The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
Geen vuiltje aan de lucht, wel wolken.... #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Regen, dat is niet heel gunstig...

Ik weet het niet. Ik vond dat Bartoli er beter in kwam tegen het einde van de de set. Haar eerste game in de tweede set was ook vrij goed. Vaak is het sowieso moeilijk om scherp te blijven na het winnen van de eerste set. Nu zal John haar wel op scherp zetten.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Daar heb je gelijk in, ze kwam er beter in. Maar voor de rest was ze toch vrij kansloos in die set, dus misschien dat ze nu met haar coach een andere tactiek gaat bedenken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Wat staat die Bartoli stom te springen steeds.

Ja viel me ook al op..

Denk om haar benen los te krijgen. Ze heeft die zware partij van gister in der benen zitten en zal daarom vrij stijf zijn..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
We gaan weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matige set, ze is duidelijk minder, vaak gewoon te laat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze begint goed in de 3e

40-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Bartoli maakt geen fout meer, dat is irritant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze laat zich helemaal gek maken door die maniertjes van Bartoli :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ze laat zich helemaal gek maken door die maniertjes van Bartoli :|

Klopt en ze laat zien mentaal niet de sterkste te zijn. Veel te veel met andere dingen bezig.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ze gaat er gewoon aan, Bartoli is gewoon beter deze set...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Ze laat zich helemaal gek maken door die maniertjes van Bartoli :|

Klopt en ze laat zien mentaal niet de sterkste te zijn. Veel te veel met andere dingen bezig.

Hoe ze haar ouders moet vertellen dat ze pot is bijvoorbeeld :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Vooral met die maniertjes van Bartoli, ze heeft zich gewoon uit de wedstrijd laten 'lullen'. Toch jammer, want ze was veel beter in de eerste set. Bewijst maar weer eens dat er nog veel te leren is.
Wel kut dit :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De tranen lijken er alweer aan te komen Sad

Ze lijkt te beseffen dat ze er wel heel dichtbij zat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vooral met die maniertjes van Bartoli, ze heeft zich gewoon uit de wedstrijd laten 'lullen'. Toch jammer, want ze was veel beter in de eerste set. Bewijst maar weer eens dat er nog veel te leren is.
Wel kut dit :|

Weet niet of dat het is. Ik hou het op een stukje onderschatting en blijven hangen in de slechte momenten...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kom op! Karakter tonen en dat irritante wijf terug naar Frankrijk sturen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
2-5, over en sluiten vrees ik :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-2. Jammer, want er had meer ingezeten Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jammer, maar klasse toernooi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeker goed toernooi! Maar dit "meisje" moet nog ongelooflijk veel leren. Zowel mentaal als qua inzicht....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ach, ze is ook pas 18
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En lelijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Met wat make-up is er nog best wat van te maken:

[Image: wtaqd60.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Zeker goed toernooi! Maar dit "meisje" moet nog ongelooflijk veel leren. Zowel mentaal als qua inzicht....

inzicht kan ik niet echt over oordelen (hoewel ik haar nog nooit zo goed heb zien spelen), maar ik vond dat ze dit toernooi juist heeft getoond dat ze mentaal wel sterk is. heel geconcentreerd in veel partijen die door regen werden onderbroken. ook tjsakkavadsig probeerde haar eruit te huilen en sarren en dat is haar niet gelukt.

dat ze nu in de derde set van de kwartfinale (indachtig ook de partijen in de dubbel en de mix) slechter gaat spelen is volgens mij meer een fysiek probleem dan een mentaal probleem. en als het al mentaal is dan komt dat door haar moeheid.

zeer knap gedaan van misa, en het leuke is dat er nu wat te verbeteren overblijft en dat ze niet wordt weggetikt door henin.
Reply
Tripplexxx Wrote:Zeker goed toernooi! Maar dit "meisje" moet nog ongelooflijk veel leren. Zowel mentaal als qua inzicht....

Qua inzicht vind ik haar aardig verbeterd.

Mentaal zal ze nooit de sterkste worden, maar de echte winnaarsmentaliteit is er iig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En vooral fysiek heeft ze me verbaast.

Volgens mij is ze wel 10 kilo afgevallen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben het met waf eens. Mentaal was ze juist ijzersterk dit toernooi. Bij tegenslag toonde zich van haar sterkste kant, de beste ballen sloeg ze op nadeel na 40-0 voorsprong.
Het tweede gedeelte van de partij tegen Bartoli was inderdaad niet goed, maar ze heeft mij daarvoor al overtuigt.
Reply
Ad Wim Wrote:Met wat make-up is er nog best wat van te maken:

[Image: wtaqd60.jpg]

Met kort haar niet :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Zeker goed toernooi! Maar dit "meisje" moet nog ongelooflijk veel leren. Zowel mentaal als qua inzicht....

inzicht kan ik niet echt over oordelen (hoewel ik haar nog nooit zo goed heb zien spelen), maar ik vond dat ze dit toernooi juist heeft getoond dat ze mentaal wel sterk is. heel geconcentreerd in veel partijen die door regen werden onderbroken. ook tjsakkavadsig probeerde haar eruit te huilen en sarren en dat is haar niet gelukt.

dat ze nu in de derde set van de kwartfinale (indachtig ook de partijen in de dubbel en de mix) slechter gaat spelen is volgens mij meer een fysiek probleem dan een mentaal probleem. en als het al mentaal is dan komt dat door haar moeheid.

zeer knap gedaan van misa, en het leuke is dat er nu wat te verbeteren overblijft en dat ze niet wordt weggetikt door henin.

Die laatste zin beaam ik. Henin had ze hooguit 4 games tegen gepakt.

Krajicek is mentaal zeker gegroeid en het ontbeert haar zeker niet aan vechtlust. Het mentale gedeelte wat ik bedoel kwam gisteren weer naar boven en is een beetje een bekend verhaal van vroeger.
Ze wint gisteren de eerste set redelijk eenvoudig en vol bravoure. Na de regenpauze loopt het ff wat minder, ze begint de schelden, stuitert een paar keer met haar racket en het geloof verdwijnt uit haar spel. In plaats van in de baan te stappen(wat ze de eerste set heel goed deed), gaat ze achterover hangen en afwachtend spelen. Service is niet meer overtuigend en Bartoli komt in de rally en krijgt vat op de voorspelbare service. Na de regenpauze heeft ze geen moment meer in de wedstrijd gezeten, ze kon niet uit het negatieve komen en je zag haar uitstralen dat ze wedstrijd uit haar handen liet glippen. Mogelijk is dit in eerste instantie onderschatting. Ik had haar liever tegen Jankovic zien spelen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En nu er weer heel simpel uit in een 1e ronde tegen een zeer matige tegenstander...

Pieken en dalen zullen we maar zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: