05-10-2007, 01:59 PM
Op basis van de training:
Gomes-Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld-Simons, Perez, Culina-Farfan, Koevermans, Lazovic
Gomes-Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld-Simons, Perez, Culina-Farfan, Koevermans, Lazovic
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
PSV - Willem II
|
05-10-2007, 01:59 PM
Op basis van de training:
05-10-2007, 02:02 PM
Ricochan Wrote:8-1 We spelen pas de volgende wedstrijd thuis tegen VVV!
05-10-2007, 02:03 PM
Peter Wrote:Ricochan Wrote:8-1 0-2
Make tea, not war
05-10-2007, 02:05 PM
Riekki Wrote:Peter Wrote:Ricochan Wrote:8-1 O, ik dacht 1-8. :razz:
05-10-2007, 02:23 PM
23/12/2006 PSV Willem II 4-0 Eredivisie
09/09/2006 Willem II PSV 1-3 Eredivisie 25/03/2006 Willem II PSV 0-3 Eredivisie 17/12/2005 PSV Willem II 4-1 Eredivisie 29/05/2005 Willem II PSV 0-4 Amstel Cup 17/04/2005 Willem II PSV 0-1 HC Eredivisie 13/11/2004 PSV Willem II 1-0 HC Eredivisie 28/03/2004 Willem II PSV 3-1 HC Eredivisie 16/12/2003 PSV Willem II 2-0 Amstel Cup 23/08/2003 PSV Willem II 6-1 HC Eredivisie
Bangkok resident.
05-10-2007, 05:49 PM
Koeman twijfelt over inzetbaarheid Méndez
05/10/2007 16:48 Edison Méndez heeft het Champions League-duel met Internazionale niet goed verteerd. De Ecuadoriaanse PSV'er klaagt over een enkelblessure. PSV-trainer Ronald Koeman moet nog afwachten of hij zaterdag tegen Willem II een beroep kan doen op Méndez. Achter de naam Björn van der Leegte staat een vraagteken vanwege een voetblessure. Koeman hield vast aan de achttien man die in aanmerking kwamen voor het duel met Internazionale. Mike Zonneveld en Dirk Marcellis, die door een schorsing dinsdag verstek moesten laten gaan, voegen zich bij die achttienkoppige selectie. Ook om het eventuele wegvallen van Méndez en Van der Leegte te kunnen opvangen. Fraai foutje van VI. :8: Willem II met veel eigen jeugd naar Eindhoven 5/10/2007 Maar liefst negen van de achttien spelers waarmee Willem II morgen in Eindhoven landskampioen PSV tegemoet treedt, hebben hun de jeugdopleiding van de Tricolores doorlopen. Dat is een positief element in de selectie van trainer Dennis van Wijk die te kampen heeft met een aantal schorsingen en blessures. Zo ontbreken tegen PSV Kevin Bobson en Said Boutahar. Beiden zijn geschorst. Aerts, Douglas, Martha, Sengier en Valencia ontbreken vanwege blessures. Douglas heeft inmiddels al wel de groepstraining hervat maar is nog niet wedstrijdfit. José Valencia hoopt binnenkort zijn rentree op het trainingsveld van Willem II te kunnen maken. Een MRI-scan heeft uitgewezen dat de blessure aan zijn knie is genezen. Beloftenkeeper Bruno Appels is opnieuw de reserve doelman. Hij wordt vergezeld door zijn teamgenoot Marlon Pereira die eveneens de voorbereiding op het duel in Eindhoven meemaakte.
05-10-2007, 05:53 PM
Ik verwacht (hoop) een schiettent. Maar wie o wie gaat ze maken #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
05-10-2007, 05:59 PM
Keus genoeg.. ik heb uiteindelijk niet de Koef maar Jefferson Farfan in mn team als © omdat die de boel mooi op 0 fietste. Bovendien was hij vandaag lekker op dreef op de training.. ik ruik dat hij zn eerste competitiegoals van dit seizoen gaat maken! =D>
05-10-2007, 06:01 PM
![]()
05-10-2007, 06:02 PM
de Koef en farfan? je bedoelt Addo en farfan
05-10-2007, 06:04 PM
Ik heb uiteindelijk NIET de Koef staat er.
![]() ![]()
05-10-2007, 06:05 PM
Oh ja, verkeerd gelezen. excuses
06-10-2007, 06:44 PM
Voorhoede PSV op volle oorlogssterkte tegen Willem II
06 oktober 2007 18:30 Danny Koevermans. PSV speelt vanavond tegen Willem II (Philips Stadion, 19.30 uur) met een voorhoede op volle oorlogssterkte. Jefferson Farfán, Danko Lazovic, Danny Koevermans en Kenneth Perez verschijnen allemaal aan de aftrap tegen de Tilburgers. Edison Méndez is afgevallen in verband met een blessure. De opstelling van PSV. Zonneveld terug In vergelijking met afgelopen dinsdag in Italië keert Mike Zonneveld (toen geschorst) terug in de basis. Op het middenveld staan Simons, Culina en Perez, met de drie aanvallers Farfán, Lazovic en Koevermans voorin. De intentie van het team van hoofdcoach Ronald Koeman is daarmee duidelijk: er moeten doelpunten vallen vanavond tegen Tilburgers, die worden getraind door Dennis van Wijk. De jonge Fagner is buiten de selectie van achttien man gelaten, hij zit op de tribune. Op de bank heeft PSV onder meer Aissati, Bakkal en Jonathan nog achter de hand. Opstelling PSV: Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Culina, Perez, Koevermans, Lazovic en Farfán. Wissels: Roorda, Alcides, Aissati, Jonathan, Marcellis, Van der Leegte en Bakkal.
Wie dit leest is gek
06-10-2007, 07:07 PM
PSV: Gomes,Kromkamp,Addo,Salcido,
Zonneveld,Culina,Simons,Perez,Farfán, Koevermans,Lazovic WILLEM II: Vermeer,Janse,Bælum, Swinkels,Hill,v.d.Struijk,Mathijssen, Kargbo,Messoudi,Poepon,Cristiano
A.S.V. Apeldoornse Boys
06-10-2007, 09:14 PM
3-0 vrije trap Farfan
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
07-10-2007, 09:09 PM
Mooie zaadpot. Drama van beide kanten. Positieve punten? De actie vooraf (en ook de knipoog richting 020), de invallers (alle 3 prima.. ben vooral blij dat Marcellis op basis van zijn spel tijdens de training richting basiself sluipt, ook Aissati speelde voor het eerst dit seizoen erg goed en ook Bakkal had er wel zin in) en het feit dat het mij iig nog 23 CM punten opleverde (al zit ik in zak en as zonder Alves :p).
07-10-2007, 09:11 PM
Peter Wrote:(al zit ik in zak en as zonder Alves). Logisch, die zou volgens jou maar 1 seizoen goed presteren.
Oh, my god, we bought Kenny!
07-10-2007, 09:11 PM
Die sfeeractie voor Simons was top! Die knipoog naar 020 met die spandoeken van bedenkelijk niveau!
07-10-2007, 10:04 PM
Ekslem Wrote:Die sfeeractie voor Simons was top! Die knipoog naar 020 met die spandoeken van bedenkelijk niveau! Kan ik inkomen, al was die actie puur om het laatste woord te hebben nadat Ajax kwam met het spandoek 'boer zoekt beker'. Overigens wel mooi dat er in de 2e helft een 30 meter lang spandoek werd getoond als protest tegen deze belachelijke gang van zaken: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=365">http://www.psvzuipsite.nl/index.php?men ... ews_id=365</a><!-- m -->
07-10-2007, 10:10 PM
Je moet gewoon van het veld blijven....
Je moet ook niet zeiken als je word gepakt met 30km te hard en dan zeggen "Er was niemand op de weg" Nu vind ik 5 jaar wel erg veel maar wat een domme actie van die gasten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
07-10-2007, 10:12 PM
Depor Wrote:Je moet gewoon van het veld blijven.... Ach ga toch fietsen man. Moeten ze iedereen die tijdens een stadionrondleiding het veld betreedt dan ook een stadionverbod van 5 jaar en een boete van 500 euro geven? Puur omdat het nu eenmaal niet 3 dagen maar 15 minuten geleden is dat er iemand op het veld/ in het stadion te bekennen was? Of puur omdat er geen begeleiding meeliep? :roll:
07-10-2007, 10:30 PM
Peter Wrote:Depor Wrote:Je moet gewoon van het veld blijven.... Stadion rondleiding is wat anders, maar als jij als uitsupporter te gast bent en je gaat met je domme kop op het veld staan moet je niet gek opkijken als je daar gewoon een stadion verbod voor krijgt. En verdiend ook.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
08-10-2007, 08:07 AM
Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Je moet gewoon van het veld blijven.... Kan ik inkomen. Maar voor 5 jaar en in alle voetbalstadions van heel Nederland? Als iemand vorig seizoen tijdens PSV-Ajax bij 1-5 het veld op was gelopen om Sneijder een klap op zn muil te geven dan had hij dezelfde straf gekregen. ![]()
08-10-2007, 09:23 AM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:(al zit ik in zak en as zonder Alves). nu is het 1 seizoen en 1 wedstrijd, dus nog ff dimme he... |
« Next Oldest | Next Newest »
|