The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Haha, hoorde het vanmiddag ook. Eerst iemand niet inschrijven voor Cl en nu dit. Prutsers!

Wel fijn dat we uit dat beker toernooi zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Cambuur - AZ 1-0 en ook Twente eruit en de 4 beste ploegen nog in het toernooi loten elkaar.. tis te hopen dat de winnaars van die duels (wrs Ajax en Feyenoord) elkaar niet voor de finale al loten want dan houden we helemaal alleen maar zaadpotten over. Gezien de loting zijn er na de komende bekerronde nog max. 7 eredivisieploegen over en dan voornamelijk die uit de onderste regionen. :roll:
Reply
wat een drama loting inderdaad. Als Feyenoord en Ajax winnen van Groningen en Heerenveen dan heb je alleen Roda nog als redelijk sterke ploeg. En daar moet uitgerekend de Graafschap naar toe nu. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog erger zou zijn als bijvoorbeeld Heracles europees voetbal zou halen via de beker.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mooi, dat blunderoverzicht van PSV in De Nieuwste Show :lol: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overigens is de KNVB zelf niet achter de fout van PSV gekomen.
Een werknemer van een bedrijf in sportdata zag deze blunder en heeft de KNVB ingelicht door een e-mail te sturen.
Deze werknemer is een groot Feyenoordfan, ik vraag mij af wat hij gedaan had als Bert een dergelijke blunder had begaan. Daarbij vind ik het slecht dat de KNVB zelf niets heeft gemerkt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Overigens is de KNVB zelf niet achter de fout van PSV gekomen.
Een werknemer van een bedrijf in sportdata zag deze blunder en heeft de KNVB ingelicht door een e-mail te sturen.
Deze werknemer is een groot Feyenoordfan, ik vraag mij af wat hij gedaan had als Bert een dergelijke blunder had begaan. Daarbij vind ik het slecht dat de KNVB zelf niets heeft gemerkt.

Heeft vriend J. voor bruinhemd gespeeld? :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Bedoel jij vriend J.D. van VI. ?

Die heeft deze week zijn columm op de site besteedt aan NEC, Boekhoorn en Van Delft afkraken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
EJR Wrote:
Bumme Wrote:Overigens is de KNVB zelf niet achter de fout van PSV gekomen.
Een werknemer van een bedrijf in sportdata zag deze blunder en heeft de KNVB ingelicht door een e-mail te sturen.
Deze werknemer is een groot Feyenoordfan, ik vraag mij af wat hij gedaan had als Bert een dergelijke blunder had begaan. Daarbij vind ik het slecht dat de KNVB zelf niets heeft gemerkt.

Heeft vriend J. voor bruinhemd gespeeld? :Big Grin

:wink: , een collega van J idd! J zelf is niet zo op Feyenoord.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
[Image: sinistersitevz0006ce3.jpg]

De sfeeractie bij PSV-NEC dit seizoen kan er een volgende keer beter zo uitzien:
[Image: administratiefuc4.jpg]

En afgelopen zaterdag vanuit het uitvak (dus itt tot de berichten van RTL niet vanuit een NAC vak.. typisch gevalletje van kansloze stemmingmakerij in de media :roll: ) in Breda nog een waarschuwing:
[Image: 15.JPG]

[Image: 01.jpg]

In Amsterdam konden ze nou niet bepaald iets creatiefs verzinnen:
[Image: 142.jpg]

En nog een geinig filmpje:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://rhodef10.blogspot.com/search/label/F10.TV%20%28journaal%29">http://rhodef10.blogspot.com/search/lab ... ournaal%29</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:In Amsterdam konden ze nou niet bepaald iets creatiefs verzinnen:
[Image: 142.jpg]
Ik vond hem wel grappig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vond hem wel grappig.

Dat zegt genoeg lijkt me
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Je wordt wel een beetje voorspelbaar, Tree, je begint een beetje op Bor te lijken... Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je wordt wel een beetje voorspelbaar, Tree, je begint een beetje op Bor te lijken... Xtragaap4de

Wat is er dan grappig aan? :-k
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Toegegeven, die van de eigen aanhang was geestiger, maar ik vond deze ook wel leuk, beetje subtiele humor (al was het waarsch niet zo bedoeld).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je wordt wel een beetje voorspelbaar, Tree, je begint een beetje op Bor te lijken... Xtragaap4de

Daarvoor zal ik toch iets langer in de zon moeten zitten :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Gezien de loting zijn er na de komende bekerronde nog max. 7 eredivisieploegen over en dan voornamelijk die uit de onderste regionen. :roll:

Dat noemt men de charme van bekervoetbal. Dat de grotere clubs ook meteen aan de bak moeten is gerechtigheid.

Al is het nog niet helemaal zoals het zijn moet, eigenlijk zouden de profclubs moeten deelnemen vanaf de eerste ronde. Dat de amateurclubs thuis mogen spelen is ook discutabel. Voor zo'n club zou het toch een enorme ervaring zijn om eens in de Kuip tegen Feyenoord te spelen. En het bevorderd de eerlijkheid van het systeem, al moeten profclubs bij amateurs natuurlijk gewoon hun werk doen. Daarnaast kunnen ze bekerwedstrijden beter in het weekend laten spelen, dan zal er ook meer publiek op de wedstrijden af komen. De competitieronde die dat weekend stond gepland kun je wel door de weeks doen, seizoenskaarthouders komen toch vaak wel. Bij losse kaartverkoop weerhoud het de mensen eerder te gaan op een woensdagavond.

Vret Mien Gras Wrote:Nog erger zou zijn als bijvoorbeeld Heracles europees voetbal zou halen via de beker.....

Haha, dat is zo'n enorme droom. Zo'n droom die nooit zal uitkomen.
Ik herinner me trouwens nog enige uitspraken van jou mbt fct - nec en Telstar - Heracles :razz:
En dan die briljante loting, Heracles - Omniworld. De vierde ronde lonkt voor de zwart-witte trots.
Reply
Quote:Dat de amateurclubs thuis mogen spelen is ook discutabel. Voor zo'n club zou het toch een enorme ervaring zijn om eens in de Kuip tegen Feyenoord te spelen.

Gelukkig kost dat ook niks..kom op man veels te duur toch om de kuip klaar te maken voor een 5000man max. Daarom doen ze het bij die amateurclubs en daarom doen ze het ook doordeweeks. Pas vanaf de kwartfinale wordt het enigzins interessant vaak voor de grotere clubs dus ook dan beginnen de supporters pas te komen.
Reply
Mac Wrote:Gelukkig kost dat ook niks..kom op man veels te duur toch om de kuip klaar te maken voor een 5000man max.

Daar heb je gelijk aan, even niet aan gedacht.

Verder denk ik wel dat er in het weekend hoe dan ook meer belangstelling zou zijn voor de wedstrijden.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Haha, dat is zo'n enorme droom. Zo'n droom die nooit zal uitkomen.

Waarom niet? Ik kan me nog herinneren dat ik op een woensdagavond Europa Cup I-voetbal zat te kijken op woensdagavond (zo heette dat vroeger en alle wedstrijden werden op woensdagavond gespeeld, ook de Europacup II (die was voor bekerwinnaars) en Uefa-cup (wat destijds nog Europa Cup III heette) en ik droomde stiekem wat mooi het zou zijn voor Heerenveen om eens europees voetbal te spelen......het weekend ervoor was moeizaam tegen Eindhoven thuis 1-1 gespeeld door een doelpunt van Lubbe van Dijk en met dat ene punt klommen ze naar de 16e plaats in de Eerste Divisie. Ze gingen FC Wageningen (wie?) voorbij, die verloren bij Vitesse. Vitesse? Ja, Vitesse, die hebben ook eerste divisie gespeeld.....

Pak hem beet 15 jaar later, wordt Heerenveen tweede in de ere-divisie en behaald daarmee Champions League-voetbal. En spelen inmiddels de laatste jaren onafgebroken Europees Voetbal.

Zeg nooit nooit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Haha, dat is zo'n enorme droom. Zo'n droom die nooit zal uitkomen.

Waarom niet? Ik kan me nog herinneren dat ik op een woensdagavond Europa Cup I-voetbal zat te kijken op woensdagavond (zo heette dat vroeger en alle wedstrijden werden op woensdagavond gespeeld, ook de Europacup II (die was voor bekerwinnaars) en Uefa-cup (wat destijds nog Europa Cup III heette) en ik droomde stiekem wat mooi het zou zijn voor Heerenveen om eens europees voetbal te spelen......het weekend ervoor was moeizaam tegen Eindhoven thuis 1-1 gespeeld door een doelpunt van Lubbe van Dijk en met dat ene punt klommen ze naar de 16e plaats in de Eerste Divisie. Ze gingen FC Wageningen (wie?) voorbij, die verloren bij Vitesse. Vitesse? Ja, Vitesse, die hebben ook eerste divisie gespeeld.....

Pak hem beet 15 jaar later, wordt Heerenveen tweede in de ere-divisie en behaald daarmee Champions League-voetbal. En spelen inmiddels de laatste jaren onafgebroken Europees Voetbal.

Zeg nooit nooit.

Stop it, I'm gettin' all misty-eyed Icon_cry

Maar nu nog die landstitel hè :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Maar nu nog die landstitel hè :razz:

Dat komt wel goed....maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet dit seizoen gaat worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Maar nu nog die landstitel hè :razz:

Dat komt wel goed....maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet dit seizoen gaat worden.

Je hebt nog een paar jaar :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Maar nu nog die landstitel hè :razz:

Dat komt wel goed....maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet dit seizoen gaat worden.

Je hebt nog een paar jaar :8:

Ja, jij ook. :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ooooh, ik maak me geen zorgen hoor Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:
Quote:Dat de amateurclubs thuis mogen spelen is ook discutabel. Voor zo'n club zou het toch een enorme ervaring zijn om eens in de Kuip tegen Feyenoord te spelen.

Gelukkig kost dat ook niks..kom op man veels te duur toch om de kuip klaar te maken voor een 5000man max. Daarom doen ze het bij die amateurclubs en daarom doen ze het ook doordeweeks. Pas vanaf de kwartfinale wordt het enigzins interessant vaak voor de grotere clubs dus ook dan beginnen de supporters pas te komen.

[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Maar nu nog die landstitel hè :razz:

Dat komt wel goed....maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet dit seizoen gaat worden.

y not? Je staat maar 2 puntjes achter de grote titelkandidaat en Alves is terug!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Maar nu nog die landstitel hè :razz:

Dat komt wel goed....maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet dit seizoen gaat worden.

y not? Je staat maar 2 puntjes achter de grote titelkandidaat en Alves is terug!

Niet Heerenveen verwarren met PSV, petertje [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Haha, dat is zo'n enorme droom. Zo'n droom die nooit zal uitkomen.

Waarom niet? Ik kan me nog herinneren dat ik op een woensdagavond Europa Cup I-voetbal zat te kijken op woensdagavond (zo heette dat vroeger en alle wedstrijden werden op woensdagavond gespeeld, ook de Europacup II (die was voor bekerwinnaars) en Uefa-cup (wat destijds nog Europa Cup III heette) en ik droomde stiekem wat mooi het zou zijn voor Heerenveen om eens europees voetbal te spelen......het weekend ervoor was moeizaam tegen Eindhoven thuis 1-1 gespeeld door een doelpunt van Lubbe van Dijk en met dat ene punt klommen ze naar de 16e plaats in de Eerste Divisie. Ze gingen FC Wageningen (wie?) voorbij, die verloren bij Vitesse. Vitesse? Ja, Vitesse, die hebben ook eerste divisie gespeeld.....

Pak hem beet 15 jaar later, wordt Heerenveen tweede in de ere-divisie en behaald daarmee Champions League-voetbal. En spelen inmiddels de laatste jaren onafgebroken Europees Voetbal.

Zeg nooit nooit.

Heerenveen heeft zich zeer goed opgeklommen, al hadden jullie natuurlijk ook de potentie. Maar ok, zeg nooit nooit. In 2003 waren wij als eerste divisionist toch aardig dicht bij de halve finale. In de kwartfinale moesten wij naar Utrecht toe waar Buikema Heracles op voorsprong zette. Utrecht kwam op 2-1 maar Rose zette Heracles weer op gelijke hoogte. In de slotfase maakte nota bene Tanghe de winnende treffer voor Utrecht. Dat jaar hadden we wel geluk met de loting en zo zie je maar weer, dan kun je altijd ver komen. Maar toch, om een finale te bereiken met een club van het kaliber Heracles moet je wel van erg goede huize komen.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Heerenveen heeft zich zeer goed opgeklommen, al hadden jullie natuurlijk ook de potentie.

Rond 1985 met 2600 man op de tribunes waren ze allang blij dat er een bus voor de spelers geregeld kon worden voor een uitwedstrijd. De potentie was toen heel erg ver te zoeken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: