The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

06/10/2007 FC CT vs T.R.L.
Ik had net ergens in een topic de formatie gegeven maar na wijs overleg met Tool doe( n) ik( we) het toch anders:

voor iedereen:

Voorkeurszijde (passing):normaal
Passing type/Distribution (GKs):kort
Vermijd vermoeidheid: Nee
Hardheid van tackles: hard
Weg met die bal!!:zelden

Poel en Cas:
Onder druk zetten: sterk
aanvallende corner: orgineel

andere verdedigers:

Onder druk zetten: geen mandekking

Boer en Meerte:

beweging: achteruit
Dribbelen/Trukendoos: voorkom
Onder druk zetten: Normaal
Probeer los te komen van je mandekker: normaal

Klop en Lips

beweging: vooruit
onder druk: geen mandekking
Probeer los te komen van je mandekker: ja
Speel de bal de ruimte in: normaal

Leede en Ijp:

dribbelen: regelmatig
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Normaal
Onder druk zetten:geen mandekking
Beweging: Normaal
Probeer effectballen: Ja

aanvallers:

doelpunten maken.....

keepers:

ballen tegenhouden.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Aanvallers heb de makkelijkste taak Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Klop en Lips

beweging: vooruit
onder druk: geen mandekking
Speel de bal de ruimte in: normaal

Vorige keer toen ik beweging vooruit aan had, liep ik de spits steeds voor de voeten.
Daarna 2 x uit gehad en 2 x voldoende gehad.
Maar maakt mij verder niet uit hoor; was alleen opvallend
The great old Ludwig von...
Reply
@Gitter: Toen stond je toch ook als AMC?
@Depor: dus als we zaterdag niet scoren ligt het puur aan de spitsen? Wink
Reply
ja dat klopt, weet niet waar ik nu sta Smile
The great old Ludwig von...
Reply
we willen een 4-2-2-2 systeem gaan gebruiken

2 backs, 2 DC's
2 MC's, waarvan 1 verdedigend ingesteld en 1 aanvallend
AML en AMR
2 FC's

TRL heeft tot nu toe steeds 3-3-4 gespeeld, vandaar de 4 verdedigers.
door de wingers aanvallend te zetten proberen we een overtal situatie te creeeren op het middenveld. de verwachting is dat 2 van hun MC's (of hun ML en MR, ligt eraan hoe ze het middenveld inrichten) richting onze wingers zullen trekken, waardoor we centraal op het middenveld dus 2 tegen 1 komen te staan.
mochten de wingers opgepakt worden door 2 verdedigers (lijkt me sterk) dan staan we daar ineens 2 tegen 1. worden ze niet opgepakt dan hebben de wingers ineens vrij spel Wink

@Adder: waarom de overige verdedigers (=backs neem ik aan) geen mandekking, als ze wel een directe tegenstander gaan krijgen?
Reply
Adder Wrote:voor iedereen:

Boer en Meerte:

beweging: achteruit
Dribbelen/Trukendoos: voorkom
Onder druk zetten: Normaal
Probeer los te komen van je mandekker: normaal

Check!
Fitheid is nu 65%, ik train vrijdag 3 x fitheid en zaterdagochtend de eerste training nog een keer. Dit is toch voldoende?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
T00L Wrote:we willen een 4-2-2-2 systeem gaan gebruiken

2 backs, 2 DC's
2 MC's, waarvan 1 verdedigend ingesteld en 1 aanvallend
AML en AMR
2 FC's

TRL heeft tot nu toe steeds 3-3-4 gespeeld, vandaar de 4 verdedigers.
door de wingers aanvallend te zetten proberen we een overtal situatie te creeeren op het middenveld. de verwachting is dat 2 van hun MC's (of hun ML en MR, ligt eraan hoe ze het middenveld inrichten) richting onze wingers zullen trekken, waardoor we centraal op het middenveld dus 2 tegen 1 komen te staan.
mochten de wingers opgepakt worden door 2 verdedigers (lijkt me sterk) dan staan we daar ineens 2 tegen 1. worden ze niet opgepakt dan hebben de wingers ineens vrij spel Wink

@Adder: waarom de overige verdedigers (=backs neem ik aan) geen mandekking, als ze wel een directe tegenstander gaan krijgen?

Dat laatste is een hele goeie.....
Geen idee waarom ik dat zei.
Winnen is niet alles,
Reply
T00L Wrote:@Gitter: Toen stond je toch ook als AMC?
@Depor: dus als we zaterdag niet scoren ligt het puur aan de spitsen? Wink

Met onze klasse (en in de nieuwe ME vooral Joep zijn klasse WinkWink) kan het er niet aan liggen...dan geven jullie de bal niet goed.
Reply
Adder Wrote:Ik had net ergens in een topic de formatie gegeven maar na wijs overleg met Tool doe( n) ik( we) het toch anders:

voor iedereen:

Leede en Ijp:

dribbelen: regelmatig
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Normaal
Onder druk zetten:geen mandekking
Beweging: Normaal
Probeer effectballen: Ja

Done!
Reply
Allereerst applaus voor jezelf, want de basis(op de keeper en Lucas na) heeft minimaal 99 fitness.

gk levi
dr onstein
drc cas
dlc poel
dl souer
mrc meerte
mlc lips
amr leede
aml ijp
frc lucas
flc onno

Waarom bepaalde mensen niet?
Klop, omdat Lips 1 punt meer heeft en ook wat meer snelheid heeft.
Joep, omdat we geen FC hebben nu en omdat je toch nog een behoorlijke punten achterstand hebt.
Boer, zelfde als Joep alleen het FC verhaal niet.

wissels:

61' - - - Sjaak Born Levi de Wit
61' - - - Eddy Kloppenberg Henk Lips
75' - - - Joep Segeren Onno van den Berg
Winnen is niet alles,
Reply
persoonlijk vind ik de puntenachterstant van Joep geen reden om hem niet op te stellen, wbt pure spits skills is ie onze beste spits.
Reply
Adder Wrote:Allereerst applaus voor jezelf

=D> voor Milad Acda!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gemiddeld een 9...maar wissel =D>
Reply
T00L Wrote:persoonlijk vind ik de puntenachterstant van Joep geen reden om hem niet op te stellen, wbt pure spits skills is ie onze beste spits.

en daardoor presteert ie ook beter in t veld?
Reply
Ik ben net als Tool van mening dat Joep nu de betere spits is. Ivm de juiste skills op een hoog niveau.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Ik ben net als Tool van mening dat Joep nu de betere spits is. Ivm de juiste skills op een hoog niveau.

We zullen het zien na deze wedstrijd. Als Lucas en Onno ze niet maken, dan mag Joep het laten zien tegen YBA.
Winnen is niet alles,
Reply
44': Mats Ada schiet...
65:46': Sjaak Born bokst de bal weg...
65:53': Kai Sok krijgt de bal op zijn voet.
65:53': Kai Sok schiet...
65:54': Sean Kluft probeert de bal onder controle te krijgen...
65:55': Sean Kluft schiet...
65:55': Sjoerd Quaedvlieg probeert de bal onder controle te krijgen...
65:56': Sjoerd Quaedvlieg schiet...
65:57': Sjaak Born probeert de bal over de lat te tikken...

schiettent?
Winnen is niet alles,
Reply
Het is een godswonder dat we een punt pakken.
Fout van mij om 4 verdedigers op te stellen, want de backs stonden te lantefanteren.
Aanvallende vleugels doe ik nu echt niet meer, er komt dan een te groot gat achter ze.
Passing blijft dramatisch bij ons, dus ik blijf er bij, we moeten wat aan pos.spel gaan doen.
Misschien dat Tool straks gaat kijken en dat hij nog wat ziet.
Ik heb iig de 1e helft bekeken en het was dus dramatisch. Evt. discussie over Joep spelen hoeft niet, want de spitsen krijgen bijna geen bal om wat te doen.
Denk dus toch dat we weer naar het oude , vertrouwde 352 moeten gaan.
Winnen is niet alles,
Reply
ik heb net ook even gekeken:
- 2e helft was stukje beter, niet veel kansen voor hun. ook niet veel voor ons trouwens.
- Ondanks dat de vleugels aanvallend stonden heb ik weinig echte rushes van ze gezien. De ene rush die er was viel het doelpunt uit.
- Passing idd dramatisch maar heb gewoon het idee dat dat komt door gebrek aan passing/techniek en niet echt positiespel aangezien de ballen gewoon van de man werden gepassed.
- 3-5-2 ben ik mee eens, de wedstrijden worden nog altijd uitgevochten op het middenveld en als je daar een schakeltje extra hebt ben je in t voordeel.
- Goeie wedstrijd van de keepers! Vooral levi heeft er een aantal belangrijke uit weten te houden
Reply
Adder Wrote:Het is een godswonder dat we een punt pakken.
Fout van mij om 4 verdedigers op te stellen, want de backs stonden te lantefanteren.
Aanvallende vleugels doe ik nu echt niet meer, er komt dan een te groot gat achter ze.
Passing blijft dramatisch bij ons, dus ik blijf er bij, we moeten wat aan pos.spel gaan doen.
Misschien dat Tool straks gaat kijken en dat hij nog wat ziet.
Ik heb iig de 1e helft bekeken en het was dus dramatisch. Evt. discussie over Joep spelen hoeft niet, want de spitsen krijgen bijna geen bal om wat te doen.
Denk dus toch dat we weer naar het oude , vertrouwde 352 moeten gaan.

Joep kan in de huidige ME meer met weinig kansen dan Onno of Lucas, ondanks dat ik minder punten heb. Heb nu gewoon geluk dat Techniek en Finishen belangrijk is geworden en laat ik die nou op 20 en 17 hebben staan.
Reply
Jonas is diep teleurgesteld, de coach heeft hem flink wat uit te leggen!
Ik zou spelen en heb daar mijn training op aangepast, als je dan toch nog gaat wisselen voel ik me flink gepiepeld.
Je hebt mij nooit gehoord maar als er nu dit soort dingen gebeuren is alle vertrouwen weg.
Zet mij maar op de lijst!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Jonas is diep teleurgesteld, de coach heeft hem flink wat uit te leggen!
Ik zou spelen en heb daar mijn training op aangepast, als je dan toch nog gaat wisselen voel ik me flink gepiepeld.
Je hebt mij nooit gehoord maar als er nu dit soort dingen gebeuren is alle vertrouwen weg.
Zet mij maar op de lijst!

Ik wil het je best uitleggen, maar zet je niet op de lijst.
Ik had die instellingen gevraagd van je, omdat ik jou of Meerte, MRC wilde laten spelen. Jullie waren allebei topfit, dus gaf de kwaliteit de doorslag en Meerte is gewoon beter dan jij bent.
Zelfde was dat met Klop en Lips, die kwamen met z'n 2-en ook in aanmerking voor 1 plek.
Ik heb nergens gezegd dat iemand een basisplek zou hebben.
Wel heb ik in het begin van het seizoen gezegd dat als de tegenstander(lees:bot)en de fitness van de speler het toe laat, de kans groot is dat ik de "minderen"laat spelen.
Maar tegen een human zal ik altijd de sterksten( mits fit genoeg) opstellen.
Ik hoop dat deze uitleg voldoende is( ook voor anderen die evt. teleurgesteld zijn).
Zo niet, hoor ik het wel.
Winnen is niet alles,
Reply
Ik heb nu ook de 2e helft gezien en naarmate de wedstrijd vorderde, des te sterker werden wij. Vooral Onstein kwam veel aan de bal en Souer speelde hem graag over de breedte richting Onstein( IO?).
Was een Zondags schot die gelijkmaker van hun. Onze goal was trouwens ook een lucky.
Winnen is niet alles,
Reply
speel ik zaterdag weer geen basis adder? ik hoor het graag op tijd ivm training.
verspil dan geen fitheid training meer bij 95%.
Reply
kooltje Wrote:speel ik zaterdag weer geen basis adder? ik hoor het graag op tijd ivm training.
verspil dan geen fitheid training meer bij 95%.

Ik garandeer niemand een basisplek, dus ik weet het niet. Wel zal ik ( na een verzoek van Forever) niet meer zo star zijn over het feit van 95+ qua fitheid. Dus een evt. speling naar, zeg maar 92, zal ik niet over zeiken.
Wel kan het zo zijn dat als je medespeler hoger zit in de fitness, dat ik hem kies.
Maar ik zou het appreciëren als jullie gewoon fit aan het begin van de wedstrijd staan,zodat jullie het mij moeilijk maken, qua keuze.
Winnen is niet alles,
Reply
Heb hem nu ook ff bekeken. Het klopt dat het experiment met backs niet goed uitpakt. Ik denk dat onze horizontale spreiding ook te breed stond. Vooral Onstein plakt tegen de zijlijn aan. Je zou eigenlijk gewoon een echte middenvelder met veel lange pass kwaliteiten op een backplek kunnen zetten om het spel te verdelen. Want doordat ze vrij staan, krijgen ze wel veel ballen. Passes over een wat grotere afstand waren erg slecht, kwamen vaak niet bij de man en de tegenstander was vaak sneller. Het lijkt mij een tekort aan vaardigheid in lange passes. Weet iemand wanneer een pass een lange of een korte is? En we kwamen centraal op het middenveld een mannetje tekort.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
zowiezo is het lange pass nivo aan de lage kant bij onze ploeg.
Bij mijn vorige ploeg hadden alle dfensieve spelers wel redelijk nivo aan long passes zelfs boven 8.

Het kwam geregeld voor dat de spitsen vanaf achter bediend werden. Het zou ons ook goed uitkomen, vooral omdat mijn speler 20 heeft op speed. Met veel riumte achter de defensie van de tegenstander zou er dan een mooie counter opgezet kunnen worden.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Dan ga ik daar aan klussen.
What, me worry?
Reply
mn neef gebruikte dat als excuus om een 43 jarige moeder te 'helpen'
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply

Forum Jump: