The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:nou mag van geel laten zien wat ie waard is.

Wie er ook manager is, ze hebben grote problemen. Volgens mij haal je gewoon geen nieuwe Sneyder terug. En zeker niet voor aanstaande woensdag.

De onderschatting is er al, dus ik zie het nu zomaar misgaan tegen Slavia....
Dat mag je niet zeggen, heb ik uit het "cl-voorronde"topic begrepen...... :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik denk dat Ajax Simon gaat benaderen Idea
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik denk dat Ajax Simon gaat benaderen Idea
[Image: simon%20vinkenoog.jpg]

Als huisdichter? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Alves en dan 4-4-2 gaan spelen? 20M voor zo'n speler is een schijntje nu.

4-4-2 met Kennedy op 10 oid?

Hoop dat ze een spelmaker halen want zonder Schneijder heb ik er een hard hoofd in...

Geen 10. Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders aan de zijkanten en Davids en Gabri als controleurs. Zit je alleen met Suarez in je maag die nergens terecht kan. Misschien dan toch maar Theo Janssen. :razz: Als spelermaker zijn Aissati en vooral Afellay prima geschikt trouwens.
Aisatti is welkom, Affelay mogen ze houden daar, kunnen we nog beter Litmanen terug halen, die zal meer wedstrijden spelen....
Misschien Bergkamp eens vragen Tongue

En met Jaap Stam (zelfs in de voorbereiding al meer gespaard dan gespeeld) als sterkhouder achterin ben je wel bij?

Isi heeft even vaak pijntjes als Ibi, alleen is Ibi voetballend in alles een stapje verder. :roll:
Reply
Bocaloca Wrote:Vaart kost 15 miljoen


HSV wijst Valencia-bod op Van der Vaart af

13/8/2007 16:54

Valencia moet Rafael van der Vaart uit het hoofd zetten. Hamburger SV heeft het concrete bod uit Spanje resoluut van de hand gewezen.
'We hebben Valencia gezegd dat we Rafael niet zullen verkopen', zegt technisch directeur Dietmar Beiersdorfer op de website van HSV. 'En dat hebben we hem in een persoonlijk onderhoud ook laten weten. Hij is een belangrijk onderdeel van onze plannen. Daar verandert het bod van Valencia niets aan.'

Beiersdorfer wilde niet uitweiden over de hoogte van het bod, dat naar verluidt veertien miljoen euro was. 'Dat is ook niet belangrijk. We hebben steeds gezegd dat we Rafael van der Vaart op dit moment niet zullen verkopen.'

--
Vaart heeft niet eens een prijskaartje.
Reply
Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29

Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan Voetbalzone dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.

Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Medunjanin als waardig opvolger voor Sneijder :roll:
Misschien over een paar jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Medunjanin als waardig opvolger voor Sneijder :roll:
Misschien over een paar jaar...

Die redt het niet. Lijkt me een te zwakke mentaliteit hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
en hij is te traaaaaaaaaaaag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Medunjanin Notworthy
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Alves en dan 4-4-2 gaan spelen? 20M voor zo'n speler is een schijntje nu.

4-4-2 met Kennedy op 10 oid?

Hoop dat ze een spelmaker halen want zonder Schneijder heb ik er een hard hoofd in...

Geen 10. Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders aan de zijkanten en Davids en Gabri als controleurs. Zit je alleen met Suarez in je maag die nergens terecht kan. Misschien dan toch maar Theo Janssen. :razz: Als spelermaker zijn Aissati en vooral Afellay prima geschikt trouwens.
Aisatti is welkom, Affelay mogen ze houden daar, kunnen we nog beter Litmanen terug halen, die zal meer wedstrijden spelen....
Misschien Bergkamp eens vragen Tongue

En met Jaap Stam (zelfs in de voorbereiding al meer gespaard dan gespeeld) als sterkhouder achterin ben je wel bij?

Isi heeft even vaak pijntjes als Ibi, alleen is Ibi voetballend in alles een stapje verder. :roll:

Even over de afgelopen 2 seizoen Stam vs Affelay (Isi Ibi rot toch op man) en Stam brengt als ie fit is meer dan Affelay....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ajaxclub.nl meldt dit bericht ook en er nog bij:


Verder worden de namen Tiago Motta, Santiago Ezquerro en Arnau Caldenty Riera genoemd als mogelijke aankopen van Ajax.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ajaxclub.nl meldt dit bericht ook en er nog bij:


Verder worden de namen Tiago Motta, Santiago Ezquerro en Arnau Caldenty Riera genoemd als mogelijke aankopen van Ajax.

Owwwwwwwww die gevestigde namen................ :eeeek: :eeeek: :eeeek:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Motta is toch ook niet echt een creatieve aanvallende middenvelder die een goal of 10 kan maken in een seizoen? Hij heeft het ook niet echt geweldig gedaan tot nu toe in zijn carriere bij Barca en wordt gewoon zwaar gehyped op Ajaxfansite's volgens mij. Leuke voetballer, kan niet tippen aan Sneijder.

Medunjanin past uiteraard mooi in het rijtje Rommedahl, Kennedy, Heijblok, Colin, Urzaiz, Suarez, Delorge, maar het lijkt me dat Ajax nu toch echt voor kwaliteit zal moeten en willen gaan.

Ik hoop voor jou Depor dat het Ibi en/of Isi niet worden, je kunt hun namen nog niet eens spellen. :p
Reply
Peter Wrote:Motta is toch ook niet echt een creatieve aanvallende middenvelder die een goal of 10 kan maken in een seizoen? Hij heeft het ook niet echt geweldig gedaan tot nu toe in zijn carriere bij Barca en wordt gewoon zwaar gehyped op Ajaxfansite's volgens mij. Leuke voetballer, kan niet tippen aan Sneijder.

Medunjanin past uiteraard mooi in het rijtje Rommedahl, Kennedy, Heijblok, Colin, Urzaiz, Suarez, Delorge, maar het lijkt me dat Ajax nu toch echt voor kwaliteit zal moeten en willen gaan.

Ik hoop voor jou Depor dat het Ibi en/of Isi niet worden, je kunt hun namen nog niet eens spellen. :p

Nee jij gaat lekker....Ibi en Isi...hebben die bijnamen zeker bij het Anne Frank plantsoen gekregen....

Suarez Rommedahl en Kennedy....vind ik nog redelijke aankopen....
Die anderen...tsja blijkbaar zien ze er wat in. Maar gelukkig heeft PSV Addo nog!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Addo is een held! =D>
Reply
Ricochan Wrote:
Bumme Wrote:[Image: c79d97288xsneijderclinica4p.jpg]

Vanavond om 18:30 uur de balkon-scene samen met Royston!


Nu maar afwachten of er gezoend gaat worden....

Ik denk van wel. Op het veld zag het er al gezellig uit:

[Image: drenthesneijder_jpg_77221d.jpg&caption=&copyright=null]


EDIT: met die img code werkt niet dus url maar knippen plakken in de adresbalk. :razz:
Reply
Voor hoeveel was Addo ook alweer gehaald? kan me herinneren dat hij voor een enrom bedrag was gehaald toendertijd....
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Voor hoeveel was Addo ook alweer gehaald? kan me herinneren dat hij voor een enrom bedrag was gehaald toendertijd....

Volgens mij idd ook, Eric Gerets zag een wereldverdediger in hem. :razz:
Reply
Æ’ 11.000.000,-- heeft ie gekost in 1999...












[Image: komstaddo2.jpg]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
das een hoop geld... helemaal voor die tijd.... #-o

wel grappig, dat krantenartikel :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
Riquelme in amsterdam gesignaleerd
Reply
13/8/2007 - Van Geel: geen gevestigde namen uit internationale voetbal
(Gepost door RvN)

BRON: Algemeen Dagblad

Tegenover het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat fans niet moeten rekenen op internationaal gevestigde namen ter vervanging van Sneijder. ,,De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen.’’
Reply
Peter Wrote:Motta is toch ook niet echt een creatieve aanvallende middenvelder die een goal of 10 kan maken in een seizoen? Hij heeft het ook niet echt geweldig gedaan tot nu toe in zijn carriere bij Barca en wordt gewoon zwaar gehyped op Ajaxfansite's volgens mij. Leuke voetballer, kan niet tippen aan Sneijder.

Medunjanin past uiteraard mooi in het rijtje Rommedahl, Kennedy, Heijblok, Colin, Urzaiz, Suarez, Delorge, maar het lijkt me dat Ajax nu toch echt voor kwaliteit zal moeten en willen gaan.

Ik hoop voor jou Depor dat het Ibi en/of Isi niet worden, je kunt hun namen nog niet eens spellen. :p

Motta is echt b-garnituur, maar van geel heeft mannetjes die hem op alle forums lopen te hypen zodat ajaks fans denken dat hij de verlosser is...
Bangkok resident.
Reply
Quote:di 14 aug 2007, 05:30 | 0 reacties
Vertrek Koné bespreekbaar
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Galatasaray maakt serieus werk van PSV-aanvaller Arouna Koné (23). Voor PSV is de transfer van de Ivoriaan bespreekbaar, omdat het bedrag dat de Turken bieden in de buurt komt van de vraagprijs van de Eindhovenaren. PSV betaalde twee jaar geleden tien miljoen euro voor Koné en wil minimaal hetzelfde bedrag.

Het grootste struikelblok voor Galatasaray is de houding van de speler zelf. Koné heeft aangegeven niet naar Turkije te willen verhuizen.

Wil PSV helemaal geen spitsen meer overhouden en/of zijn ze er nu ook achter dat hij niet de verlosser is waar ze op gehoopt hadden?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
kooltje Wrote:Riquelme in amsterdam gesignaleerd

Heb uit betrouwbare bron vernomen, dat hij voor Ajax gaat tekenen....
The great old Ludwig von...
Reply
:|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:
kooltje Wrote:Riquelme in amsterdam gesignaleerd

Heb uit betrouwbare bron vernomen, dat hij voor Ajax gaat tekenen....

Dan zal ik die bronnen maar wat minder gaan vertrouwen Gitter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gittermaster Wrote:
kooltje Wrote:Riquelme in amsterdam gesignaleerd

Heb uit betrouwbare bron vernomen, dat hij voor Ajax gaat tekenen....

Leuk! Wat gaat hij tekenen? Een bouwtekening voor een extra ring op de ArenA of gewoon wat moois voor in de spelerslounge?

[Image: _41290786_cartoon_getty_416.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
gittermaster Wrote:
kooltje Wrote:Riquelme in amsterdam gesignaleerd

Heb uit betrouwbare bron vernomen, dat hij voor Ajax gaat tekenen....

Het is nog onzeker hoe de toekomst van Juan Roman Riquelme eruit zal zien. De middenvelder komt niet meer in de plannen voor bij Villarreal. Hij moet de Spanjaarden echter een bedrag van acht miljoen euro opleveren.
Riquelme werd ook in de wandelgangen genoemd bij Ajax, dat een opvolger zoekt voor de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. Volgens AS is Ajax echter niet de enige die interesse heeft in de Argentijn; ook Atlético Madrid heeft hem hoog op het verlanglijstje staan.

Na een aanvaring met trainer Javier Aguirre verhuurde Villarreal Riquelme afgelopen seizoen aan Boca Juniors. De spelverdeler wilde graag blijven, maar de Argentijnse topclub kon de vraagprijs niet ophoesten. Eerder was Internazionale nog voor hem in de race.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: