Threads: 312
heb zoveel apen meegemaakt die eenhand met hoogste paar op board all in gooien.
WAt mij trouwens heel erg opvalt bij pp is dat er nu fucking veel russen zijn die aan een 400 dollar tafel gaan zitten met 80 dollar en de eerste de beste aas all in gooien.
Echt lachen die gasten
The great old Ludwig von...
Threads: 76
Tuurlijk weet ik dat ie de flush kan hebben maar hij kan hier net zo goed KK of QQ hebben met de harten K/Q. Die zou ie veel eerder zo spelen. Echter ik hield ook rekening met mijn LAG stijl dus hij kan hier zelfs een kale [Kh] pushen m.i.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 84
't blijft gokken, maar het is gewoon te verleidelijk om te laten lopen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 208
Hier aan artikeltje over de basis van no-limit.
Is wel een heel erg tight rijtje wat hij geeft of niet?
Basis no-limit strategie
No-Limit Hold ôEm. wordt ook wel de "Caddilac of Poker" genoemd. Sommigen beschouwen het als de enige pure vorm van poker. Je kunt in 1 hand al je geld kwijt raken en het spel kan plotsklaps omslaan. De risico's in een NL (No Limit) spel zijn groot, en dat is juist wat het spel zo mooi maakt. Je kunt hierdoor wat vaker in NL de man spelen in plaats van de kaarten met de bijbehorende pot odds en dergelijke.
Als je besluit om No-Limit Hold ôEm te gaan spelen moet je eerst besluiten hoe ver je kan en wil gaan betreffende het opvangen van swings. Uiteindelijk heeft je bankroll eronder te lijden, dus moet je goed voor jezelf bepalen hoe ver je wil gaan; je moet dus een Limit stellen voor jezelf als je No Limit gaat spelen. Je bankroll zal net zoals in Limit als buffer dienen om eventuele nadelige gevolgen van swings op de vangen. Je kunt helaas niet elke dag winnen, ook al speel je het beste spel dat je kan spelen. Het gaat erom dat je op de lange termijn winst weet te maken door goed te spelen.
Ik raad je dan ook aan om minimaal met 25 keer de maximale buy-in te spelen als bankroll. Dit houdt dus in dat als je een $.01/$.02 NL game speelt, met een maximum buy-in van $2, je $50 vrijhoudt om mee te spelen. Let op de $.25/$.50 tafels online, want sommige sites hebben op die limiet een maximale buy-in van $25 terwijl je voor je bankroll moet uitgaan van een maximale buy in van $50, dus een bankroll van $1250!
Verder is het van belang dat als je aan een tafel gaat zitten, je dat met de maximale buy-in doet. Dit omdat je met no-limit zoveel kunt betten als je voor je hebt, dus hoe meer je voor je hebt hoe sterker je kunt raisen. Als je een game speelt waar geen maximale buy-in is, koop dan minimaal net zoveel in als de "chipleader"voor zich heeft, dit om je een zo groot mogelijke voordeel te geven en je positie onmiddelijk te versterken.
Hoe je speelt in No-Limit ligt helemaal aan het aantal spelers waarmee je aan tafel zit en hoe los of strak je tegenstanders spelen. Over het algemeen zou ik zeggen dat je lekker strak en aggresief moet spelen. Kun je de hand niet raisen, fold deze dan, en wil je een hand spelen; raise deze. Naarmate je meer ervaring hebt zul je steeds meer mogelijkheden zien in het spel en zul je wat losser kunnen gaan spelen onder alle omstandigheden of de tafel nu los of strak speelt en of je nu met 4 of 9 man aan tafel zit.
Positie in no-limit is ontzettend belangrijk aangezien er op elk moment van alles kan gebeuren. Als je een raise uit een slechte positite op de flop called en vervolgens op de turn checked , kun je niet met zekerheid zeggen hoeveel je tegenstander gaat betten en dat is ook waarom het erg lastig is om pot-odds te berekenen in No-Limit en zul je veel met implied odds te maken krijgen.
Door deze implied odds kun je in No-Limit een aantal extra start handen aan je lijst toevoegen, die je in limit niet zou spelen (of alleen met veel callers en geen raises). De handen die je normaal gesproken raised in Limit zijn:
Vroege positie - AA - KK - QQ - JJ - AK
Midden positie - AA - KK - QQ - JJ - TT - 99 - AK - AQ - AJ - KQ
Late positie - AA -KK - QQ - JJ - TT - 99 - 88 - AK - AQ - AJ - AT - KQ - KJ
Voor No-Limit zul je het één en ander moeten aanpassen. Je kunt namelijk met de volgende handen in een No-Limit ring game een redelijke raise (hiermee bedoel ik van þ van de pot of evenveel als de pot zelf) maken:
Vroege positie - AA - KK - QQ - JJ - AK
Midden positie - AA - KK - QQ - JJ - TT -AK-AQ-AJs
Late positie - AA -KK - QQ - JJ - TT - 99 -AK-AQ-AJs
Zoals je kunt zien staan er minder handen in de No-Limit lijst. Dat komt omdat ik er een aantal apart wil bespreken; aangezien het sneller uit de hand kan lopen in no-limit preflop moet je een andere strategie toepassen. De handen die ik uit de Limit lijst heb gehaald zijn in midden postie: 99-KQ (en AJ heb in AJs suited veranderd) en late positie:88-A10-KQ-KJ (en AJ is nog steeds AJs). De handen die eruit zijn gehaald zal ik in 2 groepen splitsen. De eerste groep met handen als A10-KQ-JK en de tweede groep pocket 2t/m9.
De eerste groep handen: A10-KQ-JK, zijn handen die je soms wel en soms niet moet raisen. Het gaat hier weer om het goed kunnen analyseren van je tegenstandersô speelstijl en dergelijke. Maar als ik een redelijke strategie voor dat soort handen zou moeten geven zou het er één zijn waarin je wilt callen als er meerdere mensen voor je hebben gelimped en dat je een kleine raise wilt maken als iedereen naar je toe fold. Verder worden dergelijke handen ietjes sterker als ze suited of connected zijn.
De tweede groep die ik apart wilde bespreken zijn de pockets tot en met 9. Dit zijn de extra handen over welke ik het had, en die je aan je lijst van speelbare handen kan toevoegen voor No-Limit. Pockets zijn ook één van mijn favoriete groepen handen, zeker in een no-limit cashgame. Deze handjes zijn zo waardevol vanwege hun implied odds. Hier draait het dus om; door die implied odds kun je nu namelijk in No-Limit vanuit elke positie elke pocket callen. Je kunt zelfs een aantal raises callen ( maar ik raad je niet aan om te hoge raises te callen ). Het gaat erom dat je lekker veel mensen en geld in de pot hebt preflop zodat je met je pockets op de flop trips kunt hitten en een grote pot kunt winnen tegen handen als AA KK QQ etc., 2 pair of 1 paar met een goede kicker op de flop.
Met lage pockets wil je dus over het algemeen veel callen en weinig raisen. Je doel is om trips op de flop te hitten en als dat niet is gelukt, leg je de hand weg en wacht je op een volgende kans.
Suited connectors - Dit zijn 2 kaarten die aan elkaar opvolgen en ook nog eens van dezelfde soort zijn zoals: 5s6s-6h7h-7k8k etc. Deze groep handen zijn de favoriete van Doyle Brunson. Nadat ik de eerste keer Doyle's Super-System had gelezen en de grote potentie van suited connectors in No-limit ontdekte, ging ik in de eerste volgende paar home games die ik speelde als een gek raisen en bluffen met draws op de flop. Deze speelstijl ging me niet al te goed af en voor ik het wist moest ik weer terug naar een wat conservatieve speelstijl, en wat betreft die trukendoos van Doyle Brunson; die moest ik die nog maar even laten voor wat ie was.
Een aantal maanden later toen ik weer was begonnen met het lezen van de No-Limit sectie van Super-System, realiseerde ik me dat het doel van dit soort handjes juist was om zo goed koop mogelijk de flop te zien met zoveel mogelijk callers, om vervolgens op een flop met een uppderdown en flushdraw, trips of 2 pair te gaan raisen en de rest te folden. Dus je speelt ze bijna op dezelfde manier als pockets preflop, alleen ben je nu naar een andere flop op zoek en moet je met straight draws en dergelijke goed kijken of je wel voor de nuts gaat of niet aan het drawen bent.
Wat betreft het spelverloop na de flop; hier zit je vaak weer in een soort van preflop situatie waarin je de beslissing moet maken om te spelen (liefst raisen ) of te folden. Wat ik hiermee bedoel is dat je vaak op de flop de beslissing moet maken om tot de river te gaan spelen of dat je direct je hand op de flop weg legt. Dit komt vaak door raises die je maakt of raises die je called op de flop, die op de turn zullen leiden tot een onvermijdelijke all-in vanwege de grootte van de pot en de daardoor grote bets ( lees all-in ) op de turn. Op de flop is het belangrijk dat je kijkt naar de grootte van de pot, het aantal spelers dat nog achter je moet reageren en de mogelijke draws op de flop. Dit is natuurlijk niet het enige waar je op let, want je hebt natuurlijk nog de stack van je tegenstanders, de positie van de button en verder heb je nog tells etc. en zo kan ik nog wel een A4-tje vol schrijven. Poker is daarom ook een moeilijk spel en kost het veel tijd en moeite om het ook maar enigzins goed te begrijpen. Probeer in ieder geval op de flop de leidende positie te nemen door middel van raisen, en overschat de sterkte van je handen niet als er bijvoorbeeld 3 harten of 3 connected kaarten op de flop liggen.
Ten slotte denk ik dat het de snelle acceleratie is wat No-Limit zo uniek maakt. Het trekt veel profs aan, maar het schrikt ook veel spelers af vanwege de complexe beslissingen die bij dit tempo van poker spelen moeten worden genomen in korte tijd. Wat uiteindelijk een goede No-Limit speler maakt is een combinatie van gecontroleerde agressie en het kunnen neerleggen van monster handen tijdens cruciale momenten in het spel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Iemand iets te zeggen over dat gegeven rijtje?
Is het slim om het zo te spelen of kan het wat losser als je toch tight wilt blijven?
Threads: 325
denk dat als je fullring speelt je een eind komt met dit rijtje (lees wel het stuk over lagere pp en sc's!). 6-max kun je best wat losser zijn. Maar ik denk dat als je nog niet zoveel ervaring hebt dit een heel mooi rijtje is.
Mac Wrote:denk dat als je fullring speelt je een eind komt met dit rijtje (lees wel het stuk over lagere pp en sc's!). 6-max kun je best wat losser zijn. Maar ik denk dat als je nog niet zoveel ervaring hebt dit een heel mooi rijtje is.
Die lagere pp en sc let ik uitstekend op. Mss ben ik juist daarom wel snel in de gedachte dat mijn tegenstander ook zoiets heeft bij een raise op de flop terwijl deze preflop alleen gecallt heeft. Erg irritant met TPTC in je klauwen.
op de lagere limieten moet je met TPTK gewoon keihard hakken. Natuurlijk loop je wel eens tegen een setje aan (mij gebeurde het 3x afgelopen vrijdag) maar over het algemeen is het gewoon winstgevend omdat er genoeg nerds zijn die met hun draw/lagere kicker blijven callen.
uiteraard wel enigszins mee oppassen als er reele straat of flushkansen liggen en een beetje afhankelijk van de tegenstander, maar je zal er gewoon winst op maken.
Hakken als in preflop 4xBB en op een goede flop 3/4 pot of zelfs all-in?
all-in zou ik bijna nooit doen, je wordt namelijk alleen gecalled door betere handen. 3/4 tot hele pot is meestal perfect ja.
Mezelf gister redelijk aan het rijtje gehouden.
Van 10 naar 23 dollar op een .02/.05 tafel no limit. Ben dus niet ontevreden.
No limit is idd vele malen leuker dan limit. Hier wordt meer 'gepokerd'. Wel irritant om tegen van die gasten te spelen die alles preflop callen/raisen. Erg irritant als ze de flop hitten terwijl jij met een goede hand zit. Gelukkig zijn ze ook goed uit te kleden :razz:
lage pocket pairs do pay off :razz:
PokerStars Spel #12551037243: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05) - 10/10/2007 - 16:23:45 (ET)
Tafel 'Nemausa III' 9-max Plaats #3 is de button
Plaats 1: erma87 ($4.25 in chips)
Plaats 2: pokeraceg1 ($3.85 in chips)
Plaats 3: Bela_rj ($3.92 in chips)
Plaats 4: HenryDuke ($4.98 in chips)
Plaats 5: wizs1st rule ($1.73 in chips)
Plaats 6: nicolascash ($6.10 in chips)
Plaats 7: Grom1 ($2.76 in chips)
Plaats 8: xotic80 ($8.14 in chips)
Plaats 9: Ekslem ($7.97 in chips)
HenryDuke: zet small blind $0.02
wizs1st rule: zet big blind $0.05
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Ekslem [7h 7d]
nicolascash: callt $0.05
Grom1: callt $0.05
xotic80: foldt
Ekslem: callt $0.05
erma87: raiset $0.15 naar $0.20
pokeraceg1: foldt
Bela_rj: foldt
HenryDuke: foldt
wizs1st rule: foldt
nicolascash: foldt
Grom1: callt $0.15
Ekslem: callt $0.15
*** FLOP *** [7s Qc 5d]
Grom1: checkt
Ekslem: checkt
erma87: bet $0.30
Grom1: foldt
Ekslem: raiset $0.30 naar $0.60
erma87: raiset $0.90 naar $1.50
Ekslem: callt $0.90
*** TURN *** [7s Qc 5d] [3c]
Ekslem: checkt
erma87: bet $2.55 en is all-in
Ekslem: callt $2.55
*** RIVER *** [7s Qc 5d 3c] [5c]
*** SHOWDOWN ***
Ekslem: toont [7h 7d] (een full house, Zevens over Vijven)
erma87: gooit hand weg
Ekslem won $8.42 vanpot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $8.82 | Rake $0.40
Board [7s Qc 5d 3c 5c]
Plaats 1: erma87 gooide weg [Qh Ah]
Plaats 2: pokeraceg1 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: Bela_rj (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: HenryDuke (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 5: wizs1st rule (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 6: nicolascash foldde voor de Flop
Plaats 7: Grom1 foldde op de Flop
Plaats 8: xotic80 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 9: Ekslem toonde [7h 7d] en won ($8.42) met een full house, Zevens over Vijven
Is er ergens een tabel beschikbaar die aangeeft wat de kans is dat een x outer gehit wordt?
Ekslem Wrote:Is er ergens een tabel beschikbaar die aangeeft wat de kans is dat een x outer gehit wordt?
Gewoon een odds calculator gebruiken... 2,27% lijkt me
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
100% collusion!! 2 gasten van 23 en 24 uit Zwitserland! Hand gaat zeker naar everest support!
Start spel 2200740233.
superlusi is zitplaats 4 met 4.970.
Mambo-King is zitplaats 5 met 1.360.
HarryBierdop is zitplaats 6 met 2.120.
Barthass is zitplaats 7 met 1.550.
De dealer is zitplaats 5.
HarryBierdop plaatst een blind van 100.
Barthass plaatst een blind van 200.
(HarryBierdop krijgt 2s 3d.)
Pre-flop:
superlusi calls voor 200.
Mambo-King folds.
HarryBierdop folds.
Barthass checks.
De flop is
10s Jd 8s.
Barthass checks.
superlusi zet 1.000 in.
Barthass gaat all-in voor 1.350.
superlusi folds.
350 is terug gegeven aan Barthass.
Barthass mucks.
Barthass wint de pot van (2.500).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:100% collusion!! 2 gasten van 23 en 24 uit Zwitserland! Hand gaat zeker naar everest support!
Want in Zwitserland wonen maar 10 man? :roll:
Song of the decade:
Treesong Wrote:harry_bierdop Wrote:100% collusion!! 2 gasten van 23 en 24 uit Zwitserland! Hand gaat zeker naar everest support!
Want in Zwitserland wonen maar 10 man? :roll:
Was dit nou weer opmerking? Je ziet toch wat er gebeurt? Vriendje 1 is big stack, vriendje 2 is shortstack. Top 3 krijgt betaald. Vriendje 1 bet 1000 in een pot van 200 om vervolgens te folden als vriendje 2 all in gaat voor 350 meer..
Uiteindelijk kwam ik met hun 2 bij de laatste 3 en ondanks dat hun steeds elkaar de blinden gunden alsnog gewonnen. Maar ik verwacht dat de nummer 4 en ik samen de ââ¬100 euro splitten die hun samen hebben gewonnen met plek 2 en 3.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Maar het KAN natuurlijk zijn dat het gewoon een aap is die met niets blufte en z'n kaarten weggooit :-k
Song of the decade:
Haha dalijk ga'k je nog serieus nemen ook..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
:wink:
Song of the decade:
Zieke handjes... gelukkig speel ik hier tegen een donk anders was ik me hele buy in kwijt geweest denk ik.. nu alleen de winst van deze tafel
Start spel 2210600920.
HarryBierdop is zitplaats 1 met $132,20.
Buurs is zitplaats 2 met $56,10.
gilbertfada is zitplaats 3 met $44,05.
cmeyer111 is zitplaats 4 met $85,52.
baffy1973 is zitplaats 5 met $215,75.
De dealer is zitplaats 4.
baffy1973 plaatst een blind van $,50.
HarryBierdop plaatst een blind van $1.
(HarryBierdop krijgt Kd Ad.)
Pre-flop:
Buurs folds.
gilbertfada folds.
cmeyer111 folds.
baffy1973 raises $1.
HarryBierdop raises $4.
baffy1973 calls voor $4.
De flop is
Ah 10s Ac.
baffy1973 zet $1 in.
HarryBierdop raises $5.
baffy1973 calls voor $5.
De turn is 8s.
baffy1973 zet $1 in.
HarryBierdop calls voor $1.
De river is 6h.
baffy1973 zet $26 in.
HarryBierdop calls voor $26.
Onthulling:
baffy1973 toont: As 10d
Ah Ac As 10s 10d
Full House, Azen over Tienen
HarryBierdop mucks.
baffy1973 wint de pot van ($76).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Threads: 131
Wat te doen met deze hand?
Zelfde gast.
Start spel 2210759655.
schpieler is zitplaats 0 met $40,70.
BabeAlex1 is zitplaats 1 met $79,90.
Buurs is zitplaats 2 met $80,70.
Kosovo22 is zitplaats 3 met $26,85.
FrisovdM is zitplaats 4 met $130,30.
baffy1973 is zitplaats 5 met $268,40.
De dealer is zitplaats 4.
baffy1973 plaatst een blind van $,50.
schpieler plaatst een blind van $1.
(Buurs krijgt Qd Kd.)
Pre-flop:
BabeAlex1 folds.
Buurs raises $2,50.
Kosovo22 calls voor $3,50.
FrisovdM folds.
baffy1973 calls voor $3.
schpieler folds.
De flop is
As Qs Ac.
baffy1973 checks.
Buurs zet $11,50 in.
Kosovo22 folds.
baffy1973 raises $34,50.
Buurs folds.
$34,50 is terug gegeven aan baffy1973.
baffy1973 mucks.
baffy1973 wint de pot van ($32,80).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ja ik weet het.. twas een echte donk maar die zijn vaak zo moeilijk te lezen. Hij kan hier makkelijk QJ/QK/QT hebben maar ook Any A. Goeie fold denk ik wel..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
heb echt lang getwijfeld, maar dacht aan die hand van jou.
hij hit echt veel, dus denk goede fold
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ja die speelde ie, ook uit positie, wel heel passief om vervolgens de river te knallen. Dus das dan weer vreemd.. lastig..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Threads: 97
harry_bierdop Wrote:Zieke handjes... gelukkig speel ik hier tegen een donk anders was ik me hele buy in kwijt geweest denk ik.. nu alleen de winst van deze tafel Denk je? Bij een goede speler (of dit een donk was, kan ik niet afleiden uit alleen deze hand, zeker niet na die hand tegen Buurs) ben je veel meer op je hoede, denk ik...
En waarom flatcall je alleen maar zijn poepbet op de turn? Om zwak over te komen, of juist heel sterk? Een raise lijkt me daar beter, om de pot te builden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:harry_bierdop Wrote:Zieke handjes... gelukkig speel ik hier tegen een donk anders was ik me hele buy in kwijt geweest denk ik.. nu alleen de winst van deze tafel Denk je? Bij een goede speler (of dit een donk was, kan ik niet afleiden uit alleen deze hand, zeker niet na die hand tegen Buurs) ben je veel meer op je hoede, denk ik...
En waarom flatcall je alleen maar zijn poepbet op de turn? Om zwak over te komen, of juist heel sterk? Een raise lijkt me daar beter, om de pot te builden...
Dat laatste ben ik met je eens, maar hij speelde zo vreemd.
Op potten van bijvoorbeeld 30 dollar bette hij 1 dollar. Bij een raise van 4 dollar legde hij zijn kaarten weg.
Dit gebeurde soms wel 3 potjes op rij.
Hij speelde veel handen.
Ad Wim Wrote:En waarom flatcall je alleen maar zijn poepbet op de turn? Om zwak over te komen, of juist heel sterk? Een raise lijkt me daar beter, om de pot te builden...
Misschien omdat ik daar al sterk het idee had dat ie AT of TT had? IK ga daar echt geen pot meer bouwen dan wordt de riverbet, die ik vrijwel altijd moet callen, veel te hoog. Nu was het maar $26...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
En waarom het er tegen een goede speler wel was ingegaan? Die had me waarschijnlik op de flop al geraised (of misschien zelfs wel uitgebet) en dan had ik hem zeker geraised of als hij mij had geraised had ik hem ge-3-bet en was alles erin gegaan omdat daar makkelijk zat tegen een zwakke A kan zitten of AQ en mocht ie dan wel AT/TT hebben heb ik nog altijd kans op een K of running iets..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Hij zit jullie wel hoog hè... die 'donk'
Song of the decade:
|