The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Drenthe en Real hebben hun droom voor 13 miljoen

9/8/2007 19:28

Royston Drenthe weet eindelijk waar hij aan toe is. Feyenoord en Real Madrid bereikten overeenstemming over de transfersom van de linksbenige middenvelder. De Spaanse club trekt dertien miljoen uit voor de jeugdinternational, zo bevestigde een zeer betrouwbare bron aan VI.nl.
Drenthe vliegt zo snel mogelijk naar de Spaanse hoofdstad om de laatste details te bespreken. De Rotterdammer tekent er zeer waarschijnlijk een vijfjarige verbintenis. Daarmee komt een eind aan de meest opzienbarende transferzaak deze zomer waarbij een Nederlandse speler is betrokken.

Vijf weken geleden meldde Real zich voor het eerst bij Feyenoord, kort daarna gevolgd door Chelsea. Drenthe liet zich toen ontvallen het liefst bij Feyenoord te willen blijven. Niet lang daarna zette de jeugdinternational zaakwaarnemer André Wasiman aan de kant en ging hij in zee met de meer ervaren Sigi Lens.

Ruim anderhalve week geleden liepen de onderhandelingen tussen De Koninklijke en Feyenoord vast, hoewel de Madrileense club op dat moment 12,5 miljoen euro zou hebben geboden. Op advies van Lens stapte Drenthe vervolgens naar de arbitragecommissie.

Feyenoord zou eerder zeventien miljoen euro voor de zelf opgeleide speler hebben gevraagd, maar neemt nu genoegen met vier miljoen minder. Ook ziet Feyenoord af van de wens dat Drenthe nog een seizoen op huurbasis in De Kuip te bewonderen zou zijn.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
T00L Wrote:die 1 miljoen is nog niet zeker, dus vooralsnog gewoon 8 miljoen.

Ach, bij Ajax is succes vanzelfsprekend werd hier vanochtend rondgebazuind, dus dat komt wel goed met dat extra miljoentje naar de Euroborg. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
T00L Wrote:die 1 miljoen is nog niet zeker, dus vooralsnog gewoon 8 miljoen.

Tis voor Ajax te hopen dat ze die 1M mogen betalen, anders hebben ze weer 2 kloteseizoenen voor de boeg.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:die 1 miljoen is nog niet zeker, dus vooralsnog gewoon 8 miljoen.

Ach, bij Ajax is succes vanzelfsprekend werd hier vanochtend rondgebazuind, dus dat komt wel goed met dat extra miljoentje naar de Euroborg. :8:

Ach dan maar een miljoentje meer.........
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:8M.. zo smijten ze het geld van Babel zelf weer meteen deels over de balk. Veel te veel mi. Overigens ben ik zeer benieuwd of hij nu wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesblessure die hem volgens Groningen zeker de seizoensstart zou kosten.

Wel smerig van Ajax.. eerst proberen via arbitrage een lagere prijs te krijgen, lukt dat niet, dan gewoon dezelfde dag 8M op tafel zonder probleem.

Dat heet afdingen...en 8M is nog altijd minder dan de gevraagde 9,5M....

Afdingen is wat PSV doet en jij als schraperig en armoedig ziet, aan afdingen komt nooit een arbitragezaak te pas. Das gewoon smerig en gelukkig heeft PSV zich er niet toe verlaagd in de zaak Perez (was zeker wel gewonnen toendertijd). Arbitrage zaak ok, maar m verliezen en dan dezelfde dag maar het gevraagde overmaken vind ik smerig. Zo kun je elke transfer wel aanpakken.. steeds eerst de rechter vragen of het niet goedkoper kan en dan pas de vraagprijs op tafel leggen. :roll:
Reply
Tripplexxx Wrote:Ben ik hier de enige die Suarez een geweldige voetballer vindt? Ik vind het echt een aanwinst voor Ajax en 8 miljoen is schijnbaar heel normaal in de hedendaagse voetbalwereld.....
Ik sta schijnbaar op 'ignore' bij jou, of je leest gewoon niet goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ben ik hier de enige die Suarez een geweldige voetballer vindt? Ik vind het echt een aanwinst voor Ajax en 8 miljoen is schijnbaar heel normaal in de hedendaagse voetbalwereld.....
Ik sta schijnbaar op 'ignore' bij jou, of je leest gewoon niet goed...

Hoe vaak hebben jullie Grunn 90 minuten zien spelen waardoor jullie dit een geweldige speler vinden? Eerst zaterdag maar eens kijken of hij alweer wonderbaarlijk genezen is van zijn liesblessure. :p
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:8M.. zo smijten ze het geld van Babel zelf weer meteen deels over de balk. Veel te veel mi. Overigens ben ik zeer benieuwd of hij nu wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesblessure die hem volgens Groningen zeker de seizoensstart zou kosten.

Wel smerig van Ajax.. eerst proberen via arbitrage een lagere prijs te krijgen, lukt dat niet, dan gewoon dezelfde dag 8M op tafel zonder probleem.

Dat heet afdingen...en 8M is nog altijd minder dan de gevraagde 9,5M....

Afdingen is wat PSV doet en jij als schraperig en armoedig ziet, aan afdingen komt nooit een arbitragezaak te pas. Das gewoon smerig en gelukkig heeft PSV zich er niet toe verlaagd in de zaak Perez (was zeker wel gewonnen toendertijd). Arbitrage zaak ok, maar m verliezen en dan dezelfde dag maar het gevraagde overmaken vind ik smerig. Zo kun je elke transfer wel aanpakken.. steeds eerst de rechter vragen of het niet goedkoper kan en dan pas de vraagprijs op tafel leggen. :roll:

Gelukkig kan Ajax dat soort bedragen betalen...enne Perez mocht weg bij Ajax dat is de enigste reden dat hij PSV speelt.
PSV begint geen arbitrage zaak, omdat ze gewoon niets konden betalen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Gelukkig kan Ajax dat soort bedragen betalen...enne Perez mocht weg bij Ajax dat is de enigste reden dat hij PSV speelt.
PSV begint geen arbitrage zaak, omdat ze gewoon niets konden betalen...

Wat is er leuk aan dat hij PSV speelt? :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:die 1 miljoen is nog niet zeker, dus vooralsnog gewoon 8 miljoen.

Ach, bij Ajax is succes vanzelfsprekend werd hier vanochtend rondgebazuind, dus dat komt wel goed met dat extra miljoentje naar de Euroborg. :8:

Ach dan maar een miljoentje meer.........

Das wel 4,5 miljoen meer! :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:8M.. zo smijten ze het geld van Babel zelf weer meteen deels over de balk. Veel te veel mi. Overigens ben ik zeer benieuwd of hij nu wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesblessure die hem volgens Groningen zeker de seizoensstart zou kosten.

Wel smerig van Ajax.. eerst proberen via arbitrage een lagere prijs te krijgen, lukt dat niet, dan gewoon dezelfde dag 8M op tafel zonder probleem.

Dat heet afdingen...en 8M is nog altijd minder dan de gevraagde 9,5M....

Afdingen is wat PSV doet en jij als schraperig en armoedig ziet, aan afdingen komt nooit een arbitragezaak te pas. Das gewoon smerig en gelukkig heeft PSV zich er niet toe verlaagd in de zaak Perez (was zeker wel gewonnen toendertijd). Arbitrage zaak ok, maar m verliezen en dan dezelfde dag maar het gevraagde overmaken vind ik smerig. Zo kun je elke transfer wel aanpakken.. steeds eerst de rechter vragen of het niet goedkoper kan en dan pas de vraagprijs op tafel leggen. :roll:

Gelukkig kan Ajax dat soort bedragen betalen...enne Perez mocht weg bij Ajax dat is de enigste reden dat hij PSV speelt.
PSV begint geen arbitrage zaak, omdat ze gewoon niets konden betalen...

Voor Guardado lag zo 6M klaar (voor Perez dus ook), maar Deportivo bood meer. Dan is het schluss. Het is maar net wat je een speler waard vind. Feyenoord heeft ook meer dan geld genoeg liggen voor de Koef, 6M vinden ze gewoon te gortig voor de speler.

ps. vreemde constructie die "groningen krijgt 1M als ajax presteert". Wat nou als Groningen tegen het eind is uitgevoetbald (Groningen-Ajax is 1 van de laatste competitierondes), terwijl Ajax moet winnen om kampioen te worden. Zijn beide teams gebaat bij een Ajax-zege. Competitievervalsing?
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:8M.. zo smijten ze het geld van Babel zelf weer meteen deels over de balk. Veel te veel mi. Overigens ben ik zeer benieuwd of hij nu wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesblessure die hem volgens Groningen zeker de seizoensstart zou kosten.

Wel smerig van Ajax.. eerst proberen via arbitrage een lagere prijs te krijgen, lukt dat niet, dan gewoon dezelfde dag 8M op tafel zonder probleem.

Dat heet afdingen...en 8M is nog altijd minder dan de gevraagde 9,5M....

Afdingen is wat PSV doet en jij als schraperig en armoedig ziet, aan afdingen komt nooit een arbitragezaak te pas. Das gewoon smerig en gelukkig heeft PSV zich er niet toe verlaagd in de zaak Perez (was zeker wel gewonnen toendertijd). Arbitrage zaak ok, maar m verliezen en dan dezelfde dag maar het gevraagde overmaken vind ik smerig. Zo kun je elke transfer wel aanpakken.. steeds eerst de rechter vragen of het niet goedkoper kan en dan pas de vraagprijs op tafel leggen. :roll:

Gelukkig kan Ajax dat soort bedragen betalen...enne Perez mocht weg bij Ajax dat is de enigste reden dat hij PSV speelt.
PSV begint geen arbitrage zaak, omdat ze gewoon niets konden betalen...

Voor Guardado lag zo 6M klaar (voor Perez dus ook), maar Deportivo bood meer. Dan is het schluss. Het is maar net wat je een speler waard vind. Feyenoord heeft ook meer dan geld genoeg liggen voor de Koef, 6M vinden ze gewoon te gortig voor de speler.

ps. vreemde constructie die "groningen krijgt 1M als ajax presteert". Wat nou als Groningen tegen het eind is uitgevoetbald (Groningen-Ajax is 1 van de laatste competitierondes), terwijl Ajax moet winnen om kampioen te worden. Zijn beide teams gebaat bij een Ajax-zege. Competitievervalsing?

Dat zal wel gecovered zijn...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:vreemde constructie die "groningen krijgt 1M als ajax presteert". Wat nou als Groningen tegen het eind is uitgevoetbald (Groningen-Ajax is 1 van de laatste competitierondes), terwijl Ajax moet winnen om kampioen te worden. Zijn beide teams gebaat bij een Ajax-zege. Competitievervalsing?

Ik vermoed dat gaat om internationaal succes, niet om nationaal succes. Dat laatste zou inderdaad competitievervalsing in de hand werken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ook al ontkennen Wesley Sneijder en Ajax van iets te weten, Voetbal International zegt uit 'zeer betrouwbare bronnen' te weten dat Real Madrid wel degelijk een substantieel bod heeft gedaan op de middenvelder. Het zou gaan om een bedrag van 24 miljoen euro.

Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.

Onlangs gaf Sneijder aan zichzelf een deadline te hebben gesteld op 1 augustus. In een eerder stadium deed hij echter de uitspraak dat hij niet meer zou verkassen zodra hij met Ajax voorronde Champions League had gespeeld. Of Sneijder nu toch gevoelig is voor de interesse van de Spaanse kampioen is niet bekend. Ajax heeft het miljoenenbod nog in beraad.
Reply
Peter Wrote:Ook al ontkennen Wesley Sneijder en Ajax van iets te weten, Voetbal International zegt uit 'zeer betrouwbare bronnen' te weten dat Real Madrid wel degelijk een substantieel bod heeft gedaan op de middenvelder. Het zou gaan om een bedrag van 24 miljoen euro.

Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.

Onlangs gaf Sneijder aan zichzelf een deadline te hebben gesteld op 1 augustus. In een eerder stadium deed hij echter de uitspraak dat hij niet meer zou verkassen zodra hij met Ajax voorronde Champions League had gespeeld. Of Sneijder nu toch gevoelig is voor de interesse van de Spaanse kampioen is niet bekend. Ajax heeft het miljoenenbod nog in beraad.

Ben benieuwd........
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
24 miljoen bieden ze, 30 miljoen vraagt Ajax. 27 miljoen is dus voor iedereen een werelddeal. Dit is tenminste een speler waar Real wat aan heeft en 27M voor een speler met na dit seizoen nog maar 1 jaar contract is natuurlijk heel veel geld. Volgende zomer is hij minder dan de helft waard.
Reply
Wesley Sneijder blijft nog een jaar bij Ajax. Heeft ie zelf gezegd!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:24 miljoen bieden ze, 30 miljoen vraagt Ajax. 27 miljoen is dus voor iedereen een werelddeal. Dit is tenminste een speler waar Real wat aan heeft en 27M voor een speler met na dit seizoen nog maar 1 jaar contract is natuurlijk heel veel geld. Volgende zomer is hij minder dan de helft waard.

zit een beetje in dubio.. van de ene kant wil je natuurlijk dat ie blijft.. 't blijft tenslotte de beste speler van Ajax. van de andere kant is 27M idd absurd veel geld voor een speler uit de nederlandse competitie en volgende zomer zullen Stam en Huntelaar (Davids?) ook vertrekken. dan zou je in 1x de hele as moeten vervangen, terwijl je een miljoen of 15 minder uit te geven hebt...
Reply
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry

Dan weet je gelijk dat ze drenthe als midhalf gaan inzetten en ze spelen daar met 2 spitsen.
Bangkok resident.
Reply
Tripplexxx Wrote:Ben ik hier de enige die Suarez een geweldige voetballer vindt? Ik vind het echt een aanwinst voor Ajax en 8 miljoen is schijnbaar heel normaal in de hedendaagse voetbalwereld.....


Ik vind het een koopje, en ik denk dat ajaks met suarez ipv babbel in het team kampioenskandidaat nummer 1 is!

Dan maar hopen dat herr doctor wesley schneijdert weggaat, dan zakt het hele kaartenhuis gelijk inelkaar...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry

Dan weet je gelijk dat ze drenthe als midhalf gaan inzetten en ze spelen daar met 2 spitsen.

Psies, Drentje wordt de nieuwe Roberto Carlos die gewoon de hele linkerflank moet belopen in het 3-5-2 systeem en dan die bal voor moet gaan loeien.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry

Dan weet je gelijk dat ze drenthe als midhalf gaan inzetten en ze spelen daar met 2 spitsen.
Maar dan ga je er dus vanuit dat hij basis gaat spelen?! Dan eet ik echt mijn schoen op. Ben ik dan de enige die hem nu nog maar een matige voetballer vindt, die zich duidelijk nog moet bewijzen? Ik snap de huidige voetbalwereld niet: 17 miljoen voor Babel, 13 voor Drenthe :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry

Dan weet je gelijk dat ze drenthe als midhalf gaan inzetten en ze spelen daar met 2 spitsen.

Psies, Drentje wordt de nieuwe Roberto Carlos die gewoon de hele linkerflank moet belopen in het 3-5-2 systeem en dan die bal voor moet gaan loeien.

Roberto Carlos speelde toch niet bij Real Madrid B?
Reply
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry

Dan weet je gelijk dat ze drenthe als midhalf gaan inzetten en ze spelen daar met 2 spitsen.
Maar dan ga je er dus vanuit dat hij basis gaat spelen?! Dan eet ik echt mijn schoen op. Ben ik dan de enige die hem nu nog maar een matige voetballer vindt, die zich duidelijk nog moet bewijzen? Ik snap de huidige voetbalwereld niet: 17 miljoen voor Babel, 13 voor Drenthe :roll:

24 voor Sneijder geboden, 20 voor Koné geboden en 6 voor Koevermans gevraagd. De Nederlandse top-4 doet iig goede zaken met al die belachelijke transferbedragen die geboden worden door de topploegen. :8:
Reply
Welke club wilt er dan 20 voor Koné neerleggen?
Dat heb ik ff gemist( geen sarcasme, dat heb ik dus echt gemist).
Meteen wegdoen dan die klant. Zelfs voor 10 zou ik er een mooie strik om heen doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
24 voor Sneijder is wellicht wat hoog, maar dat is wel een wereldvoetballer. Kone is maar matig en zeker als spits niet porductief genoeg, dus 20 miljoen is idioot. Zelfs idioter dan 13 voor Drenthe. Koevermans voor 6 miljoen zou ik meteen kopen, die gast is veel meer waard. In ieder geval een stuk meer dan Kone.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Real Madrid wil de middelen die beschikbaar waren voor de transfer van Arjen Robben aanwenden voor de komst van een spelmaker, nu de linkerflank met de komst van Royston Drenthe toch al versterkt is. Die spelmaker zou Wesley Sneijder moeten worden.
Dus ze hoeven bij Real Robben niet meer omdat ze Drenthe gehaald hebben :eeeek: cry

Dan weet je gelijk dat ze drenthe als midhalf gaan inzetten en ze spelen daar met 2 spitsen.
Maar dan ga je er dus vanuit dat hij basis gaat spelen?! Dan eet ik echt mijn schoen op. Ben ik dan de enige die hem nu nog maar een matige voetballer vindt, die zich duidelijk nog moet bewijzen? Ik snap de huidige voetbalwereld niet: 17 miljoen voor Babel, 13 voor Drenthe :roll:


ga maar vast peper en zout pakken want het lijkt mij ook 99% zeker dat hij roberto carlos gaat vervangen, dus dat wordt iedere pot 15 km heen en weer rennen voor onze jonge vrind...
Bangkok resident.
Reply
Adder Wrote:Welke club wilt er dan 20 voor Koné neerleggen?
Dat heb ik ff gemist( geen sarcasme, dat heb ik dus echt gemist).
Meteen wegdoen dan die klant. Zelfs voor 10 zou ik er een mooie strik om heen doen.

Koné heeft een gelimiteerde transfersom van 20 miljoen in zijn contract. Galatasaray gaf PSV te kennen dat te willen betalen (dus clubs accoord), maar Koné vond Galatasaray geen stap omhoog waardoor hij liever in Eindhoven blijft. Helaas.
Reply
Ad Wim Wrote:24 voor Sneijder is wellicht wat hoog, maar dat is wel een wereldvoetballer. Kone is maar matig en zeker als spits niet porductief genoeg, dus 20 miljoen is idioot. Zelfs idioter dan 13 voor Drenthe. Koevermans voor 6 miljoen zou ik meteen kopen, die gast is veel meer waard. In ieder geval een stuk meer dan Kone.

De Koef meer waard dan Koné? Ga toch fietsen man. Koné heeft een minder productief seizoen achter de rug en speelt net als Babel op de vleugel. Met Babel moet je hem vergelijken (even dreigend, Koné wat productiever, Babel wat jonger), niet met een centrumspits met hele andere kwaliteiten. De 1e keer dat de Koef vloeiend 2 man voorbij gaat moet volgens mij nog komen, net als de 1e keer dat Koné als aanspeelpunt ballen vasthoudt voorin.
Reply


Forum Jump: