fantastische speler voor die club zijn, maar vreemd dat hij niet gewoon bij PSV blijft. Gezien de rest van de achterhoede zie ik hem best een basisplaats veroveren in Eindhoven als rechter centrale verdediger. Afgelopen seizoen als linksback was geen succes (ook niet zijn postitie natuurlijk), maar van mij mag hij nu nog een kans krijgen.

Da's onderhuur, dat mag niet!

van wie niet?

Van de FIFA. Zou Koeman hem stiekem hebben doorverkocht?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?

Ga jij maar lekker naar die witregel van je kijken, doe je ook eens wat nuttigs.

Jij nog druk met arceren? :lol:

Nee, alle witregels hebben nu een kleurtje.

Wat heeft dat met arceren te maken? :8:

Weet ik niet, vertel maar...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De persconferentie van FC Twente bleek geen aankoop van een speler, maar de aankondiging van het vertrek van René Eijkelkamp. :razz:
Reply
Mul definitief voor 5 jaar naar Sevilla.
Reply
Fabian Wrote:Mul definitief voor 5 jaar naar Sevilla.

Ik krijg opeens een briljant VI-waardige ingeving voor het wereldje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wa gaat die Eijkelkamp doen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wa gaat die Eijkelkamp doen?

Een neusoperatie bij dokter Schumacher.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Mul definitief voor 5 jaar naar Sevilla.

Ik krijg opeens een briljant VI-waardige ingeving voor het wereldje.

VERTEL!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Wa gaat die Eijkelkamp doen?

Een neusoperatie bij dokter Schumacher.

En een eigen bedrijfje opzetten lees ik net
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bocaloca Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Mul definitief voor 5 jaar naar Sevilla.

Ik krijg opeens een briljant VI-waardige ingeving voor het wereldje.

VERTEL!!!!!!

Ik heb hem onder waf's naam gedaan. Die is groot fan de Mul:

t Wereldje Wrote:Tom de Mul: "SevilJA!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: , die is kansloos (dus zal ie er wel inkomen).
Ik vind 5 M trouwens zwaar veel. Doet die v Geel weer goed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote::lol: , die is kansloos (dus zal ie er wel inkomen).
Ik vind 5 M trouwens zwaar veel. Doet die v Geel weer goed!

5 jaar, niet 5 mio mag ik hopen.

mukkus heeft er ook 1 ingestuurd!
Reply
Ekslem Wrote::lol: , die is kansloos (dus zal ie er wel inkomen).
Ik vind 5 M trouwens zwaar veel. Doet die v Geel weer goed!

Deze 2 ook nog, ook met wafs naam:
Quote:Koeman tijdens de eerste training van PSV: "KoNEE!"
Quote:Eijkelkamp na zijn vertrek bij FC Twente: "Ik ga nu mijn neus in andermans zaakjes steken!"

Ik gok op 0 uit 3.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De Mul tekent een contract voor vijf seizoenen in Spanje en levert Ajax naar verluidt zo'n vijf miljoen euro op.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Koeman tijdens de eerste training van PSV: "KoNEE!"

he, die heb ik ook voor jou ingestuurd. :lol:

en voor ekslem: Kennelijk heeft ook Mols hoop. :razz:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Koeman tijdens de eerste training van PSV: "KoNEE!"

he, die heb ik ook voor jou ingestuurd. :lol:

en voor ekslem: Kennelijk heeft ook Mols hoop. :razz:

Vandaag in het wereldje:

Koeman tijdens de eerste training van PSV: "KoNEE!"
Waf en 1 andere

:cry:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Rene verlaat plotsklaps het Eijkelkamp
Marcel Ukkus :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Koné heeft dus niet de moeite genomen om te komen trainen.. zou wel de (hernieuwde) interesse in Perez verklaren natuurlijk. Wrs weet men binnen PSV al weken dat hij weg wil aangezien Perez een basisplaats als linksbuiten (de plek van Koné) in het vooruitzicht is gesteld. Koné weg voor 10M, Perez erbij voor 2M.. 8M over om de verdediging te versterken. Hakkuh

Van de verklaring "hij dacht gewoon dat we later begonnen met trainen" geloof ik iig geen reet.
Reply
Peter Wrote:Koné heeft dus niet de moeite genomen om te komen trainen.. zou wel de (hernieuwde) interesse in Perez verklaren natuurlijk. Wrs weet men binnen PSV al weken dat hij weg wil aangezien Perez een basisplaats als linksbuiten (de plek van Koné) in het vooruitzicht is gesteld. Koné weg voor 10M cry, Perez erbij voor 2M cry .. 8M over om de verdediging te versterken. Hakkuh

Van de verklaring "hij dacht gewoon dat we later begonnen met trainen" geloof ik iig geen reet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Sorry, ik bedoel uiteraard 14M (wat in de winter al geboden werd) en 1,8M (de vraagprijs die Feyenoord wel, maar PSV niet wilde betalen.
Reply
Peter Wrote:Sorry, ik bedoel uiteraard 14M cry (wat in de winter al geboden werd) en 1,8M cry (de vraagprijs die Feyenoord wel, maar PSV niet wilde betalen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:Koné heeft dus niet de moeite genomen om te komen trainen.. zou wel de (hernieuwde) interesse in Perez verklaren natuurlijk. Wrs weet men binnen PSV al weken dat hij weg wil aangezien Perez een basisplaats als linksbuiten (de plek van Koné) in het vooruitzicht is gesteld. Koné weg voor 10M, Perez erbij voor 2M.. 8M over om de verdediging te versterken. Hakkuh

Van de verklaring "hij dacht gewoon dat we later begonnen met trainen" geloof ik iig geen reet.

Voor een PSV-supporter vind ik deze reactie( vooral de smiley) wel erg vreemd. Kone is een heel belangrijke speler in de voorhoede van PSV. Hij moet alleen meer scoren. Door Perez is hij zeker niet te vervangen, dat is een compleet ander type speler. En voor 8 miljoen haal je nog geen nieuwe Alex. Alsof PSV er al niet vreselijk zwakker op geworden is.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Koné heeft dus niet de moeite genomen om te komen trainen.. zou wel de (hernieuwde) interesse in Perez verklaren natuurlijk. Wrs weet men binnen PSV al weken dat hij weg wil aangezien Perez een basisplaats als linksbuiten (de plek van Koné) in het vooruitzicht is gesteld. Koné weg voor 10M, Perez erbij voor 2M.. 8M over om de verdediging te versterken. Hakkuh

Van de verklaring "hij dacht gewoon dat we later begonnen met trainen" geloof ik iig geen reet.

Voor een PSV-supporter vind ik deze reactie( vooral de smiely) wel erg vreemd. Kone is een heel belangrijke speler in de voorhoede van PSV. Hij moet alleen meer scoren. Door Perez is hij zeker niet te vervangen, dat is een compleet ander type speler. En voor 8 miljoen haal je nog geen nieuwe Alex. Alsof PSV er al niet vreselijk zwakker op geworden is.....

10 miljoen bruto - belastingen = 6 miljoen netto. Perez erbij voor 2,5 mijloen......3,5 miljoen over om de verdediging verder te verzwakken. Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Volgens de Televaag :

Quote:Liverpool dicht bij vraagprijs Ajax


AMSTERDAM - Liverpool heeft een officieel bod uitgebracht op Ajaxaanvaller Ryan Babel, dat dichtbij de vraagprijs van 20 miljoen euro ligt. De Premierleagueclub wil de spits, die onlangs met Jong Oranje Europees kampioen werd, graag toevoegen het elftal. Ajax is bereid om over een transfer te onderhandelen.

De speler zelf, die op dit moment geniet van een vakantie in Suriname, geeft inmiddels aangegeven graag naar Liverpool te willen vertrekken.
Reply
Iemand die zijn trainingen mist en het rendement heeft van een kanarie levert echt geen 10 millio op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: