The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Competitiemanager 2007/2008
FC Petr Wrote:
Hoef Wrote:Ik heb geen zin me er in te verdiepen en doe dus niet mee. Als ze gewoon €20 willen vragen, best, maar dit ga ik niet doen. Bovendien heb ik alleen een telefoon van mijn werk en die ga ik er echt niet voor laten opdraaien, ik kost al genoeg door tijdens mijn werktijd op het forum te zitten :wink:

Same here. :wink:

Vind het ook allemaal veel te lastig! Vraag inderdaad € 20,=, maak ik over en klaar, maar dit klinkt allemaal te moeilijk! Ook ik zit met een telefoon van de zaak trouwens....
@Ekslem, heb je die mail echt gestuurd?? hahahaha! :lol: Geweldig!
Reply
Pfff, lees het allemaal nu pas. Stelletje naaiers bij SD. Te duur en ook nog eens kutprijzen. Denk dat ik een relaxed jaartje tegemoet ga qua voetbal kijken :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Pfff, lees het allemaal nu pas. Stelletje naaiers bij SD. Te duur en ook nog eens kutprijzen. Denk dat ik een relaxed jaartje tegemoet ga qua voetbal kijken :razz:

Lekker premier league volgen !
Bangkok resident.
Reply
Quote:Competitieteam.nl Subleague Ranglijst

* RANGLIJST van "Competitieteam.nl"

* Mededelingen van de organisator:

Posities 1-5 van de 5
Subleague "Competitieteam.nl" RANGLIJST
Positie
Naam
Totaal positie
Score
nu vorig nu vorig Totaal Week Quiz 1 2 3 4 5 6 7 8
- - Beukers - - 0 0 0 0 - - - - - - -
- - Vret Mien Gras - - 0 0 0 0 - - - - - - -
- - kennemerland - - 0 0 0 0 - - - - - - -
- - Daniel Gabriel - - 0 0 0 0 - - - - - - -
- - Bor de Wolf's Sloeberteam - - 0 0 0 0 - - - - - - -

pagina 1

gaat lekker....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
daar gaat je credit
Bangkok resident.
Reply
Weet iemand toevallig of Sanmartean vanaf het openen van Competitiemanager al zo relatief duur is? Is met 11.80M duurste speler van FC Utrecht. Dit kan niet o.b.v. prestaties in het vorig seizoen zo zijn bepaald..
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Verbazingwekkend om te lezen dat SD nog steeds bestaat... :|
Reply
Dat gevoel had ik nou ook over jou toen jij ineens weer onder je steen vandaan gekropen bleek.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Dommel Wrote:Verbazingwekkend om te lezen dat SD nog steeds bestaat... :|

Had je in de petoet geen internet ?
Bangkok resident.
Reply
Hoef Wrote:Ik heb geen zin me er in te verdiepen en doe dus niet mee. Als ze gewoon €20 willen vragen, best, maar dit ga ik niet doen. Bovendien heb ik alleen een telefoon van mijn werk en die ga ik er echt niet voor laten opdraaien, ik kost al genoeg door tijdens mijn werktijd op het forum te zitten :wink:

ik snap er ook nog geen reet van, maar jij gaat gewoon meedoen.

en als je niet mag van je baas neem je maar een abonnement op vi. de eppo en de linda lezen jullie toch nooit, die kun je wel opzeggen.
Reply
waf Wrote:de eppo

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Eppo, whahahahaha.
Dat is lang geleden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
waf Wrote:

ik snap er ook nog geen reet van, maar jij gaat gewoon meedoen.

en als je niet mag van je baas neem je maar een abonnement op vi. de eppo en de linda lezen jullie toch nooit, die kun je wel opzeggen.

Hoho, de Eppo lees ik wel degelijk maar misschien kan ik de Aktueel wel opzeggen. De VI vind ik een kutblaadje dat ik af en toe wel los koop maar een abonnement is me echt te gortig. Kortom, bendurniebij!
Reply
Ik stop ermee !
Bangkok resident.
Reply
Hoef Wrote:Hoho, de Eppo lees ik wel degelijk maar misschien kan ik de Aktueel wel opzeggen. De VI vind ik een kutblaadje dat ik af en toe wel los koop maar een abonnement is me echt te gortig. Kortom, bendurniebij!

neuzen lopen altijd weg, neuzen lopen altijd weg. [Image: dj.gif]

het zou toch wel een treurig zijn dat een tijdperk (waarin je nooit gewonnen hebt) eindigt vanwege pretense ingewikkeldheid en angst voor je baas.

djeez, wat ben jij veranderd zeg sinds je vader bent. :razz:
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Hoho, de Eppo lees ik wel degelijk maar misschien kan ik de Aktueel wel opzeggen. De VI vind ik een kutblaadje dat ik af en toe wel los koop maar een abonnement is me echt te gortig. Kortom, bendurniebij!

het zou toch wel een treurig zijn dat een tijdperk (waarin je nooit gewonnen hebt) eindigt vanwege pretense ingewikkeldheid en angst voor je baas.

Deze neus loopt ook weg! Kutspel. Veel plezier in je eigen eenzame supliek. Ik doe btw wel met profkootsj mee...
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:

Deze neus loopt ook weg! Kutspel. Veel plezier in je eigen eenzame supliek. Ik doe btw wel met profkootsj mee...

wat ben jij veranderd zeg, sinds je samenwoont.

maar het verbaast me niks, djeez wat een slapjanussen. :|
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:

wat ben jij veranderd zeg, sinds je samenwoont.

[Seth Gaaikema mode] Zijn m'n "credits" nu op? [Seth Gaaikema mode]

:lol: :lol: :lol: Undecided
Reply
waf Wrote:maar het verbaast me niks, djeez wat een slapjanussen. :|

Ik wil wel samen met je in een subliek hoor [gay]

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:wat ben jij veranderd zeg, sinds je samenwoont.

Of ben je een slapjanus als je deze veranderingen zomaar pikt?
Reply
Mist Wrote:
waf Wrote:wat ben jij veranderd zeg, sinds je samenwoont.

Of ben je een slapjanus als je deze veranderingen zomaar pikt?

wat wilde je er aan doen dan, lekker demonstreren op de dam? die gasten moeten toch een manier vinden om geld te verdienen aan dit spelletje, dat kan toch niet met 4000 deelnemers die niet meer willen betalen dan een 10tje? en het deelnemersveld kunnen ze kennelijk alleen substantieel vergroten als ze de vi'ers erbij hebben.
Reply
waf Wrote:wat wilde je er aan doen dan, lekker demonstreren op de dam?

cry

Als je daar hard genoeg schreeuwt, horen ze het ook nog...

AKSIE! AKSIE! :lol:

Song of the decade:

Reply
Hoho, ik wil zeker wel meer betalen dan een tientje maar niet via een truc die de een of andere achterlijke marketing klootviool heeft verzonnen 'zodat ze eigenlijk niet door hebben dat ze €21 betalen voor een spel dat vergelijkbaar is met dat van vorig jaar'. Ik heb schijt aan marketeers met hun debiele doorzichtige trucjes.

Laat me vooraf €21 voor het hele seizoen betalen, doe ik zo mee. Maar vermoedelijk gaan ze halverwege het spel nog wel wat mooie trucs verzinnen waardoor je nog wat extra credits moet inkopen om normaal mee te kunnen blijven doen.
Reply
Hoef Wrote:Hoho, ik wil zeker wel meer betalen dan een tientje maar niet via een truc die de een of andere achterlijke marketing klootviool heeft verzonnen 'zodat ze eigenlijk niet door hebben dat ze €21 betalen voor een spel dat vergelijkbaar is met dat van vorig jaar'. Ik heb schijt aan marketeers met hun debiele doorzichtige trucjes.

Laat me vooraf €21 voor het hele seizoen betalen, doe ik zo mee. Maar vermoedelijk gaan ze halverwege het spel nog wel wat mooie trucs verzinnen waardoor je nog wat extra credits moet inkopen om normaal mee te kunnen blijven doen.

als je die truc nu al doorhebt, dan maakt het toch niets meer uit?

ik vind het een leuk spel en die gasten moeten geld verdienen met dat spel anders organiseren ze het niet meer. komt bij dat ze ook het spel zo moeten opstellen dat het mag van lotto. maar goed, de prijs moet omhoog en het deelnemersveld ook. als je alleen de prijs omhoog doet ga jij niet piepen, maar de lamme lennies onder ons wel. als je het deelnemersveld omhoog wilt gaat dat het best via vi en die stellen uiteraard eisen. dat is toch geen truc?
Reply
Doe nou maar gewoon lekker mee en betaal wat er gevraagd wordt en zeik niet over en/of tegen mensen die niet meer meedoen. :!:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Doe nou maar gewoon lekker mee en betaal wat er gevraagd wordt en zeik niet over en/of tegen mensen die niet meer meedoen. :!:

nee, zeiken tegen mensen die zeiken, daar wordt de wereld beter van. djeez, wat ben jij veranderd zeg sinds dat je hebt aangekondigd dat je gaat trouwen.

en ik zeik overigens alleen op hoef en flixie, omdat ik hen al 8 jaren achtereen versla en dat genoegen me nu ontnomen wordt. ze zoeken, indachtig deze voortdurende vernedering, al die tijd al naar een mogelijkheid om er mee op te houden en lijken die nu gevonden te hebben. maar het zijn gewoon lariekoekargumenten!

wie verder allemaal wel of niet meedoet interesseert me geen hol.
Reply
waf Wrote:en ik zeik alleen op hoef en flixie, omdat ik hen al 8 jaren achtereen versla en dat genoegen me nu ontnomen wordt.

Volgens mij doen ze heus wel mee als jij even die kreddits voor ze betaalt :waf:

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:en ik zeik alleen op hoef en flixie, omdat ik hen al 8 jaren achtereen versla en dat genoegen me nu ontnomen wordt.

Volgens mij doen ze heus wel mee als jij even die kreddits voor ze betaalt :waf:

dat zal voor flixie wel gelden, maar dat is dan ook een echte jood. hoef durft gewoon niet meer.
Reply
Ik ga wel weer meedoen maar dat zal voor niemand een echte verrassing zijn denk ik.... :oops:
Wie dit leest is gek
Reply
waf Wrote:hoef durft gewoon niet meer.

Ook niet als hij een platina bundel krijgt en jij een zilveren? :wink:

Song of the decade:

Reply

Forum Jump: