The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Depor Wrote:Cocu is jaren een van de beste voetballers van NL geweest, heeft nooit ook maar iets gedaan wat niet door de beugel kon. Twijfelde tussen stoppen of nog een jaartje in een kleine competitie door voetballen, en omdat hij nu in de VAE gaat voetballen is ie meteen een geldwolf?
Kom nou laat die vent even lekker aan de Indische Oceaan een jaartje relaxen en een paar miljoen binnentikken.

Is relaxen aan de Perzische Golf ook goed?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Depor Wrote:Cocu is jaren een van de beste voetballers van NL geweest, heeft nooit ook maar iets gedaan wat niet door de beugel kon. Twijfelde tussen stoppen of nog een jaartje in een kleine competitie door voetballen, en omdat hij nu in de VAE gaat voetballen is ie meteen een geldwolf?
Kom nou laat die vent even lekker aan de Indische Oceaan een jaartje relaxen en een paar miljoen binnentikken.

Is relaxen aan de Perzische Golf ook goed?

Ja hoor, al scheelt het weinig Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Bumme Wrote:
Depor Wrote:Cocu is jaren een van de beste voetballers van NL geweest, heeft nooit ook maar iets gedaan wat niet door de beugel kon. Twijfelde tussen stoppen of nog een jaartje in een kleine competitie door voetballen, en omdat hij nu in de VAE gaat voetballen is ie meteen een geldwolf?
Kom nou laat die vent even lekker aan de Indische Oceaan een jaartje relaxen en een paar miljoen binnentikken.

Is relaxen aan de Perzische Golf ook goed?

Ja hoor, al scheelt het weinig Wink

Op je luchtbedje is het een eind dobberen hoor!

Over luchtbedje gesproken; ik was laatst op vakantie in Kos even gaan dobberen op zee en per ongeluk in slaap gevallen. Word ik wakker ligt het hele strand vol met Turken. Was ik verdorie helemaal naar Scheveningen gedreven!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Depor Wrote:
Bumme Wrote:
Depor Wrote:Cocu is jaren een van de beste voetballers van NL geweest, heeft nooit ook maar iets gedaan wat niet door de beugel kon. Twijfelde tussen stoppen of nog een jaartje in een kleine competitie door voetballen, en omdat hij nu in de VAE gaat voetballen is ie meteen een geldwolf?
Kom nou laat die vent even lekker aan de Indische Oceaan een jaartje relaxen en een paar miljoen binnentikken.

Is relaxen aan de Perzische Golf ook goed?

Ja hoor, al scheelt het weinig Wink

Op je luchtbedje is het een eind dobberen hoor!

Over luchtbedje gesproken; ik was laatst op vakantie in Kos even gaan dobberen op zee en per ongeluk in slaap gevallen. Word ik wakker ligt het hele strand vol met Turken. Was ik verdorie helemaal naar Scheveningen gedreven!

Dag of 3?

En Turken op het strand? Verwar je ze nu niet met Duitsers? Al heeft Duitsland de grootste kolonie Turken in de wereld.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bumme Wrote:
Depor Wrote:
Bumme Wrote:
Depor Wrote:Cocu is jaren een van de beste voetballers van NL geweest, heeft nooit ook maar iets gedaan wat niet door de beugel kon. Twijfelde tussen stoppen of nog een jaartje in een kleine competitie door voetballen, en omdat hij nu in de VAE gaat voetballen is ie meteen een geldwolf?
Kom nou laat die vent even lekker aan de Indische Oceaan een jaartje relaxen en een paar miljoen binnentikken.

Is relaxen aan de Perzische Golf ook goed?

Ja hoor, al scheelt het weinig Wink

Op je luchtbedje is het een eind dobberen hoor!

Over luchtbedje gesproken; ik was laatst op vakantie in Kos even gaan dobberen op zee en per ongeluk in slaap gevallen. Word ik wakker ligt het hele strand vol met Turken. Was ik verdorie helemaal naar Scheveningen gedreven!

Veelgehoorde grap vorig jaar op vakantie op Kos, maar blijft leuk. :lol:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Cocu naar Al Jazira
MUNCHEN - Phillip Cocu heeft een eenjarig contract getekend bij Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten. De oud-international stopte na afgelopen seizoen als speler van PSV en twijfelde aanvankelijk nog of hij zijn carrière met een jaar zou verlengen.


Cocu (36) heeft zich volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen per direct aangesloten bij zijn nieuwe ploeggenoten, die momenteel in München een trainingskamp hebben. De middenvelder treft bij zijn nieuwe club een landgenoot: Abe Knoop is er keeperstrainer


Voor cocu heb ik ook geen respect meer, daar ga je toch niet voor je lol voetballen?! Ik wist niet dat hij ook al last van hebzucht had...

Ehm, misschien vindt hij het gewoon leuk om daar een jaartje vrijblijvend , zonder noemenswaardige druk te voetballen? Ik zie niet in waarom je dan minder respect voor hem zou kunnen opbrengen. Hij doet het, uiteraard, niet alleen voor het geld, zoals hij ook al een paar keer gezegd heeft.


Ik gun hem ook het beste, misschien was het ietsjes overdreven, maar er wordt daar echt niet vrijblijvend een potje voetbal gespeeld, er wordt om immense bedragen gespeeld en vriend cocu wil vast gewoon een jaar zijn zakken vullen, voor je lol ga je daar echt niet heen...Maar hij zal wel een miljoen of 10 in zijn zak steken, en dat is natuurlijk wel een hoop geld.
Bangkok resident.
Reply
Riera niet naar ajax
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En Messi ook niet
Wie dit leest is gek
Reply
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Cocu naar Al Jazira
MUNCHEN - Phillip Cocu heeft een eenjarig contract getekend bij Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten. De oud-international stopte na afgelopen seizoen als speler van PSV en twijfelde aanvankelijk nog of hij zijn carrière met een jaar zou verlengen.


Cocu (36) heeft zich volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen per direct aangesloten bij zijn nieuwe ploeggenoten, die momenteel in München een trainingskamp hebben. De middenvelder treft bij zijn nieuwe club een landgenoot: Abe Knoop is er keeperstrainer


Voor cocu heb ik ook geen respect meer, daar ga je toch niet voor je lol voetballen?! Ik wist niet dat hij ook al last van hebzucht had...

Ehm, misschien vindt hij het gewoon leuk om daar een jaartje vrijblijvend , zonder noemenswaardige druk te voetballen? Ik zie niet in waarom je dan minder respect voor hem zou kunnen opbrengen. Hij doet het, uiteraard, niet alleen voor het geld, zoals hij ook al een paar keer gezegd heeft.


Ik gun hem ook het beste, misschien was het ietsjes overdreven, maar er wordt daar echt niet vrijblijvend een potje voetbal gespeeld, er wordt om immense bedragen gespeeld en vriend cocu wil vast gewoon een jaar zijn zakken vullen, voor je lol ga je daar echt niet heen...Maar hij zal wel een miljoen of 10 in zijn zak steken, en dat is natuurlijk wel een hoop geld.

Zeg dan niets.
Of je vind hem een ouwe jood, of je vind hem een liefhebber van het spel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Jammer dat Cocu niet de technische staf van PSV komt versterken. Ik gun hem zijn miljoenen daar echter ook wel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Jammer dat Cocu niet de technische staf van PSV komt versterken. Ik gun hem zijn miljoenen daar echter ook wel.
Dat kan na dit avontuur ook nog wel.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Cocu naar Al Jazira
MUNCHEN - Phillip Cocu heeft een eenjarig contract getekend bij Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten. De oud-international stopte na afgelopen seizoen als speler van PSV en twijfelde aanvankelijk nog of hij zijn carrière met een jaar zou verlengen.


Cocu (36) heeft zich volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen per direct aangesloten bij zijn nieuwe ploeggenoten, die momenteel in München een trainingskamp hebben. De middenvelder treft bij zijn nieuwe club een landgenoot: Abe Knoop is er keeperstrainer


Voor cocu heb ik ook geen respect meer, daar ga je toch niet voor je lol voetballen?! Ik wist niet dat hij ook al last van hebzucht had...

Ehm, misschien vindt hij het gewoon leuk om daar een jaartje vrijblijvend , zonder noemenswaardige druk te voetballen? Ik zie niet in waarom je dan minder respect voor hem zou kunnen opbrengen. Hij doet het, uiteraard, niet alleen voor het geld, zoals hij ook al een paar keer gezegd heeft.


Ik gun hem ook het beste, misschien was het ietsjes overdreven, maar er wordt daar echt niet vrijblijvend een potje voetbal gespeeld, er wordt om immense bedragen gespeeld en vriend cocu wil vast gewoon een jaar zijn zakken vullen, voor je lol ga je daar echt niet heen...Maar hij zal wel een miljoen of 10 in zijn zak steken, en dat is natuurlijk wel een hoop geld.

Ik denk dat het helft is en dat verder alle kosten vergoed worden.
En het voetbalniveau is daar echt wel vrijblijvend vergeleken met de 45 wedstrijden op competitie-, beker- en CL-niveau die hij hier altijd moest spelen. Het boeit daar ook niemand wie er kampioen wordt. De buitenlandse spelers worden ongeveer evenredig verdeeld over de ploegen, je traint es wat, je balt es een potje en voor de rest is het relaxen in de zon en van de grote zandbak van je kinderen genieten. Zeker die docu van Frank & Ronald niet gezien?

De zakken van Flippus waren trouwens al behoorlijk vol en nu worden ze gewoon tot het randje afgetapt. En hij gaat vast, net als F&R ondertussen gewoon de versnelde cursus CBV doen, want hij heeft toch zat vrije tijd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ajax grijpt ook naast Defour
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 augustus om 18:39

Ajax is vooralsnog niet succesvol op de transfermarkt. Na Albert Riera (Espanyol) heeft nu ook Standard Luid-middenvelder Steven Defour aangegeven geen trek te hebben in een overgang naar de Amsterdamse club.
Klik hier!
“Ajax nam eind vorige week telefonisch contact met mij op", vertelde zaakwaanemer Paul Stefani aan Sporza. “De club zoekt een vervanger voor Wesley Sneijder en Defour kwam meteen in beeld. Ik heb met Steven gesproken en hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten."

"Ajax heeft hem vervolgens maandag zelf opgebeld, maar Steven heeft hen gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is aanvoerder en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik."

"De Nederlanders hadden daar alle begrip voor. Trouwens, Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag. Komt Ajax nog eens aankloppen op het einde van dit seizoen, dan is dat een andere zaak natuurlijk", aldus de belangenbehartiger.

Defour (19) heeft al twee seizoenen op Sclessin achter de rug en stond eerder op de loonlijst bij RC Genk. Voor het nationale elftal kwam hij inmiddels zeven keer uit.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord.
Reply
Goede aankoop!
Wat mij betreft had Ajax hem teruggehaald.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
kooltje Wrote:Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord.

Prima aankoop, het (internationale) topniveau kan hij niet meer belopen, maar bij PSV was zijn instelling een seizoen lang perfect en hij is ook in zijn huidige fysieke toestand zeker niet minder dan de meeste andere spitsen van de subtoppers. Om bij PSV te kunnen spelen moest hij veel salaris inleveren, ben wel benieuwd of hij dat nu opnieuw gaat doen.
Reply
goede actie van fietstas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe kom je aan dat bericht?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Voetbalzone
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Grappig Wink
Toch nog eentje...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
'VfL Wolfsburg aast op Arouna Koné'

16/8/2007 11:34

Na het mislopen van Afonso Alves lijkt VfL Wolfsburg zijn pijlen te hebben gericht op PSV-spits Arouna Koné.
Wolfsburg brak vorige week de onderhandelingen met SC Heerenveen af, omdat de vraagprijs van vijftien miljoen euro Die Wölfe te gortig was.

Wolfsburg heeft daarom het vizier op andere spitsen gericht. Volgens de Wolfsburger Allgemeine Zeitung is PSV-aanvaller Arouna Koné een interessant alternatief.

De vraag is of de Ivoriaan te porren is voor een overstap naar de Bundesliga, omdat hij met zijn optredens in de Champions League een transfer naar het Premiership wil afdwingen.


--
Alves hoeft dus nog maar 15 miljoen te kosten? Lijkt me dat ie dan zo weg is bij Heerenveen.
Reply
Quote:Feyenoord gaat een poging doen om Mounir El Hamdaoui terug te halen naar Rotterdam. RTV Rijnmond weet te melden dat de club en de speler inmiddels al met elkaar in gesprek zijn. El Hamdaoui wilde dit bericht niet ontkennen noch bevestigen.


De dribbelaar staat momenteel onder contract bij Willem II, maar heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij de Tilburgse club ziet als een opstapje naar de top. Eerder liet El Hamdaoui al doorschemeren dat er ploegen uit de Nederlandse top-vier op hem aasden. Feyenoord blijkt één van die ploegen te zijn.

De club wil El Hamdaoui graag terug naar Rotterdam halen, de stad waar de technicus zijn loopbaan begon. In vier seizoenen tijd speelde hij 73 wedstrijden voor Exelsior, voordat Tottenham Hotspur hem haalde. In Engeland bleef een doorbraak uit; Feyenoord lijkt echter bereid om de Nederlandse Marokkaan een nieuwe kans te geven.

Geweldige voetballer....kan een sensatie worden....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
van glas die gozer
Reply
kooltje Wrote:van glas die gozer
Zoals wel meer Marokkanen volgens sommigen hier :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
koef, el hamdaoui en koller in de belangstelling van feyenoord. vooralsnog lijken ze alleen bij de maroc concreet te worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord.



SPECULATIES NIEUWE SPITS 16-08-2007

De speculaties rondom de komst van een nieuwe spits zijn talrijk. Echter, de namen die nu circuleren in diverse media (Roberto Colautti van Maccabi Haifa en Patrick Kluivert) zijn niet bij Vitesse in beeld.

Noch zijn zij eerder in beeld geweest. Vitesse hekelt de ongeverifieerde berichtgeving, die misleidend en suggestief is.

Zodra meer concreet is over de eventuele komst van een nieuwe spits, zal deze informatie via vitesse.nl publiekelijk worden gemaakt.




ghehe... sorry! Ongeverifieerd, misleidend en suggestief... Joh?! :roll: Icon_twisted
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Kluivert zelf gezien in Arnhem...dus valt wel mee denk ik
Reply
Maar wie heeft m gezien?! Wink Icon_twisted
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Die israelier komt al niet Smile was gister al bekend
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mendoza geen contract bij ajax...was die nog slechter dan Colin :roll:
ajax blijft achter Riera aan gaan volgens voetbalzone
Reply


Forum Jump: