The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
harry_bierdop Wrote:Peter weet jij meer overwat Kluivert nu doet? Laat hem alsjeblieft een heel eind weg blijven hier...

Voor zover ik weet traint hij wat voor zichzelf (zal dus wel een conditieachterstandje hebben weg te werken) en wil hij in Nederland blijven omdat zn vrouw (nog) niet weg wil hier. Dat heb ik tenminste ooit gehoord, geen idee of dat nu nog zo ligt allemaal.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Ok, dat kan ook. Koné lijkt overigens met tegenzin bij PSV te blijven. Hij was gisteren niet op de training omdat hij onnodig pas 's avonds uit Parijs terugkwam (ziekenhuisbezoek nog ivm die malaria). PSV wil echter veel meer dan de 9M die Sevilla bood, maar heeft uit spanje nog geen antwoord gekregen over of ze veel meer willen betalen. PSV stelt Koné een dealine (enkele dagen) omdat ze dan nog een vervanger kunnen halen, de spoeling daarbij wordt uiteraard steeds dunner omdat veel opties (Luque, Nene) een al andere club hebben gevonden.


met tegenzin blijven? Hij wilde toch niet weg ?

Niet naar Gala, wel naar Sevilla.. die spelen immers vrij zeker CL en voetballen in Spanje is toch een stap hoger op in vergelijking met Nederland. En met tegenzin blijkbaar, want hij komt zomaar te laat (hij zal ongetwijfels 'in het geheim' met Sevilla gesproken hebben) waardoor hij niet kan trainen.

Gelijk oprotten dan met die vent !
Bangkok resident.
Reply
Quote:PSV stelt Koné deadline voor transfer

PSV wil binnen enkele dagen duidelijkheid hebben over de toekomst van Arouna Koné. De Eindhovense club weigert op de laatste dagen van de transferperiode nog zaken te doen met Sevilla.

In het Phillips Stadion wacht men nog steeds op het antwoord van Sevilla, nadat een eerst bod van negen miljoen op de Ivoriaan werd afgewezen, schrijft het Eindhovens Dagblad. Koné heeft een contractueel vastgelegde afkoopsom van twintig miljoen euro.

Grootste probleem voor PSV is het halen van een vervanger, nu potentiële vervangers Nene (FC Porto) en Luque (Newcastle United) niet haalbaar meer lijken. Mede om die reden wil PSV geen zaken meer doen met Sevilla op de slotdagen van de transferperiode.

Het lijkt er bovendien op dat Koné met zijn gedachten niet meer in Eindhoven zit. De krachtige spits diende zich donderdagmiddag te melden voor de training, maar verscheen niet op De Herdgang. De aanvaller was donderdag in Parijs, waar zijn vriendin beviel. Daarna woonde hij ook nog het duel tussen Egypte en Ivoorkust bij en keerde hij pas laat terug in Eindhoven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Albert Luque Martos is Ajacied
Ajax heeft de strijd om Luque gewonnen, melden betrouwbare bronnen. De 29-jarige Spanjaard en alle betrokken cloubs zijn tot overeenstemming gekomen over een transfer naar Ajax. Hiermee heeft Ten Cate zijn gewenste versterking voor de linkerflank binnen. Luque kwam eerder uit voor Malaga CF, Real Mallorca, Deportivo La Coruña en Newcastle United.

htttp://ajax.netwerk.to

dIT BERICHT WORDT nog steeds op VI, tekst, voetbal.nl noch ajax.nl bevestigd. Is dus nog niet zeker. Wat mij betreft komt 'ie niet!
Reply
Wat een afkeer onder alle Ajacieden tegen die Luque zeg. Prima speler hoor, iig een betere dan alle andere aankopen op Suarez na.
Reply
Maar gaat het nou om koop of huur? Als hij voor 2,2 mio salaris zonder transfersom overkomt, vind ik het best. Kun je hem altijd weer doorverkopen. Huur voor een jaar vind ik te kort, daar heb je niet veel aan.
Reply
ik begrijp het ook niet, alleen omdat die flopte bij Newcastle.. maar ja, welke speler doet dat daar niet (op shearer na)?
Reply
Peter Wrote:Wat een afkeer onder alle Ajacieden tegen die Luque zeg. Prima speler hoor, iig een betere dan alle andere aankopen op Suarez na.

Is misschien wel een prima speler, maar in de voorhoede hebben 'we' niets meer nodig..

Mitea, Leo, Manucharyan, Suarez, Kennedy, Rommedahl, Huntelaar, Ursaiz...... 9 man voor 3 plekkies....

Haal verdomme eens een creatieve middenvelder, zeg ik.... En Motta!
Reply
Douglas De Souza is binnen.
Hij wordt in eerste instantie toegevoegd aan Jong FCT, maar zal al wel snel worden toegevoegd aan de hoofdmacht aangezien wij geen verdedigers in overvloed hebben.

En:

Quote:FC Twente heeft een jonge Bulgaarse doelman gehuurd van Liverpool.

Het gaat om de 19-jarige Nikolay Mikhailov, die deze zomer een vijfjarig contract tekende bij Liverpool, maar voorlopig nog geen werkvergunning krijgt om in Engeland aan de slag te gaan.

Nikolay Mikhailov is de zoon van de Bulgaarse recordinternational Borislav en afkomstig van Levski Spartak Sofia, waar hij het afgelopen seizoen eerste keeper was. Hij speelde tot dusverre één A-interland.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoef Wrote:Maar gaat het nou om koop of huur? Als hij voor 2,2 mio salaris zonder transfersom overkomt, vind ik het best. Kun je hem altijd weer doorverkopen. Huur voor een jaar vind ik te kort, daar heb je niet veel aan.

Jaartje huren uiteraard. Kan me niet voorstellen dat Newcastle een speler die voor heel veel geld is gehaald transfervrij laat lopen. Geen huurvergoeding, maar wel zn salaris lappen. Neem aan dat ze hem voor de basis halen, je gaat toch niet zomaar iemand die je meer dan 2M kost een jaartje op de bank zetten?
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Wat een afkeer onder alle Ajacieden tegen die Luque zeg. Prima speler hoor, iig een betere dan alle andere aankopen op Suarez na.

Is misschien wel een prima speler, maar in de voorhoede hebben 'we' niets meer nodig..

Mitea, Leo, Manucharyan, Suarez, Kennedy, Rommedahl, Huntelaar, Ursaiz...... 9 man voor 3 plekkies....

Haal verdomme eens een creatieve middenvelder, zeg ik.... En Motta!

Maar Luque sla ik toch echt wel hoger aan dan Mitea, Manucharyan, Rommedahl en Urzaiz. Bovendien is Leo nog een tijdje blessé (toch?). Dan heb je mss al veel spitsen, maar het is toch een versterking tov wat je nu hebt rondlopen.
Reply
wie gaat er dan van 't koppeltje suarez huntelaar kennedy luque op 10 spelen? want ik neem aan dat ze dan alle 4 gaan spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jongens, om aan alle gezeur een einde te maken heb ik besloten zelf dan maar op 10 te gaan spelen.
May The Schwartz Be With You
Reply
centre court Wrote:wie gaat er dan van 't koppeltje suarez huntelaar kennedy luque op 10 spelen? want ik neem aan dat ze dan alle 4 gaan spelen.

Kennedy :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
centre court Wrote:wie gaat er dan van 't koppeltje suarez huntelaar kennedy luque op 10 spelen? want ik neem aan dat ze dan alle 4 gaan spelen.

Kennedy :8:

Kennedy is daar zeker geschikt voor, hij heeft bijna net zo'n traptechniek als Sneijder.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
the soap continues....


Koné grote afwezige op training PSV


EINDHOVEN - Arouna Koné was vrijdag de grote afwezige bij de training van PSV. De Ivoriaanse aanvaller kampt met een enkelblessure. In Eindhoven gonst het inmiddels van de geruchten rond Koné.


De spits van PSV staat in de belangstelling van de Spaanse club Sevilla dat eerder deze week een bod van negen miljoen euro uitbracht. Dat bod werd door PSV van de hand gewezen.

Kone mist naar alle waarschijnlijkheid ook het competitietreffen met NEC, komende zaterdag.
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Jullie hebben het niet van mij....is in de media nog niet bekend:

De poolse spits en international Radoslaw Matusiak voor 3M euro van Palermo naar Heerenveen.

Mondje dicht. [Image: eusa_shhh.gif]

heb je weer aan de bar een gesprek opgevangen tussen iemand van Heerenveen en een zaakwaarnemer? :razz:

Quote:(update!) sc Heerenveen presenteert vandaag Radoslaw Matusiak

24/08 (09:52, 12:36) Radoslaw Matusiak tekent vandaag een contract voor drie seizoenen bij sc Heerenveen. De verwachting is dat hij vanmiddag wordt gepresenteerd.
nieuws Matusiak komt over van Palermo. Daar stond hij pas sinds januari van dit jaar onder contract. Vanmiddag om 16:00 uur wordt Matusiak gepresenteerd. Later vandaag volgen dus meer details.

[Image: eusa_whistle.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:the soap continues....


Koné grote afwezige op training PSV


EINDHOVEN - Arouna Koné was vrijdag de grote afwezige bij de training van PSV. De Ivoriaanse aanvaller kampt met een enkelblessure. In Eindhoven gonst het inmiddels van de geruchten rond Koné.


De spits van PSV staat in de belangstelling van de Spaanse club Sevilla dat eerder deze week een bod van negen miljoen euro uitbracht. Dat bod werd door PSV van de hand gewezen.

Kone mist naar alle waarschijnlijkheid ook het competitietreffen met NEC, komende zaterdag.

Arouna gaat naar de arbitragekonessie, denk ik. Duidelijk positieverbetering.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat zou Ma Kone er van denken?
May The Schwartz Be With You
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Jullie hebben het niet van mij....is in de media nog niet bekend:

De poolse spits en international Radoslaw Matusiak voor 3M euro van Palermo naar Heerenveen.

Mondje dicht. [Image: eusa_shhh.gif]

heb je weer aan de bar een gesprek opgevangen tussen iemand van Heerenveen en een zaakwaarnemer? :razz:

Quote:(update!) sc Heerenveen presenteert vandaag Radoslaw Matusiak

24/08 (09:52, 12:36) Radoslaw Matusiak tekent vandaag een contract voor drie seizoenen bij sc Heerenveen. De verwachting is dat hij vanmiddag wordt gepresenteerd.
nieuws Matusiak komt over van Palermo. Daar stond hij pas sinds januari van dit jaar onder contract. Vanmiddag om 16:00 uur wordt Matusiak gepresenteerd. Later vandaag volgen dus meer details.

Gefeli Mukkusiak!

Zien we jou trouwens zondag a.s. nog in de ArenA?
Reply
Flixieluv Wrote:Gefeli Mukkusiak!

Zien we jou trouwens zondag a.s. nog in de ArenA?

Nee, mag niet van Bumme.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat 'n spits! Hij houdt gewoon in zijn eentje 5 man van het bestuur bezig!
Wat 'n dreiging gaat er uit van hem!

Quote:Koné lijkt op breuk met PSV aan te sturen

24/8/2007 14:01

Arouna Koné lijkt zo snel mogelijk te willen breken met PSV. Koné had zich donderdag al moeten melden voor de middagtraining, maar hij arriveerde pas 's avonds in Nederland. Ook de training van vrijdag liet de door Sevilla begeerde Ivoriaan schieten.
Volgens het Eindhovens Dagblad dringt PSV aan op een snelle duidelijkheid over de plannen van Koné. Formeel heeft hij nog tot 31 augustus de tijd om een andere club te vinden, maar zolang wil PSV niet meer wachten.

PSV-trainer Ronald Koeman kijkt niet meer op van dit soort situaties. 'Ik heb geleerd me niet meer te storen aan dit soort gedrag. Het ligt nu bij de club.' Koné onderging vrijdag in het ziekenhuis een onderzoek aan een enkel, maar daarbij kwam geen blessure aan het licht.

Het Spaanse Sevilla heeft onlangs negen miljoen geboden voor de aanvaller, maar de landskampioen vindt dat bedrag te laag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jammer dat het zo moet gaan :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:Wat 'n spits! Hij houdt gewoon in zijn eentje 5 man van het bestuur bezig! Wat ' dreiging gaat er uit van hem!

Hij heeft natuurlijk gedreigd ze aan te raken met een bloedende vinger :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:Wat zou Ma Kone er van denken?

Ik geef toe dat hij te moeilijk was, Ma Kone is een anagram van Koeman.
Reply
Het Algemeen Dagblad meldt dat Albert Luque een contract voor drie seizoenen zal ondertekenen bij Ajax. De looptijd van het contract zou vrijdag nog het enige punt van onderhandeling zijn geweest. Het betreft geen huurcontract, Ajax verwerf de transferrechten van Luque. Ajax is daarmee PSV en Feyenoord te slim af.

Volgens het AD gaat Ten Cate mogelijk het spelsysteem enigzins aanpassen met Suarez net achter Huntelaar en twee teruggetrokken vleugelspelers.

-
Waarom zijn ze Feyenoord en PSV te slim af? Ajax was gewoon de enige die zijn salaris wilde en kon betalen door al die miljoenen die ze met transfers hebben opgehaald. :roll:
Reply
Ajax bevestigt: Luque komt naar Amsterdam

25/8/2007 15:26

Ajax is erin geslaagd Albert Luque vast te leggen. De 29-jarige Spanjaard legde met succes de medische keuring af en zette zijn handtekening onder een contract tot medio 2010.

Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein van Ajax waren donderdag in Newcastle om Luque vast te leggen. Een dag later was de laatste linkspoot om de formaliteiten van de transfer af te ronden.
Icon_question (die zin snap ik niet, geloof ik)
Ajax is de tweede buitenlandse club voor Luque. Zijn twee seizoenen bij Newcastle United waren geen succes. Mede door blessures kwam hij in twee jaar niet verder dan 21 competitiewedstrijden.

In eigen land was Luque wél succesvol. Bij Real Mallorca en Deportivo La Coruña bouwde hij een reputatie op die hem uiteindelijk international maakte. Luque heeft zeventien caps achter zijn naam en scoorde twee keer voor Spanje.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Lijkt me dat hij transfervrij komt.. in die 3 seizoenen gaat het al 6,6M aan salaris kosten..
Reply
Middlesbrough doet bod op Arouna Koné

Omroep Brabant meldt dat de kans groot is dat aanvaller Arouna Koné tegen Heracles zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld voor PSV. Want na Sevilla heeft ook de Engelse club Middlesbrough zich bij de Eindhovense club gemeld voor de Ivoriaan. De Engelsen zouden ook al een bod hebben uitgebracht.
PSV Netwerk
Sevilla probeerde Koné eerder deze week al over te nemen van PSV, maar het bod van de Spaanse club werd door PSV afgewezen.
--

PSV handelt gelukkig wel slim. Ze vragen nu geen 20M (de clausule) maar een miljoentje of 15.. de transfersom gaat echter elke dag dat geinteresseerde clubs langer wachten omhoog.. begin volgende kost hij gewoon 20M als een club hem nog wil. Zo wordt PSV iig niet op 29 augustus nog verrast.
Reply
Kunnen we weer gaan speculeren over een opvolger voor Kone bij PSV :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: