The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Trainingsresultaten
Quote:The player Joep Segeren has raised to 19 on the Finishing skill


Nog een weekje en dan geen finishen meer! Techniek here I come!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kloppenberg naar 13 op spelinzicht.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
The player Joep Segeren has raised to 5 on the Technique skill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kracht naar acht
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
06/07/07
De speler Henk Lips is gestegen naar 5 op Kracht.
The great old Ludwig von...
Reply
handling (GK) naar 5
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
The player Wilfred Souer has raised to 5 on the Strength skill
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Quote:The player Joep Segeren has raised to 20 on the Finishing skill

En de eerste speler in CT die iets gemaxed heeft!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Quote:The player Joep Segeren has raised to 20 on the Finishing skill

En de eerste speler in CT die iets gemaxed heeft!

Van Pijperen maxed elke week 3 spelers, dus zo bijzonder is dat niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jaloers? Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Jaloers? Wink

Nee hoor, ik blijf zo ver mogelijk bij die Pijperen vandaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Jaloers? Wink

Nee hoor, ik blijf zo ver mogelijk bij die Pijperen vandaan.

Hmmm....misschien toch ff de opstelling aanpassen. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Jaloers? Wink

Nee hoor, ik blijf zo ver mogelijk bij die Pijperen vandaan.

Hmmm....misschien toch ff de opstelling aanpassen. :wink:

Hoezo? Hij doet het alleen voor de teambuilding. :wink: Een positief iets dunkt mij.
Reply
07/07/07
The player Ben Van Wijmeersch has raised to 2 on the Long Shots skill

06/07/07
The player Ben Van Wijmeersch has raised to 6 on the Technique skill

03/07/07
The player Ben Van Wijmeersch has raised to 4 on the Game Vision skill
Reply
Zojuist de coach naar level 4 opgekrikt.
What, me worry?
Reply
The player Joep Segeren has raised to 6 on the Technique skill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lenigheid naar 4. Nu alle skills weer in het groen. :razz:

Komt er een kleine financiele beloning voor zijn ijverig trainen. Want er zijn al keepers met een personal trainer op 6. En anderen met een salaris van 12k, die hard op weg zijn. Ik moet in dit tempo een klein echt jaartje wachten om op 5 te komen. Mijn concurenten gaan uitlopen. :cry: Behalve Sjaak natuurlijk, maar dat is een collega. Wink
Reply
volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris
Reply
T00L Wrote:volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris

Het was ook meer dat ik over 2 weken op vakantie ben voor 3 weken. En nu de tijd heb om te onderhandelen. Wink En dat zal wel voor meer spelers gelden. Hetzelfde als we besluiten om de teamtraining aan te passen. Dan kan dat beter nu gedaan worden. Dan over een week of 2. Wanneer (ik inschat) de meeste op vakantie zijn.
Reply
bovendien kunnen er geen eenmalige bonussen gegeven worden he.
Bovendien moeten wij allemaal wachten om op 5 te komen...ik kom nog maar 90 000 te kort Tongue
Reply
ik mag nog 3 a 4 weken wachten voor ik PT4 aan kan schaffen :S
Reply
Mac Wrote:bovendien kunnen er geen eenmalige bonussen gegeven worden he.
Bovendien moeten wij allemaal wachten om op 5 te komen...ik kom nog maar 90 000 te kort Tongue

Het gaat mij er ook meer om dat de keepers het veel meer van hun pt moeten hebben. Ik ga er vanuit dat veldspelers wel de helft van de teamtrainingen mee kunnen pakken. Wij trainen steeds apart.
Reply
daarom hebben de keepers in het begin toch ook een (flinke) extra bonus gekregen?
Reply
keepers kunnen ook wat aan kracht doen hoor. Uitlopen heb ik ze nog niet zien doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
T00L Wrote:daarom hebben de keepers in het begin toch ook een (flinke) extra bonus gekregen?

Dat klopt. En daar ben ik nog steeds blij mee. Maar een 10.000 extra is in verhouding tot een 90.000 die er nodig zijn voor een pt 5 niet zo veel meer.
Reply
Adder Wrote:keepers kunnen ook wat aan kracht doen hoor. Uitlopen heb ik ze nog niet zien doen.

Voor keepers lijkt mij dat niet nuttig. Heel af en toe heb ik maar 1 procentjes fitness in een wedstrijd verloren. En dan moet ik aardig veel ballen op goal hebben gehad.
Reply
Forever Wrote:
T00L Wrote:daarom hebben de keepers in het begin toch ook een (flinke) extra bonus gekregen?

Dat klopt. En daar ben ik nog steeds blij mee. Maar een 10.000 extra is in verhouding tot een 90.000 die er nodig zijn voor een pt 5 niet zo veel meer.

een pt5 helpt niet meer zooo veel hoor (is ook met afnemende percentages)
betwijfel dus of het geld dat je'r moet insteken wel rendabel is..
Reply
Forever Wrote:
T00L Wrote:volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris

Het was ook meer dat ik over 2 weken op vakantie ben voor 3 weken. En nu de tijd heb om te onderhandelen. Wink En dat zal wel voor meer spelers gelden. Hetzelfde als we besluiten om de teamtraining aan te passen. Dan kan dat beter nu gedaan worden. Dan over een week of 2. Wanneer (ik inschat) de meeste op vakantie zijn.

teamtraining staat pas een week. Vooralsnog is er geen enthousiasme om 3x kracht en 3 xtackling te krijgen( lees althans geen reacties daarop).
Nieuwe contracten bied ik wel half Augustus aan, dus jullie hebben nog wel ff.....
Verwacht niet de jackpot, want ik had al gezegd dat ik de club sowieso financieel gezond wil houden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Forever Wrote:
T00L Wrote:volgens mij zouden we eerst het stadion flink pimpen, zodat daarna iedereen flink omhoog kan met salaris

Het was ook meer dat ik over 2 weken op vakantie ben voor 3 weken. En nu de tijd heb om te onderhandelen. Wink En dat zal wel voor meer spelers gelden. Hetzelfde als we besluiten om de teamtraining aan te passen. Dan kan dat beter nu gedaan worden. Dan over een week of 2. Wanneer (ik inschat) de meeste op vakantie zijn.

teamtraining staat pas een week. Vooralsnog is er geen enthousiasme om 3x kracht en 3 xtackling te krijgen( lees althans geen reacties daarop).
Nieuwe contracten bied ik wel half Augustus aan, dus jullie hebben nog wel ff.....
Verwacht niet de jackpot, want ik had al gezegd dat ik de club sowieso financieel gezond wil houden.

Oke, Ik vind tackling (3x) wel een goed idee. Kracht (3x) zie ik minder nut van in. Omdat ik graag onze middenvelders hierin beter zie worden.
Reply
pffff PT 5 ,6 . Ik zit nog steeds op PT 3. Nog 8000 en dan kan ik eindelijk eens een PT 4 aanschaffen.
Insane life.
Reply


Forum Jump: