The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WSOP Main event 2007
#91
ontopic: laatste 10 zijn bekend (ze gaan door tot laatste 9 vandaag)

Seat 1 - Raymond Rahme - 12.875 million
Seat 2 - Alex Kravchenko - 2.81 million
Seat 3 - Lee Childs - 18.05 million
Seat 4 - Jerry Yang - 6.13 million
Seat 5 - Lee Watkinson - 11.715 million
Seat 6 - Steven Garfinkle - 4.925 million
Seat 7 - Tuan Lam - 20.1 million
Seat 8 - Philip Hilm - 19.31 million
Seat 9 - Jon Kalmar - 20.2 million
Seat 10 - Hevad "Rain" Khan - 11.035 million

Scotty nguyen er uit als 11e. Geen hele grote namen meer bij deze laatste 10, sterker nog ik ken er geen een. Philip Hilm was degene die Ed de Haas uitschakelde door z'n flushdraw allin te pushen...nu dus gewoon aan de FT met een zeer goeie stack
Reply
#92
harry_bierdop Wrote:
Depor Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Mac Wrote:trouwens hij callt zelfs een raise en hij limp niet! Er werd geraised naar 80k en die callde hij.

Idd.. en daarom is de hand ook zo interessant voor beide mannen. 350k preflop in de pot... das 1/3 stack van beide heren.

Maar ik zou zeggen, lees dat topic waarnaar Mac linkte eens goed door! Leuk en inhoudelijk ook vrij goed topic.
(ennuh... misschien kan Depor dan even tegen die jongens zeggen dat ze niet van die moeilijke afkortingen moeten gebruiken want dat doet niemand :lol: )

Zeg nergens dat niemand het doet, en zeg ook nergens dat het moeilijk is. Vind het alleen niet nodig om die afkortingen te gebruiken, wel blijven lezen pokerpro.

Ok, ik ben nu enigzins dronken maar goed.... jij zegt al eerder tegen mij: lul niet zo lomp jong! jij zegt dat over al de pokerpro's die afkortingen en termen en daarnaast zet je mij nog eens voor lul! (ik doe niets anders als gewoon dezelfde afkortingen als hun gebruiken)

Jij zelf snapt gewoon nog geen kut van al die afkortingen en termen die gebruikt worden maar denk vervolgens wel de dikke lul uit te hangen door te zeggen dat niemand (geen pro's, waar de discussie hier over ging), die termen ook gebruiken. Maar goed... waarschijnlijk zit iedereen weer mis en heeft de grote Depor gelijk..

Deze post is een stuk intelligenter dan al je andere...misschien is het handig dat je altijd enigzins dronken bent....
Al die pokerpro's zeg ik nergens, zeg nergens dat geen enkele pokerpro ze gebruikt, zeg nergens dat ik niets van EV- etc snap.
Zeg ook niet dat iedereen mis zit en zeg ook nergens dat ik gelijk heb (ben wel de grote Depor daar zit je goed mee)
Dus lul eens niet zo lomp jong...
Gebruik jij je EV- etc gewoon maar......aangezien iedereen dat toch gebruikt, typ ik wel in "normale taal" mr de grote poker pro.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#93
Hier doe je net alsof de gebruikte termen en afkortingen grote onzin zijn en nergens op slaan..
Depor Wrote:Hij had pech...hij trilde zo erg dat zijn EV uit zijn broekzak viel, hier brak zijn M samen met zijn UTG PP PS.

Oke je hebt gelijk, je zei niet dat niemand de termen gebruikte het was maar de helft die ze niet gebruikte. (vind dit sowieso een sterke opmerking van je want volgens mij heb je nog nooit een handanalyse gelezen van een pro op een site als pokerinfo of nkpoker)
Depor Wrote:En standaard poker termen zijn leuk, beetje jammer dat de helft van de pro's die termen zelf niet gebruikt.


Maar goed.. nogmaals ik gebruik dingen als UTG, PP, CO om een hand gewoon sneller en ik vooral een stuk korter te posten (Jij noemt het: "Doen alsof je het spelletje uitgevonden hebt"), Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik under the gun, pocket pair en cut off allemaal uit zou gaan schrijven... lijken me toch simpele afkortingen die door iedereen te begrijpen zijn.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#94
harry_bierdop Wrote:Hier doe je net alsof de gebruikte termen en afkortingen grote onzin zijn en nergens op slaan..
Depor Wrote:Hij had pech...hij trilde zo erg dat zijn EV uit zijn broekzak viel, hier brak zijn M samen met zijn UTG PP PS.

Oke je hebt gelijk, je zei niet dat niemand de termen gebruikte het was maar de helft die ze niet gebruikte. (vind dit sowieso een sterke opmerking van je want volgens mij heb je nog nooit een handanalyse gelezen van een pro op een site als pokerinfo of nkpoker)
Depor Wrote:En standaard poker termen zijn leuk, beetje jammer dat de helft van de pro's die termen zelf niet gebruikt.


Maar goed.. nogmaals ik gebruik dingen als UTG, PP, CO om een hand gewoon sneller en ik vooral een stuk korter te posten (Jij noemt het: "Doen alsof je het spelletje uitgevonden hebt"), Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik under the gun, pocket pair en cut off allemaal uit zou gaan schrijven... lijken me toch simpele afkortingen die door iedereen te begrijpen zijn.

Zelfs als je ze uitschrijft begrijp ik ze niet allemaal ... :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#95
Box Brother Wrote:Zelfs als je ze uitschrijft begrijp ik ze niet allemaal ... :lol:

Hebben we dan voor jan lul dit topic aangemaakt? Icon_evil

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=9333">viewtopic.php?t=9333</a><!-- l -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#96
harry_bierdop Wrote:Hier doe je net alsof de gebruikte termen en afkortingen grote onzin zijn en nergens op slaan..
Depor Wrote:Hij had pech...hij trilde zo erg dat zijn EV uit zijn broekzak viel, hier brak zijn M samen met zijn UTG PP PS.

Oke je hebt gelijk, je zei niet dat niemand de termen gebruikte het was maar de helft die ze niet gebruikte. (vind dit sowieso een sterke opmerking van je want volgens mij heb je nog nooit een handanalyse gelezen van een pro op een site als pokerinfo of nkpoker)
Depor Wrote:En standaard poker termen zijn leuk, beetje jammer dat de helft van de pro's die termen zelf niet gebruikt.


Maar goed.. nogmaals ik gebruik dingen als UTG, PP, CO om een hand gewoon sneller en ik vooral een stuk korter te posten (Jij noemt het: "Doen alsof je het spelletje uitgevonden hebt"), Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik under the gun, pocket pair en cut off allemaal uit zou gaan schrijven... lijken me toch simpele afkortingen die door iedereen te begrijpen zijn.

De allereerste post was wanneer ik redelijk chagi was (lees net geopereerd) en ik snap ze allemaal wel, maar vind het gewoon kut lezen.
Verder heb ik genoeg analyses en handen gezien (newsleech, alle WSOP van 2004 tot nu + alle High Stakes en de meeste EPT) waar het amper tot niet gebruikt werd. Maar het boeit verder niet zo domme eerste post en een reactie van jou waar we nog ff op konden voortborduren.
Typ jij zoals jij wil, ik schrijf het wel gewoon uit.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#97
garfinkle eruit als 10e en volgens mij is de FT nu dus bekend Smile
Reply
#98
Treesong Wrote:
Box Brother Wrote:Zelfs als je ze uitschrijft begrijp ik ze niet allemaal ... :lol:

Hebben we dan voor jan lul dit topic aangemaakt? Icon_evil

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=9333">viewtopic.php?t=9333</a><!-- l -->

ah... nou wordt er een stuk meer duidelijk :oops:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#99
Depor Wrote:Verder heb ik genoeg analyses en handen gezien (newsleech, alle WSOP van 2004 tot nu + alle High Stakes en de meeste EPT) waar het amper tot niet gebruikt werd.

Ja oke dat zijn DVD's! Gasten praten natuurlijk niet met afkortingen (dan is er geen touw meer aan vast te knopen) maar die gasten typen ook gewoon PP en CO.

Maar goed, laten we er maar over ophouden... ik zal wel af en toe wat voluit schrijven en dan maken we vanlaten we zeggen +EV: De verwachtingswaarde op lange termijn is positief :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Seat 1: Jon Kalmar Chips: $20.320.000
Engeland, 34 jaar.

De 34 jarig Kalmar is een pokerprofessional uit Engeland. Hij haalde in de pre events geen enkele keer het prijzengeld. Hij besloot om het Main event niet te gaan spelen. Omzetten van zijn vliegticket kostte echter $600. Dit bedrag spendeerde hij toen maar aan het laatste kwalificatietoernooi, welke in het Rio werd gehouden. Uiteraard won hij hier zijn ticket. Nu maakt hij grote kans om pokermiljonair te worden.



Seat 2: Lee Childs Chips $13.240.000

Verenigde Staten, 35 jaar, informaticus



Seat 3: Philip Hilm, Chips $22.070.000

Denemarken, 31 jaar

Chipleader Hilm is afkomstig uit Denemarken, maar woont in Engeland. Afgestudeerd econoom. Na het faillissement van zijn bedrijf een aantal jaren geleden, was Hilm aan lager wal geraakt. Is nu al een tijdje pokerprofessional. Hilm was verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ed de Haas. Zijn 44 maakte toen een gelukkige flush op de river. Staat niet bekend als een topspeler.



Seat 4: Jerry Yang Chips $8.459.000

Verenigde Staten, 39 jaar

Is maatschappelijk werker en afgestudeerd psycholoog. Jerry won zijn ticket via een kwalificatietoernooi.

Seat 5: Raymond Rahme. Chips $ 16.320.000
Zuid Afrika, 62 jaar

Rahme is de oudste speler aan tafel. In Zuid Afrika won hij al diverse live toernooien. Hier won hij ook een ticket naar de WSOP. Rahmer dreef voor zijn pensionering een bed and breakfast.

Seat 6: Tuan Lam Chips $ 21.315.000

Canada, 41 jaar

Tuan is Vietnamees van geboren en is professioneel pokerspeler. Hiervoor was hij metaalwerker. In 2005 had hij 2 kleine, in the money finishes op de WSOP.


Seat 7: Alex Kravchenko $ 6.570.000
Rusland, 36 jaar
Kravchenko noemt zichzelf een “bussinesman”. Dit lijkt mij in Rusland een erg brede term. In Europa haalde hij al diverse goede resultaten. In 2001 won hij de Oostenrijkse PLO Masters en het Russische pot limit kampioenschap. Hij staat niet bekend om zijn vrolijke en amicale uitstraling. Een typische Russische “bussinesman” dus.


Seat 8: Lee Watkinson Chips $ 9.925.000
Verenigde Staten, 40 jaar

Lee is behalve zakenman ook dierenactivist. Een typische combinatie. Vooral het lot van de chimpansees gaat hem aan het hart. De afgestudeerd econoom heeft een platenzaak en een kledingzaak. Die heeft hij gekocht van zijn pokerinkomsten. Hij was in 2006, de Pot Limit Omaha wereldkampioen. Lee is de bekendste speler aan tafel.



Seat 9: Hevad Khan Chips $ 9.205.000
Verenigde Staten, 22 jaar

Internet pokerproffesional. Khan speelt pas echt multitable poker. Hij speelt naar eigen zeggen regelmatig op 43 tafels tegelijk!!



De bracelet van dit jaar is gemaakt door de Zwitserse horlogemaker Corum. De bracelet van het main event verschilt van de andere bracelets. Dit is een 18 karaats wit gouden bracelet van 136 gram met maar liefst 120 diamanten!
Bangkok resident.
Reply
43 tafels :eeeek: bij meer dan 2 heb ik al moeite
Reply
Mac Wrote:43 tafels :eeeek: bij meer dan 2 heb ik al moeite

Heb wel eens 6 gedaan, maar is zo frustrerend als je op tafel 1 AQ hebt en op tafel 2 flopt er AQQ
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Mac Wrote:43 tafels :eeeek: bij meer dan 2 heb ik al moeite

Heb wel eens 6 gedaan, maar is zo frustrerend als je op tafel 1 AQ hebt en op tafel 2 flopt er AQQ

haha dat had ik laatst dus...AJ op de ene tafel en Qx op de andere. Valt er op de ene tafel QQ dus ik flink betten en raisen...was dat dus de tafel waar ik AJ had.
Reply
daarom speel ik 1 toernooi op 1 tafel en een cash game op de andere(en cashgames alleen 6 handed)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="https://r.espn.go.com/espn/feedroom/postToFeedroomBackup?sbdmn=wsp">https://r.espn.go.com/espn/feedroom/pos ... ?sbdmn=wsp</a><!-- m -->

hier kun je de FT zien! zonder hole cards dat wel en het werkt alleen in IE!
Reply
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mooi
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
Hilm eruit. de chiplead aan het begin. Zijn flushdraw werd gepakt door TPTK.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
sick! hilm gaat weer eens allin met een flushdraw en wordt gecalled door iemand met top pair top kicker...Yang gaat van 8e in de chiplead naar dik chipleader (1/3 van de chips!)
Reply
flinke pot....
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
Die Yang heeft gewoon 1/3 van de chips nu :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoppa en daar gaat ie weer! watkinson heeft een 7 nodig!
Reply
Pfff, callen met A9...
Maar hij is nu toch wel heel erg favoriet.

Hij moet alleen kappen met dat gelul over en naar god Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaa hoor weer 8M erbij!
Reply
Ad Wim Wrote:Hij moet alleen kappen met dat gelul over en naar god Puke

misschien moet ik dat ook maar gaan doen! het helpt wel blijkbaar Wink
Reply
Het duurt wel verdomde lang voordat er weer gedeeld wordt zeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lang leve de samenvattingen idd Wink maar wel elke hand actie zo ongeveer
Reply
Ik vind die Yang nu al een irritant mannetje, net als Jamie Gold vorig jaar. Twee van die noobs die toevallig alles hitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goeie call van childs!!!
Reply
sooooooooooooo sick
Reply


Forum Jump: