24-09-2007, 05:26 PM
dus de volgende keer dat SD het vergeet...... :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Competitiemanager 2007/2008
|
24-09-2007, 05:26 PM
dus de volgende keer dat SD het vergeet...... :razz:
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 05:33 PM
Heeft SD ook gedacht aan degenen die na afgelopen vrijdagavond 18:00 uur hun team niet hadden veranderd en toch NAC Breda in hun team hadden staan? Die managers worden echt benadeeld. Ik ga zeker een klacht indienen bij SD en hopen dat ze die wedstrijd toch meetellen of afgelopen ronde helemaal niet meetellen. Kortom: het is hun fout en ik vind niet dat wij als managers benadeeld moeten worden.
24-09-2007, 05:35 PM
EB Sports Wrote:Heeft SD ook gedacht aan degenen die na afgelopen vrijdagavond 18:00 uur hun team niet hadden veranderd en toch NAC Breda in hun team hadden staan? Die managers worden echt benadeeld. Ik ga zeker een klacht indienen bij SD en hopen dat ze die wedstrijd toch meetellen of afgelopen ronde helemaal niet meetellen. Kortom: het is hun fout en ik vind niet dat wij als managers benadeeld moeten worden.
24-09-2007, 05:38 PM
Priceless!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
24-09-2007, 05:39 PM
EB, wil je alsjeblieft de mail die je naar SD stuurt hier posten? Alvast bedankt.
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
24-09-2007, 05:53 PM
JAAAAA, antwoord op mijn mail!!!!!
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 05:59 PM
Ik hoop op goed nieuws.
24-09-2007, 06:09 PM
Quote:Beste ..., Niet mee eens, maar we moeten er mee leven. Er is in ieder geval wel gereageerd en er is over nagedacht. Ben het er alleen niet mee eens dat als de hele ronde geschrapt werd dat IEDEREEN dan gedupeerd werd. Als ze die credit terugbetalen is toch alleen SD gedupeerd? Maar goed ik hou hierover op. Ik heb het geprobeerd. Kom toch geen steek verder.
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 06:12 PM
Dan weet ik dat voor de volgende keer.
24-09-2007, 06:42 PM
Hier ook antwoord op mijn klaagmail.
Ze gaan alleen niet in op mijn vraag of ik het geld van mijn platinabundel terug kan krijgen aangezien ik niet wens deel te nemen aan een spel dat zo amateuristisch geleid wordt terwijl ze zoveel budget hebben :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
24-09-2007, 07:10 PM
Ik lees nu pas alles, heerlijk om te lezen mannen, chapeau!
Ik baal wel, want ik had Kantelberg in mijn team :^o
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
24-09-2007, 07:32 PM
Bredanaar Wrote:Quote:Beste ..., Dus er waren blijkbaar minder dan 400 mensen die voor 18.00 uur spelers van VVV dan wel NAC hadden opgesteld? Lijkt me niet. Dus omdat ze niet 400+ man willen bevoordelen benadelen ze maar veel meer dan 400+ man? Scheve redenatie, maar het zal mij verder aan mn reet roesten.
24-09-2007, 09:27 PM
Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Beste ..., L-E-Z-E-N
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
24-09-2007, 10:02 PM
Omdat ze weten wie zijn/haar team nog heeft aangepast. Zoals ik al zei was er een gelijke situatie bij Wielermanager een paar jaar geleden. Toen kregen de zondaars 0 punten. Maar aangezien ze nooit rechtlijning zijn, verbaas ik me hier iig niet over.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
24-09-2007, 10:10 PM
Lamme Lennie Wrote:Omdat ze weten wie zijn/haar team nog heeft aangepast. Zoals ik al zei was er een gelijke situatie bij Wielermanager een paar jaar geleden. Toen kregen de zondaars 0 punten. Maar aangezien ze nooit rechtlijning zijn, verbaas ik me hier iig niet over. Hoe weten ze dan dat die managers hun team hebben aangepast? Dan moeten ze iets van een backup hebben. Inloggevens zeggen nl. niks. Ik zou om half 10 's avonds kunnen inloggen om te kijken welke spelers ik ook al weer had....zonder iets te wijzigen.
Oh, my god, we bought Kenny!
24-09-2007, 10:11 PM
Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Omdat ze weten wie zijn/haar team nog heeft aangepast. Zoals ik al zei was er een gelijke situatie bij Wielermanager een paar jaar geleden. Toen kregen de zondaars 0 punten. Maar aangezien ze nooit rechtlijning zijn, verbaas ik me hier iig niet over. misschien hebben ze een wijzigingenteller, ook voor het geval mensen inbreken in de database. dit blijft de best denkbare oplossing. mensen die zwaanswijk opstellen kun je sowieso niet serieus nemen, en dat weten we al een tijdje. :razz:
24-09-2007, 10:23 PM
Volgens mij zijn er ook managers geweest die snel in die tijd NAC/VVV Venlo-spelers eruit hebben gehaald, die worden dan wel bevoordeeld. Dus lijkt mij de meest eerlijke oplossing om die ronde niet mee te tellen, worden we dan ook niet benadeeld ten opzichte van andere managers.
24-09-2007, 10:27 PM
EB Sports Wrote:Volgens mij zijn er ook managers geweest die snel in die tijd NAC/VVV Venlo-spelers eruit hebben gehaald. Die worden dan wel bevoordeeld. Dus lijkt mij de meest eerlijke oplossing om die ronde niet mee te tellen. Worden we dan ook niet benadeeld ten opzichte van andere managers. als die database dicht was geweest had nac heus niet gewonnen hoor. sjonge, dat je dat niet begrijpt zeg.
24-09-2007, 10:30 PM
Ik bedoel te zeggen dat die mensen die spelers eruit hebben gehaald omdat ze denken dat die wedstrijd niet mee zou tellen.
24-09-2007, 10:35 PM
Ik heb zo'n vermoeden dat Waf dat best begrepen had, EB :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
24-09-2007, 10:37 PM
nou mail dat dan naar SD:
<!-- e --><a href="mailto:competitie@sportdreams.com">competitie@sportdreams.com</a><!-- e --> succes EB
Vooruit PSV !!!!
24-09-2007, 10:49 PM
Dank je.
25-09-2007, 09:36 AM
Bocaloca Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Beste ..., A-R-G-U-M-E-N-T-E-R-E-N Wat heb ik niet gelezen? Volgens mij heb ik een duidelijk punt gemaakt. :razz:
25-09-2007, 10:17 AM
Bredanaar Wrote:Niet mee eens, maar we moeten er mee leven. Eindelijk snap je het. Het is trouwens ook erg lastig om je reet af te vegen met een kluitje als je in het riet zit te kakken. [baby]
25-09-2007, 11:27 AM
Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:Niet mee eens, maar we moeten er mee leven. Blijkbaar veel ervaring mee?:wink:
Vooruit PSV !!!! |
« Next Oldest | Next Newest »
|