The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Suarez is geen 10....
Reply
en luque geen linksvoor natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoezo is Luque geen linksvoor? Hij is iig voor iedere Nederlandse club een goede speler (al is het maar de vraag in hoeverre hij minder is geworden doordat hij al jaren geen serieuze duels heeft mogen spelen), alleen dat salaris he.. 60.000 euro per week (meer dan 3 miljoen voor een seizoentje huren).
Reply
Luque stel ik me voor als een aanvallende linkshalf in een soort van 4-4-2 systeem.

Kone nog steeds niet weg. Hopen dat ie blijft!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Riquelme geeft Boca 33 procent korting

23/8/2007 12:30

Er is Juan Roman Riquelme veel aan gelegen terug te keren naar Boca Juniors. De Argentijnse spelmaker van Villarreal, waar hij ongewenst is, wil inleveren om verlost te worden van zijn huidige werkgever.
'Ik sta nog twee jaar onder contract bij Villarreal, maar als Boca me nu haalt, bied ik aan het derde jaar gratis te spelen', legt Riquelme uit in Telenoche op Canal 13 van de lokale televisie in Buenos Aires.

Villarreal verhuurde de 28-jarige international het afgelopen half jaar al aan Boca, maar wil Riquelme nu alleen maar verkopen. Hij zou 7,5 miljoen euro moeten kosten. Bovendien verdient Riquelme momenteel het vijfvoudige van de best betaalde speler in Argentinië.
-
Die heeft hetzelfde probleem als Luque.
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Nu Real schijnbaar ook Heinze en Robben heeft aangetrokken voor de linkerkant zal Drenthe minder kans hebben op een vaste basisplaats lijkt me......


ach hij laat zijn voeten vast wel weer spreken :wink:
Ik zet m'n schoenen weer in de kast Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fabian Wrote:Ik hoop dat het niet gaat Luque... Waar moet die drol in godesnaam gaan spelen dan ? Links ? (suarez), midden ? (Hunt), rechts ? ( kenhetnie).. ?

Een middenvelder is het absoluut niet... Paniekaankoop/huur, die nog verdomde duur is ook ....
Ben het met je eens. Richt je gewoon op een leuk talent op het middenveld van een miljoen of 8 en ga niet zulke paniekaankopen doen. Voorin hebben we al genoeg rondlopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Diverse Poolse media brengen Pools international Jacka Kryznowka in verband met Feyenoord. De linksbenige aanvallende middenvelder, uitkomend voor VFL Wolfsburg, moet bij Feyenoord het gat aan de linkerkant opvullen. De 31-jarige Kryznowka heeft in Duitsland nog een contract tot medio 2009.

Kryznowka begon zijn loopbaan bij RKS Radomsko. In eigen land is hij een alom bekende voetballer. Kryznowka werd namelijk tweemaal beloond met zijn goede prestaties, toen hij werd uitgekozen tot Pools voetballer van het Jaar (2003,2004). Met zijn voormalige club FC Nürnberg wist hij twee maal kampioen te worden in de tweede Bundesliga, het op één na hoogste niveau van Duitsland.

Hij speelde zijn eerste interland op 10 november 1998 tegen Slowakije. Hij maakte in 2002 ook deel uit van de Poolse selectie voor het WK waar hij drie keer in de basis mocht aantreden. Sinds enige tijd is hij een vaste waarde in de Poolse nationale elf. Hij speelde dan ook een belangrijke rol in de kwalificatie van Polen voor het WK van 2006. Leo Beenhakker nam hem dan ook mee naar het WK voetbal 2006, waar hij 1 keer aan spelen toe kwam. Hij speelde tot en met 28 maart 2007 68 interlands, waarin hij 10 maal tot scoren kwam.



Beetje oud vind ik, maar op <!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=SWV1bWi584k">http://youtube.com/watch?v=SWV1bWi584k</a><!-- m --> wel een aardige compilatie van zijn vaardigheden.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Aanvallende middenvelder, hebben ze er nog niet genoeg van? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op links is er nog een plek open, al zie ik daar liever Pranjic komen. Maar inderdaad ik zou ook denken dat de prioriteit voorin ligt...
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Hofs kan toch op links spelen? En volgens mij Bruins ook wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarschijnlijk is het klink klare onzin, laten we iig HOPEN dat het klink klare onzin is maar nadat ik zaterdag al gehoord had van een kameraad dat Kluivert in de Goffert liep met Carlos Aalbers (onze technisch iDirecteur) hoorde ik net dat er ergens op een op andere europese voetbalsite zou staan dat Kluivert naar NEC komt.

Het 2e kan natuurlijk ook het gevolg zijn van het 1e en dat 1 of andere pruts site het zo interpeteert!

Peter weet jij meer overwat Kluivert nu doet? Laat hem alsjeblieft een heel eind weg blijven hier...

Vandaag overigens wel de beslissing genomen das Pospisil niet komt. Te duur.. :cry:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Albert Luque Martos is Ajacied
Ajax heeft de strijd om Luque gewonnen, melden betrouwbare bronnen. De 29-jarige Spanjaard en alle betrokken cloubs zijn tot overeenstemming gekomen over een transfer naar Ajax. Hiermee heeft Ten Cate zijn gewenste versterking voor de linkerflank binnen. Luque kwam eerder uit voor Malaga CF, Real Mallorca, Deportivo La Coruña en Newcastle United.

htttp://ajax.netwerk.to
Reply
Voor hoeveel?

En de versterking voor de linkerflank was toch al binnen in de vorm van Suarez? We moeten een middenvelder hebben!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Salaris is 2.2 mio volgens netwerk... :eeeek:
Reply
Deze deal is voor 3 partijen goed en voor 1 partij heel slecht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lachwekkende paniekaankoop..... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Pfff, nu maar hopen dat we kampioen worden, anders vertrekt hij en zitten we straks opgescheept met de rotzooi die Henkie achter laat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Pfff, nu maar hopen dat we kampioen worden, anders vertrekt hij en zitten we straks opgescheept met de rotzooi die Henkie achter laat.

die rotzooi van Henk blijft zeker na dit seizoen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarschijnlijk is het klink klare onzin, laten we iig HOPEN dat het klink klare onzin is maar nadat ik zaterdag al gehoord had van een kameraad dat Kluivert in de Goffert liep met Carlos Aalbers (onze technisch iDirecteur) hoorde ik net dat er ergens op een op andere europese voetbalsite zou staan dat Kluivert naar NEC komt.

Het 2e kan natuurlijk ook het gevolg zijn van het 1e en dat 1 of andere pruts site het zo interpeteert!

Peter weet jij meer overwat Kluivert nu doet? Laat hem alsjeblieft een heel eind weg blijven hier...

Vandaag overigens wel de beslissing genomen das Pospisil niet komt. Te duur.. :cry:

Heel apart dit hoor!

'Kluivert naar NEC'
NIJMEGEN-Patrick Kluivert staat in de belangstelling van NEC. Dat meldt Europe Soccer. Alleen het salaris kan een probleem worden. In Nijmegen ligt voor Kluivert een contract voor één jaar klaar, zo meldt de site. Zelf hoopt Kluivert ooit terug te keren in Amsterdam: ''Ik hoop nog terug te keren bij mijn Ajax''. De kans is groot dat Kluivert het aanbod accepteert. Na een verblijf bij NEC komt de 31-jarige hoogwaarschijnlijk met Kanu naar Amsterdam. Urzaiz heeft namelijk een één jarig contrat getekend en vertrekt na dit seizoen uit Amsterdam. Ook Klaas-Jan Huntelaar word volgend jaar zo goed als zeker verkocht.

---------------

Verder staat de deur voor Pospisil toch nog op een kier en verder:

NEC wil dit weekend duidelijkheid omtrent Lindenbergh
Door: steven | Gepubliceerd: Gisteren 23:34 | Laatst bewerkt: Gisteren 23:34 | 13 reacties


NEC wil dit weekend duidelijkheid omtrent Olaf Lindenbergh. De Ajacied, die niet meer voorkomt in de plannen van trainer Henk ten Cate, is persoonlijk al rond met NEC, maar moet nog tot een akkoord komen met Ajax. De club uit de hoofdstad is bereid een deel van het salaris te blijven betalen van de middenvelder, maar voldoet nog niet aan de salariseisen van Lindenbergh.

Carlos Aalbers heeft begrip voor de situatie maar wil snel duidelijkheid. 'Dit weekend moeten er knopen worden doorgehakt'
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:''Ik hoop nog terug te keren bij mijn Ajax''
Puke
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:Waarschijnlijk is het klink klare onzin, laten we iig HOPEN dat het klink klare onzin is maar nadat ik zaterdag al gehoord had van een kameraad dat Kluivert in de Goffert liep met Carlos Aalbers (onze technisch iDirecteur) hoorde ik net dat er ergens op een op andere europese voetbalsite zou staan dat Kluivert naar NEC komt.

Het 2e kan natuurlijk ook het gevolg zijn van het 1e en dat 1 of andere pruts site het zo interpeteert!

Peter weet jij meer overwat Kluivert nu doet? Laat hem alsjeblieft een heel eind weg blijven hier...

Vandaag overigens wel de beslissing genomen das Pospisil niet komt. Te duur.. :cry:

Heel apart dit hoor!

'Kluivert naar NEC'
NIJMEGEN-Patrick Kluivert staat in de belangstelling van NEC. Dat meldt Europe Soccer. Alleen het salaris kan een probleem worden. In Nijmegen ligt voor Kluivert een contract voor één jaar klaar, zo meldt de site. Zelf hoopt Kluivert ooit terug te keren in Amsterdam: ''Ik hoop nog terug te keren bij mijn Ajax''. De kans is groot dat Kluivert het aanbod accepteert. Na een verblijf bij NEC komt de 31-jarige hoogwaarschijnlijk met Kanu naar Amsterdam. Urzaiz heeft namelijk een één jarig contrat getekend en vertrekt na dit seizoen uit Amsterdam. Ook Klaas-Jan Huntelaar word volgend jaar zo goed als zeker verkocht.
---------------

Verder staat de deur voor Pospisil toch nog op een kier en verder:

NEC wil dit weekend duidelijkheid omtrent Lindenbergh
Door: steven | Gepubliceerd: Gisteren 23:34 | Laatst bewerkt: Gisteren 23:34 | 13 reacties


NEC wil dit weekend duidelijkheid omtrent Olaf Lindenbergh. De Ajacied, die niet meer voorkomt in de plannen van trainer Henk ten Cate, is persoonlijk al rond met NEC, maar moet nog tot een akkoord komen met Ajax. De club uit de hoofdstad is bereid een deel van het salaris te blijven betalen van de middenvelder, maar voldoet nog niet aan de salariseisen van Lindenbergh.

Carlos Aalbers heeft begrip voor de situatie maar wil snel duidelijkheid. 'Dit weekend moeten er knopen worden doorgehakt'


Marsh, ben jij weer aan de gang geweest?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
de nieuwe Wrote:
Quote:''Ik hoop nog terug te keren bij mijn Ajax''
Puke


Daarom scoorde hij zeker zo weinig voor PSV :wink:
Bangkok resident.
Reply
Robben: "Fantastisch gevoel bij binnenkomst"
23 augustus 2007


Arjen Robben is donderdag gepresenteerd als nieuwe speler van Real Madrid. Samen met Gabriel Heinze, die overkomt van Manchester United, werd de geboren Bedummer geïntroduceerd door clubvoorzitter Ramón Calderón. Robben, die met succes de medische keuring doorkwam, zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Real, dat maar liefst 36 miljoen euro voor de aanvaller betaalt aan zijn oude club Chelsea.

In zijn nieuwe thuishaven Stade Santiago Bernabéu werd hij onthaald met een warm welkom. Ongeveer 7000 fans wachtten de twee nieuwe aanwinsten op, maar vooral de 23-jarige Nederlandse vleugelspits werd enthousiast toegejuicht. De international van Oranje poseerde vol trots met het maagdelijk witte shirt van De Koninklijke, waar nog wel een rugnummer bij gekozen moet worden. Calderón herinnerde vervolgens de buitenwereld er nog even aan dat Robben een van de namen was die híj had beloofd. "Het heeft even geduurd om de transfer af te ronden, maar hij is een van de spelers, die ik in mijn verkiezingscampagne had beloofd te halen", zei de preses zelfgenoegzaam.


Breed glimlachende Robben bij presentatie
Robben werd beschreven als een van de beste linkeraanvallers in het voetbal, terwijl Heinze volgens de voorzitter een van de beste backs ter wereld is. Beide spelers maakten na het openingspraatje de gang naar de kleedkamer, om zich om te kleden voor de traditionele presentatie in de cluboutfit.

Daarna schoof Robben voor het eerst aan bij de veelverwachtende Spaanse pers."Het was een fantastisch gevoel om onder luid applaus van de fans het stadion binnen te komen. Ik geniet van elke minuut", zei Robben vol tevredenheid. "Real heeft alles gedaan om mij hier naartoe te halen. Dat geeft me een goed gevoel. Ik heb bij Chelsea bijna elke prijs gewonnen, maar door blessures kon ik niet altijd mijn beste spel laten zien. Ik hoop dat hier wel te doen. Dit is voor mij een nieuwe start."


Oud beeld: juichende Robben in het blauw van Chelsea
Voorzitter Bruce Buck van Chelsea reageerde met een nuchtere, zakelijke insteek op het vertrek van Robben. "Ik denk dat we een goed bedrijfsresultaat hebben behaald", zei hij. "In vergelijking met de transfersom die wij drie jaar geleden aan PSV betaalden, hebben we ons geld zo ongeveer verdubbeld. Robben is een goede speler en hij heeft een goede bijdrage aan Chelsea geleverd. Waarom hij wilde vertrekken, weet alleen Arjen zelf. We wensen hem het beste."

Robben wordt in Madrid onderdeel van een ware Nederlandse enclave. Met Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe en Wesley Sneijder begint Real Madrid toch sterk oranje te kleuren. Robben begon zijn loopbaan bij FC Groningen, waar hij via PSV een transfer verdiende naar topclub Chelsea. In twee seizoenen op Stamford Bridge kon hij wel indruk maken, maar lieten veel blessures hem een groot aantal van de wedstrijden aan de kant.
Bangkok resident.
Reply
Luque dus naar Ajax. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen en of PSV zich voor zijn kop moet slaan straks.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Voor hoeveel?

Ik neem aan huren voor noppes? PSV kon hem in de winter zo krijgen voor niks, maar puur het salaris was al te veel om op te kunnen hoesten een half jaartje.

Fabian Wrote:Salaris is 2.2 mio volgens netwerk... :eeeek:

Hmm ik dacht 60.000 euro per week, oftewel meer dan 3 miljoen. Misschien dat Ajax 2/3e deel daarvan betaald en Newcastle nog 1/3e ofzo? Zij wilden toch verhuren aan de club (PSV, Ajax of Feyenoord) die het grootste deel van zn salaris wilde betalen? Mss heeft Ajax hem wel gehaald zodat hij iig niet naar de concurrent gaat. :razz:
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor hoeveel?

Ik neem aan huren voor noppes? PSV kon hem in de winter zo krijgen voor niks, maar puur het salaris was al te veel om op te kunnen hoesten een half jaartje.

Fabian Wrote:Salaris is 2.2 mio volgens netwerk... :eeeek:

Hmm ik dacht 60.000 euro per week, oftewel meer dan 3 miljoen. Misschien dat Ajax 2/3e deel daarvan betaald en Newcastle nog 1/3e ofzo? Zij wilden toch verhuren aan de club (PSV, Ajax of Feyenoord) die het grootste deel van zn salaris wilde betalen? Mss heeft Ajax hem wel gehaald zodat hij iig niet naar de concurrent gaat. :razz:


Er stond dat luque bereid was om flink veel van zijn salaris in te leveren als hij maar aan spelen toekwam...
Bangkok resident.
Reply
Ok, dat kan ook. Koné lijkt overigens met tegenzin bij PSV te blijven. Hij was gisteren niet op de training omdat hij onnodig pas 's avonds uit Parijs terugkwam (ziekenhuisbezoek bij zn vrouw die bevallen is). PSV wil echter veel meer dan de 9M die Sevilla bood, maar heeft uit spanje nog geen antwoord gekregen over of ze veel meer willen betalen. PSV stelt Koné een dealine (enkele dagen) omdat ze dan nog een vervanger kunnen halen, de spoeling daarbij wordt uiteraard steeds dunner omdat veel opties (Luque, Nene) een al andere club hebben gevonden.
Reply
Peter Wrote:Ok, dat kan ook. Koné lijkt overigens met tegenzin bij PSV te blijven. Hij was gisteren niet op de training omdat hij onnodig pas 's avonds uit Parijs terugkwam (ziekenhuisbezoek nog ivm die malaria). PSV wil echter veel meer dan de 9M die Sevilla bood, maar heeft uit spanje nog geen antwoord gekregen over of ze veel meer willen betalen. PSV stelt Koné een dealine (enkele dagen) omdat ze dan nog een vervanger kunnen halen, de spoeling daarbij wordt uiteraard steeds dunner omdat veel opties (Luque, Nene) een al andere club hebben gevonden.


met tegenzin blijven? Hij wilde toch niet weg ?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Ok, dat kan ook. Koné lijkt overigens met tegenzin bij PSV te blijven. Hij was gisteren niet op de training omdat hij onnodig pas 's avonds uit Parijs terugkwam (ziekenhuisbezoek nog ivm die malaria). PSV wil echter veel meer dan de 9M die Sevilla bood, maar heeft uit spanje nog geen antwoord gekregen over of ze veel meer willen betalen. PSV stelt Koné een dealine (enkele dagen) omdat ze dan nog een vervanger kunnen halen, de spoeling daarbij wordt uiteraard steeds dunner omdat veel opties (Luque, Nene) een al andere club hebben gevonden.


met tegenzin blijven? Hij wilde toch niet weg ?

Niet naar Gala, wel naar Sevilla.. die spelen immers vrij zeker CL en voetballen in Spanje is toch een stap hoger op in vergelijking met Nederland. En met tegenzin blijkbaar, want hij komt zomaar te laat (hij zal ongetwijfels 'in het geheim' met Sevilla gesproken hebben) waardoor hij niet kan trainen.
Reply


Forum Jump: