The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ja doe de discussie maar af met een Calimero. Lijkt me genoeg te zeggen.

Dit geldt overigens niet alleen voor PSV, maar ook voor de overige clubs in NL.

Verschrikkelijke Calimero die je er bent
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Da costa naar Porto?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die laat PSV niet snel gaan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dan doen ze er een weekje langer over :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Van Hanegem nieuwe coach Utrecht
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 12 juli om 10:29

FC Utrecht heeft in Willem van Hanegem een nieuwe trainer gevonden. De oud-international en oud-speler van de Domstedelingen keert terug op het oude nest en vervult de vacature die de vertrokken Foeke Booy naliet.


Van Hanegem goldt al een tijdje als een belangrijke kandidaat om de trainersvacature op zich te nemen, maar FC Utrecht ging eerst voor Co Adriaanse. Deze zag de baan echter niet zo zitten, waardoor de Utrechters achter Van Hanegem aanzaten.

Nadat Van Hanegem zijn carrière als speler in 1983 afsloot bij Feyenoord, ging hij het jaar daarop aan de slag als assistent-trainer in De Kuip. Hier begon de trainerscarrière van De Kromme. In 1986 ging Van Hanegem aan de slag bij FC Utrecht als assistent van Nol Berger (één seizoen) en Han Berger (twee seizoenen).

Na FC Wageningen (assistent), Holland (amateurs), Al Hilal, AZ, Sparta en assistent-coach bij het Nederlands Elftal is dit alweer de negende klus van de oud-middenvelder. Bij zijn nieuwe werkgever mag hij ook direct aan de slag; FC Utrecht heeft zich ingeschreven voor de Intertoto-competitie en moet op 21 of 22 juli aan de bak voor de eerste wedstrijd.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zeer verrassend. Leuke club, maar zeer matige selectie. Ben benieuwd....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem,

Ik snap wel dat psv geen financiële draagkracht heeft om een talent voor 7 mio te kopen ( lazovic heeft al genoeg gekost ). Maar waarom maken ze dan elke keer de supporters blij met een dooie mus ? Keer op keer maken ze in berichtgeving duidelijk dat het een kwestie van 'minuutjes' is voordat de desbetreffende speler een boer is, en keer op keer mislukt het....

Neem een voorbeeld aan Feyenoord en Ajax, komt weinig naar buiten en als het dan naar buiten komt zit er 9 van de 10 keer een kern van waarheid in.

Maar ook daar heeft Koeman een aandeel in, dat is nu eenmaal een trainer die alles via de media wil spelen en overal namen laat 'vallen'....
Reply
Ben ik met je eens. Irriteer me vaak aan koeman en zeker ook aan dat name dropping in de media. Zie daar de toegevoegde waarde niet van in en werkt imo alleen maar nadelig. Idd ook niet fijn tov de supporters

Ajax moet zich ook wel strenger aan regeltjes houden (ivm beurs) en hebben met v Geel een hele goede en diplomatieke vent in huis. Ben het ook met je eens dat Ajax het in dit op zicht beter aan pakt.

Bij Fey wijd ik het op het moment aan dat zij veel goede spelers moesten aantrekken en hierdoor makkelijker met geld 'strooide'. Tel daarbij op de invloed van Janssen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bocaloca Wrote:Van Hanegem nieuwe coach Utrecht
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 12 juli om 10:29

FC Utrecht heeft in Willem van Hanegem een nieuwe trainer gevonden. De oud-international en oud-speler van de Domstedelingen keert terug op het oude nest en vervult de vacature die de vertrokken Foeke Booy naliet.


Van Hanegem goldt al een tijdje als een belangrijke kandidaat om de trainersvacature op zich te nemen, maar FC Utrecht ging eerst voor Co Adriaanse. Deze zag de baan echter niet zo zitten, waardoor de Utrechters achter Van Hanegem aanzaten.

Nadat Van Hanegem zijn carrière als speler in 1983 afsloot bij Feyenoord, ging hij het jaar daarop aan de slag als assistent-trainer in De Kuip. Hier begon de trainerscarrière van De Kromme. In 1986 ging Van Hanegem aan de slag bij FC Utrecht als assistent van Nol Berger (één seizoen) en Han Berger (twee seizoenen).

Na FC Wageningen (assistent), Holland (amateurs), Al Hilal, AZ, Sparta en assistent-coach bij het Nederlands Elftal is dit alweer de negende klus van de oud-middenvelder. Bij zijn nieuwe werkgever mag hij ook direct aan de slag; FC Utrecht heeft zich ingeschreven voor de Intertoto-competitie en moet op 21 of 22 juli aan de bak voor de eerste wedstrijd.

En dan de eerste wedstrijd van het seizoen tegen Feyenoord.
Ben benieuwd
The great old Ludwig von...
Reply
Volgens Marca is er een akkoord :

Quote:EL REAL MADRID PAGARÍA 7 MILLONES DE EUROS

Ya hay acuerdo con el Feyenoord por Drenthe
R. R. Madrid
El Real Madrid ha llegado a un acuerdo con el Feyenoord de Rotterdam para hacerse con los servicios del joven lateral holandés Royston Drenthe, una de las revelaciones del Europeo sub-21.

El club blanco desembolsaría siete millones de euros para fichar a uno de los jugadores que más gustan en la dirección deportiva de la casa blanca. Ahora falta que el club llegue a un acuerdo con Drenthe para cerrar el fichaje.

Bron: Marca.com
Reply
ze bedoelen dudek.
Reply
Fabian Wrote:Volgens Marca is er een akkoord :

Quote:EL REAL MADRID PAGARÍA 7 MILLONES DE EUROS

Ya hay acuerdo con el Feyenoord por Drenthe
R. R. Madrid
El Real Madrid ha llegado a un acuerdo con el Feyenoord de Rotterdam para hacerse con los servicios del joven lateral holandés Royston Drenthe, una de las revelaciones del Europeo sub-21.

El club blanco desembolsaría siete millones de euros para fichar a uno de los jugadores que más gustan en la dirección deportiva de la casa blanca. Ahora falta que el club llegue a un acuerdo con Drenthe para cerrar el fichaje.

Bron: Marca.com

Drenthe heeft ook een huis gekocht in madrid! Een wit huis!

Misschien hier een appartementje?
[Image: 795px-Estadio_Santiago_Bernabéu_01.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:ze bedoelen dudek.


is die ook onder 21 dan ?
Bangkok resident.
Reply
Whoehahahahahahahahahaha......
Quote:Net op Radio 1: Gesprek met Perez:
PSV is akkoord gegaan met een hogere transfervergoeding, maar dan moest Perez afzien van bonussen e.d....Perez bevestigde dit zelf.

Oh, wat zielig van PSV.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Whoehahahahahahahahahaha......
Quote:Net op Radio 1: Gesprek met Perez:
PSV is akkoord gegaan met een hogere transfervergoeding, maar dan moest Perez afzien van bonussen e.d....Perez bevestigde dit zelf.

Oh, wat zielig van PSV.

Ze winnen de komende 5 jaar toch geen hol meer, dus prima zaak voor Perez Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:Zou Perez al spijt hebben van zijn transfer nu er een vacante positie linksbuiten is bij Ajax?

die trainer met dat lupoog moest hem niet....

hij heeft nu volgens radio 1 eigen premies ingeleverd zodat ajaks en psv er uit konden komen...
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:Whoehahahahahahahahahaha......
Quote:Net op Radio 1: Gesprek met Perez:
PSV is akkoord gegaan met een hogere transfervergoeding, maar dan moest Perez afzien van bonussen e.d....Perez bevestigde dit zelf.

Oh, wat zielig van PSV.

1,7M voor een 32-jarige psychopaat is idd niet helemaal wijs!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Als deze deal doorgang gaat vinden, lever ik mijn seizoenskaart in. Icon_evil


'Heracles meldt zich voor Benson'
Fred Benson staat in de serieuze belangstelling van Heracles Almelo. Bronnen binnen de club hebben aan Omroep Gelderland zelfs laten weten dat er al officieel contact is gelegd met Vitesse om over een transfer te onderhandelen.

De 23-jarige Ghanees maakte het vorige seizoen vooral als invaller indruk in Arnhem. Ook volgend seizoen lijkt er geen basisplaats weggelegd te zijn voor de spits, aangezien Vitesse zich reeds versterkte met Harrie Gommans en Santi Kolk. Ook Mads Junker staat nog onder contract bij de club.

In Almelo heeft men met Igor Gluscevic en Everton slechts twee spitsen in de selectie. De Tukkers hopen dan ook minstens één, het liefst twee aanvallers vast te leggen. Benson moet één van deze vacatures gaan bekleden.


Undecided

Als ik het grappig bedoeld had, had ik er wel een Undecided emoticon achter gezet.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Groningen wijst Ajax de deur =;
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 12 juli om 19:57

FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez. Beide clubs hebben de afgelopen dagen contact gehad, maar Groningen laat via het digitale thuis weten ‘niet in een onderhandelingstraject te willen komen’.

Middels een fax heeft Groningen nogmaals haar positie kenbaar gemaakt. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, legt algemeen directeur Hans Nijland uit.

“Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club. In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt.”

“In het verleden móest FC Groningen wel eens spelers verkopen vanwege de financiële positie van de club. Hoewel de bomen nog steeds niet tot in de hemel reiken, ligt die tijd nu achter ons. Wij zijn een financieel gezonde club met een positief eigen vermogen. Wij vinden het naar onze supporters en sponsors toe een verplichting om er alles aan te doen Suárez te behouden.”

“Ik las in een tijdschrift dat Van Geel tegen Wesley Sneijder heeft gezegd dat het bod van Valencia een belediging was voor zowel de speler als de club. Datzelfde wil ik nu zeggen over het bod dat Ajax op Suárez heeft gedaan. Maar welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten”, aldus een strijdvaardige Nijland. =D>

Suárez (20) werd vorig jaar zomer overgenomen van Nacional uit Montevideo. De verrichtingen van de jonge aanvaller vielen niet alleen in Nederland op. In januari van dit jaar werd hij al uitgenodigd voor de nationale ploeg van Uruguay en speelde Suárez zijn eerste A-interland. In totaal scoorde hij vijftien treffers voor De Trots van het Noorden en werd hij mede daardoor uitgeroepen tot Speler van het Jaar.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
He Petr, reageer jij nog weleens op IGM's???? :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Arveladze kiest voor Levante
12.07.2007 - 17:42
Shota Arveladze vervolgt zijn loopbaan bij Levante UD. De Spanjaarden melden donderdag dat de Georgische spits naar Valencia komt. Voorwaarde is wel dat AZ hem transfervrij laat gaan. Als AZ instemt met een vertrek, tekent de 34-jarige Arveladze een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar.
Trainer Louis van Gaal van AZ gaf vorige week al aan dat Arveladze zou vertrekken. De spits kan in de ogen van Van Gaal niet meer een heel seizoen aan. Hij zei ook Arveladze een transfer te gunnen. De Georgiër leek op weg naar Qatar, maar hij kiest alsnog voor Levante, waar de Nederlander Riga Mustapha speelt. De club legde eerder ook al oud-Roda JC-doelman Vladan Kujovic vast.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
V Geel geeft trouwens aan dat een club wel degelijk de speler mag benaderen zonder toestemming van zijn club als de club al minimaal drie maal benaderd is. Hoor ik nu voor het eerst, maar vind het een vrij aparte regel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jong en naief menneke :razz:

Quote:Babel verwacht belangrijke rol bij Liverpool
13 juli 2007


Ryan Babel heeft weinig bedenktijd nodig gehad om Liverpool zijn jawoord te geven. De Oranje-international stelt dat hij een belangrijke rol gaat spelen in de plannen van manager Rafael Benitez. Babel tekende donderdag op Anfield Road een vijfjarige verbintenis.


"De trainer heeft me zijn plannetjes uitgelegd", laat Babel weten over zijn gesprek met Benitez. "Mijn gevoel is goed bij die plannen. Dat is voor mij ook een voorwaarde om deze beslissing te nemen. Ooit zou ik de stap toch wel een keer willen maken. Dat had volgend seizoen kunnen zijn. Of over twee jaar. Maar als je deze kans krijgt is het simpel."

Babel nam tussen twee trainingen door afscheid van zijn ploegmaten bij Ajax. "Ik vertrek met pijn in mijn hart, maar zal nog vaak terugkeren in Amsterdam. Ik zal ook de jongens met wie ik heb gespeeld niet vergeten. We zien elkaar vast wel weer een keer terug."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Jong en naief menneke :razz:

Quote:Babel verwacht belangrijke rol bij Liverpool
13 juli 2007


Ryan Babel heeft weinig bedenktijd nodig gehad om Liverpool zijn jawoord te geven. De Oranje-international stelt dat hij een belangrijke rol gaat spelen in de plannen van manager Rafael Benitez. Babel tekende donderdag op Anfield Road een vijfjarige verbintenis.


"De trainer heeft me zijn plannetjes uitgelegd", laat Babel weten over zijn gesprek met Benitez. "Mijn gevoel is goed bij die plannen. Dat is voor mij ook een voorwaarde om deze beslissing te nemen. Ooit zou ik de stap toch wel een keer willen maken. Dat had volgend seizoen kunnen zijn. Of over twee jaar. Maar als je deze kans krijgt is het simpel."

Babel nam tussen twee trainingen door afscheid van zijn ploegmaten bij Ajax. "Ik vertrek met pijn in mijn hart, maar zal nog vaak terugkeren in Amsterdam. Ik zal ook de jongens met wie ik heb gespeeld niet vergeten. We zien elkaar vast wel weer een keer terug."


Ik denk eerder dat hij de nieuwe Fowler gaat worden, dus alleen spelen als de andere spitsen rust krijgen.
Bangkok resident.
Reply
Wat is het toch een clown die van Hanegem! :lol:
Kan maandag pas beginnen omdat ie dit weekend moet golfen Undecided

Quote:"Ik ga niet flauw zeggen dat de cirkel nu rond is"
12 juli 2007


In het zaaltje waar FC Utrecht donderdagmiddag Willem van Hanegem presenteerde als nieuwe coach volgden de lachsalvo's elkaar in hoog tempo op. Stel de coach een vraag en er volgt een niet-begrijpende blik, een kwinkslag of een woordgrap als antwoord. Van Hanegem is wel blij om terug te zijn. "Maar ik ga nu niet flauw doen dat de cirkel rond is of zo. Daar houd ik niet zo van."


De coach verwees daarmee direct naar de persconferentie van Louis van Gaal, een paar jaar geleden. De huidige coach van AZ las bij die gelegenheid een gedicht voor, met als belangrijkste conclusie dat de cirkel voor hem rond was. Op een vraag van een verslaggever of Van Hanegem ook een gedicht had geschreven antwoordde hij: "Geef je naam maar, dan stuur ik met Sinterklaas wel wat op."

Toch had de benoeming van Van Hanegem wel iets van een thuiskomst. De 63-jarige oud-international speelde tussen 1979 en 1981 bij de club en was er bovendien assistent-trainer onder De Ruijter en Berger. Of zoals voorzitter Jan Willem van Dop het zei: "Ik proef onder onze aanhangers een groot draagvlak voor de trainer Van Hanegem."

De coach staat maandag voor het eerst voor de spelersgroep. Eerder kon niet volgens hem. De golfbaan lonkt: "Ik moet nog aan mijn handicap werken. Woensdag heb ik mijn rondje echt flink verpest, ik heb nog nooit zo slecht gespeeld en ben een doos ballen kwijtgeraakt. Onbewust ben je er toch mee bezig, nadat Utrecht voor me aan de deur was geweest."

Van Hanegem houdt tijdens zijn dienstverband ook zijn nevenfuncties bij het Algemeen Dagblad en RTL aan. Hij is columnist bij de krant en analyseert wedstrijden bij RTL. "Waarom niet?", vroeg de oefenmeester zich af. "Zolang het past is het geen probleem." Grappend: "Al mag het niet meer dan drie dagen van de voorzitter."

FC Utrecht is niet de eerste werkgever die de oud-coach van onder meer Feyenoord, AZ, Sparta en het Arabische Al Hilal probeert te strikken. Eerder was China concreet. "Ik heb zelfs tien uur in het vliegtuig gezeten. Maar er kwamen uiteindelijk mensen tussen die niet konden rekenen, nou zoek het dan maar uit."

Toch had Van Hanegem ook een serieuze boodschap. Hij wil van FC Utrecht weer een club maken die moeilijk te bestrijden is, vooral in eigen huis. "Zo was het vroeger en zo moet het ook weer worden. Je ging hier vroeger als speler niet graag naar toe. Dat moet terugkeren."

De coach is bovendien benieuwd of hij er in slaagt om FC Utrecht anders en beter kan laten voetballen dan de ploeg onder zijn voorganger Foeke Booy - die vrij onverwacht vertrok naar Saudi-Arabië - deed. "Soms zit je te kijken en dan denk je dat het beter kan. Voetballen blijft toch het mooiste spelletje van de wereld," aldus de oefenmeester.

De coach wil met assistenten David Nascimento en John van Loen een drie-eenheid worden. "Ik spreek nooit van assistenten, maar van collega's. We gaan het met zijn drieën doen. Iedereen heeft daarin zijn eigen inbreng."

Met zijn zoveelste grap van de avond sloot hij de presentatie af. "Of ik spelers beter wil maken? Nee, daar is de dokter voor. Ik wil wel proberen om ze beter te laten voetballen."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat wordt gewoon europees voetbal voor de fc utreg =D>
Bangkok resident.
Reply
Quote:Clubs hebben één maand de tijd’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 13 juli om 09:23

Binnen nu en vier weken zal de toekomst van Wesley Sneijder duidelijk worden. De middenvelder van Ajax geeft de geïnteresseerde clubs een maand de tijd om hun belangstelling concreet te maken.

“Door het vertrek van Ryan Babel is de kans dat Ajax mij laat gaan weer kleiner”, vertelde de Oranje-international donderdagmiddag tijdens de opening van een sportwinkel in het centrum van Amsterdam. “Zo reëel moet je zijn en ik vind het ook geen straf om nog een jaar Ajax mee te maken. Maar liefst maak ik toch nog snel de stap.”

“Wel heb ik inmiddels voor mezelf een nieuwe deadline gesteld. Als ik met Ajax op 14 augustus meespeel in het eerste duel in de Champions League-voorronde, dan blijf ik zeker nog een jaar hier. Want ik wil deze zomer alleen weg voor een andere club die mij in de Champions League kan opstellen.”

Op 14 augustus gaat de derde voorronde van het belangrijkste Europese bekertoernooi van start. De Amsterdammers moeten dan tegen een nog onbekende tegenstander zich plaatsen voor de groepsfase van het miljoenenbal.

“De categorie Bolton Wanderers vind ik niet interessant. Die 14de augustus wordt dus een soort deadline. Wat mijn marktwaarde is? Geen idee. Maar die ligt in elk geval hoger dan het bedrag dat Valencia voor mij over had”, aldus Sneijder.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jan hoog in de bol.
Bangkok resident.
Reply
En PSV is uitgewinkeld #-o

Ik had nog graag een ervaren centrale verdediger en een meer controlerende middenvelder gezien, maar blijkbaar hoeft dat niet zo nodig van Boeman Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:En PSV is uitgewinkeld #-o

Ik had nog graag een ervaren centrale verdediger en een meer controlerende middenvelder gezien, maar blijkbaar hoeft dat niet zo nodig van Boeman Icon_evil

Als ze weer kampioen worden zou ook wel erg saai zijn, dus nu maar een keer AZ.
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: