The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
das inderdaad prima...want contracten worden steeds minder waard anders.
Maar natuurlijk belachelijk dat groningen denkt zich met ajax te kunnen vergelijken. Dan gaan mensen zeggen dat je niet over verleden mag praten...maar dat is onzin natuurlijk.
En AJAX zou hem 3/4 keer zoveel moeten bieden. maar een verdubbeling is toch al een abnormale verhoging?
Reply
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Die situatie kan dus over 3 weken alweer veranderd zijn, als Ajax zich plaatst voor de CL. Maar goed, voor het voetbal an sich is het natuurlijk een goede zaak dat een speler niet zo makkelijk onder z'n contract uit komt

Maar als ajaks zich heeft geplaatst vooor de CL dan mag Suarez dit seizoen al niet meer meedoen, dus hoeven ze hem vast niet meer...
wat is daar de reden van? volgens mij is dit onzin
Reply
kooltje Wrote:das inderdaad prima...want contracten worden steeds minder waard anders.
Maar natuurlijk belachelijk dat groningen denkt zich met ajax te kunnen vergelijken. Dan gaan mensen zeggen dat je niet over verleden mag praten...maar dat is onzin natuurlijk.
En AJAX zou hem 3/4 keer zoveel moeten bieden. maar een verdubbeling is toch al een abnormale verhoging?

"Successen behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst."

Stel dat Sneijder en Huntelaar voor 31 augustus alsnog verkocht worden aan de hoogste bieder, dan wordt ajax dit seizoen gewoon 7e of 8e.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Die situatie kan dus over 3 weken alweer veranderd zijn, als Ajax zich plaatst voor de CL. Maar goed, voor het voetbal an sich is het natuurlijk een goede zaak dat een speler niet zo makkelijk onder z'n contract uit komt

Maar als ajaks zich heeft geplaatst vooor de CL dan mag Suarez dit seizoen al niet meer meedoen, dus hoeven ze hem vast niet meer...
wat is daar de reden van? volgens mij is dit onzin

Ze moeten een lijst opgeven van spelers toch ? Kans lijkt mij klein dat SUarez nu nog op tijd de overstap zal maken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
die hebben gezegd de blijven dus ook dat is onzin....

en het geeft geen garantie voor de toekomst...maar het is wel een stuk eervoller om voor AJAX (werelbekers,europacups,kampioenschappen) als voor Groningen (2de van het noorden) uit te komen
Reply
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Die situatie kan dus over 3 weken alweer veranderd zijn, als Ajax zich plaatst voor de CL. Maar goed, voor het voetbal an sich is het natuurlijk een goede zaak dat een speler niet zo makkelijk onder z'n contract uit komt

Maar als ajaks zich heeft geplaatst vooor de CL dan mag Suarez dit seizoen al niet meer meedoen, dus hoeven ze hem vast niet meer...
wat is daar de reden van? volgens mij is dit onzin

Ze moeten een lijst opgeven van spelers toch ? Kans lijkt mij klein dat SUarez nu nog op tijd de overstap zal maken...

Als hij niet VANDAAG alsnog de overstap maakt mag hij pas in de winterstop ingeschreven worden voor de CL-selectie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Die situatie kan dus over 3 weken alweer veranderd zijn, als Ajax zich plaatst voor de CL. Maar goed, voor het voetbal an sich is het natuurlijk een goede zaak dat een speler niet zo makkelijk onder z'n contract uit komt

Maar als ajaks zich heeft geplaatst vooor de CL dan mag Suarez dit seizoen al niet meer meedoen, dus hoeven ze hem vast niet meer...
wat is daar de reden van? volgens mij is dit onzin

Ze moeten een lijst opgeven van spelers toch ? Kans lijkt mij klein dat SUarez nu nog op tijd de overstap zal maken...
Maar je mag nog mensen inschrijven voor de echte champions league...anders zouden psv, madrid,man u.... daar voordeel bij hebben dat die nog twee weken langer in kunnen kopen voor de cl
Reply
kooltje Wrote:die hebben gezegd de blijven dus ook dat is onzin....

en het geeft geen garantie voor de toekomst...maar het is wel een stuk eervoller om voor AJAX (werelbekers,europacups,kampioenschappen) als voor Groningen (2de van het noorden) uit te komen

Suarez zei ook dat hij nog minimaal 1 seizoen wilde blijven, dus what's your point? Dat kan wel eervol zijn, maar ik denk niet dat hij elke dag langs het Ajax-museum gaat om die grote bekers te gaan bekijken. Trouwens, wordt 1 van die Europacups nog steeds gebruikt als paraplubak? Zo eervol vond Ajax het zelf dat ze (in eerste instantie) 3 van die grote bekers hadden gewonnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De lijst die ze vandaag doorgeven is voor zover ik weet alleen voor de voorronde...
Reply
T00L Wrote:De lijst die ze vandaag doorgeven is voor zover ik weet alleen voor de voorronde...
bedankt tool...gezien gerben
Reply
kooltje Wrote:
T00L Wrote:De lijst die ze vandaag doorgeven is voor zover ik weet alleen voor de voorronde...
bedankt tool...gezien gerben

Voor zover hij weet, dus hij weet het niet zeker. De UEFA-site biedt vast uitkomst.

Ik weet het al: vandaag is de deadline voor de voorronde CL en de 31e zal de deadline voor de 1e groepsfase zijn. Dus als Ajax voor de 31e dan nog even 9,5 miljoen ophoest is iedereen blij. :8: Dat Slavia Praag moeten ze ook zonder So War Es ook wel op kunnen rollen, hoewel....in het RECENTE VERLEDEN is gebleken dat garanties uit het verre verleden..... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
bedankt gerben
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
kooltje Wrote:
T00L Wrote:De lijst die ze vandaag doorgeven is voor zover ik weet alleen voor de voorronde...
bedankt tool...gezien gerben

Voor zover hij weet, dus hij weet het niet zeker. De UEFA-site biedt vast uitkomst.

Ik weet het al: vandaag is de deadline voor de voorronde CL en de 31e zal de deadline voor de 1e groepsfase zijn. Dus als Ajax voor de 31e dan nog even 9,5 miljoen ophoest is iedereen blij. :8: Dat Slavia Praag moeten ze ook zonder So War Es ook wel op kunnen rollen, hoewel....in het RECENTE VERLEDEN is gebleken dat garanties uit het verre verleden..... :wink:

had je uit je blote bol moeten weten. PSV mocht Kromkamp en Kluivert immers ook opstellen vorig seizoen. Hakkuh
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
kooltje Wrote:
T00L Wrote:De lijst die ze vandaag doorgeven is voor zover ik weet alleen voor de voorronde...
bedankt tool...gezien gerben

Voor zover hij weet, dus hij weet het niet zeker. De UEFA-site biedt vast uitkomst.

Ik weet het al: vandaag is de deadline voor de voorronde CL en de 31e zal de deadline voor de 1e groepsfase zijn. Dus als Ajax voor de 31e dan nog even 9,5 miljoen ophoest is iedereen blij. :8: Dat Slavia Praag moeten ze ook zonder So War Es ook wel op kunnen rollen, hoewel....in het RECENTE VERLEDEN is gebleken dat garanties uit het verre verleden..... :wink:

had je uit je blote bol moeten weten. PSV mocht Kromkamp en Kluivert immers ook opstellen vorig seizoen. Hakkuh

Ooooooooooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe had ik dat nou kunnen vergeten???????? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering
Quote:Successen behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst
:lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.
Wat een ongelofelijk onzin is dit :eeeek: #-o

En nu maar volhouden dat de KNVB Ajax altijd matst cry
Waar is waf, als je hem nodig hebt?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Waf helemaal niet nodig.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.
Wat een ongelofelijk onzin is dit :eeeek: #-o

Wat heeft Ajax de laatste seizoenen dan meer gepresteerd dan Grunn? Gewoon een prima argument.
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Quote:'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.
Wat een ongelofelijk onzin is dit :eeeek: #-o

Wat heeft Ajax de laatste seizoenen dan meer gepresteerd dan Grunn? Gewoon een prima argument.

Kampioen geworden, de beker, CL, UEFA...
Hij kan op het hoogste/ op een na hoogste niveau gaan spelen (CL/UEFA)
Maar ja het woord KNJB kan nu wel weg, anders had Suarez er nu bij gezeten....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
kijk alleen al naar de eindstand in de eredivisie, de laatste 5 jaar:

ajax vs groningen
06-07: 2e vs 8e
05-06: 4e vs 5e
04-05: 2e vs 12e
03-04: 1e vs 13e
02-03: 2e vs 15e

Ajax kwalificeert zich elk jaar voor europees voetbal, groningen pas de afgelopen 2 jaar

wat betreft de KNVB beker ziet het er al helemaal slecht uit voor groningen..
Reply
Dank heren, al moet je natuurlijk niet op kleuter Peter ingaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van de officiële FC-Groningen site:

Quote:FC Groningen heeft met AFC Ajax overeenstemming bereikt over een onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar de Amsterdamse club.

Direct nadat de arbitragecommissie van de KNVB een uitspraak heeft gedaan over de zaak die Suárez had aangespannen om zijn contract te ontbinden, heeft Ajax contact opgenomen met FC Groningen. Onderhandelingen hebben zojuist geleid tot een overeenstemming en de transfer van Suárez naar Ajax.

Met de overgang van Suárez is een bedrag van circa acht miljoen euro gemoeid inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage. Daarnaast heeft FC Groningen de afspraak gemaakt dat Ajax een bonus van maximaal één miljoen euro zal overmaken, afhankelijk van de sportieve resultaten van Ajax in de komende twee seizoenen.

Directeur Hans Nijland in reactie op deze transfer: “Wij denken dat deze afwikkeling voor alle partijen in deze situatie de juiste oplossing is en wensen Luis veel succes bij Ajax en in zijn verdere carrière. Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”

Bron: FC Groningen
Reply
8M.. zo smijten ze het geld van Babel zelf weer meteen deels over de balk. Veel te veel mi. Overigens ben ik zeer benieuwd of hij nu wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesblessure die hem volgens Groningen zeker de seizoensstart zou kosten.

Wel smerig van Ajax.. eerst proberen via arbitrage een lagere prijs te krijgen, lukt dat niet, dan gewoon dezelfde dag 8M op tafel zonder probleem.
Reply
weer zo'n één waar huntelaar niet mee uit de voeten kan...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi! 8 miljoen misschien wat veel, maar hij moest gewoon gehaald worden. Ik zie in Suarez een betere speler dan Babel op dit moment, dus je maakt er gewoon dik winst op. Nu nog Sneijder en Huntelaar houden, eventueel nog een aankoop erbij en ze zijn klaar voor het seizoen in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:8M.. zo smijten ze het geld van Babel zelf weer meteen deels over de balk. Veel te veel mi. Overigens ben ik zeer benieuwd of hij nu wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesblessure die hem volgens Groningen zeker de seizoensstart zou kosten.

Wel smerig van Ajax.. eerst proberen via arbitrage een lagere prijs te krijgen, lukt dat niet, dan gewoon dezelfde dag 8M op tafel zonder probleem.

Dat heet afdingen...en 8M is nog altijd minder dan de gevraagde 9,5M....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ben ik hier de enige die Suarez een geweldige voetballer vindt? Ik vind het echt een aanwinst voor Ajax en 8 miljoen is schijnbaar heel normaal in de hedendaagse voetbalwereld.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hongaarse spits Ádám Hrepka wordt vanavond gepresenteerd
Door: Steven | Gepubliceerd: Vandaag 15:51 | Laatst bewerkt: Vandaag 18:13 | 43 reacties


NEC zal vanavond de 20-jarige Ádám Hrepka presenteren als nieuwe aanwinst. De Hongaar speelt op dit moment nog bij MTK Budapest en is al drie keer uitgekomen voor het Nationale Elftal. Hij heeft vandaag al met de selectie meegetraind en zal na de medische keuring aan de Nederlandse pers worden voorgesteld.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi! 8 miljoen misschien wat veel, maar hij moest gewoon gehaald worden. Ik zie in Suarez een betere speler dan Babel op dit moment, dus je maakt er gewoon dik winst op. Nu nog Sneijder en Huntelaar houden, eventueel nog een aankoop erbij en ze zijn klaar voor het seizoen in mijn ogen.

8 + 1 = 9 miljoen
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
die 1 miljoen is nog niet zeker, dus vooralsnog gewoon 8 miljoen.
Reply


Forum Jump: