The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah.. levert een miljoentje of 10 op inderdaad, maar kost Nederland zijn 2e CL-plek waardoor de komende jaren de kans op CL inkomsten sterk daalt. Wat is dan wijsheid he.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah.. levert een miljoentje of 10 op inderdaad, maar kost Nederland zijn 2e CL-plek waardoor de komende jaren de kans op CL inkomsten sterk daalt. Wat is dan wijsheid he.

Wat dat betreft: 2e CL plaats is op basis van de coëfficienten lijst en daarbij wordt geen verschil gemaakt tussen een overwinning inde CL en een overwinning in de UC....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah..

Peter Wrote:Mooi bericht.. precies waar alles 2 weken geleden ook mee begon. Zware onderschatting.

Smicer! Smicer! Smicer! :eten:


Ik blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die niet voor de Nederlandse club zijn, maar dat zal wel aan mij liggen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
T is Peter :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah.. levert een miljoentje of 10 op inderdaad, maar kost Nederland zijn 2e CL-plek waardoor de komende jaren de kans op CL inkomsten sterk daalt. Wat is dan wijsheid he.
gelul, met ajakkes in de uefacup is er meer kans op behoud van die 2de cl plek. dat is wijsheid.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah..

Peter Wrote:Mooi bericht.. precies waar alles 2 weken geleden ook mee begon. Zware onderschatting.

Smicer! Smicer! Smicer! :eten:


Ik blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die niet voor de Nederlandse club zijn, maar dat zal wel aan mij liggen.

ajakkes moet dood. voor de rest ben ik voor nederlandse clubs. voor de nederlandse clubs is het beter dat ajakkes verliest.
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah..

Peter Wrote:Mooi bericht.. precies waar alles 2 weken geleden ook mee begon. Zware onderschatting.

Smicer! Smicer! Smicer! :eten:


Ik blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die niet voor de Nederlandse club zijn, maar dat zal wel aan mij liggen.

ajakkes moet dood. voor de rest ben ik voor nederlandse clubs. voor de nederlandse clubs is het beter dat ajakkes verliest.

Beaam. :razz:
Reply
Bocaloca Wrote:T is Peter :|

Jij bent net als Mukkie en Depor tegenwoordig toch ook altijd tegen PSV omdat ik je hier loop op te focken? :eten:
Reply
1-4 :!:
Reply
Fabian Wrote:1-4 :!:

Man in de war???

Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
1-5
The great old Ludwig von...
Reply
:eeeek:

Vooraf; Ik hoop echt dat Ajax wint voor het Nederlandse voetbal.

Maar het is natuurlijk lachwekkend om maar even te veronderstellen dat Ajax meerdere keren gaat scoren in Praag, terwijl dit thuis niet eens gelukt was. Bovendien is Praag thuis sterk.

Ik denk dat Ajax blij mag zijn met een 1-2.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Uiteraard denk ik ook geen 1-5, maar denk wel dat we doorgaan.
0-2, 1-2 of 1-3 moet te doen zijn daar.
Overigens heb ik de beelden gezien van de thuiswedstrijd van Praag voordat ze tegen Ajax moesten en toen was t echt een wonder dat ze geen tegengoal kregen, echt sterk vond ik ze toen niet
The great old Ludwig von...
Reply
Nu Suarez en Huntelaar een beetje op schot zijn heb ik er vertrouwen in! 1-3
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En weer even helemaal on-topic: 2 goals en een assist voor Dirk. Voorlopig beschaamt hij het vertrouwen van de trainer nog niet in 'grote wedstrijden'. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:1-4 :!:

Man in de war???

Undecided

Nee, gewoon een gevoel. Thuis heeft Ajax ook genoeg kansen gehad om met 7-2 te kunnen winnen, uit moet dit ook lukken.
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik hoop echt dat Ajax wint voor het Nederlandse voetbal.

Het schijnt volgens dit forum zo te zijn dat een zege in de UEFA-Cup net zo veel oplevert als een zege in de CL. Voor het NL voetbal en PSV als CL-deelnemer in het bijzonder is het dus te hopen dat Ajax door een onterechte pingel tegen in de laatste minuut 1-1 speelt. :8:
Reply
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:1-4 :!:

Man in de war???

Undecided

Nee, gewoon een gevoel. Thuis heeft Ajax ook genoeg kansen gehad om met 7-2 te kunnen winnen, uit moet dit ook lukken.

Hope so. Misschien als ze snel scoren en voor rust de 0-2 maken. Maar dit Slavia is zo slecht nog niet en krijgt weinig doelpunten tegen, vooral thuis.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En weer even helemaal on-topic: 2 goals en een assist voor Dirk. Voorlopig beschaamt hij het vertrouwen van de trainer nog niet in 'grote wedstrijden'. :8:

Misschien kan hij het record van Ruud benaderen in de CL.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En weer even helemaal on-topic: 2 goals en een assist voor Dirk. Voorlopig beschaamt hij het vertrouwen van de trainer nog niet in 'grote wedstrijden'. :8:

Misschien kan hij het record van Ruud benaderen in de CL.

hij heeft iig vaker gescoord dan ruud in een cl-finale!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=96365/sc=d68583">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=d68583</a><!-- m -->

Mooi cijfers voor Slavia iig. Ben zelf bang dat Ajax het vrij eenvoudig gaat redden (puur gevoel).
Reply
Och Heitinga schiet er vast wel weer eentje in eigen doel: 1-0 :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Als hij dan maar net als bijvoorbeeld Alex er ook een paar aande andere kant maakt...
May The Schwartz Be With You
Reply
Hup Feyenoord!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1-0, Vlcek
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
1-1 Suarez
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Vind het middenveld en de aanval redelijk maar wat een gepruts daar achterin, Emanuelson die even zijn man vrij laat staan op 2 meter van de keeper, Stam met foutjes, Vermaelen die gewoon de bal mist :|
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nou.. 1e helft overleeft. C'mon Slavia.. nog 45 minuutjes volhouden om Henkie op zn plek te zetten! :eten: Hele week blaaskaken dat Slavia niks voorstelt en dan voor de pot uitgebreid in gaan staan te dekken. :crazy:
Reply
Peter Wrote:Nou.. 1e helft overleeft. C'mon Slavia.. nog 45 minuutjes volhouden om Henkie op zn plek te zetten! :eten: Hele week blaaskaken dat Slavia niks voorstelt en dan voor de pot uitgebreid in gaan staan te dekken. :crazy:

Waar kennen we dat gedrag toch van Peter?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
K o e m ... ..... :^o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: