The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Feyenoord
#31
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Dus jij vind Suarez een negatieve verrassing?

Wie zegt dat? Ik heb het idee dat Suarez vooral is opgevallen door zijn schwalbes en het zwakke spel van de rest. Volgens mij is Suarez niet zo goed, maar de rest zo slecht op dit moment. Zagreb en AZ uit zijn desalniettemin mooie duels voor Ajax om het tegendeel te bewijzen.

Jij met Lazovic en Farfan gaat het hebben over 2 schwalbes van Suarez?

Je bent niet de enige die met een lach zijn bed in duikt...

Verklaar je nader.. ik heb Danko nog geen schwalbe zien maken en Farfan maakt er in een seizoen net zoveel als Suarez tot nu toe bij Ajax.

Lazovic staat erom bekend dat ie graag valt en jij kan me niet wijsmaken dat Valdan er vorig seizoen maar 2 heeft gemaakt.

Zie mijn vorige post. Ajax wordt ook kampioen omdat ze dat vroeger vaak werden?
Reply
#32
Lazovic heeft onlangs toegegeven weleens te diven. Net zoals Suarez dat toegegeven heeft. Farfan vind ik minder dan de eerste 2
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Lazovic had er van het weekend nog een handje van tegen Vitesse. De keeper zei zelf dat er niets aan de hand was... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#34
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar als Feyenoord hier een goed resultaat neerzet, hebben ze in drie lastige uitwedstrijden een goed resultaat neergezet en ook nog eens nauwelijks goals tegen en behoorlijk wat voor. Dat vind ik beangstigend met het oog op de titelstrijd.

Ach, als Gio, Hofland of Makaay blessé raakt laten ze opeens bij de vleet punten liggen.
Tja, dat zeiden ze vorig jaar ook over Sneijder en Huntelaar, maar dit viel ook wel mee. Ik denk dat elke ploeg dat heeft. Als Zonneveld, Affelay en/of Simons geblesseerd raken, moet ik het ook nog zien bij PSV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Jansoe Wrote:Lazovic had er van het weekend nog een handje van tegen Vitesse. De keeper zei zelf dat er niets aan de hand was... :wink:

Die keeper is een matennaaier. Voor de wedstrijd naar de scheids gaan om te zeggen dat Lazovic, de man waar hij en heel Vitesse vorig seizoen alle succesjes aan te danken had, graag duikt is sowieso behoorlijk not done. Wel een geweldige keeper verder.
Reply
#36
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar als Feyenoord hier een goed resultaat neerzet, hebben ze in drie lastige uitwedstrijden een goed resultaat neergezet en ook nog eens nauwelijks goals tegen en behoorlijk wat voor. Dat vind ik beangstigend met het oog op de titelstrijd.

Ach, als Gio, Hofland of Makaay blessé raakt laten ze opeens bij de vleet punten liggen.
Tja, dat zeiden ze vorig jaar ook over Sneijder en Huntelaar, maar dit viel ook wel mee. Ik denk dat elke ploeg dat heeft. Als Zonneveld, Affelay en/of Simons geblesseerd raken, moet ik het ook nog zien bij PSV.

Afellay is al geblesseerd dus we zullen het zondag zien. Voor Simons hebben we v/d Leegte! Hakkuh
Reply
#37
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Lazovic had er van het weekend nog een handje van tegen Vitesse. De keeper zei zelf dat er niets aan de hand was... :wink:

Die keeper is een matennaaier. Voor de wedstrijd naar de scheids gaan om te zeggen dat Lazovic, de man waar hij en heel Vitesse vorig seizoen alle succesjes aan te danken had, graag duikt is sowieso behoorlijk not done. Wel een geweldige keeper verder.

En uiteraard was het toen ook gewoon een schwalbe, die verrot veel leek op die van Suarez tegen de Graafschap....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#38
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Lazovic had er van het weekend nog een handje van tegen Vitesse. De keeper zei zelf dat er niets aan de hand was... :wink:

Die keeper is een matennaaier. Voor de wedstrijd naar de scheids gaan om te zeggen dat Lazovic, de man waar hij en heel Vitesse vorig seizoen alle succesjes aan te danken had, graag duikt is sowieso behoorlijk not done. Wel een geweldige keeper verder.

En uiteraard was het toen ook gewoon een schwalbe, die verrot veel leek op die van Suarez tegen de Graafschap....

Maakte Velthuizen een schwalbe toen hij voor de wedstrijd naar de scheids ging?
Reply
#39
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Lazovic had er van het weekend nog een handje van tegen Vitesse. De keeper zei zelf dat er niets aan de hand was... :wink:

Die keeper is een matennaaier. Voor de wedstrijd naar de scheids gaan om te zeggen dat Lazovic, de man waar hij en heel Vitesse vorig seizoen alle succesjes aan te danken had, graag duikt is sowieso behoorlijk not done. Wel een geweldige keeper verder.

En uiteraard was het toen ook gewoon een schwalbe, die verrot veel leek op die van Suarez tegen de Graafschap....

Maakte Velthuizen een schwalbe toen hij voor de wedstrijd naar de scheids ging?

zit nou niet te huilen, dat was gewoon een pingel, maar velthuizen heeft dat gewoon mooi gespeeld. lazovic is gewoon teruggepakt met z'n eigen trucjes en matenaaierij uit het verleden. net zoals robben en suarez dat ook altijd te horen zullen krijgen.
Reply
#40
Hofs lijkt PSV ook niet te halen. Gunstig voor PSV!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Zeker, maar aan PSV zijde spelen Afellay en Bakkal zeker niet mee. Gelukkig kwaliteit genoeg op de bank. Aissati, Perez en Mendez moeten die plekken gewoon kunnen overnemen.

Zou me trouwens niks verbazen als Hofs en Bruins beiden met wat risico gaan spelen.. ze zijn slechts lichtgekwetst toch? Een verzwikte enkel kun je stevig intapen en zo een uurtje spelen lijkt me? En wat heeft Hofs precies? Hij trainde toch gewoon alleen apart? En is die Chinees nou al inzetbaar? Waf? Hellup! :razz:

EDIT: volgens voetbalzone redden ze het beiden niet:

Het meespelen van Nick Hofs en Luigi Bruins in de uitwedstrijd van zondag tegen PSV is hoogst onwaarschijnlijk. Beide spelers trainden vrijdagochtend andermaal apart van de selectie van Feyenoord.


Bruins heeft nog altijd last van een enkelblessure, terwijl Hofs met een nog onduidelijke kwetsuur een aangepaste training afwerkte. Zaterdagmiddag werkt de ploeg van Bert van Marwijk de laatste training voor de competitietopper van zondag af.

Van Marwijk kreeg eerder deze week al te horen dat Tim Vincken (hamstring) en Ron Vlaar (knie) voorlopig niet inzetbaar zijn. Laatstgenoemde is pas volgend jaar weer inzetbaar, terwijl ook Andwelé Slory (middensvoetsbeentje) lang uit de roulatie is.
Reply
#42
Quote:Bert Van Marwijk gaf vandaag aan niet blij te zijn met de huidige situatie betreffende geblesseerde spelers.




Buiten de langdurige geblesseerde spelers Vlaar, Slory en Vincken zijn Hofs (knie) en Bruins (enkel) voor komende zondag twijfelgevallen. Tevens is Sherif Ekramy zeker twee weken niet inzetbaar. Ekramy heeft een blessure aan zijn schouder. Erwin Mulder gaat daarom als 2e doelman mee. Ook Serginho Greene zit op de bank en zal alleen als het echt niet anders kan worden ingezet.

Het zou wel eens zo kunnen zijn dat van Marwijk noodgedwongen van speelstijl moet veranderen.

Durft u Wijnaldum of Biseswar zondag in te zetten?:
“Ja geen probleem.”

Wat verwacht u van PSV?:
“Zij zullen met veel vertrouwen spelen, zeker na het goede resultaat in de Champions League.”

Waar blijft Chun-Soo Lee?
“Lee heeft problemen met zijn papieren, ik verwacht hem pas volgend week.”

“We moeten het doen met de spelers die voorhanden zijn, het is niet anders. Desnoods neem ik mijn schoenen mee,” aldus Bert van Marwijk.

van marwijk linksbuiten!
Reply
#43
waf Wrote:Tevens is Sherif Ekramy zeker twee weken niet inzetbaar. Ekramy heeft een blessure aan zijn schouder.

Hoe zou dat toch komen?

[Image: onceupon4.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Treesong Wrote:
waf Wrote:Tevens is Sherif Ekramy zeker twee weken niet inzetbaar. Ekramy heeft een blessure aan zijn schouder.

Hoe zou dat toch komen?

Bob Marley zegt dat ie het gedaan heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Afellay lang uitgeschakeld

Van onze Telesportredactie


EINDHOVEN, zaterdag
PSV-trainer Ronald Koeman kan morgen tegen Feyenoord geen beroep doen op Ibrahim Afellay. De middenvelder staat met een gebroken teen vier tot zes weken buitenspel. De kans dat Otman Bakkal wél aan de aftrap verschijnt, is miniem. Bakkal is herstellende van een kniebandblessure en beperkte zich tot dusver tot loopoefeningen. „Zaterdag (vandaag, red.) zullen we definitief beslissen”, aldus Koeman, die de aan zijn enkel geblesseerde Jefferson Farfán zelf laat beslissen over zijn meespelen. De personele zorgen voor Feyenoord-trainer Bert van Marwijk zijn alleen maar groter geworden. Luigi Bruins (enkel) en Nicky Hofs (knie) zijn twijfelgevallen voor de topper. Door de vele blessures wil Van Marwijk de amper van een kruisbandblessure herstelde Serginho Greene meenemen voor een plaats op de bank.




PSV: geblesseerd: Afellay. Twijfelachtig: Bakkal.

Feyenoord: geblesseerd: Ekramy, Slory, Tiendalli, Vincken, Vlaar. Twijfelachtig: Bruins, Hofs. Nog afwezig: Lee.
Wie dit leest is gek
Reply
#46
[Image: humor1.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Farfan, Hofs en Bruins spelen gewoon, Afellay en Bakkal niet. Mooi voetbalweertje hier in Eindhoven, al is dat misschien wat in het nadeel van PSV omdat je in dergelijke hitte natuurlijk sneller de pot van woensdag weer gaat voelen. Verder verwacht ik een zeer gelijkopgaand duel dat beide kanten op kant vallen. Misschien zal geluk wel bepalen wie er wint, het zal nooit met meer dan 1 goal verschil zijn denk ik. Verder sluit ik me aan bij het plaatje van Mukkus. :8:
Reply
#48
PSV verliest. Duidelijke zaak
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Mooie oneliner.. jammer dat de argumentatie bij forummers zoals jij altijd totaal ontbreekt. Sad
Reply
#50
Peter Wrote:Farfan, Hofs en Bruins spelen gewoon, Afellay en Bakkal niet. Mooi voetbalweertje hier in Eindhoven, al is dat misschien wat in het nadeel van PSV omdat je in dergelijke hitte natuurlijk sneller de pot van woensdag weer gaat voelen. Verder verwacht ik een zeer gelijkopgaand duel dat beide kanten op kant vallen. Misschien zal geluk wel bepalen wie er wint, het zal nooit met meer dan 1 goal verschil zijn denk ik. Verder sluit ik me aan bij het plaatje van Mukkus. :8:
beaam. feyenoord heeft een iets beter (basis)team, psvee het thuisvoordeel. maar als de ban gebroken is en de ander moet terugkomen heb je net zoveel kans op een grotere score doordat je het openzet (bv vorig jaar de 1-5 tegen ajakkes), dus het hoeft geen klein verschil te zijn. gewoon een leuke op zich staande pot, waar je toch geen conclusies aan kunt verbinden....
Reply
#51
Have fun boertjes. Beide krakers op Super Sunday kunnen alle kanten op. Het fijne nieuws vooraf is dat Feyenoord de enige is die niet kan ''afhaken''. In slechtste geval staan we vanavond op ajax en psv 1 punt achter. En dan is er nog niets aan de hand! Vooral AZ moet gaan uitkijken. Gat kan zomaar 6, 7 of 8 punten worden op 2 of 3 concurrenten.

Ik zet psv-feyenoord op 0-0 en az-ajax op 2-2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Peter Wrote:Mooie oneliner.. jammer dat de argumentatie bij forummers zoals jij altijd totaal ontbreekt. Sad

Forummers zoals jij Hakkuh Dank Peter.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
centre court Wrote:Have fun boertjes. Beide krakers op Super Sunday kunnen alle kanten op. Het fijne nieuws vooraf is dat Feyenoord de enige is die niet kan ''afhaken''. In slechtste geval staan we vanavond op ajax en psv 1 punt achter. En dan is er nog niets aan de hand! Vooral AZ moet gaan uitkijken. Gat kan zomaar 6, 7 of 8 punten worden op 2 of 3 concurrenten.

Ik zet psv-feyenoord op 0-0 en az-ajax op 2-2.

az is een subtopper.

er is maar 1 wedstrijd interessant vandaag. :wink:
Reply
#54
waf Wrote:
Peter Wrote:Farfan, Hofs en Bruins spelen gewoon, Afellay en Bakkal niet. Mooi voetbalweertje hier in Eindhoven, al is dat misschien wat in het nadeel van PSV omdat je in dergelijke hitte natuurlijk sneller de pot van woensdag weer gaat voelen. Verder verwacht ik een zeer gelijkopgaand duel dat beide kanten op kant vallen. Misschien zal geluk wel bepalen wie er wint, het zal nooit met meer dan 1 goal verschil zijn denk ik. Verder sluit ik me aan bij het plaatje van Mukkus. :8:
beaam. feyenoord heeft een iets beter (basis)team, psvee het thuisvoordeel. maar als de ban gebroken is en de ander moet terugkomen heb je net zoveel kans op een grotere score doordat je het openzet (bv vorig jaar de 1-5 tegen ajakkes), dus het hoeft geen klein verschil te zijn. gewoon een leuke op zich staande pot, waar je toch geen conclusies aan kunt verbinden....

Dat was gewoon een totale overklassing doordat bij PSV geen enkele belangrijke speler echt fit was. Gomes, Cocu en Farfan deden mee op halve kracht en de rest al helemaal niet. Ongelofelijke zaadpot was dat met als kers op de taart van ellende een juichende Braamhaar voor een goal van Perez. Dat is het enige dat ik vandaag weer wil zien van die scheids. :cry:
Reply
#55
Een eigen goal van Perez dan zeker :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Zo in het treintje om van tevoren nog wat biertjes naar binnen te sloeberen. Ik weet niet zo goed wat ik er vooraf van moet denken. Ik denk wel dat PSV heel veel moeite kan gaan krijgen met de beweeglijke, diepgaande, van positiewisselende middenvelders van Feyenoord. Kromkamp en ik denk ook Zonneveld zijn hier ongeschikt voor imo.

We zullen zien. ik hoop op een 2-1.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Bocaloca Wrote:Een eigen goal van Perez dan zeker :razz:

1-0 Perez....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#58
2-0, Mendez :!:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
En 3-0 Perez...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#60
3-0, weer Perez :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: