The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:Paolo Henrique wordt waarschijnlijk vandaag gepresenteerd

21/08 (09:32) sc Heerenveen presenteert vandaag aanvaller Paolo Henrique aan de buitenwacht. Berichten over zijn komst kwamen een dag eerder al naar buiten.
nieuws sc Heerenveen ontdekte de 18-jarige Braziliaan tijdens het internationale toernooi van Terborg. Henrique debuteerde het afgelopen seizoen op het hoogste niveau in Brazilië voor Atletico Mineiro, de voormalige club van Afonso Alves. sc Heerenveen presenteert de aanvaller dinsdag als de laatste details in het contract zijn besproken. De medische keuring vond maandag al plaats.

Club en speler hebben overeenstemming, maar het wachten is op de financiële afhandeling van zaken tussen Paolo Henrique en zijn huidige club Atletico Mineiro. ,,Het had allemaal al rond moeten zijn, maar in Brazilië zijn ze soms wat makkelijker. Dat is moeilijk zaken doen'', aldus directielid Yme Kuiper op de officiële site van de club.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ben benieuwd wat hij bij Heerenveen kan brengen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:ben benieuwd wat hij bij Heerenveen kan brengen

Vandaag of morgen vliegt ie terug naar Brazilie om daar allerlei zaken te regelen. Ik hoop dat ie voor de kerst terug is!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Spanje lacht om ‘Riera-positievelingen’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 21 augustus om 09:47

De positieve woorden van Martin van Geel en Henk ten Cate over de komst van Albert Riera zijn in Spanje schaterlachend ontvangen. In de dinsdagedities van de Spaanse sportkranten wordt de vraag gesteld waarom Ajax zo zelfverzekerd is als alles erop wijst dat de vleugelspeler de komende seizoenen voor Espanyol actief zal zijn.

Volgens Marca weet Ten Cate dondersgoed dat het officiële bod van tien miljoen euro zonder meer van de tafel werd geveegd en dat bestuurslid Sebastián Javier al liet ontvallen dat de frêle linkerspits nog voor geen vijftien miljoen euro uit het Estadio Olímpico Lluis Companys zal vertrekken.

Het bestuur van los Periquitos is immers onvermurwbaar en gaat niet in op de speculaties die vanuit Nederland het Iberische schiereiland aandoen. De Catalaanse club sprak inderdaad met Ajax, maar ‘uit respect’ en om nog geen minuut later het ‘beledigende’ bod af te wijzen.

Volgens Ten Cate zullen de onderhandelingen aan het eind van deze week afgerond worden, maar volgens de papieren versie van AS heeft een delegatie van de Amsterdammers de plannen om naar de Catalaanse voetbalmetropool af te reizen geannuleerd. Voor Espanyol is het daarmee definitief caso cerrado, oftewel over en uit.

Het feit dat Riera op een persconferentie zei niet weg te willen bij Espanyol, werd door Ten Cate anders opgevat. “Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil”. Volgens de papieren versie van Sport is Ten Cate de wanhoop nabij door dergelijke uitspraken te doen. Het is immers overduidelijk dat Riera in de voorbereiding op het nieuwe seizoen de sterren van de hemel speelt en dat Espanyol hem allang een uitstekende contractaanbieding heeft gedaan.

Ondanks alle speculaties blijft Riera één van de publiekslievelingen van de aanhang blanquiazul. Zo was het jeugdexponent van Real Mallorca vorige week woensdag tegen Olympiakos (3-2 winst) één van de betere spelers binnen de krijtlijnen, al verzorgden Raúl Tamudo en Luis García de doelpuntenproductie. In Amsterdam heeft men de hoop niet opgegeven, maar in Barcelona is het nogmaals caso cerrado
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ronnie D. Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:Waarom vindt iedereen dergelijke zaken geen enkel probleem als het een gewone baan betreft.

? Leg es uit Bumster, dit snap ik niet.

Als je een normale baan hebt loopt niemand te zeuren als je wil verkassen en kan je met inactname van een opzegtermijn overstappen naar een nieuwe werkgever.
In de voetballerij ben je opeens een naaier als je je contract niet wil uitdienen.
:roll:

Precies wat ik wil zeggen!

:roll: Jullie zijn slecht geïnformeerd, jongens. Als je "een normale baan" hebt met een contract voor bepaalde tijd (zoals voetballers altijd sluiten) en daarin geen tussentijdse opzegmogelijkheid is overeengekomen (zoals dit altijd bij voetballers het geval is) kun je niet "tussendoor" opzeggen en weg (pas na vijf jaar kan dat dan, reden waarom arbeidscontracten voor bepaalde tijd nooit voor langer dan vijf jaar worden afgesloten), en zul je het contract (behoudens de mogelijkheid van de gang naar de rechter) moeten uitdienen voor de overeengekomen tijd. Iemand die in het zakenleven een contract voor (bij voorbeeld) vier jaar heeft afgesloten zonder opzegmogelijkheid, zal dan ook gelazer krijgen als hij tussentijds weg wil en zijn baas hem aan z'n contract houdt, kan ik jullie vertellen!

Ronnie D., eerst research doen voor je met je oogjes gaat rollen!

Dat er een rechtsgang noodzakelijk is doet niet terzake. Bij positieverbetering bestaat gewoon de mogelijkheid om weg te komen. Het gaat er hier om dat iedereen loopt te mekkeren op het moment dat een voetballer voor het einde van zijn contractduur weg wil terwijl zijn contract in 9 van de 10 gevallen die mogelijkheid biedt.

Idea Ooooh, dat bedoelde je dus met die eerste opmerking (not). :roll: Wat een kletspraat, probeer je kromme verhaal nou niet alsnog recht te lullen, man.

Ik geef enkel een vergelijking waarbij als ik als punt maak dat in het normale bedrijfsleven iemand van baan wisselt er niemand een onvertogen woord over uitspreekt terwijl iedereen wel over voetballers valt als ze van baan willen wisselen.
Dat er in het bedrijfsleven contracten bestaan voor bepaalde tijd staat totaal los van die discussie.

Goed verhaal man, tuurlijk. Weet je wat joh, je hebt gelijk, draai maar lekker door... :crazy: ](*,) Icon_cry
Reply
@ Ronnie D.: ik begrijp nu wel steeds beter waarom je voor je onderschrift hebt gekozen: je kunt bij jou beter "tussen" dan "op" de regels lezen! :lol:
Reply
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Kone in de CL zullen we hard gaan missen, mocht ie gaan. Die gast hield altijd drie man bezig.

Maar een goal maken was teveel gevraagd.

Das waar, maar creerde wel ruimte. Iedereen heeft het bij Arsenal uit wel over Alex, maar volgens mij hield Kone de hele Arsenal verdediging steeds bezig.

Volgens mij viel Kone bij Arsenal uit al voor de rust geblesseerd uit...
Reply
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Kone in de CL zullen we hard gaan missen, mocht ie gaan. Die gast hield altijd drie man bezig.

Maar een goal maken was teveel gevraagd.

Das waar, maar creerde wel ruimte. Iedereen heeft het bij Arsenal uit wel over Alex, maar volgens mij hield Kone de hele Arsenal verdediging steeds bezig.

Volgens mij viel Kone bij Arsenal uit al voor de rust geblesseerd uit...

Was dat niet er na of ben ik in de war met andere CL wedstrijden. Zou best kunnen, want ik was redelijk buis na al die halve liters :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Kone in de CL zullen we hard gaan missen, mocht ie gaan. Die gast hield altijd drie man bezig.

Maar een goal maken was teveel gevraagd.

Das waar, maar creerde wel ruimte. Iedereen heeft het bij Arsenal uit wel over Alex, maar volgens mij hield Kone de hele Arsenal verdediging steeds bezig.

Volgens mij viel Kone bij Arsenal uit al voor de rust geblesseerd uit...

Was dat niet er na of ben ik in de war met andere CL wedstrijden. Zou best kunnen, want ik was redelijk buis na al die halve liters :wink:

Nadat ie geblesseerd uitgevallen was, hield ie nog de hele Arsenal-verdediging bezig? :eeeek:

Stond ie na rust achter het Arsenal-doel met die zwarte papknots van hem te zwaaien?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Stond ie na rust achter het Arsenal-doel met die zwarte papknots van hem te zwaaien?


[gay]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:[gay]

Dat dachten die Arsenal-verdedigers ook toen ze serokonetief achter de goal zagen staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus, wat ik me al tijdje afvroeg;

Kan die Gonzalo niet uitgroeien tot een sensatie als hij de kans krijgt? Ik vind dat een geweldige voetballer, maar hij lijkt genoegen te moeten nemen met een rol op de bank?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ja, dat kan. Technisch begaafd, goed overzicht. Nadeel zijn zijn beperkte loopvermogen en te trage handelingssnelheid.

Valt wat mij betreft een heel klein beetje in de categorie 'mooi-weer-voetballer'. Vorig jaar veel blessures, waardoor hij maar een handjevol wedstrijden gespeeld heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tripplexxx Wrote:Mukkus, wat ik me al tijdje afvroeg;

Kan die Gonzalo niet uitgroeien tot een sensatie als hij de kans krijgt? Ik vind dat een geweldige voetballer, maar hij lijkt genoegen te moeten nemen met een rol op de bank?

Was hij niet net weer fit na een lange blessure? Ik denk dat Verbeek hem eerst wat invalbeurten gunt en dat hij dan een basisplaats moet af zien te dwingen ten koste van Bak Nielsen, Bradley of Poulsen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:trage handelingssnelheid.

[gay]
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:trage handelingssnelheid.

[gay]


:roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Tripplexxx Wrote:Mukkus, wat ik me al tijdje afvroeg;

Kan die Gonzalo niet uitgroeien tot een sensatie als hij de kans krijgt? Ik vind dat een geweldige voetballer, maar hij lijkt genoegen te moeten nemen met een rol op de bank?

Was hij niet net weer fit na een lange blessure? Ik denk dat Verbeek hem eerst wat invalbeurten gunt en dat hij dan een basisplaats moet af zien te dwingen ten koste van Bak Nielsen, Bradley of Poulsen...

Bak Nielsen niet, die speelt als controlerende middenvelder. Gonzalo zal zich moeten richten op een plek in de aanval en niet op het middenveld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Tripplexxx Wrote:Mukkus, wat ik me al tijdje afvroeg;

Kan die Gonzalo niet uitgroeien tot een sensatie als hij de kans krijgt? Ik vind dat een geweldige voetballer, maar hij lijkt genoegen te moeten nemen met een rol op de bank?

Was hij niet net weer fit na een lange blessure? Ik denk dat Verbeek hem eerst wat invalbeurten gunt en dat hij dan een basisplaats moet af zien te dwingen ten koste van Bak Nielsen, Bradley of Poulsen...

Bak Nielsen niet, die speelt als controlerende middenvelder. Gonzalo zal zich moeten richten op een plek in de aanval en niet op het middenveld.

Dat wordt dan nog lastig als Knalves niet (meteen) weggaat, die nieuwe Braziliaan komt en 'good old' Gerald Sibon als aanspeelpunt blijft fungeren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ajax heeft al persoonlijk akkoord met Riera

21/8/2007 12:30

Ajax gaat ervan uit dat het zich voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus versterkt met linkermiddenvelder Alberto Riera. De Amsterdammers bereikten inmiddels een mondeling akkoord over een vierjarige verbintenis.
Struikelblok is vooralsnog de houding van Espanyol. De Catalanen wensen niet mee te werken aan een transfer


Bah
Reply
Quote:Schuster laat oog vallen op Huntelaar
Geschreven door Jerom Rozendaal op dinsdag, 21 augustus om 13:26

Klaas-Jan Huntelaar wordt gevolgd door Real Madrid, zo meldt de Spaanse krant AS. Trainer Bernd Schuster zou zich tot sportief directeur Pedrag Mijatovic gewend hebben voor het aantrekken van een nieuwe centrumspits.

Schuster acht Roberto Soldado, deze zomer teruggehaald van Osasuna, nog niet klaar voor het grote werk. Hierdoor blijven er met Raúl en Ruud van Nistelrooy nog maar weinig opties over voor de Duitse trainer. Namen van goalgetters die bij de Koninklijke circuleren zijn die van Huntelaar, Diego Milito van Real Zaragoza en Zlatan Ibrahimovic van Internazionale.

In een profiel wordt hoog opgegeven van de Ajax-spits, die met z’n vier treffers tegen de Graafschap opnieuw in beeld is gekomen. Nadeel voor Madrid is dat Huntelaar niet meer inzetbaar is in de Champions League. Hij speelde in de voorronde al tegen Slavia Praag.

Koop maar leeg, dat Ajax. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vet grappig :^o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Schuster laat oog vallen op Huntelaar
Geschreven door Jerom Rozendaal op dinsdag, 21 augustus om 13:26

Klaas-Jan Huntelaar wordt gevolgd door Real Madrid, zo meldt de Spaanse krant AS. Trainer Bernd Schuster zou zich tot sportief directeur Pedrag Mijatovic gewend hebben voor het aantrekken van een nieuwe centrumspits.

Schuster acht Roberto Soldado, deze zomer teruggehaald van Osasuna, nog niet klaar voor het grote werk. Hierdoor blijven er met Raúl en Ruud van Nistelrooy nog maar weinig opties over voor de Duitse trainer. Namen van goalgetters die bij de Koninklijke circuleren zijn die van Huntelaar, Diego Milito van Real Zaragoza en Zlatan Ibrahimovic van Internazionale.

In een profiel wordt hoog opgegeven van de Ajax-spits, die met z’n vier treffers tegen de Graafschap opnieuw in beeld is gekomen. Nadeel voor Madrid is dat Huntelaar niet meer inzetbaar is in de Champions League. Hij speelde in de voorronde al tegen Slavia Praag.

Koop maar leeg, dat Ajax. :lol:

Huntelaar kunnen ze wel missen joh. Denk trouwens niet dat dit al te serieus is.. KJH mag geen CL meer spelen voor Real.
Reply
Robinho is toch ook een spits ?
Reply
Quote:'Middlesbrough kijkt naar Koné en Farfán'

De rumoeren rondom een vertrek van Arouna Koné zijn nog niet ten einde. Gister werd bekend dat Sevilla een bod had uit gebracht op de sterke aanvaller van PSV, nu lijkt ook Middlesbrough een oogje te hebben op de Ivoriaan.

Volgens de Evening Gazette was er afgelopen zondag een delegatie van Middlesbrough bij Heracles - PSV om te verrichtingen van Koné te analyseren. De vraagprijs voor de spits ligt rond de tien miljoen euro, verschillende media melden dat PSV de negen miljoen van Sevilla al geaccepteerd heeft.

Naast Koné zou Boro ook geïntresseerd zijn in Jefferson Farfán, de Peruviaan kampt momenteel met een enkelblessure. Aangezien beide spitsen graag in de Champions League willen uitkomen dit seizoen is het nog maar de vraag of zij deze maand nog de overstap naar de Premier League willen maken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Denk dat KJ daar wel zin in heeft, ook bij Madrid achter Nistelrooij de bank warmhouden. Goed voor de sfeer ook. :eeeek:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Quote:'Middlesbrough kijkt naar Koné en Farfán'

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vind 9M voor Kone veel te weinig. Voor dat geld zou ik hem als PSV zijnde behouden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vind 9M voor Kone veel te weinig. Voor dat geld zou ik hem als PSV zijnde behouden.

Mag deze even in het taalergernissentopic?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
9 miljoen is geen 20 :lol: :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
9 miljoen is ook niet geaccepteerd. :lol: :lol: :lol: :roll:
Die diverse media zijn voetbalzone, europesoccer en nog een zwikkie 'betrouwbare' site's. Iedereen weet dat Galatasaray een week of 2 terug 12M bood waarna ze er met PSV uitkwamen: 15 miljoen.
Reply


Forum Jump: