24-09-2007, 03:35 PM
:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Competitiemanager 2007/2008
|
24-09-2007, 03:35 PM
:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
24-09-2007, 03:37 PM
Quote:Beste Bredanaar,
Oh, my god, we bought Kenny!
24-09-2007, 03:41 PM
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkel hahahahahahahahhahahahahahahaa :lol: :lol: :lol: :lol: =D> =D>
The great old Ludwig von...
24-09-2007, 03:41 PM
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkel \/ (hehe) :puh: :hap:
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
24-09-2007, 03:42 PM
T zou je opa maar zijn
24-09-2007, 03:42 PM
Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkels Als je alleen die woorden in je berichtje naar SD had geschreven, had je een kwartier overgehouden om de geraniums water te geven!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
24-09-2007, 03:49 PM
Quote:Beste Bredanaar,
Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:zak door de stront sukkels :lol:
Bocaloca Wrote:T zou je opa maar zijn en ook boca verrast me: hij maakt een goeie grap!
24-09-2007, 03:51 PM
Mukkus Wrote:Quote:Beste Bredanaar, PS: :puh:
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
24-09-2007, 03:56 PM
o wat een fantastische 2 pagina's forum...
tranen over mijn wangen hier op mijn werk. Dank Bredanaar....
The great old Ludwig von...
24-09-2007, 04:04 PM
gittermaster Wrote:o wat een fantastische 2 pagina's forum... Hier ook. Ik wacht tot Bredanaar weer uit die tent komt. Daar laat ie zich prima uitlokken.
24-09-2007, 04:05 PM
Bredanaar Wrote:mail gestuurd: Ik lees nergens in dit mailtje dat je tijdens de wedstrijd nog je team hebt aangepast. Naast een valsspeler ben je ook nog eens een vuile huichelaar. Enfin, ik val net midden in dit topic. Ik begreep vanmiddag na de update ook al niet waarom Peter geen punten heeft gekregen voor Het Leed en de Graaf. Maar nu wel! Onze held Peter heeft tijdens VVV-NAC zijn team nog aangepast! Dat is eerlijk zeg! =D> Mijn gouden regels gaan iig ook deze keer weer op: - Never rely on SD - Nooit op de vrijdagavondwedstrijd spelen. - Geen brabanders vertrouwen. - Altijd Robbie Wielaert aanvoerder maken als ie tegen z'n ouwe cluppie speelt! Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
24-09-2007, 04:07 PM
net een beetje bij aan het komen van een flinke griep. verveelde me inderdaad te pletter. toch lekker gtelachen. Bedankt allemaal. =D> =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 04:09 PM
Bredanaar Wrote:toch lekker gtelachen. Als boeruh met kiespijn zeker?
24-09-2007, 04:13 PM
Quote:Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie. Als je dan ook beslist om de captain deze ronde niet te laten meetellen, dan zou het nog kunnen idd....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
24-09-2007, 04:15 PM
nee ik moest niezen toen ik dat schreef :roll: . Hoest met de kreupelziekte trouwens?
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 04:20 PM
Tripplexxx Wrote:Quote:Als de DB terugzetten naar 18.00 uur niet kan, dan is deze beslissing natuurlijk de enige juiste optie. Ja en ook alle verdedigers en middenvelder niet meetellen (Leed en de Graaf).
24-09-2007, 04:37 PM
Zouden er ook veel hele slimmerds zijn zoals EJR, die deze beslissing als enige juiste zagen, maar die dan juist op vrijdagavond hun NAC of VVV spelers UIT hun team hebben gezet en spelers van nog te spelen teams hebben opgesteld?
Die valsaards worden nu toch JUIST bevoordeeld met de SD-beslissing. #-o
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 04:50 PM
Bredanaar Wrote:Zouden er ook veel hele slimmerds zijn zoals EJR, die deze beslissing als enige juiste zagen, maar die dan juist op vrijdagavond hun NAC of VVV spelers UIT hun team hebben gezet en spelers van nog te spelen teams hebben opgesteld? Ik had idd Amaoh en het Leed, maar die heb ik er op donderdagnacht nog uitgekieperd in de veronderstelling dat VVV wel sterk voor de dag zou komen en omdat het een vrijdagavondwedstrijd was natuurlijk. :razz: Vrijdag heb ik de hele dag met mijn reet op een zeiljacht op het IJsselmeer gedobberd, waarna ik mij in de avond te goed heb gedaan aan de heerlijke gespijzen van het havenrestaurant Berriesz in Medemblik. Van openstaande databases en valsspelers heb ik dus helemaal niets meegekregen.
24-09-2007, 05:05 PM
ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch?
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 05:10 PM
Bredanaar Wrote:leuter, leuter Hè pssssssst.... :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh: :puh:
24-09-2007, 05:12 PM
Wat een spelletje al niet teweeg kan brengen
24-09-2007, 05:14 PM
Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? Dan hebben deze slimmeriken zicht ingedekt tegen de sancties die SD tegen valsspelers. Daar is niets mis mee. Je team, met voorkennis, veranderen na 18.00 uur wel.
24-09-2007, 05:21 PM
EJR Wrote:Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? dat is toch geen voorkennis, dat is nakennis.
24-09-2007, 05:26 PM
waf Wrote:EJR Wrote:Bredanaar Wrote:ik bedoelde ook niet dat JIJ dat die avond gedaan hebt, maar noemde jou omdat jij de genomen beslissing als enige juiste optie ziet. Maar het zou kunnen dat anderen dit WEL hebben gedaan omdat ze konden voorzien dat SD de 'enige juiste' beslissing zou nemen. Dezen zijn nu bevoordeeld toch? wat jij wil...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|