The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Voor mij is het iig duidelijk dat die Drenthe alleen maar naar de knikkers heeft gekeken ipv naar zijn persoonlijk belang. Daarnaast lijkt het me ook geen slimme jongen. Zo komt ie iig niet over in interviews. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien.

jij doet net of dit allemaal de waarheid is. zo betrouwbaar is die independent niet dacht ik, hoewel ze het goed hadden bij bijbal.

drenthe is volgens mij iig ook geen domme jongen. is trouwens ook 2de geweest bij een nk skaten. maar goed, los daarvan is het erg veel geld voor een surinaamse familie uit rotterdam oost. ook hij kan zijn poot breken en volgend jaar nergens meer gewenst zijn....

Met die waarheid heb je het over de knikkers neem ik aan, want de rest is mijn bescheiden mening. Bedrag zal iig hoog zijn, lijkt mij. Je hebt overigens helemaal gelijk dat het voor hem en zijn familie heel veel geld is en dat het ook zomaar afgelopen kan zijn met je carriere. DUs van die kant is het idd wel begrijpelijk.

Mss is ie niet dom. Ik vind hem iig wel dom overkomen en een beetje arrogant en popiejopie, maar dat is de leeftijd mss wel. Als ik hem hoor en zie, moet ik altijd denken aan Nigel de Jong. Ook zo'n verschrikkelijke irritante gast (vele malen erger overigens dan hoe Drenthe overkomt).
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Voor mij is het iig duidelijk dat die Drenthe alleen maar naar de knikkers heeft gekeken ipv naar zijn persoonlijk belang. Daarnaast lijkt het me ook geen slimme jongen. Zo komt ie iig niet over in interviews. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien.

jij doet net of dit allemaal de waarheid is. zo betrouwbaar is die independent niet dacht ik, hoewel ze het goed hadden bij bijbal.

drenthe is volgens mij iig ook geen domme jongen. is trouwens ook 2de geweest bij een nk skaten. maar goed, los daarvan is het erg veel geld voor een surinaamse familie uit rotterdam oost. ook hij kan zijn poot breken en volgend jaar nergens meer gewenst zijn....

Met die waarheid heb je het over de knikkers neem ik aan, want de rest is mijn bescheiden mening. Bedrag zal iig hoog zijn, lijkt mij. Je hebt overigens helemaal gelijk dat het voor hem en zijn familie heel veel geld is en dat het ook zomaar afgelopen kan zijn met je carriere. DUs van die kant is het idd wel begrijpelijk.

Mss is ie niet dom. Ik vind hem iig wel dom overkomen en een beetje arrogant en popiejopie, maar dat is de leeftijd mss wel. Als ik hem hoor en zie, moet ik altijd denken aan Nigel de Jong. Ook zo'n verschrikkelijke irritante gast (vele malen erger overigens dan hoe Drenthe overkomt).

zijn idool is toch edgar davids, ik vind hem daar toch ook wel heel erg veel op lijken, alleen dan de lieve versie ipv de agressieve vrouwenmishandelaar.
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:Met die waarheid heb je het over de knikkers neem ik aan

nee, jij zegt dat drenthe al voor het geld gekozen heeft, maar het zijn maar geruchten. bosz heeft gezegd dat feyenoord alleen gaat praten bij een bod van minimaal 12 mio. misschien is het allemaal gelul, en dan zit jij drenthe een beetje te veroordelen.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Met die waarheid heb je het over de knikkers neem ik aan

nee, jij zegt dat drenthe al voor het geld gekozen heeft, maar het zijn maar geruchten. bosz heeft gezegd dat feyenoord alleen gaat praten bij een bod van minimaal 12 mio. misschien is het allemaal gelul, en dan zit jij drenthe een beetje te veroordelen.

Het gaat puur om de evt. keuze. Maakt niet uit of het al rond is. ALS ie het doet, doet ie het imo voor het geld.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Voor mij is het iig duidelijk dat die Drenthe alleen maar naar de knikkers heeft gekeken ipv naar zijn persoonlijk belang. Daarnaast lijkt het me ook geen slimme jongen. Zo komt ie iig niet over in interviews. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien.

jij doet net of dit allemaal de waarheid is. zo betrouwbaar is die independent niet dacht ik, hoewel ze het goed hadden bij bijbal.

drenthe is volgens mij iig ook geen domme jongen. is trouwens ook 2de geweest bij een nk skaten. maar goed, los daarvan is het erg veel geld voor een surinaamse familie uit rotterdam oost. ook hij kan zijn poot breken en volgend jaar nergens meer gewenst zijn....

Met die waarheid heb je het over de knikkers neem ik aan, want de rest is mijn bescheiden mening. Bedrag zal iig hoog zijn, lijkt mij. Je hebt overigens helemaal gelijk dat het voor hem en zijn familie heel veel geld is en dat het ook zomaar afgelopen kan zijn met je carriere. DUs van die kant is het idd wel begrijpelijk.

Mss is ie niet dom. Ik vind hem iig wel dom overkomen en een beetje arrogant en popiejopie, maar dat is de leeftijd mss wel. Als ik hem hoor en zie, moet ik altijd denken aan Nigel de Jong. Ook zo'n verschrikkelijke irritante gast (vele malen erger overigens dan hoe Drenthe overkomt).

Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar Nigel "ik blijf zeker nog een jaar!" de Jong is inderdaad een gigantische kwalster, en die hoef ik nooit meer in de ArenA terug te zien. 10 mio voor Drenthe is geen gek bedrag, zeker niet als Babel 17 opbrengt (iedereen in de ArenA lacht zich slap! :lol: ongeveer twee goede wedstrijden in drie jaar en dan 17 mio!!!)...
Reply
Kuyt zal ook wel denken waarom was ik geen 17 miljoen waard ?
Bangkok resident.
Reply
Overigens wel grappig dat wasiman vanwege "onervarenheid" wordt ingeruild voor de "ervaren" zaakwaarnemer "pa drente"... :^o Lekker rooiston!
Reply
Flixieluv Wrote:Overigens wel grappig dat wasiman vanwege "onervarenheid" wordt ingeruild voor de "ervaren" zaakwaarnemer "pa drente"... :^o Lekker rooiston!

Tja, als negers geld ruiken, komt de familie altijd een graantje meepikken hè :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoe krijgt die zenden het toch steeds voor elkaar om bij de grote clubs aan de bak te mogen terwijl hij maar een matige speler is #-o
Bangkok resident.
Reply
30M voor Sneijder. Hoe lang is zijn contract nog? Want zo'n bedrag gaat natuurlijk niemand betalen, ook over een jaar of over 2 jaar niet. En ben benieuwd of Sneijder dit echt zo goed gaat handelen als hij gezegd heeft, hij staat nou niet bepaald bekend als een makkelijk ventje. :|
Reply
Ricochan Wrote:Hoe krijgt die zenden het toch steeds voor elkaar om bij de grote clubs aan de bak te mogen terwijl hij maar een matige speler is #-o

Marseille, vergane glorie Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Hoe krijgt die zenden het toch steeds voor elkaar om bij de grote clubs aan de bak te mogen terwijl hij maar een matige speler is #-o

Marseille, vergane glorie Xtragaap4de

Best of the rest in Frankrijk (Lyon zal nog wel 10 jaar op rij kampioen worden) en CL-voetbal is toch geen vergane glorie? :p
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Hoe krijgt die zenden het toch steeds voor elkaar om bij de grote clubs aan de bak te mogen terwijl hij maar een matige speler is #-o

Marseille, vergane glorie Xtragaap4de

Best of the rest in Frankrijk (Lyon zal nog wel 10 jaar op rij kampioen worden) en CL-voetbal is toch geen vergane glorie? :p

Zal wel komen dat ik het zo'n treurige, grijze competitie vind.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Flixieluv Wrote:Overigens wel grappig dat wasiman vanwege "onervarenheid" wordt ingeruild voor de "ervaren" zaakwaarnemer "pa drente"... :^o Lekker rooiston!

Ik vind t ook een apart verhaal.
Weet r t fijne niet van, maar volgens mij was ie toch al 5 jaar degene die zijn belangen behartigde.
En wanneer het lucratief wordt, wordt hij ingeuirld door pappa.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Flixieluv Wrote:Overigens wel grappig dat wasiman vanwege "onervarenheid" wordt ingeruild voor de "ervaren" zaakwaarnemer "pa drente"... :^o Lekker rooiston!

Ik vind t ook een apart verhaal.
Weet r t fijne niet van, maar volgens mij was ie toch al 5 jaar degene die zijn belangen behartigde.
En wanneer het lucratief wordt, wordt hij ingeuirld door pappa.

je weet toch niet wat die wasiman geflik theeft. misschien heeft hij wel allemaal toezeggingen gedaan aan clubs of iets anders vervelends voor drenthe.

sportjournaal zat er wss naast

Quote:Real bevestigt interesse Drenthe

MADRID - Real Madrid voert gesprekken met Feyenoord over de overgang van Royston Drenthe. Dat heeft voorzitter Ramon Calderon van de kampioen van Spanje woensdag bevestigd.
ANP

"De interesse is er maar de onderhandelingen zijn nog niet in een vergevorderd stadium", verklaarde de preses voor de microfoon van de zender Onda Cero.

Real Madrid is niet de enige club met interesse voor Drenthe. Volgens de Engelse kwaliteitskrant Independent wil Chelsea het talent voor een bedrag van 10 miljoen euro overnemen.

De club zou bereid zijn om Drenthe vervolgens nog even bij Feyenoord te laten voetballen.

Reactie

De persvoorlichter van Feyenoord bevestigde woensdagochtend tegenover NU.nl dat diverse clubs zich officieel gemeld hebben voor het talent. "Maar wij willen Drenthe houden en doen verder geen mededelingen", aldus de zegsman. "Er is geen deal, met welke club dan ook."
Reply
waf Wrote:de Engelse kwaliteitskrant Independent

Waarom die term nou weer? Zo van: het staat niet in the Sunday Sport dus het zal wel waar zijn? Belachelijke term....
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:de Engelse kwaliteitskrant Independent

Waarom die term nou weer? Zo van: het staat niet in the Sunday Sport dus het zal wel waar zijn? Belachelijke term....

je doet net of ik het geschreven heb.

maar ik vind het wel een nuttige toevoeging trouwens. een kwaliteitskrant als nrc plaatst niet dit soort gossip, dus ik vind het wel relevant om te weten of het bij een buitenlandse krant wel of niet om een als kwaliteitskrant te boek staande krant gaat.

en dan moet je het nog niet voor waar aannemen, maar ook minder snel als onwaar
Reply
waf Wrote:je doet net of ik het geschreven heb.

Het staat in jouw post toch? En je staat er blijkbaar achter... dus of je het wel of niet geschreven hebt is tamelijk arbitrair. NRC een kwaliteitskrant? Welke Nederlandse krant is dan geen kwaliteitskrant? Waarin zit em de kwaliteit? Wordt de NRC gedrukt op beter papier? Hebben ze betere strips? Wat? Wat nou met die kwaliteitskrant? Een arrogante kloteterm is het!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:je doet net of ik het geschreven heb.

Het staat in jouw post toch? En je staat er blijkbaar achter... dus of je het wel of niet geschreven hebt is tamelijk arbitrair. NRC een kwaliteitskrant? Welke Nederlandse krant is dan geen kwaliteitskrant? Waarin zit em de kwaliteit? Wordt de NRC gedrukt op beter papier? Hebben ze betere strips? Wat? Wat nou met die kwaliteitskrant? Een arrogante kloteterm is het!

ik quote/citeer iets, dat wil niet zeggen dat ik er dus achter sta.

en ja, nrc staat te boek als kwaliteitskrant. de volkskrant ook. ik ben het daarmee eens, jij niet.

en amsterdommer die iets tegen arrogantie heeft? :| ontzettende wandelende contradictio in terminis. :razz:
Reply
waf Wrote:ik quote/citeer iets, dat wil niet zeggen dat ik er dus achter sta.

Maar je staat er achter dus wat leuter je nou?

waf Wrote:en ja, nrc staat te boek als kwaliteitskrant. de volkskrant ook. ik ben het daarmee eens, jij niet.

Dat is toch helemaal de kwestie niet? Ik zeg ook nergens dat ik het niet vind. Ik vind kwaliteitskrant gewoon een klotewoord.

waf Wrote:en amsterdommer die iets tegen arrogantie heeft? :| ontzettende wandelende contradictio in terminis. :razz:

En dan ook nog met zo'n goedkope dooddoener met een baard van 8 meter afsluiten... [-X

Je wordt een beetje roestig, amice :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik vind kwaliteitskrant gewoon een klotewoord.

:lol: mijn waarde treesong, dit nu is het prototype van een dooddoener.
Reply
Maar leg het me dan eens uit? Kwaliteitskrant impliceert dat er ook kranten zijn die geen kwaliteit hebben. Waarin ligt de kwaliteit van het NSB handelsblad? Wat is dan geen kwaliteitskrant? De term is nmbm te subjectief om te mogen worden gebruikt in een objectieve bron van nieuws.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Waf, je moet niet alles geloven wat in de krant staat, als je dat wel doet, loop je gewoon de media achterna! :razz:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Flixieluv Wrote:Overigens wel grappig dat wasiman vanwege "onervarenheid" wordt ingeruild voor de "ervaren" zaakwaarnemer "pa drente"... :^o Lekker rooiston!

Ik vind t ook een apart verhaal.
Weet r t fijne niet van, maar volgens mij was ie toch al 5 jaar degene die zijn belangen behartigde.
En wanneer het lucratief wordt, wordt hij ingeuirld door pappa.

je weet toch niet wat die wasiman geflik theeft. misschien heeft hij wel allemaal toezeggingen gedaan aan clubs of iets anders vervelends voor drenthe.

sportjournaal zat er wss naast

Nee dat klopt, dat weet ik inderdaad niet, maar kan er niets aan doen, dat het bij mij de suggestie wekt van, "bedankt voor de afgelopen 5 jaar, maar nu het geld gaat opleveren mag je vertrekken"
The great old Ludwig von...
Reply
Treesong Wrote:Maar leg het me dan eens uit? Kwaliteitskrant impliceert dat er ook kranten zijn die geen kwaliteit hebben. Waarin ligt de kwaliteit van het NSB handelsblad? Wat is dan geen kwaliteitskrant? De term is nmbm te subjectief om te mogen worden gebruikt in een objectieve bron van nieuws.

metro is geen kwaliteitskrant. spits ook niet.

het is zeker subjectief. maar je hebt nieuws en nieuws. de een kopt met aannames of geruchten (prive-achtig) de ander kopt feiten en als het aananmes zijn belichten ze 2 kanten.

dat onderscheidt imo (maar in zeer grote lijnen) goed van slecht, kwaliteit van prutswerk.
Reply
maar op zich is het dagelijks in elkaar knutselen van de telegraaf ook een kwaliteit an sich
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:maar op zich is het dagelijks in elkaar knutselen van de telegraaf ook een kwaliteit an sich

valt toch wel mee? als ze ruimte over hebben, maken ze de kop of de foto's wat groter. :wink:
Reply
waf Wrote:metro is geen kwaliteitskrant. spits ook niet.

Dat zijn ook niet echt kranten hè... da's meer the best of the ANP today met wat strips erbij. :wink:

Maar in de tijd dat die gratis kranten nog niet bestonden, bestond de term 'kwakiteitskrant' al wel. Wat was toen geen kwaliteitskrant?

waf Wrote:het is zeker subjectief. maar je hebt nieuws en nieuws. de een kopt met aannames of geruchten (prive-achtig) de ander kopt feiten en als het aananmes zijn belichten ze 2 kanten.

dat onderscheidt imo (maar in zeer grote lijnen) goed van slecht, kwaliteit van prutswerk.

Welke krant kopt met aannames en geruchten dan? Alleen de krant van fout Nederland mag zich daar nog wel eens schuldig aan maken.

Die kwaliteitskrantvlieger mag voor mijn part worden opgelaten in de UK, waar je iig nog tabloids hebt om een onderscheid mee te maken. Hier in NL is de term nutteloos
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Hoe krijgt die zenden het toch steeds voor elkaar om bij de grote clubs aan de bak te mogen terwijl hij maar een matige speler is #-o

Marseille, vergane glorie Xtragaap4de

Als je van lekker weer, zee, vis, strand en bouillabaise houdt is Marseille best prima toeven. Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Treesong Wrote:Dat zijn ook niet echt kranten hè... da's meer the best of the ANP today met wat strips erbij. :wink:

weer een dooddoener. :razz: een krant is een krant.

Quote:Maar in de tijd dat die gratis kranten nog niet bestonden, bestond de term 'kwakiteitskrant' al wel. Wat was toen geen kwaliteitskrant?

ad en telegraaf.

Quote:Welke krant kopt met aannames en geruchten dan? Alleen de krant van fout Nederland mag zich daar nog wel eens schuldig aan maken.

ad en telegraaf.

Quote:Die kwaliteitskrantvlieger mag voor mijn part worden opgelaten in de UK, waar je iig nog tabloids hebt om een onderscheid mee te maken. Hier in NL is de term nutteloos

dit is helemaal de bloody limit. deze discussie begon omdat voor de engelse krant independent het predikaat kwaliteitskrant stond. en nu mag dat opeens wel?

welke van kooten en de bie was dat? VRAAG HET DAN NIET!
Reply


Forum Jump: