The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Feyenoord
#1
Braamhaar fluit. :cry: Benieuwd of hij weer juicht voor een goal van Perez. :razz:
Reply
#2
Peter Wrote:Braamhaar fluit. :cry: Benieuwd of hij weer juicht voor een goal van Perez. :razz:

Alsof Perez gaat scoren. Benieuwd wanneer Koeman hem op de bank zet....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#3
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Braamhaar fluit. :cry: Benieuwd of hij weer juicht voor een goal van Perez. :razz:

Alsof Perez gaat scoren. Benieuwd wanneer Koeman hem op de bank zet....

Vind hem ook vrij ruk spelen maar hij heeft weinig concurrentie op zijn positie, zeker nu Bakkal blessé is lijkt hij me een zekerheidje. Bovendien speelt hij tegen de zwakke helft van de Feyenoorddefensie dus zou me niks verbazen als hij er opeens uit het niets eentje injast zondag. Ik ben ervan overtuigd dat hij er aan het eind van het seizoen gewoon weer 10 of meer in heeft liggen.
Reply
#4
de zwakke helft van de Feyenoord defensie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
centre court Wrote:de zwakke helft van de Feyenoord defensie?

Vind jij niet dat de rechterhelft (Lucius en Bahia die eigenlijk links hoort te spelen) veel minder is dan de linkerhelft (Hofland en de Cler)? Lucius-Bahia vind ik leuk voor een subtopper, Hofland-De Cler vind je in Nederland nergens beter.
Reply
#6
kut, luigi speelt niet mee zondag. :letitallout:
Reply
#7
Goeie gelegenheid om Chun-Soo Lee proef te laten draaien Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#8
waf Wrote:kut, luigi speelt niet mee zondag. :letitallout:

Maakt dat zoveel uit?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Ekslem Wrote:
waf Wrote:kut, luigi speelt niet mee zondag. :letitallout:

Maakt dat zoveel uit?

een beetje wel ja, maar los daarvaan is hij sinds vorig jaar min of meer mijn favoriet, ik ging vnl voor hem regelmatig naar excelsior. ik had hem wel eens in een topper aan het werk willen zien.

nu zal danny buijs wel spelen, dus je levert veel voetbal in. maar het is psvee maar... :wink:
Reply
#10
waf Wrote:mijn favoriet, ik ging vnl voor hem regelmatig naar excelsior.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:kut, luigi speelt niet mee zondag. :letitallout:

Maakt dat zoveel uit?

een beetje wel ja, maar los daarvaan is hij sinds vorig jaar min of meer mijn favoriet, ik ging vnl voor hem regelmatig naar excelsior. ik had hem wel eens in een topper aan het werk willen zien.

nu zal danny buijs wel spelen, dus je levert veel voetbal in. maar het is psvee maar... :wink:

Vind ik ook echt een aderlating.. Bruins is voor mij tot nu toe samen met Zonneveld de grote verrassing van het seizoen.
Reply
#12
Peter Wrote:samen met Zonneveld de grote verrassing van het seizoen.

Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#13
goa Wrote:
Peter Wrote:samen met Zonneveld de grote verrassing van het seizoen.

Undecided

Van de top 4 he. Sahin mag er als 3e bij maar verder? Bij AZ en Ajax heb ik alleen maar op een negatieve manier spelers zien verrassen.

En als zie Undecided op Zonneveld doelde.. noem eens 1 foutje van hem? Heb er pas 1x een buitenspeler langs zien komen (geweldige actie Hersi) en aanvallend draagt hij zijn steentje zeer goed bij. Wekelijks bij de betere PSV'ers tot dusver. Had niks van hem verwacht, maar zijn basisplaats bij PSV voor dit seizoen lijkt vrij zeker.
Reply
#14
waf Wrote:kut, luigi speelt niet mee zondag. :letitallout:


Waarom niet?
Ik heb een droom.
Reply
#15
Door zijn enkel gegaan
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#16
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:samen met Zonneveld de grote verrassing van het seizoen.

Undecided

Van de top 4 he. Sahin mag er als 3e bij maar verder? Bij AZ en Ajax heb ik alleen maar op een negatieve manier spelers zien verrassen.

En als zie Undecided op Zonneveld doelde.. noem eens 1 foutje van hem? Heb er pas 1x een buitenspeler langs zien komen (geweldige actie Hersi) en aanvallend draagt hij zijn steentje zeer goed bij. Wekelijks bij de betere PSV'ers tot dusver. Had niks van hem verwacht, maar zijn basisplaats bij PSV voor dit seizoen lijkt vrij zeker.

Dus jij vind Suarez een negatieve verrassing?
En we zijn 3 wedstrijden ver...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
affelay teen gebroken
Reply
#18
kooltje Wrote:affelay teen gebroken

kut, dan speelt perez. die deed het goed vandaag.

en hiddink maar zeggen dat affelay niet echt een blessure had maar dat het kwam doordat er spanning op hem stond. :lol:
Reply
#19
Aii.. gebroken teen. Lijkt me dat je daar wel een maandje zoet mee bent? Zonde natuurlijk, maar bent na vanavond toch hoopvol gestemd. Kenneth speelde eindelijk een PSV-waardig, dus die kan hem prima vervangen en ook Farfan wordt natuurlijk fitter en fitter. Kromkamp terug als aanvallende rechtsback en Zonneveld die hetzelfde doet op links aangezien Feyenoord geen echte buitenspelers heeft. Verder graag Da Costa 90 minuten lang op Makaay ipv Addo; Da Costa kan prima een mannetje uitschakelen en is in de toppers vaak beter dan in duels waar minder op het spel staat.. dan wordt hij laconiek. Voorin zit het sowieso wel snor natuurlijk met Farfan, de Koef, Lazovic en Perez.

Gomes-Kromkamp, Da Costa, Salcido, Zonneveld-Mendez,Simons,Perez,Aissati-Farfan, Lazovic aub.
Reply
#20
Depor Wrote:Dus jij vind Suarez een negatieve verrassing?

Wie zegt dat? Ik heb het idee dat Suarez vooral is opgevallen door zijn schwalbes en het zwakke spel van de rest. Volgens mij is Suarez niet zo goed, maar de rest zo slecht op dit moment. Zagreb en AZ uit zijn desalniettemin mooie duels voor Ajax om het tegendeel te bewijzen.
Reply
#21
Peter Wrote:
Depor Wrote:Dus jij vind Suarez een negatieve verrassing?

Wie zegt dat? Ik heb het idee dat Suarez vooral is opgevallen door zijn schwalbes en het zwakke spel van de rest. Volgens mij is Suarez niet zo goed, maar de rest zo slecht op dit moment. Zagreb en AZ uit zijn desalniettemin mooie duels voor Ajax om het tegendeel te bewijzen.

Jij met Lazovic en Farfan gaat het hebben over 2 schwalbes van Suarez?

Je bent niet de enige die met een lach zijn bed in duikt...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Peter Wrote:Gomes-Kromkamp, Da Costa, Salcido, Zonneveld-Mendez,Simons,Perez,Aissati-Farfan, Lazovic aub.

Timmer, Lucius, Hofland, Bahia, De Cler, Sahin, v. Bronckhorst, Hofs, De Guzman, Bruins, Makaay.

Kan ook Lee of Buys voor Bruins worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
centre court Wrote:
Peter Wrote:Gomes-Kromkamp, Da Costa, Salcido, Zonneveld-Mendez,Simons,Perez,Aissati-Farfan, Lazovic aub.

Timmer, Lucius, Hofland, Bahia, De Cler, Sahin, v. Bronckhorst, Hofs, De Guzman, Bruins, Makaay.

Kan ook Lee of Buys voor Bruins worden.

Zou Hofland nooi rechts centraal zetten, in zijn PSV-tijd was hij dan meteen veel minder goed dan links centraal kan ik me herrinneren. Zonde, al kan hij natuurlijk veel gegroeid zijn in Duitsland. Verder prima elftal.. het beloofd een echte kraker tussen de landskampioen en de koploper te worden om 14.30, met AZ-Ajax in het voorprogramma vanaf 12.30. Hakkuh
Reply
#24
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Dus jij vind Suarez een negatieve verrassing?

Wie zegt dat? Ik heb het idee dat Suarez vooral is opgevallen door zijn schwalbes en het zwakke spel van de rest. Volgens mij is Suarez niet zo goed, maar de rest zo slecht op dit moment. Zagreb en AZ uit zijn desalniettemin mooie duels voor Ajax om het tegendeel te bewijzen.

Jij met Lazovic en Farfan gaat het hebben over 2 schwalbes van Suarez?

Je bent niet de enige die met een lach zijn bed in duikt...

Verklaar je nader.. ik heb Danko nog geen schwalbe zien maken en Farfan maakt er in een seizoen net zoveel als Suarez tot nu toe bij Ajax.
Reply
#25
Als je de opstellingen zo bekijkt, zou je zeggen dat Feyenoord de beste papieren heeft. Ik hoop natuurlijk op een gelijkspelletje. Als Feyenoord hier wint, begint het wel echt angstig te worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Ad Wim Wrote:Als je de opstellingen zo bekijkt, zou je zeggen dat Feyenoord de beste papieren heeft. Ik hoop natuurlijk op een gelijkspelletje. Als Feyenoord hier wint, begint het wel echt angstig te worden...

Ik vind puur op papier juist van niet als je de spelers langs elkaar zet. Op het veld zal het wel een zware slag op het middenveld worden, waar Zonneveld en Kromkamp veelvuldig zullen moeten assisteren.
Reply
#27
hoezo dat nou weer? psv heeft het vaak moeilijk tegen feyenoord, feyenoord tegen ajax en ajax tegen feyenoord..
Reply
#28
T00L Wrote:hoezo dat nou weer? psv heeft het vaak moeilijk tegen feyenoord, feyenoord tegen ajax en ajax tegen feyenoord..
Ajax tegen PSV, bedoel je neem ik aan...

Maar als Feyenoord hier een goed resultaat neerzet, hebben ze in drie lastige uitwedstrijden een goed resultaat neergezet en ook nog eens nauwelijks goals tegen en behoorlijk wat voor. Dat vind ik beangstigend met het oog op de titelstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
T00L Wrote:hoezo dat nou weer? psv heeft het vaak moeilijk tegen feyenoord, feyenoord tegen ajax en ajax tegen feyenoord..

Ja, en Ajax is nu de beste club van Nederland omdat ze vroeger zoveel wonnen.

Ad Wim Wrote:Maar als Feyenoord hier een goed resultaat neerzet, hebben ze in drie lastige uitwedstrijden een goed resultaat neergezet en ook nog eens nauwelijks goals tegen en behoorlijk wat voor. Dat vind ik beangstigend met het oog op de titelstrijd.

Ach, als Gio, Hofland of Makaay blessé raakt laten ze opeens bij de vleet punten liggen.
Reply
#30
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Dus jij vind Suarez een negatieve verrassing?

Wie zegt dat? Ik heb het idee dat Suarez vooral is opgevallen door zijn schwalbes en het zwakke spel van de rest. Volgens mij is Suarez niet zo goed, maar de rest zo slecht op dit moment. Zagreb en AZ uit zijn desalniettemin mooie duels voor Ajax om het tegendeel te bewijzen.

Jij met Lazovic en Farfan gaat het hebben over 2 schwalbes van Suarez?

Je bent niet de enige die met een lach zijn bed in duikt...

Verklaar je nader.. ik heb Danko nog geen schwalbe zien maken en Farfan maakt er in een seizoen net zoveel als Suarez tot nu toe bij Ajax.

Lazovic staat erom bekend dat ie graag valt en jij kan me niet wijsmaken dat Valdan er vorig seizoen maar 2 heeft gemaakt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: