The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:De Koef meer waard dan Koné? Ga toch fietsen man. Koné heeft een minder productief seizoen achter de rug en speelt net als Babel op de vleugel. Met Babel moet je hem vergelijken (even dreigend, Koné wat productiever, Babel wat jonger), niet met een centrumspits met hele andere kwaliteiten. De 1e keer dat de Koef vloeiend 2 man voorbij gaat moet volgens mij nog komen, net als de 1e keer dat Koné als aanspeelpunt ballen vasthoudt voorin.
Ik vergelijk ze ook niet qua spel, kleuter, ik zeg alleen dat ik Koevermans meer waard vind dan Kone. Hoe makkelijk Koevermans scoort, zo moeilijk scoort Kone. En Koevermans geeft ook nog eens onwijs veel assists. Veel en veel productiever dan Kone dus, die af en toe wel zijn man voorbij komt, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik vind Koef echt een hele goede spits, na Alves de beste van afgelopen seizoen eredivisie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben benieuwd of sneijder binnen 5 dagen weg is, en wie dan eventueel de vervanger wordt.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:De Koef meer waard dan Koné? Ga toch fietsen man. Koné heeft een minder productief seizoen achter de rug en speelt net als Babel op de vleugel. Met Babel moet je hem vergelijken (even dreigend, Koné wat productiever, Babel wat jonger), niet met een centrumspits met hele andere kwaliteiten. De 1e keer dat de Koef vloeiend 2 man voorbij gaat moet volgens mij nog komen, net als de 1e keer dat Koné als aanspeelpunt ballen vasthoudt voorin.
Ik vergelijk ze ook niet qua spel, kleuter, ik zeg alleen dat ik Koevermans meer waard vind dan Kone. Hoe makkelijk Koevermans scoort, zo moeilijk scoort Kone. En Koevermans geeft ook nog eens onwijs veel assists. Veel en veel productiever dan Kone dus, die af en toe wel zijn man voorbij komt, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik vind Koef echt een hele goede spits, na Alves de beste van afgelopen seizoen eredivisie.

Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.
Reply
Bocaloca Wrote:Ben benieuwd of sneijder binnen 5 dagen weg is, en wie dan eventueel de vervanger wordt.

Vervanger? Ajax lost toch alles intern op tegenwoordig?
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:De Koef meer waard dan Koné? Ga toch fietsen man. Koné heeft een minder productief seizoen achter de rug en speelt net als Babel op de vleugel. Met Babel moet je hem vergelijken (even dreigend, Koné wat productiever, Babel wat jonger), niet met een centrumspits met hele andere kwaliteiten. De 1e keer dat de Koef vloeiend 2 man voorbij gaat moet volgens mij nog komen, net als de 1e keer dat Koné als aanspeelpunt ballen vasthoudt voorin.
Ik vergelijk ze ook niet qua spel, kleuter, ik zeg alleen dat ik Koevermans meer waard vind dan Kone. Hoe makkelijk Koevermans scoort, zo moeilijk scoort Kone. En Koevermans geeft ook nog eens onwijs veel assists. Veel en veel productiever dan Kone dus, die af en toe wel zijn man voorbij komt, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik vind Koef echt een hele goede spits, na Alves de beste van afgelopen seizoen eredivisie.

Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.

Verdedigers en keepers doen hier helemaal niet ter zake.
het gaat om spitsen en die worden afgerekend op goals en assist
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.
Pfff, ik wist dat je vroeg of laat wel weer met een belachelijke opmerking zou komen, hoe krijg je het toch telkens voor elkaar?!

Ja, Koef is meer waard omdat hij VEEL meer scoort en assists geeft. Heel gek he, als je spitsen vergelijkt ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:De Koef meer waard dan Koné? Ga toch fietsen man. Koné heeft een minder productief seizoen achter de rug en speelt net als Babel op de vleugel. Met Babel moet je hem vergelijken (even dreigend, Koné wat productiever, Babel wat jonger), niet met een centrumspits met hele andere kwaliteiten. De 1e keer dat de Koef vloeiend 2 man voorbij gaat moet volgens mij nog komen, net als de 1e keer dat Koné als aanspeelpunt ballen vasthoudt voorin.
Ik vergelijk ze ook niet qua spel, kleuter, ik zeg alleen dat ik Koevermans meer waard vind dan Kone. Hoe makkelijk Koevermans scoort, zo moeilijk scoort Kone. En Koevermans geeft ook nog eens onwijs veel assists. Veel en veel productiever dan Kone dus, die af en toe wel zijn man voorbij komt, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik vind Koef echt een hele goede spits, na Alves de beste van afgelopen seizoen eredivisie.

Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.

Verdedigers en keepers doen hier helemaal niet ter zake.
het gaat om spitsen en die worden afgerekend op goals en assist

Gaan jullie eens lekker in het badminton-forum zeiken, stelletje forumvervuilers!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.
Pfff, ik wist dat je vroeg of laat wel weer met een belachelijke opmerking zou komen, hoe krijg je het toch telkens voor elkaar?!

Ja, Koef is meer waard omdat hij VEEL meer scoort en assists geeft. Heel gek he, als je spitsen vergelijkt ](*,)

Ben gelukkig niet de enige die na het lezen van die post onder zijn bureau lag van het lachen...
Wat een onzin argumenten Petertje...
En als PSV zijnde had ik Koné voor dat geld verplicht laten vertrekken(op de bank zetten oid)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.
Pfff, ik wist dat je vroeg of laat wel weer met een belachelijke opmerking zou komen, hoe krijg je het toch telkens voor elkaar?!

Ja, Koef is meer waard omdat hij VEEL meer scoort en assists geeft. Heel gek he, als je spitsen vergelijkt ](*,)

Je vergelijkt geen spitsen. Je vergelijkt een centrumspits die voetballend weinig kan maar er staat voor het maken van goals met een spelmakende buitenspeler die toevallig 1 seizoen wat minder scoorde. :roll:
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Wat een drollenargumenten zeg. Koef is meer waard omdat hij meer scoort en assists geeft? Dan is elke keeper dus niks waard en een verdediger hoogstend 1 miljoen. Koné voegt veel meer toe aan een ploeg dan de Koef die ze alleen binnen hoeft te tikken. Koné heeft altijd 2 man bij zich waardoor anderen vrij staan bijvoorbeeld. Dat is een kwaliteit die weinig spelers bezitten en die dus geld kost.
Pfff, ik wist dat je vroeg of laat wel weer met een belachelijke opmerking zou komen, hoe krijg je het toch telkens voor elkaar?!

Ja, Koef is meer waard omdat hij VEEL meer scoort en assists geeft. Heel gek he, als je spitsen vergelijkt ](*,)

Ben gelukkig niet de enige

je bent in goed gezelschap zal ik maar zeggen. :razz:
Reply
Jij bent nu niet, en nooit niet, in gezelschap Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij bent nu niet, en nooit niet, in gezelschap Hakkuh

:cry:
Reply
Belangstelling Real Madrid in Sneijder serieus
Uitgegeven: 10 augustus 2007 13:15
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2007 13:27

AMSTERDAM - Real Madrid heeft een bod van 24 miljoen euro uitgebracht op Wesley Sneijder. De Spaanse club is op zoek naar een spelverdeler en ziet in Sneijder de ideale man.

Dit meldt het blad Sportweek.



Valencia

De middenvelder van Ajax liet na het stuklopen van een transfer naar Valencia weten Amsterdam dit seizoen niet te verlaten. Of het miljoenenbod van Madrid hier verandering in brengt is onduidelijk. Sneijder zelf gaf eerder aan niet op de hoogte te zijn van de interesse.

Maarten Fontein laat in de Telegraaf weten dat niks zeker is. "Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus de algemeen directeur. Martin van Geel heeft het bod van 24 miljoen euro bevestigt.

Technisch directeur van Real Madrid, Pedrag Mijatovic, zou zelfs al in Nederland zijn om de deal zo snel mogelijk af te ronden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een vriend van mij zat de hele week in Spanje en vertelde dat elke dag de kranten kopten dat de transfer al bijna rond was. Nou willen die kranten nog wel eens overdrijven, maar toch...
Ik heb liever dat ie blijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het was net zelfs in het Novum nieuws dat de transfer nu wel erg dichtbij is... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het was net zelfs in het Novum nieuws dat de transfer nu wel erg dichtbij is... :|

[kooltje-mode]"NEE HOOR, HIJ GAAT NIET, WANT HIJ HEEFT GEZEGD DAT HIJ NOG EEN JAAR ZAL BLIJVUUUUUUUUNNNNNNNN..." [/kooltje-mode] Xtragaap4de
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Het was net zelfs in het Novum nieuws dat de transfer nu wel erg dichtbij is... :|

[kooltje-mode]"NEE HOOR, HIJ GAAT NIET, WANT HIJ HEEFT GEZEGD DAT HIJ NOG EEN JAAR ZAL BLIJVUUUUUUUUNNNNNNNN..." [/kooltje-mode] Xtragaap4de



hahahaha


ajaks zonder esschneider....dat wordt weer een leuk seizoen :razz:
Bangkok resident.
Reply
Daar ben ik ook bang voor. Ik ben benieuwd welke waardige opvolger ze op het oog hebben...
Enige troost is dat je Sneijder standaard 8 wedstrijden kwijt bent aan blessures en schorsingen, hopelijk heeft de opvolger dat niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar ben ik ook bang voor. Ik ben benieuwd welke waardige opvolger ze op het oog hebben...
Enige troost is dat je Sneijder standaard 8 wedstrijden kwijt bent aan blessures en schorsingen, hopelijk heeft de opvolger dat niet.


Ik denk niet dat het echt op te vangen is, die sneijder is de beste speler in de eredivsie, wie moeten ze daar nou voor in de plek zetten....
Bangkok resident.
Reply
*wacht op peter die weer wee zal komen blaten waarom iemand van PSV de beste speler van de eredivisie is* Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Daar ben ik ook bang voor. Ik ben benieuwd welke waardige opvolger ze op het oog hebben...
Enige troost is dat je Sneijder standaard 8 wedstrijden kwijt bent aan blessures en schorsingen, hopelijk heeft de opvolger dat niet.

Voor wie is dat een troost? Voor de concurrentie? Die hebben liever dat hij 15 goals en 15 assists per seizoen minder aflevert, vermoed ik. Dan mag ie verder wel 34 hele wedstrijden spelen.

Bovendien:
Quote:2002/03 Ajax 17 4 Eredivisie
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
2005/06 Ajax 19 5 Eredivisie
2006/07 Ajax 30 18 Eredivisie

02/03 was zijn eerste seizoen en alleen in 05/06 heeft hij een vervelende blessure gehad, dus check your facts before you.....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar ben ik ook bang voor. Ik ben benieuwd welke waardige opvolger ze op het oog hebben...
Enige troost is dat je Sneijder standaard 8 wedstrijden kwijt bent aan blessures en schorsingen, hopelijk heeft de opvolger dat niet.

Voor wie is dat een troost? Voor de concurrentie? Die hebben liever dat hij 15 goals en 15 assists per seizoen minder aflevert, vermoed ik. Dan mag ie verder wel 34 hele wedstrijden spelen.

Bovendien:
Quote:2002/03 Ajax 17 4 Eredivisie
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
2005/06 Ajax 19 5 Eredivisie
2006/07 Ajax 30 18 Eredivisie

02/03 was zijn eerste seizoen en alleen in 05/06 heeft hij een vervelende blessure gehad, dus check your facts before you.....

Heb je dat nou allemaal opgezocht om je gelijk weer te kunnen behalen :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tja, hoeveel wedstrijden daarvan zijn hele wedstrijden... Ik kan me uit het afgelopen seizoen een periode herinneren waarin Sneijder een aantal wedstrijden achter elkaar vroegtijdig gewisseld werd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet je voor de gein de reply's eens lezen op ajax.netwerk.to

:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar ben ik ook bang voor. Ik ben benieuwd welke waardige opvolger ze op het oog hebben...
Enige troost is dat je Sneijder standaard 8 wedstrijden kwijt bent aan blessures en schorsingen, hopelijk heeft de opvolger dat niet.

Voor wie is dat een troost? Voor de concurrentie? Die hebben liever dat hij 15 goals en 15 assists per seizoen minder aflevert, vermoed ik. Dan mag ie verder wel 34 hele wedstrijden spelen.

Bovendien:
Quote:2002/03 Ajax 17 4 Eredivisie
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
2005/06 Ajax 19 5 Eredivisie
2006/07 Ajax 30 18 Eredivisie

02/03 was zijn eerste seizoen en alleen in 05/06 heeft hij een vervelende blessure gehad, dus check your facts before you.....

Heb je dat nou allemaal opgezocht om je gelijk weer te kunnen behalen :roll:

Ja, helemaal op vi.nl en dan op spelers en dan op sneijder klikken. Dat was me toch een gezoek, gepuzzel, geknip en geplak, ongelooflijk. Ik heb er gewoon kramp in mijn wijsvinger van! :roll:

Daarbij komt dat er geen moeite genoeg gedaan kan worden om het geblaat van bepaalde types hier op te vegen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ga in plaats van uitspraken van andere mensen te betitelen als geblaat nou maar eerst lekker opzoeken hoe vaak Sneijder in die 30 wedstrijden gewisseld is. Is maar 30 keer klikken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:In plaats van uitspraken van andere mensen te betitelen als geblaat, ga nou maar eens lekker opzoeken hoevaak Sneijder in die 30 wedstrijden gewisseld is. Is maar 30 keer klikken.

Dan is juist nog knapper dat hij in halve wedstrijden zoveel goals gemaakt heeft en assists gegeven heeft. Dan worden die statistieken nog belangrijker dan de 'troost' dat hij af en toe niet meedoet.
Daarmee wordt jouw geblaat nog meer loos gemekker. En jij hebt toch niets te doen, dus staaf je eigen bewering maar even met die 30 klikjes. Ik zie niet in waarom ik jou daarmee zou moeten helpen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
deze reactie op de sport 1 site vind ik ook prachtig;


Ik denk dat het beter voor Ajax is wat betreft de wedstrijd tegen Slavia. Misschien raar, maar met Sneijder was Ajax waarschijnlijk onderuit gegaan door de druk en de vele goede bedoelingen. Nu kunnen ze vrijer spelen zonder Wesley en gewoon twee keer winnen. Laatst bewerkt op 10 augustus 2007 om 15:00:13 door ekolander

#-o
Bangkok resident.
Reply
:roll: :roll: Dacht niet dat er mensen waren met een IQ lager dan Bonnie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:In plaats van uitspraken van andere mensen te betitelen als geblaat, ga nou maar eens lekker opzoeken hoevaak Sneijder in die 30 wedstrijden gewisseld is. Is maar 30 keer klikken.

Dan is juist nog knapper dat hij in halve wedstrijden zoveel goals gemaakt heeft en assists gegeven heeft. Dan worden die statistieken nog belangrijker dan de 'troost' dat hij af en toe niet meedoet.
Daarmee wordt jouw geblaat nog meer loos gemekker. En jij hebt toch niets te doen, dus staaf je eigen bewering maar even met die 30 klikjes. Ik zie niet in waarom ik jou daarmee zou moeten helpen.
Je hoeft mij nergens mee te helpen, je moet je eigen stelling daarmee onderbouwen. En ik zeg ook niet dat hij geen superseizoen heeft gedraaid heeft, dat heeft hij namelijk wel. Dus waar je dat vandaan haalt...
Ik zeg alleen maar dat het frustratie wegneemt en het daarom een troost zou zijn, al besef ik wel dat het geen goede woordkeuze was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: