The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik was wel gecharmeerd van Braafheid toen hij nog bij Utrecht zat. Hij lijkt me iig beter dan Colin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ekslem Wrote:Bod van 3,5 voor Aisatti is idd lachwekkend. Ajax wilde het ook aanzienlijk omhoog gooien, maar kon dat na het missen van de CL niet meer :razz:


Belachelijk ? Hoog bedoel je ? Meer is een bankzitter niet waard in ieder geval...
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Bod van 3,5 voor Aisatti is idd lachwekkend. Ajax wilde het ook aanzienlijk omhoog gooien, maar kon dat na het missen van de CL niet meer :razz:


Belachelijk ? Hoog bedoel je ? Meer is een bankzitter niet waard in ieder geval...

Hoezo bankzitter?

Maar goed, imo is het 1 van de grootste talenten in mss wel heel Europa en pas net 19 jaar. Een diamantje in de voetballerij is duurder dan 3,5M!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:1 van de grootste talenten in mss wel heel Europa en pas net 19 jaar.

nou moet je niet overdrijven.
Reply
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Bod van 3,5 voor Aisatti is idd lachwekkend. Ajax wilde het ook aanzienlijk omhoog gooien, maar kon dat na het missen van de CL niet meer :razz:


Belachelijk ? Hoog bedoel je ? Meer is een bankzitter niet waard in ieder geval...

Hoezo bankzitter?

Maar goed, imo is het 1 van de grootste talenten in mss wel heel Europa en pas net 19 jaar. Een diamantje in de voetballerij is duurder dan 3,5M!


Laat me niet lachen met je beste talent in mss wel heel Europa...hij heeft zeker talent maar hij komt bij lange na niet in de buurt van de beste talenten in Europa.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik kon een lach ook nauwelijks onderdrukken.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Depor Wrote:Aissatti...Zou leuke speler zijn...bankzitter bij PSV misschien dat hij zijn geluk bij Ajax wil beproeven...maar ik denk niet dat ie komt.

Voorlopig is hij gewoon basis.
Reply
Moet bekennen dat ik weinig talenten in Europa ken, maar ik vind het wel een groeibriljantje.

Wie zijn volgens jullie dan de beste talenten van Europa?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dos santos van barcelona =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nasri =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dos Santos en Bojan van Barca doen het erg goed....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ja beaam. Bijna net zo goed als Aisatti :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wie zijn volgens jullie dan de beste talenten van Europa?

messi, nani, luigi bruins.
Reply
Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.

Hoezo?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.

Hoezo?

Hebben zich al voldoende geprofileerd imo
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nasri, Benzema, :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ekslem Wrote:Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.

als de definitie van talent is: jonger dan 20, kleiner dan 1 meter 45, lelijker dan dirk kuijt, dommer dan patrick kluiverd en in het bezit van een marokkaans paspoort, dan heb je uiteraard gelijk.
Reply
goa Wrote:Ik dacht dat de transfertermijn gesloten was?
volgens mij mogen transfers binnen nederland nog tot eind september plaatsvinden
Reply
T00L Wrote:
goa Wrote:Ik dacht dat de transfertermijn gesloten was?
volgens mij mogen transfers binnen nederland nog tot eind september plaatsvinden

waarom deed en doet az dan zo moeilijk bij alves?
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.

als de definitie van talent is: jonger dan 20, kleiner dan 1 meter 45, lelijker dan dirk kuijt, dommer dan patrick kluiverd en in het bezit van een marokkaans paspoort, dan heb je uiteraard gelijk.

lelijker dan Kuijt kan niet en dommer dan kluivert ook niet :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.

als de definitie van talent is: jonger dan 20, kleiner dan 1 meter 45, lelijker dan dirk kuijt, dommer dan patrick kluiverd en in het bezit van een marokkaans paspoort, dan heb je uiteraard gelijk.

lelijker dan Kuijt kan niet en dommer dan kluivert ook niet :razz:

Oh, jawel....
[Image: 511402_mediumsquare.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Als jij v Bommel lelijker dan Kuijt vindt dan wil ik jouw wijf weleens zien :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
T00L Wrote:
goa Wrote:Ik dacht dat de transfertermijn gesloten was?
volgens mij mogen transfers binnen nederland nog tot eind september plaatsvinden

waarom deed en doet az dan zo moeilijk bij alves?

Sluiting termijn voor opgave spelers die gerechtigd zijn voor de UEFA Cup ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vind Messi zeker en in mindere mate Nani niet meer onder de noemer talent vallen.

Hoezo?

Hebben zich al voldoende geprofileerd imo

Dus omdat iemand zich profileert is hij geen talent meer? Ik vind juist dat het zijn van een talent met leeftijd te maken heeft. En Messi, Bojan, Dos Santos die allemaal 21 of jonger zijn en vooral Messi die een dragende speler bij Barcelona is...gewoon supertalent, daar kunnen maar heel weinig speler zich mee meten, en Aisatti is daar niet een van.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:Als jij v Bommel lelijker dan Kuijt vindt dan wil ik jouw wijf weleens zien :cheers:

ken je die niet?

[Image: 988,1115103377,4.jpg]
Reply
Ik vind het onder de noemer van talent vallen juist niks met leeftijd te maken te hebben. Cocu heeft ook een geweldig talent, maar is geen talent meer. Messi is super getalenteerd, maar is de status van talent imo al ontgroeid.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vind het onder de noemer van talent vallen juist niks met leeftijd te maken te hebben. Cocu heeft ook een geweldig talent, maar is geen talent meer. Messi is super getalenteerd, maar is de status van talent imo al ontgroeid.

Er is een verschil tussen een talent HEBBEN en een talent ZIJN.
Ik heb ook een talent voor de hele dag uit het raam kijken, maar of ik daar een van de besten in ben zou ik niet durven zeggen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vind het onder de noemer van talent vallen juist niks met leeftijd te maken te hebben. Cocu heeft ook een geweldig talent, maar is geen talent meer. Messi is super getalenteerd, maar is de status van talent imo al ontgroeid.

Er is een verschil tussen een talent HEBBEN en een talent ZIJN.
Ik heb ook een talent voor de hele dag uit het raam kijken, maar of ik daar een van de besten in ben zou ik niet durven zeggen.

Dat probeer ik nou juist aan te geven :roll:

EDIT: een talent vind ik een goede speler in wording. Een b.v. Messi vind ik een wereldtopper en hierdoor de status van talent al ontgroeid. Dit doet niks af aan het feit dat hij nog (veel) beter zou kunnen worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Bod van 3,5 voor Aisatti is idd lachwekkend. Ajax wilde het ook aanzienlijk omhoog gooien, maar kon dat na het missen van de CL niet meer :razz:


Belachelijk ? Hoog bedoel je ? Meer is een bankzitter niet waard in ieder geval...

Hoezo bankzitter?

Maar goed, imo is het 1 van de grootste talenten in mss wel heel Europa en pas net 19 jaar. Een diamantje in de voetballerij is duurder dan 3,5M!

Ik ben het hier wel met Ekslem eens. 3,5mln is te weinig voor een speler als Aisatti. Ik zou hem heel graag zien komen en als ik Ajax was zou ik dan heel wat meer beiden dan de 3,5mln. Helaas zal het er niet in zitten Sad (al hebben ze nog veel geld over van de verkopen, zelfs na het mislopen van de CL)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: