The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Geruchten via iemand die ik ken die bij VI werkt..

Mendieta zou maybe naar PSV gaan.
Davids + vdMeyde naar Ajax

Is nog niet zeker, maar bij VI zitten ze wel vaak goed..

Laatste was gister ook in de Gazetta te lezen meende ik....
Reply
Als dat zo is zou het natuurlijk geweldig zijn voor Nederlands voetbal!! Laat maar komen
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
medieta, zou een zeer goede voetballer zijn voor PSV!!!
Enne vd meyde en davids, terug bij ajax, zie ik ook wel zitten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
vorig jaar Rosales gekocht... De Ridder loopt er nog steeds rond en nu v/d Meyde erbij.

Een rechter spits hebben we idd nodig bij AJAX. #-o
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
de ridder is misschien weg he seizoen, voor een mooi bedragje Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Davydoff Wrote:vorig jaar Rosales gekocht... De Ridder loopt er nog steeds rond en nu v/d Meyde erbij.

Een rechter spits hebben we idd nodig bij AJAX. #-o

VdMeyde wordt dan ook voor de linkerkant gehaald.... Heeft hij vaker gespeeld. :wink:
Reply
AZ is op zoek naar een extra spits en denkt daarbij aan Bangoura. De club uit Alkmaar speelde dit seizoen de halve finale van de Uefa Cup.

AZ is bereid om 800.000 euro te betalen voor de 22-jarige spits van Standard. Niet alleen AZ, maar ook Feyenoord zou sterke interesse hebben in Bangoura. De laatste maanden is de interesse voor Bangoura sterk toegenomen. Eerder toonden ook al de Franse clubs Bordeaux en Toulouse belangstelling. (PM)


belgiumsoccer


Wat moet Feyenoord nou met nog een aanvaller :|
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
die van nu presteren ook geen ruk, dus vandaar waarschijnlijk.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mendieta naar PSV :o

Ik kan er niks over vinden, dus ik vind het vrij onwaarschijnlijk.
Hij speelt nu in Engeland, het geld wat hij daar verdient, krijgt hij bij PSV natuurlijk nooit.
Reply
Kezmania Wrote:Mendieta naar PSV :o

Ik kan er niks over vinden, dus ik vind het vrij onwaarschijnlijk.
Hij speelt nu in Engeland, het geld wat hij daar verdient, krijgt hij bij PSV natuurlijk nooit.

Ik heb het alleen maar gehoord, weet ook niet wat ik ervan moet vinden. Alleen hadden ze bij VI de geruchten opgevangen binnen het circuit zeg maar....

Mika staat trouwens ook op het punt om te tekenen volgens pisveenetwerkto
Reply
Kezmania Wrote:Mendieta naar PSV :o

Ik kan er niks over vinden, dus ik vind het vrij onwaarschijnlijk.
Hij speelt nu in Engeland, het geld wat hij daar verdient, krijgt hij bij PSV natuurlijk nooit.

Wel een duidelijke link:
Hiddink - Valencia - Mendieta.
Speelde Mendieta daar toen Hiddink er trainer was?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Mendieta naar PSV :o
.

:eeeek: Waar heb je dat dan weer vandaan? :eeeek:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Kezmania Wrote:Mendieta naar PSV :o
.

:eeeek: Waar heb je dat dan weer vandaan? :eeeek:

Dat heb ik gelezen in dit topic Icon_twisted
Fabian wist het te melden, hij had het via via gehoord in het geruchten circuit :wink:
Reply
Jansoe Wrote:
Kezmania Wrote:Mendieta naar PSV :o
.

:eeeek: Waar heb je dat dan weer vandaan? :eeeek:

tjemig, en jij verwijt winstonicus dat hij niet alles leest voordat hij iets post? zo is er ook een topic waar uitgebreid ingegaan wordt op een column van keyzer en jij doodleuk meldt dat je een column van keyzer gelezen hebt.

JOH! :eeeek:
Reply
Frank de Boer in gesprek met Ajax


Ajax is met Frank de Boer in gesprek over een mogelijke terugkeer naar Amsterdam. De verdediger komt nu nog uit voor een club in Qatar, maar zou bij zijn oude club een functie kunnen gaan bekleden als speler/coach.

De Boer kan dan trainer Danny Blind assisteren en is dan ook inzetbaar als speler. Onlangs werd bekend dat Frank samen met zijn broer Ronald wil beginnen aan de cursus coach betaald voetbal.

Mendieta is dus een GERUCHT.

Overigens is het ook een GERUCHT dat Davids de 23ste tekent bij Ajax....
Reply
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
Kezmania Wrote:Mendieta naar PSV :o
.

:eeeek: Waar heb je dat dan weer vandaan? :eeeek:

tjemig, en jij verwijt winstonicus dat hij niet alles leest voordat hij iets post? zo is er ook een topic waar uitgebreid ingegaan wordt op een column van keyzer en jij doodleuk meldt dat je een column van keyzer gelezen hebt.

JOH! :eeeek:

Ik heb winstonicus niets verweten hoor. Alleen maar een link gegeven naar de topic die ik over dat onderwerp al geopend had. En ja, ik lees ook niet altijd even goed. Dat klopt.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
'Bilbao's Del Horno voor 20 miljoen naar Chelsea'

Asier Del Horno is vrijwel zeker de nieuwe aankoop van Chelsea, zo meldt Sky Sports. De Spaanse international wordt door de club van Roman Abramovitch voor 20 miljoen euro overgenomen van Athletico Bilbao.

Del Horno moet samen met Wayne Bridge strijden om de linksback positie. Eerder hadden de Londenaren Ashley Cole van Arsenal op het oog, maar de Engelsman wou onder geen begin weg bij The Gunners.

Del Horno's zaakwaarnemer komt komende dinsdag naar London om de transfer officieël te beklinken. Het is de bedoeling dat Del Horno een contract voor vier jaar tekend op Stamford Bridge.

Real Madrid had ook interesse in Del Horno, maar schrok van de vraagprijs. Chelsea was echter wel bereidt deze te betalen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Del Horno moet samen met Wayne Bridge strijden om de linksback positie. Eerder hadden de Londenaren Ashley Cole van Arsenal op het oog, maar de Engelsman wou onder geen begin weg bij The Gunners.

Kan dit niet in het topic taalergernissen? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Misschien geen transfers meer voor Chelsea
Jorrit de Haas | 18-05-2005 12:31:20

Het is mogelijk dat Engels kampioen Chelsea binnenkort geen tranfers meer mag doen. FIFA voorzitter Sepp Blatter is voorstander van deze zware sanctie indien Chelsea schuldig wordt bevonden in de zaak rond Ashley Cole.

Chelsea had Cole in de winterstop graag overgenomen van Arsenal, en beiden partijen zouden emt elkaar hebben gepraat in een hotel in Londen. Dit is buiten alle regelgevingen en Blatter wil een zware sanctie indien Cheslea daadwerkelijk schuldig wordt bevonden.

Sepp Blatter: "Ik denk dat een voorlopige stop van transfers bij Chelsea een goede straf is, er zou meer discipline en respect moeten zijn voor de regelgeving."

Voorlopig kan Chelsea nog kopen wat zij wil, maar wanneer er daadwerkelijk een transferstop zou komen, zou Chelsea geen grote inversteringen meer kunnen plegen.

als dat gebeurd dan koopt abramo wel een andere club om daare geld uit te geven
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Waarom mogen clubs niet met elkaar praten in een hotel? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
blatter de kleine landen omkoopbaron vraagt een ander respect te hebben voor reglementen. het is te hilarisch voor worden. zwitserse stinktiran.
Reply
Gazetto: Inter aast op PSV-er Alex'

In Gazetto dello Sport staat vandaag dat Internazionale interesse heeft in PSV-verdediger Alex. De Italiaanse club wil Alex, Cristian Chivu of Vincent Kompany voor volgend seizoen aantrekken. Volgens de Italiaanse krant moet de Braziliaanse verdediger rond de 8 miljoen euro kosten.

Alex kwam vorig seizoen met behulp van Chelsea over van het Braziliaanse Santos. Dit jaar maakt de verdediger naam in Europa door ogenschijnlijk moeiteloos overeind te blijven in de Champions League en Nederlandse competitie. De verrichtingen van PSV zijn niet onopgemerkt gebleven bij de grote Europese clubs, een paar spelers van de Eindhovense club zijn al in verband gebracht met een transfer naar het buitenland.

Eerst heeft Inter een bod uitgebracht op AS Roma-speler Cristian Chivu, volgens Gazetto zal het gaan om 11 miljoen euro plus de Argentijn Nicolas Burdisso. Mocht dit op niets uitlopen zal de nerazurri bij PSV aan komen kloppen voor Alex

BLIJF AF VIEZE ITAKKERS
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
NO WAY dat Alex naar Inter gaat, dit is echt een lachertje 8 Miljoen :lol: :lol: .

Bij Inter hebben ze zeker nog nooit zaken met PSV gedaan?
Reply
Ze blijven met hun spaghettivlerken van Alex af, ook al bieden ze 20 miljoen Icon_evil
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nog zo'n jaar voor Alex, en hij kan overal heen. Geen haar #-o op zijn hoofd die er dan aan denkt om voor Inter te kiezen
Reply
Haha, dat weet je maar nooit Kezmania... Maar ik vind het ook te weinig, naar verluidt had Chelski zo'n 10 mio voor hem neer moeten tellen, dus 8 mio zullen ze geen genoegen mee nemen.... :wink:

Pisvee heeft niks in te brengen natuurlijk...
Reply
Geen Davids, de Boer, Landzaat of vd Meyde naar Ajax.

De pijlen staan blijkbaar gericht op Zomer, Lindenbergh en Kromkamp. (en maybe Kiki Musampa)








:letitallout:
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Jazzy Wrote:De pijlen staan blijkbaar gericht op Zomer, Lindenbergh en Kromkamp. (en maybe Kiki Musampa)

Toch niet Ramonnetje?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Jazzy Wrote:De pijlen staan blijkbaar gericht op Zomer, Lindenbergh en Kromkamp. (en maybe Kiki Musampa)

Toch niet Ramonnetje?

Jawel....
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Fabian Wrote:Haha, dat weet je maar nooit Kezmania... Maar ik vind het ook te weinig, naar verluidt had Chelski zo'n 10 mio voor hem neer moeten tellen, dus 8 mio zullen ze geen genoegen mee nemen.... :wink:

Pisvee heeft niks in te brengen natuurlijk...

Hij is eigendom van PSV, hij heeft nog een contract, dus het is PSV wat bepaald wat er gaat gebeuren.

Chelsea heeft alleen een eerste optie, wat in houd dat mocht er interesse zijn en PSV gaat akkoord met de prijs, ze Alex eerst bij Chelsea moeten aanbieden voor dezelfde prijs.
Reply


Forum Jump: