The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Trainingsbug??
Ik heb 2 trainees van 19 die maar niet van bovennatuurlijk naar reusachtig willen poppen. Zie onder

Luis Cigala.

06-07-2007 21 / 15 Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van wereldklasse naar bovennatuurlijk.

Nu weer niet gepopt. Dat betekent dus dat hij nu al 8 weken bezig is om een niveau te stijgen. Hij heeft trainingsweken in 18 en 19-jarige leeftijd.

Zelfde geld voor Juan Ernesto Vásquez:

13-07-2007 21 / 16 Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van wereldklasse naar bovennatuurlijk.

Weekje minder maar is nu al 7 weken bezig.

Dit is toch niet normaal? Beide heren staan op drempel van U-20 maar worden pas opgeroepen als ze reusachtig vleugel hebben. Mooi klote dat het nu zo lang duurt.

Zou dit het gevolg zijn van de dagen bij de leeftijd?? Voorheen popten m'n trainees netjes op tijd. Soms zelfs een weekje vroeger af en toe een weekje later. Maar dit is absurt? Heb ik hier te maken met een bug?

Herkennen jullie dit fenomeen. Zitten er onder jullie ook belachelijk lang op een popp te wachten?

[/b]
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Hoeveel % train je conditie?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Hoeveel % train je conditie?

5, dus daar kan het niet aan liggen, of zou het gewwonn toch met die wijziging van het spel te maken hebben?
Reply
Ik wacht imo al 2 weken te lang op mijn topper, maar goed die is 24, dus daar zal dat wel mee te maken hebben.
Echter als ze 19 zijn verwacht je een snelle stijging.
Reply
gittermaster Wrote:Ik wacht imo al 2 weken te lang op mijn topper, maar goed die is 24, dus daar zal dat wel mee te maken hebben.
Echter als ze 19 zijn verwacht je een snelle stijging.

Dat bedoel ik. Zou die 5% conditie dan zoveel invloed hebben op het trainingstempo van je trainingsvorm? Zou ik schandalig vinden.
Reply
Mijn keepers zijn volgens mij niet gestegen in waarde.... terwijl vorm hetzelfde lijkt. Ik heb geen HAM hier dus kan pas vanavond laat (als ik er al aan denk) naar kijken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik heb sowieso een stijger deze week, dus ik denk niet dat er een bug is.
Reply
Maar 9!! weken (als ie volgende week poppt hè!?) voor een nu 19 jarige, met trainingsweken in 18) winger is natuurlijk van de zotte.
Reply
Mijn 19-jarige wingers zijn de afgelopen weken beiden gepopt, dus het lijkt me niet dat dit 'geblokt' wordt o.i.d. TSI lijkt ook normaal te stijgen.
Reply
Ik begrijp er geen kloten van. Een speler die ik kocht (17) met goed vleugel is nu al formidabel, terwijl anderen nog niet eens 1 niveau gestegen zijn :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Heb ook al 2 17jarige spelers op formidabel.
Eén speler die meteen een dag na aankoop steeg zonder te spelen en 4 wkn later (afgelopen week) weer steeg.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Heb ook al 2 17jarige spelers op formidabel.
Eén speler die meteen een dag na aankoop steeg zonder te spelen en 4 wkn later (afgelopen week) weer steeg.

Dat is gewoon goed kopen door ervaring (salaris, tsi enz) en een beetje mazzel hebben met de fase waar de speler in zit. Is mij ook vaker overkomen dat een winger die normaal in 5 weken moet poppen dat in 4 weken doet.

Ik schijt ervan dat er nu iets gebeurt wat speltechnisch niet kan. Als de gozer al popt volgende week dan heeft ie er 9 weken over gedaan en dat klopt niet en is volgens mij ook niet te verklaren
Reply
ik heb al weken een trainingbug...wat zeuren jullie nou :lol:
Reply
Was er bij de aanpassingen die er gedaan zijn nou ook een relatie tussen conditie en het effect van een training? Kon me iets herinneren van als de conditie erg laag is dat de training minder effect had? Maar kan er niets meer over terug vinden. Of loop ik nu wat spellen door elkaar te halen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Was er bij de aanpassingen die er gedaan zijn nou ook een relatie tussen conditie en het effect van een training? Kon me iets herinneren van als de conditie erg laag is dat de training minder effect had? Maar kan er niets meer over terug vinden. Of loop ik nu wat spellen door elkaar te halen.

Das bij Footstar Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Forever Wrote:Was er bij de aanpassingen die er gedaan zijn nou ook een relatie tussen conditie en het effect van een training? Kon me iets herinneren van als de conditie erg laag is dat de training minder effect had? Maar kan er niets meer over terug vinden. Of loop ik nu wat spellen door elkaar te halen.

Das bij Footstar Wink

Ik heb het gevonden. Staat bij de artikels. Conditie en spelerontwikkeling: veranderingen (16-07-2007)

Quote:Een speler moet over een voldoende hoge conditie beschikken om te reageren op de andere trainingsvormen. Spelers met een zeer slechte conditie zullen dan ook niet veel opsteken uit de gewone vaardighedentraining (wordt na komend seizoen doorgevoerd).

Maar is dus geen verklaring voor de trainingsbug. Want wordt pas volgend seizoen ingevoerd.
Reply
Ze zijn allebei!! niet gestegen. Dus is de ene 9!! weken en de ander 8 weken bezig is om van Bovennatuurlijk naar Reusachtig vleugelspel te komen.

Voor de goede orde, ze zijn allebei 19 jaar. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier iets helemaal fout gaat....

Kan ik dit ergens bij HT voorleggen waar ik een fatsoelijk antwoord kan verwachten?
Reply
Heb je toevallig vorig jaar keepen getraind en vergeten je keeperstrainers te ontslaan en gewone trainers aan te nemen?
Reply
heb je niet in het tussenseizoen conditie getraind?
Reply
gittermaster Wrote:Heb je toevallig vorig jaar keepen getraind en vergeten je keeperstrainers te ontslaan en gewone trainers aan te nemen?

nope
Reply
Mac Wrote:heb je niet in het tussenseizoen conditie getraind?

1 week IM nu je het zegt
Reply
dan blijft het toch nog 8 en 7 weken, dus als ze volgende week gaan 9 en 8 weken
Reply
ik zou je trainingsvorm maar eens goed bekijken Smile
Reply
gittermaster Wrote:ik zou je trainingsvorm maar eens goed bekijken Smile

Waarom?

Trainingsintensiteit: 100 %
Trainingstype: vleugelaanval
Percentage conditietraining: 5%

Zoals altijd.
Reply
hmmm, oke nou dan weet ik t echt niet.
Ook gewoon 9 ass. trainers neem ik aan (heb ook weleens ipv 7 doktoren, 7 ass. trainers ontslagen)
Reply
Lees ineens die reactie van gitter over keeperstrainers... ben bang dat ik iets doms heb gedaan. Ik ben dit seizoen overgeschakeld van PM naar keepen, maar heb gewoon 1 keeperstrainer in dienst gehouden en 9 assistent-trainers. Moet ik dit veranderen :oops: ? Heb nooit keepen getraind en er helemaal niet bij stilgestaan...
Reply
Bakke Wrote:Lees ineens die reactie van gitter over keeperstrainers... ben bang dat ik iets doms heb gedaan. Ik ben dit seizoen overgeschakeld van PM naar keepen, maar heb gewoon 1 keeperstrainer in dienst gehouden en 9 assistent-trainers. Moet ik dit veranderen :oops: ? Heb nooit keepen getraind en er helemaal niet bij stilgestaan...

Ja, dom. 10 keeperstrainers of 9 keeperstrainers en 1 assistenttrainer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bakke Wrote:Lees ineens die reactie van gitter over keeperstrainers... ben bang dat ik iets doms heb gedaan. Ik ben dit seizoen overgeschakeld van PM naar keepen, maar heb gewoon 1 keeperstrainer in dienst gehouden en 9 assistent-trainers. Moet ik dit veranderen :oops: ? Heb nooit keepen getraind en er helemaal niet bij stilgestaan...

Vond je niet dat het wat lang duurde voor dat je keeper ging stijgen Smile
Reply
Vietjes Wrote:
gittermaster Wrote:ik zou je trainingsvorm maar eens goed bekijken Smile

Waarom?

Trainingsintensiteit: 100 %
Trainingstype: vleugelaanval
Percentage conditietraining: 5%

Zoals altijd.

Dit is de oorzaak. Als je vleugelspel traint stijgen ze veel sneller. Met vleugelaanval kun je wel meer spelers trainen (ook alle spitsen), maar aan je laatste twee potjes te zien heb je alleen echte wing-trainees.
Reply
:lol: :lol:
Ik had t niet eens gezien.....
Maar veel meer is t niet, want je traint geen vleugelverdedigers volgens mij.
Ach Viet, bekijk t van de positieve kant, wellicht dat Aviad Pizanti (66203481)
37 jaar en 103 dagen, nog een niveau op veluegel stijgt Wink
Ik zie trouwens dat je vleugelbacks ook niet ceht de jongste zijn...
Reply

Forum Jump: