The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
bocaloca Wrote:en bij gelijkspel in de derby, allebei de halve brug?


De brug is OURS :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Hele selectie te koop gezet na degradatie

19/5/2005 20:32

De 4-0 nederlaag tegen Rapid Boekarest had meer dan alleen sportieve gevolgen voor de spelers van Universitatea Craiova. Voorzitter Dinel Staicu haalt zeer rigoreus de bezem door de selectie.

'Als gevolg van de slechte resultaten dit seizoen, die hebben geleid tot degradatie, heeft de clubleiding besloten alle spelers op de transferlijst te zetten', was de slechte boodschap van Staicu aan de spelers.

Naar verluidt hebben tien spelers al een nieuwe club gevonden. Vooral Dinamo Boekarest is in trek bij de werkzoekende spelers van Universitatae Craiova, dat drie speelrondes voor het einde degradatie niet meer kan ontlopen. Degradatie of niet, de spelers zullen hun beste beentje voorzetten, want wie weet zit er een geïnteresseerde club op de tribune.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Winstonicus Wrote:Ook Heerenveen hoopt op Schaars

SC Heerenveen is geïnteresseerd in Stijn Schaars. De middenvelder van Vitesse onderging woensdag nog een operatie aan zijn linkermeniscus, maar zal volgend seizoen weer fit aan de start verschijnen. Bij de Arnhemmers kon de jeugdinternational dit seizoen niet rekenen op een basisplaats. De Friese club wil hem als stand-in voor de blessuregevoelige Arnold Bruggink. Eerder toonde FC Zwolle interesse om Schaars voor een jaar te huren.

Ik denk niet dat Schaars dit zal doen. Hij wil juist "verzekerd"zijn van een basisplek en niet weer een seizoen stand-in zijn. Dat is de reden dat hij een jaar verhuurd wil worden.
Heeft dit seizoen in 21 wedstrijden meegedaan, maar meer als ideale 12e man (en eigenlijk verdiende hij meer dan dat...)
Reply
Yzeren Henkie Wrote:Ik denk niet dat Schaars dit zal doen. Hij wil juist "verzekerd"zijn van een basisplek en niet weer een seizoen stand-in zijn. Dat is de reden dat hij een jaar verhuurd wil worden.
Heeft dit seizoen in 21 wedstrijden meegedaan, maar meer als ideale 12e man (en eigenlijk verdiende hij meer dan dat...)

De bondscoach van Jong Oranje, Foppe de Haan, zou Schaars hebben aanbevolen bij Heerenveen. Zelf heeft Schaars wel oren naar de Friese club, die zich afgelopen weekeinde voor Europees voetbal kwalificeerde. FC Zwolle, dat ook geïnteresseerd is, is kansloos omdat de Gendtenaar niet in de Eerste Divisie wil voetballen.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Blind laat niets los over onderhandelingen met Davids
In een interessant en aan te raden interview met Danny Blind in het Algemeen Dagblad wordt de Ajax coach uiteraard gevraagd naar de stand van zaken rond Edgar Davids. "Ik ga er niet op in hoe dat er voorstaat. Maar als je het over types hebt die een team kunnen completeren, dan is hij wel een voorbeeld ja. Edgar heeft dynamiek, hij kan vóóruit denken en heeft ontzettend veel waarde bij balverlies."

Ajax.netwerk.to/AD
Reply
Anderlecht bezig met Bart Goor
Anderlecht wil Bart Goor terughalen naar Brussel. De Belgische topclub heeft al contact met de linkermiddenvelder van Feyenoord gehad.

Goor verliet Anderlecht in de zomer van 2001 voor het Duitse Hertha BSC, vervolgens stapte hij over naar Feyenoord. Bij de Rotterdamse club heeft hij een contract tot medio volgend jaar. Bovendien gaat Feyenoord de optie in de verbintenis lichten, waardoor de Belg tot medio 2007 in Rotterdam zou moeten blijven.

Goor, die ontevreden is over de sportieve gang van zaken, wil daar vandaag met de clubleiding over praten.

BRON: AD
Reply
'FC Porto wil Jan Kromkamp halen'

Verschillende Nederlandse en Portugese bronnen melden vandaag dat Porto-voorzitter Pinto da Costa zeer binnenkort naar Nederland komt om te praten over een transfer van rechterverdediger Jan Kromkamp. AZ-voorzitter Dirk Scheringa meldde eerder dit seizoen dat de speler van AZ niet onder de 15 miljoen mag vertrekken bij de club uit Alkmaar.

Kromkamp staat tot medio 2008 onder contract en er zal dus een transfersom betaald moeten worden voor de Nederlands international. FC Porto is van plan een bod van 7 miljoen euro voor te leggen aan AZ. Kromkamp zou de Griekse international Gioukas Seitaridis bij Porto moeten opvolgen, hij vertrekt volgend seizoen naar Dynamo Moskou in Rusland.

Wanneer de delegatie van FC Porto naar Nederland komt zou voorzitter Pinto da Costa ook de laatste details bespreken met Co Adriaanse en Jan Olde Riekerink. Zij werden al eerder dit seizoen in verband gebracht met de topclub, de Portugese media meldden toen dat deal rond was en dat de Nederlandse coaches voor drie jaar bij FC Porto hadden getekend.

als het zo moet Co wel toegeven
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Mols komt volgend jaar niet meer in actie voor utrecht, maar hij kan misschien wel een funtie krijgen binnen bij FC Utrecht
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Babangida wil terugkeren naar Nederland

Tijani Babangida wil weer in de Nederlandse competitie komen spelen, zo meldt de site van het voetbalblad ELF. De afgelopen seizoenen speelde de 31-jarige Nigeriaan bij Chinese club Yatai Jinlai FC.

Afgelopen week was Babangida in Nederland om gesprekken te voeren met zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk. Tegenover Sportweek gaf hij toe weg te willen uit China. 'Het waren twee mooie seizoen daar, maar het blijft moeilijk aarden. Ik wil daar gewoon weg. Binnenkort ga ik met de club praten. Werkt Yatai Jinlai FC niet mee dan schakel ik de FIFA in.'

Babangida kwam in de jaren negentig als jong talent naar VVV Venlo. Daarna kwam hij uit voor Roda JC, Ajax, Genclerbirligi en Vitesse. Begin januari circuleerden in de Nederlandse media berichten dat de buitenspeler zijn carriere beeindigt zou hebben. Volgens die berichten verbleef Babangida in Benin om een loopbaan als zakenman op te starten.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
'Ajax-doelwit Chamakh kost 8 miljoen euro'

Ajax zal diep in de buidel moeten tasten als het Marouane Chamakh wil overnemen van Girondins Bordeaux. Volgens de Franse sportkrant L'Equipe vraagt de Franse club maar liefst 8 miljoen euro voor de 21-jarige aanvaller.

De berichten zijn zeer verrassend aangezien Bordeaux-voorzitter Jean-Louis Triaud onlangs nog liet weten dat hij Chamakh niet wil verkopen. Behalve Ajax zouden ook Internazionale en Olympique Lyon belangstelling hebben voor de Marokkaanse international.

Ajax zou Chamakh achter de hand houden als een alternatief voor Markus Rosenberg. De Amsterdamse club bood onlangs 8 miljoen euro op de Zweedse aanvaller. Omdat Arsenal en Lokomotiv Moskou ook interesse tonen zal de vraagprijs van Rosenberg waarschijnlijk nog flink opgedreven worden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
1000
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Real Madrid legt 9-jarig Ajax talent vast

Real Madrid heeft het supertalent James Efmorfides (9) vastgelegd. Dit weet het RTL Nieuws te melden. De middenvelder kan al gemakkelijk mee met kinderen van tien jaar ouder.

De Griek werd vorig jaar door zijn vader naar Ajax gehaald omdat er in Griekenland geen goede jeugdopleidingen zijn. Echter wilde zijn moeder in Madrid wonen en daarom moest het talent zich in de kijker spelen bij Real.

"Ik weet dat Ajax een betere jeugdopleiding heeft maar Real heeft een grotere naam." aldus Efmorfides.

Morfides speelt momenteel in de F1 van Ajax.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
edit: zie onder
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Hatem Trabelsi blijft nog minimaal één jaar bij Ajax, dat meldt de Amsterdamse televisiezender AT5. De Tunesiër staat nog tot 2006 onder contract. Het is nog onbekend of zijn contract is verbeterd of dat hij zijn huidige verbintenis uitdient en over een jaar transfervrij de deur uitloopt. De verdediger schermt al jaren met belangstelling.

Onder andere PSV en Arsenal toonden serieuze belangstelling voor de 27-jarige Trabelsi die bezig is aan een sterk seizoen. In de huidige jaargang kwam hij 23 competitiewedstrijden in actie. Vorig jaar stond de Ajacied enige tijd op non-actief omdat hij graag wilde vertrekken en daarom in conflict kwam met Ajax.

Rafael van der Vaart is in tegenstelling tot andere berichten persoonlijk nog niet rond met het Duitse HSV. Volgende week hoopt de Heemskerker uitsluitsel te geven over zijn toekomst.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Van der Vaart rond met Hamburger SV

AMSTERDAM - Rafael van der Vaart is eruit. Als het aan hem ligt voetbalt hij vanaf komend seizoen in de Bundesliga bij Hamburger SV. De middenvelder van Ajax heeft inmiddels persoonlijk overeenstemming bereikt met de Duitse club, maar wacht nog op een definitief akkoord tussen beide verenigingen.

HSV heeft inmiddels een bod uitgebracht op de 22-jarige middenvelder, die in de toekomstplannen van de vereniging, waar ook international Khalid Boulahrouz speelt, een belangrijke rol speelt.

Geen akkoord

"Wij hebben nog geen akkoord", zei algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax vrijdagavond in een eerste reactie op de geslaagde onderhandelingen tussen HSV en Van der Vaart. "En dat zal ook zeker niet voor dit weekeinde gebeuren. Zoals ik het nu kan inschatten moeten we het in ieder geval nog over het weekeinde heen tillen. Maar we hebben een bod ontvangen en zijn met Hamburger SV in onderhandeling over een overgang."

Dat Van der Vaart kiest voor een toekomst bij de Duitse middenmoter, die nog geen zekerheid heeft voor het spelen van Europees voetbal volgend seizoen, is opmerkelijk.

Het voormalig Europees talent van het jaar werd gedurende zijn stormachtige opkomst bij Ajax vaak in verband gebracht met topclubs als Barcelona, Manchester United en Real Madrid. De laatste weken dook ook de naam van PSV op, waar coach Guus Hiddink de in het slop geraakte loopbaan van Van der Vaart nieuw leven wilde helpen inblazen.

Bewuste stap

Met HSV heeft Van der Vaart gekozen voor een bewuste stap terug, om vanuit die positie wellicht opnieuw een aanval op de Europese top te wagen. Volgens de voetballer is hij klaar voor een vertrek bij Ajax omdat hij van mening is dat hij op dood spoor zit. Van der Vaart speelde een slecht seizoen, raakte zijn aanvoerdersband kwijt en viel in ongenade bij de inmiddels ontslagen trainer Ronald Koeman.

Zijn opvolger Blind wilde de linkspoot voor de club behouden. "Ik zou het geen straf vinden om nog een jaar met hem te werken", aldus de coach. "Voor mij hoeft hij niet zo nodig een nieuwe werkgever te vinden." Mede door blessures kwam Van der Vaart ook onder Blind nauwelijks aan spelen toe. Afgelopen week vierde hij in het duel tegen Vitesse zijn rentree in het shirt van Ajax en was met een assist en een treffer belangrijk voor de Amsterdammers.
Reply
Sibon naar Heracles definitief, dit is een geweldig verlies voor PSV. Ik denk niet dat PSV weer kampioen wordt zonder Sibon...
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Sibon naar Heracles definitief, dit is een geweldig verlies voor PSV. Ik denk niet dat PSV weer kampioen wordt zonder Sibon...

Geweldig goede aanwinst voor Heracles!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Sibon naar Heracles definitief, dit is een geweldig verlies voor PSV. Ik denk niet dat PSV weer kampioen wordt zonder Sibon...

Geweldig goede aanwinst voor Heracles!

Voor Heracles zeker. Bij Heerenveen schitterde hij ook en dit zal hij bij Heracles ook doen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ajax en PSV willen Michael Reiziger terughalen naar Nederland, zo valt vandaag te lezen in de Engelse krant The Mirror. De Amsterdamse verdediger kan aan het eind van dit seizoen transfervrij vertrekken bij Middlesbrough.

De 32-jarige gestopte international kent in zijn eerste seizoen in de Premier League geen succes. Hoewel Reiziger indruk maakte in de duels die hij wel speelde, was het jaar teleurstellend. Dit alles doordat de rechtsback veel geblesseerd was.

Reiziger begon zijn loopbaan bij Ajax. Na zes jaar in de hoofdstad kwam AC Milan. FC Barcelona, waar Reiziger zijn succesvolste buitenlandse avontuur kende, volgde. Na zeven jaar Catalonië kwam afgelopen zomer Engeland.
Reply
Van Nistelrooy: 'In 2008 terug naar PSV'

21/5/2005 16:54

Ruud van Nistelrooy heeft het voor zichzelf al helemaal uitgestippeld: hij wil zijn tot 2008 doorlopende contract bij ManU uitdienen en dan naar terug PSV.

'Ik woon hier graag en dien gewoon mijn contract uit, dat doorlopt tot de zomer van 2008', zegt de spits zaterdag in een interview met het AD. 'Daarna keer ik terug naar PSV, als ze me daar nog willen natuurlijk. Terugkeren bij PSV, dat zou ik mooi vinden.'

Zowel Manchester United als Ruud van Nistelrooy kijkt terug op een wat tegenvallend seizoen, dat zaterdag in de FA Cup-finale nog aardig goedgemaakt kan worden.

'We domineerden niet, vonden te weinig openingen, maakten het spel te weinig. Ik ben daar mede-verantwoordelijk voor. Achteraf heb ik te laat aandacht gevraagd voor mijn achillespeesblessure', aldus Van Nistelrooy.

Het feit dat hij het een behoorlijk lange tijd zonder doelpunten moest stellen, was voor hem bovendien een aardige les: 'Door een tijdje niet te scoren, weet ik hoe bijzonder het is dat ik zoveel doelpunten heb gemaakt.'
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

21/5/2005 21:07

Jelle van Damme staat op de nominatie op naar Feyenoord te gaan. Zelf ziet de ex-Ajacied in dienst van Southampton dat helemaal zitten. De Belg gaf een maand geleden al aan dat hij in geval van degradatie graag zou willen verkassen.

'Feyenoord staat me wel aan', zo liet hij weten tegenover Elf. 'Het is een mooie club, met mooie supporters en de sfeer is daar supergezellig. Bovendien pas de sfeer van Feyenoord me beter dan de Ajax-stijl.'

Van Damme kende bij Southampton weer een seizoen van ups en downs. Zo moest hij tot twee maal toe een enkeloperatie ondergaan, een blessure die hij opdeed toen hij nog in dienst was van Ajax.

Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd in Van Damme, wiens contract overigens nog wél drie seizoenen doorloopt. 'Maar feyenoord heeft mijn absolute voorkeur.'
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
21/5/2005 23:36

Of Rafael van der Vaart met ingang van komend seizoen bij Hamburger SV zal voetballen, is nog slechts in handen van de clubs. Zelf heeft de middenvelder de Noordduitse club inmiddels zijn jawoord gegeven.

Dat jawoord van Van der Vaart komt hoe dan ook op een verrassend moment. Hij wilde zijn definitieve ja namelijk nog laten afhangen van een bezoekje van zijn vader aan HSV-VfL Bochum, zaterdagmiddag. In die wedstrijd verloren de Hamburgers met 0-1 en werd definitief de kans op Europees voetbal verspeeld (al had ook een overwinning niet gebaat).

De speler zelf weet het intussen helemaal zeker. 'Ik heb ja gezegd tegen Hamburger SV', zo liet hij zaterdag geen spoortje van twijfel meer. 'Als de clubs eruit komen, dan ga ik daar spelen.'

Beide clubs zijn de gesprekken intussen begonnen, zo bevestigde directeur Arie van Eijden vrijdag al. 'We moeten het in ieder geval over het weekeinde heentillen', aldus Van Eijden toen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat is toch het definitieve einde vd voetballer Vd Vaart ben ik bang.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
De Telegraaf meldt dat Yuri Cornelisse voor drie jaar heeft getekend bij FC Groningen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kuiperinho Wrote:dat is toch het definitieve einde vd voetballer Vd Vaart ben ik bang.

Ach hij was vandaag de beste ajacied. Of zegt dit meer over de rest van het team :wink:
Reply
kuiperinho Wrote:dat is toch het definitieve einde vd voetballer Vd Vaart ben ik bang.

Het is een nieuw begin, al had hij dat naar mijn idee ook bij Ajax kunnen maken.

Hij gaat 2 jaar bij HSV spelen en krijgt dan op zijn 25ste een transfer naar een topclub in Spanje of Engeland.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
bocaloca Wrote:21/5/2005 23:36

Of Rafael van der Vaart met ingang van komend seizoen bij Hamburger SV zal voetballen, is nog slechts in handen van de clubs. Zelf heeft de middenvelder de Noordduitse club inmiddels zijn jawoord gegeven.

Dat jawoord van Van der Vaart komt hoe dan ook op een verrassend moment. Hij wilde zijn definitieve ja namelijk nog laten afhangen van een bezoekje van zijn vader aan HSV-VfL Bochum, zaterdagmiddag. In die wedstrijd verloren de Hamburgers met 0-1 en werd definitief de kans op Europees voetbal verspeeld (al had ook een overwinning niet gebaat).

De speler zelf weet het intussen helemaal zeker. 'Ik heb ja gezegd tegen Hamburger SV', zo liet hij zaterdag geen spoortje van twijfel meer. 'Als de clubs eruit komen, dan ga ik daar spelen.'

Beide clubs zijn de gesprekken intussen begonnen, zo bevestigde directeur Arie van Eijden vrijdag al. 'We moeten het in ieder geval over het weekeinde heentillen', aldus Van Eijden toen.

Als het grootste talent van Ajax van het laatste decennium al naar HSV gaat, waar gaan de overige (media)-talenten dan wel niet heen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Patrick Paauwe naar Portugese topclub'

21/5/2005 21:48

Volgens het Duitse dagblad Kölner Express gaat Feyenoorder Patrick Paauwe naar een Portugese topclub. De krant schrijft dat promovendus 1. FC Köln, dit seizoen getraind door Huub Stevens, kan fluiten naar de Rotterdamse verdediger, om hij naar 'een topclub in Portugal' gaat.
Paauwe mocht zich verheugen in serieuze belangstelling van de Duitse Traditionsverein. Hij kende bij Feyenoord een uitermate vreemd seizoen. Hij begon in de Kuip als aanvoerder, maar werd slachtoffer van de dramatische serie voor de winterstop. Vervolgens raakt Paauwe zelfs buiten de selectie.

Da's weer een topclub minder in Portugal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
bocaloca Wrote:Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

laat jelle de domme bruinhemd in godsnaam oprotten. dit bericht heeft mijn weekend enorm verpest. en uiteraard zeggen ze het pas als ik mijn scc al betaald heb. hoe bedenken ze het? Sad
Reply
waf Wrote:
bocaloca Wrote:Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

laat jelle de domme bruinhemd in godsnaam oprotten. dit bericht heeft mijn weekend enorm verpest. en uiteraard zeggen ze het pas als ik mijn scc al betaald heb. hoe bedenken ze het? Sad

En nu, waf? Staken? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: