The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
FC Twente biedt de talentvolle 19-jarige braziliaanse doelman Walter Moraes Filho een contract aan.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:FC Twente biedt de talentvolle 19-jarige braziliaanse doelman Walter Moraes Filho een contract aan.

Zal wel lomp zijn als FC Twente een totaal geen talent hebbende 19-jarige doelman een contract aan zou bieden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:FC Twente biedt de talentvolle 19-jarige braziliaanse doelman Walter Moraes Filho een contract aan.

Zal wel lomp zijn als FC Twente een totaal geen talent hebbende 19-jarige doelman een contract aan zou bieden

We zijn lomp ja, we hebben Jelle Ten Grabbelaar gehad toch.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:FC Twente biedt de talentvolle 19-jarige braziliaanse doelman Walter Moraes Filho een contract aan.

Zal wel lomp zijn als FC Twente een totaal geen talent hebbende 19-jarige doelman een contract aan zou bieden

We zijn lomp ja, we hebben Jelle Ten Grabbelaar gehad toch.....

Doelde meer op het feit dat er overal staat "talentvolle" etc, niet specifiek op Twente...en die Ten Rouwelaar was vroegah een best goede keeper, jammer voor hem dat ie niet doorgroeide.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En ondertussen, zo 2,5 week voor de start van alle competities, is er nog steeds niks bekend over Alex. De Copa America is ook alweer 10 dagen afgelopen, dus Alex zal toch echt binnenkort ergens moeten beginnen met trainen voor het seizoen. Chelsea laat alleen weten dat hij achter Terry, Ricardo Carvalho en Ben-Haim 4e keus zal zijn centraal achterin, ManU diende ongeveer tegelijk met Chelsea voor Alex een verzoekschrift in voor Anderson en dat is allang goedgekeurd. De geluiden dat Chelsea hem tot de winter bij PSV laat (tegen die tijd heeft hij genoeg interlands gezien zijn basisplek bij Brazilië en is een verzoekschrift niet meer nodig) en dat Alex uberhaupt niet meer naar Chelsea wil (laatste alinea's: <!-- m --><a class="postlink" href="http://sport.independent.co.uk/football/premiership/article2779370.ece">http://sport.independent.co.uk/football ... 779370.ece</a><!-- m --> ) nemen iig toe. Zonde voor Alex dat het allemaal zo moeilijk loopt, als ik hem was zou ik gewoon op een transfer naar AC Milan ofzo aandringen bij die kloteEngelsen die er niet bepaald blijk van geven dat ze op Alex zitten te wachten. :| Geen nieuws is voor PSV goed nieuws (zolang Chelsea die 1 euro niet betaald is hij PSV'er komend seizoen) en (half) jaartje PSV zou natuurlijk geweldig zijn, maar is vooralsnog vooral een hele mooi droom. :razz:
Reply
Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !

Net zoals Ajax na het aanblijven van Sneijder 99.9% zeker kampioen zou worden. Xtragaap4de Wel of geen titel hangt nooit af van 1 speler.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !

Net zoals Ajax na het aanblijven van Sneijder 99.9% zeker kampioen zou worden. Xtragaap4de Wel of geen titel hangt nooit af van 1 speler.


Vorig seizoen is anders gebleken toen alex uitviel en ze bijna geen punt meer haalden en iedere pot er een paar goals tegen kregen.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !

Net zoals Ajax na het aanblijven van Sneijder 99.9% zeker kampioen zou worden. Xtragaap4de Wel of geen titel hangt nooit af van 1 speler.


Vorig seizoen is anders gebleken toen alex uitviel en ze bijna geen punt meer haalden en iedere pot er een paar goals tegen kregen.

Dan zal PSV wel degraderen dit jaar.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !

Net zoals Ajax na het aanblijven van Sneijder 99.9% zeker kampioen zou worden. Xtragaap4de Wel of geen titel hangt nooit af van 1 speler.


Vorig seizoen is anders gebleken toen alex uitviel en ze bijna geen punt meer haalden en iedere pot er een paar goals tegen kregen.

Dan zal PSV wel degraderen dit jaar.

Als dat zou kunnen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:Dan zal PSV wel degraderen dit jaar.
[Ah] [Kh] [Qh] [Jh] [Th] [9h] [8h] [7h] [6h] [5h] [4h] [3h] [2h]
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !

Net zoals Ajax na het aanblijven van Sneijder 99.9% zeker kampioen zou worden. Xtragaap4de Wel of geen titel hangt nooit af van 1 speler.


Vorig seizoen is anders gebleken toen alex uitviel en ze bijna geen punt meer haalden en iedere pot er een paar goals tegen kregen.

Dan zal PSV wel degraderen dit jaar.


Als ze met diezelfde koekenbakkers gaan spelen (zonder) Alex wel ja.
Bangkok resident.
Reply
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Dan zal PSV wel degraderen dit jaar.
[Ah] [Kh] [Qh] [Jh] [Th] [9h] [8h] [7h] [6h] [5h] [4h] [3h] [2h]

ik zou slem harten bieden als ik jou was.
Reply
Ik bied slem harten.
May The Schwartz Be With You
Reply
pas
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Een jaar met ALEX is een 99.9% zeker kampioenschap !

Net zoals Ajax na het aanblijven van Sneijder 99.9% zeker kampioen zou worden. Xtragaap4de Wel of geen titel hangt nooit af van 1 speler.


Vorig seizoen is anders gebleken toen alex uitviel en ze bijna geen punt meer haalden en iedere pot er een paar goals tegen kregen.

Dan zal PSV wel degraderen dit jaar.

Als dat zou kunnen...

...zou het nog steeds jaren duren voordat Ajax weer eens kampioen wordt. Hakkuh
Reply
Als dat gebeurt, stop ik voor altijd met roken, drinken en het nuttigen van drugs, snoep en fastfood en zal de rest van mijn leven wijden aan het prijzen van de Heer in het klooster van sint-Juttemis :cheers: :eten: Flower Confusedig: Dead [-o< [-o< [-o< [-o<
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:pas
[gay]
Reply
Treesong Wrote:Als dat gebeurt, stop ik voor altijd met roken, drinken en het nuttigen van drugs, snoep en fastfood en zal de rest van mijn leven wijden aan het prijzen van de Heer in het klooster van sint-Juttemis :cheers: :eten: Flower Confusedig: Dead [-o< [-o< [-o< [-o<

Calimero
Reply
De degradatie van de meest walgelijke club op aarde is voor mij gewoon het onomstotelijke bewijs dat God bestaat =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:De degradatie van de meest walgelijke club op aarde is voor mij gewoon het onomstotelijke bewijs dat God bestaat =D>


ADO is er al uit hoor :wink:
Bangkok resident.
Reply
Treesong Wrote:De degradatie van de meest walgelijke club op aarde is voor mij gewoon het onomstotelijke bewijs dat God bestaat =D>

En waarom vind je PSV de meest walgelijke club? Justum!
Reply
Alles aan die club stinkt: de zuinigheid, de bekrompenheid, de ge.... Puke ... zelligheid, dat laffe resultaatvoetbal, de walgelijke schandalen, vreselijk! :puh:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Alles aan die club stinkt: de zuinigheid, de bekrompenheid, de ge.... Puke ... zelligheid, dat laffe resultaatvoetbal, de walgelijke schandalen, vreselijk! :puh:

Helemaal mee eens!

De dag dat PSV failliet verklaard zal worden of zal degraderen zal ik net zo hard bejubelen als de dag waarop mijn kinderen geboren zijn! En daar is geen woord van gelogen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Haha ik lees alleen maar de laatste twee reacties en mijn dag is weer goed Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:zal ik net zo hard bejubelen

[gay]

Treesong Wrote:...walgelijk, vreselijk....

[gay]
Reply
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Alles aan die club stinkt: de zuinigheid, de bekrompenheid, de ge.... Puke ... zelligheid, dat laffe resultaatvoetbal, de walgelijke schandalen, vreselijk! :puh:

Helemaal mee eens!

De dag dat PSV failliet verklaard zal worden of zal degraderen zal ik net zo hard bejubelen als de dag waarop mijn kinderen geboren zijn! En daar is geen woord van gelogen!


(hehe) psv heeft deze mensen wel heel erg gefrustreerd Undecided
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Alles aan die club stinkt: de zuinigheid, de bekrompenheid, de ge.... Puke ... zelligheid, dat laffe resultaatvoetbal, de walgelijke schandalen, vreselijk! :puh:

Helemaal mee eens!

De dag dat PSV failliet verklaard zal worden of zal degraderen zal ik net zo hard bejubelen als de dag waarop mijn kinderen geboren zijn! En daar is geen woord van gelogen!


(hehe) psv heeft deze mensen wel heel erg gefrustreerd Undecided

Het ergste is nog dat zo'n Treesong (en met hem nog een hele berg Ajacieden) echt is gaan geloven dat hij daarom een hekel heeft aan PSV. 8 jaar geleden had geen enkele Ajacied een hekel aan PSV. :excited:
Reply
Peter Wrote:Het ergste is nog dat zo'n Treesong (en met hem nog een hele berg Ajacieden) echt is gaan geloven dat hij daarom een hekel heeft aan PSV. 8 jaar geleden had geen enkele Ajacied een hekel aan PSV. :excited:

Weer zo'n smerige leugenachtige aanname van je. Ik heb al een hekel aan die schurftige teringclub sinds Cees Geel met zo'n stinkend shirt door de school liep omdat ze Europees kampioen waren geworden Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik haat die club omdat Peter er supporter van is...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: