The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ajax laat de aankoop van een evt middenvelder waarschijnlijk afhangen van het feit of er wel of niet CL wordt gehaald.

Indien CL gehaald wordt willen ze Motta strikken, zo niet is een goedkopere optie in beeld...
Reply
het gerucht gaat dat koevermans vandaag of morgen bij fainoid wordt gepresenteerd (en dat fainoid daar tussen de 4,5 en 5 mio voor betaald)....

vind ik nog vrij duur, maar omdat het een rotterdammer is en hij vorig jaar zoveel gescoord heeft is hij wat mij betreft welkom.
Reply
waf Wrote:het gerucht gaat dat koevermans vandaag of morgen bij fainoid wordt gepresenteerd (en dat fainoid daar tussen de 4,5 en 5 mio voor betaald)....

vind ik nog vrij duur, maar omdat het een rotterdammer is en hij vorig jaar zoveel gescoord heeft is hij wat mij betreft welkom.

Waar moet hij gaan spelen ? of komt ie als pinchhitter ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
waf Wrote:het gerucht gaat dat koevermans vandaag of morgen bij fainoid wordt gepresenteerd (en dat fainoid daar tussen de 4,5 en 5 mio voor betaald)....

vind ik nog vrij duur, maar omdat het een rotterdammer is en hij vorig jaar zoveel gescoord heeft is hij wat mij betreft welkom.

Waar moet hij gaan spelen ? of komt ie als pinchhitter ?

4-4-2
vervanger makaay
pinchhitter

je moet er toch niet aan denken dat makaay wegvalt met een schorsing of blessure. dan hebben we alleen mols, dat is echt te weinig.
Reply
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

waf Wrote:het gerucht gaat dat koevermans vandaag of morgen bij fainoid wordt gepresenteerd (en dat fainoid daar tussen de 4,5 en 5 mio voor betaald)....

vind ik nog vrij duur, maar omdat het een rotterdammer is en hij vorig jaar zoveel gescoord heeft is hij wat mij betreft welkom.

Wat is t nou? :p Dat 1e is sowieso onzin; PSV heeft al meermalen aangegeven dat 7M veel te veel is voor de Koef en zit achter andere spelers aan (oa Jovanovic en Samaras), al blijken ook die vraagprijzen veel hoger dan wat ze waard zijn. Dat 2e lijkt me ook onzin, AZ gaat de vraagprijs opeens met 1,5M verlagen voor een concurrent? :eeeek: Hij zal Betis echter niet zomaar hebben laten lopen..
Reply
Peter Wrote:Wat is t nou? :p Dat 1e is sowieso onzin; PSV heeft al meermalen aangegeven dat 7M veel te veel is voor de Koef en zit achter andere spelers aan (oa Jovanovic en Samaras), al blijken ook die vraagprijzen veel hoger dan wat ze waard zijn. Dat 2e lijkt me ook onzin, AZ gaat de vraagprijs opeens met 1,5M verlagen voor een concurrent? :eeeek: Hij zal Betis echter niet zomaar hebben laten lopen..

wat is het nou? het zijn maar geruchten die ik reproduceer hoor.

koevermans zal echt niet bij az blijven. 6,9 gan ze in nl niet voor hem ontvangen. koevermans wil niet naar het buitenland, althans naar sjaktar en betis.

het is dus of blijven met tegenzin ofwel een korting op de transfersom omdat er geen goeie kandidaat langskwam. vind ik helemaal niet zo ongeloofwaardig.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

Na Jovakonovakinovic, blijkt ook Samaras te duur voor PSV.

Mukkie.. als Koné voor meer dan 10M verkocht wordt is PSV meteen één van de weinige Nederlandse (en Europese) voetbalclubs die compleet schuldenvrij is (lees: genoeg in kas heeft om alle leningen af te lossen). Als er de komende dagen ergens geld is voor transfers, is het wel in Eindhoven. Met de +/- 15M kun je de Koef en Jovanovic of Samaras makkelijk halen. Mi echter zeer verstandig dat PSV niet zomaar een belachelijke prijs gaat betalen voor een reservespits die zeer weinig aan spelen toe zal kunnen komen als de anderen fit blijven.

Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

Na Jovakonovakinovic, blijkt ook Samaras te duur voor PSV.

Het is toch ook geniaal.... Ze MOETEN gewoon Koné HIV verkopen anders kunnen ze niemand halen....

Snap alleen niet dat ze er een spits voor terug gaan halen, die hebben ze (net als Ajax), toch genoeg ?

Ooit in je opgekomen dat PSV niemand HOEFT te halen als Koné blijft (selectie is rond, alleen Vayrynen en Feher zijn nog 3 dagen zo goed als gratis af te halen). Waar zouden ze naast Perez-Koné-Farfan-Lazovic ook nog de Koef of Jovanovic moeten laten? Aankopen van 7M op de tribune zetten?

En had Ajax trouwens iets kunnen kopen als Sneijder en Babel niet waren verkocht? Zelfs nu is het grootste deel van de 17+27 miljoen die dat opleverde gebruikt om gaten in de begroting te dichten toch? 44M binnengehaald en nog Motta niet kunnen betalen. Mss moet je eerst naar jezelf (je eigen club) kijken voordat je anderen zwartmaakt met onzin? Daar past volgens mij nog steeds alleen die smilie met de eierdop bij. Verder verwijs ik graag naar het stukkie hierboven in reaktie op Mukkie.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Wat is t nou? :p Dat 1e is sowieso onzin; PSV heeft al meermalen aangegeven dat 7M veel te veel is voor de Koef en zit achter andere spelers aan (oa Jovanovic en Samaras), al blijken ook die vraagprijzen veel hoger dan wat ze waard zijn. Dat 2e lijkt me ook onzin, AZ gaat de vraagprijs opeens met 1,5M verlagen voor een concurrent? :eeeek: Hij zal Betis echter niet zomaar hebben laten lopen..

wat is het nou? het zijn maar geruchten die ik reproduceer hoor.

koevermans zal echt niet bij az blijven. 6,9 gan ze in nl niet voor hem ontvangen. koevermans wil niet naar het buitenland, althans naar sjaktar en betis.

het is dus of blijven met tegenzin ofwel een korting op de transfersom omdat er geen goeie kandidaat langskwam. vind ik helemaal niet zo ongeloofwaardig.

Louis heeft vast stiekem al wel ingezien dat Dembele-Ari-Pelle heel talentvol, maar (nog) niet productief genoeg is. De Koef maakte afgelopen seizoen in zn 1tje bijna net zoveel goals als die 3 samen. Zou me niks verbazen als AZ hem nog een paar weken op de tribune laat, de Koef weer beter gaat trainen als de transfermarkt dicht is waarna hij gewoon weer in de basis terecht komt.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Wat is t nou? :p Dat 1e is sowieso onzin; PSV heeft al meermalen aangegeven dat 7M veel te veel is voor de Koef en zit achter andere spelers aan (oa Jovanovic en Samaras), al blijken ook die vraagprijzen veel hoger dan wat ze waard zijn. Dat 2e lijkt me ook onzin, AZ gaat de vraagprijs opeens met 1,5M verlagen voor een concurrent? :eeeek: Hij zal Betis echter niet zomaar hebben laten lopen..

wat is het nou? het zijn maar geruchten die ik reproduceer hoor.

koevermans zal echt niet bij az blijven. 6,9 gan ze in nl niet voor hem ontvangen. koevermans wil niet naar het buitenland, althans naar sjaktar en betis.

het is dus of blijven met tegenzin ofwel een korting op de transfersom omdat er geen goeie kandidaat langskwam. vind ik helemaal niet zo ongeloofwaardig.

Louis heeft vast stiekem als wel ingezien dat Dembele-Ari-Pelle niet productief genoeg is. De Koef maakte afgelopen seizoen in zn 1tje bijna net zoveel goals als die 3 samen. Zou me niks verbazen als AZ hem nog een paar weken op de tribune laat, de Koef weer beter gaat trainen als de transfermarkt dicht is waarna hij gewoon weer in de basis terecht komt.

dan zou van gaal wel erg snel aan zijn eigen inschatting twijfelen. het is een denkbaar scenario, maar ik denk dat koef er geen zin meer an heeft daar en dat het niet snel meer goed komt. ook geloof ik het gerucht dat hij komt op de fmb wel...
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

Na Jovakonovakinovic, blijkt ook Samaras te duur voor PSV.

Mukkie.. als Koné voor meer dan 10M verkocht wordt is PSV meteen één van de weinige Nederlandse (en Europese) voetbalclubs die compleet schuldenvrij is (lees: genoeg in kas heeft om alle leningen af te lossen). Als er de komende dagen ergens geld is voor transfers, is het wel in Eindhoven. Met de +/- 15M kun je de Koef en Jovanovic of Samaras makkelijk halen. Mi echter zeer verstandig dat PSV niet zomaar een belachelijke prijs gaat betalen voor een reservespits die zeer weinig aan spelen toe zal kunnen komen als de anderen fit blijven.

Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

Na Jovakonovakinovic, blijkt ook Samaras te duur voor PSV.

Het is toch ook geniaal.... Ze MOETEN gewoon Koné HIV verkopen anders kunnen ze niemand halen....

Snap alleen niet dat ze er een spits voor terug gaan halen, die hebben ze (net als Ajax), toch genoeg ?

Ooit in je opgekomen dat PSV niemand HOEFT te halen als Koné blijft (selectie is rond, alleen Vayrynen en Feher zijn nog 3 dagen zo goed als gratis af te halen). Waar zouden ze naast Perez-Koné-Farfan-Lazovic ook nog de Koef of Jovanovic moeten laten? Aankopen van 7M op de tribune zetten?

En had Ajax trouwens iets kunnen kopen als Sneijder en Babel niet waren verkocht? Zelfs nu is het grootste deel van de 17+27 miljoen die dat opleverde gebruikt om gaten in de begroting te dichten toch? 44M binnengehaald en nog Motta niet kunnen betalen. Mss moet je eerst naar jezelf (je eigen club) kijken voordat je anderen zwartmaakt met onzin? Daar past volgens mij nog steeds alleen die smilie met de eierdop bij. Verder verwijs ik graag naar het stukkie hierboven in reaktie op Mukkie.

Motta is gratis, wandelende eierdop....

Enne, welke club kon Luque WEL betalen... :wink:
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

Na Jovakonovakinovic, blijkt ook Samaras te duur voor PSV.

Mukkie.. als Koné voor meer dan 10M verkocht wordt is PSV meteen één van de weinige Nederlandse (en Europese) voetbalclubs die compleet schuldenvrij is (lees: genoeg in kas heeft om alle leningen af te lossen).

Er daar moet een speler voor verkocht worden? Knap hoor! Dus eerst Kone verkopen, voordat je kan kopen......da's lekker op de transferzaken vooruit lopen!

En doe mij Vayrynen maar! Wil hem ook wel ophalen vanmiddag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
koevermans gaat gewoon naar feyenoord hoor. desnoods op de laatste dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:johan derksen meldt net in het lefder uur ( :razz: ) dat koevermans wss naar psvee gaat omdat psvee 6,9 mio wss gaat betalen....

Na Jovakonovakinovic, blijkt ook Samaras te duur voor PSV.

Mukkie.. als Koné voor meer dan 10M verkocht wordt is PSV meteen één van de weinige Nederlandse (en Europese) voetbalclubs die compleet schuldenvrij is (lees: genoeg in kas heeft om alle leningen af te lossen).

Er daar moet een speler voor verkocht worden? Knap hoor! Dus eerst Kone verkopen, voordat je kan kopen......da's lekker op de transferzaken vooruit lopen!

En doe mij Vayrynen maar! Wil hem ook wel ophalen vanmiddag.

En hoe weet jij dat Ajax/Heerenveen/Groningen/F'noord/AZ geen schulden hebben? (Lees genoeg geld om de schulden af te betalen)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Fabian Wrote:Enne, welke club kon Luque WEL betalen... :wink:

Correctie:
Fabian Wrote:Enne, welke club WILDE Luque wel betalen... :wink:

PSV en Feyenoord vonden zijn salaris gewoon te hoog. De Koef kunnen ze beiden ook wel betalen (als Ajax vanavond faalt heeft PSV helemaal een bult geld over), alleen willen ze het niet omdat hij gewoon geen 7M waard is. In de supermarkt kan ik een pak melk van 10 euro best betalen (al kost het me dan een hele week zakgeld), maar ik zou het nooit doen omdat een pak melk nu eenmaal max. 1 euro waard is.

Motta is trouwens net zo 'gratis' als bijvoorbeeld Luque of Riquelme. Dead
Reply
Depor Wrote:En hoe weet jij dat Ajax/Heerenveen/Groningen/F'noord/AZ geen schulden hebben? (Lees genoeg geld om de schulden af te betalen)

Ik weet niet of het tegen mij bedoeld was omdat jullie ruk aan het quoten zijn, maar de jaarstukken van elke club zijn openbaar en je kunt dus met wat moeite en financiele kennis van iedere club precies zien hoe ze er financieel voor staan.
Reply
Mukkus Wrote:En doe mij Vayrynen maar! Wil hem ook wel ophalen vanmiddag.

Graag! Snap sowieso niet dat clubs als Roda JC, NEC, NAC, Sparta of Heracles Feher en/of Vayrynen niet polsen. Prima spelers voor die clubs. En zelf hebben ze er vast wel oren naar omdat ze bij PSV toch niet van de tribune afkomen.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:En hoe weet jij dat Ajax/Heerenveen/Groningen/F'noord/AZ geen schulden hebben? (Lees genoeg geld om de schulden af te betalen)

Ik weet niet of het tegen mij bedoeld was omdat jullie ruk aan het quoten zijn, maar de jaarstukken van elke club zijn openbaar en je kunt dus met wat moeite en financiele kennis van iedere club precies zien hoe ze er financieel voor staan.

En jij gaat mij nu vertellen dat jij daadwerkelijk de jaarstukken van de clubs hebt nagekeken om met de aanname te komen dat PSV als ze Koné verkopen ze een van de weinige clubs zijn die genoeg geld in kas hebben om hun schulden af te betalen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:En hoe weet jij dat Ajax/Heerenveen/Groningen/F'noord/AZ geen schulden hebben? (Lees genoeg geld om de schulden af te betalen)

Ik weet niet of het tegen mij bedoeld was omdat jullie ruk aan het quoten zijn, maar de jaarstukken van elke club zijn openbaar en je kunt dus met wat moeite en financiele kennis van iedere club precies zien hoe ze er financieel voor staan.

Grappig, zijn de jaarstukken van PSV over 2007 nu al openbaar? :roll: Dacht 't niet. Zwetser.
Reply
Peter Wrote:met wat moeite en financiele kennis van iedere club precies zien hoe ze er financieel voor staan.

duhuh, zo specifiek is een jaarrekening niet hoor. blijft genoeg te interpreteren over.

en zoals flixie zegt, tot de jaarrekeningen van 2005 zullen wss openbaar gemaakt zijn, daar hebbie weinig an.

van een fainoidforum:

Quote:Vanavond zit er een delegatie van Feyenoord in Brussel om naar een speler van Anderlecht te kijken (Tchite) o.a. Bert van Marwijk.

wie is dan tchite?

Quote:Mohammed Tchité beleefde vorig jaar een wervelend seizoen. De aanvaller, overgenomen van Standard, vond blindelings de weg naar doel en kroonde zich na een subliem kampioenenjaar tot Profvoetballer van het Jaar en Ebbenhouten Schoen. Bij de verkiezing van de Gouden Schoen moest hij enkel maatje Boussoufa voor laten gaan. De toekomstige Rode Duivel scoorde 20 doelpunten uit 28 wedstrijden, en haalde daarmee het hoogste rendement van alle aanvallers uit de Jupiler League. De titel van topschutter miste hij slechts van één doelpuntje. Naast scoren is Tchité ook een echt woelwater. Hij duikt in alle gaten, houdt een hele verdediging aan de praat en geeft assists. Op Brussels scoorde hij wellicht zijn mooiste doelpunt met een retro van buiten de grote rechthoek


dat jullie het ff weten.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:met wat moeite en financiele kennis van iedere club precies zien hoe ze er financieel voor staan.

duhuh, zo specifiek is een jaarrekening niet hoor. blijft genoeg te interpreteren over.

en zoals flixie zegt, tot de jaarrekeningen van 2005 zullen wss openbaar gemaakt zijn, daar hebbie weinig an.

Tot 2006, in dit geval. Als je daar dan Koné aftrekt :homohandje: :wink: dan kom je precies op nul uit (volgens de Forumkleuterberekening)! :lol:
Reply
Flixieluv Wrote::homohandje:

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter, leuk verhaal maar als je dan de stukken over 2005/2006 erbij pakt aangezien 06-07 nog niet voorhanden is..

(alles x1000).

PSV:
Eigen vermogen incl voorzieningen: 4.639
langlopende schulden 70.341
kortlopende schulden 44.546
liquide middelen: 7.546

Ajax:
Eigen vermogen incl voorzieningen: 73.912
langlopende schulden 339
kortlopende schulden 31.958
liquide middelen 19.088

Feyenoord
Eigen vermogen incl voorzieningen: 407
langlopende schulden 8574
kortlopende schulden 44713
liquide middelen 235

deel de liquide middelen maar door de kortlopende schulden, hoe hoger de uitkomst hoe beter...
daarna eens eigen vermogen delen door het totale vermogen (oftewel, in hoeverre is de onderneming gefinancieerd met eigen geld), daar word je als boer ook niet echt vrolijk van..

om te stellen dat ajax die 44M van Babel en Sneijder nodig heeft om gaten in de begroting op te vullen lijkt me beetje overdreven.. hoogstens een deel (als Ajax de CL niet haalt) aangezien ze volgens mij groepsfase meebegroten, maar dan hou je nog zat over om uit te kunnen geven..

helaas kon ik voor AZ en Heerenveen geen gegevens vinden..
Reply
waf Wrote:Ebbenhouten Schoen

cry
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote::homohandje:

cry

Ja treemans, dat kun jij mij wel uitleggen: hoe krijg ik dat faggethandje als emoticon ingevoerd?
Reply
Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote::homohandje:

cry

Ja treemans, dat kun jij mij wel uitleggen: hoe krijg ik dat faggethandje als emoticon ingevoerd?

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.digibeet.nl">http://www.digibeet.nl</a><!-- w -->
of kijk gewoon even bij de emoticons. 8-[
Reply
waf Wrote:Hij duikt in alle gaten

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:of kijk gewoon even bij de emoticons.

[baby]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter lult weer eens wat gasten na van een PSV forum Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Alsof jij altijd een eigen mening hebt :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ekslem Wrote:Peter lult weer eens wat gasten na van een PSV forum Xtragaap4de

Peter is al twee uur aan het nadenken hoe hij zich hier nu weer uit gaat lullen. Hij wordt gewoon even keihard geconfronteerd met zijn eeuwige gezwets..... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: