Threads: 325
Mukkus Wrote:Mac Wrote:dus omdat bostoen later is begonnen traint hij minder effectief?? :roll: Misschien moet je even dat stukje lezen over hoe effectiviteit berekend wordt misschien begrijp je het dan wel.
Bovendien traint adder ook volgens de 90% regel en toch traint hij blijkbaar maar liefst 5% minder effectief dan ik!
Ja, en? Ik roep al maanden dat mijn training het effectiefst is, nu komt er onafhankelijk bewijs, geloven jullie mij nog niet!
wie gelooft jou niet dan? Ik ben het altijd met je eens geweest dat je zoveel mogelijk boven de 90% moet proberen te blijven. Ik probeer alleen een verklaring te vinden waarom jij 4 a 5% effectiever schijnt te trainen dan anderen die zich ook aan de 90% regel houden. Dat je effectiever traint dan ik kan ik me voorstellen omdat ik meer fitnessverlies heb tijdens wedstrijden. Maar waarom bijvoorbeeld adder minder effectief traint dan ik, of andere middenvelders die zich ook aan de 90% regel houden minder effectief trainen dan jij heb ik nog steeds geen goede verklaring voor kunnen vinden en ook niet gehoord van jou.
Het enige dat jij hieraan bijdraagt is zie je wel zie je wel! ik heb al die tijd gelijk gehad en dat wordt inmiddels vrij saai vooral omdat een aardig deel het altijd al met je eens is geweest (en degene die het er niet mee eens waren posten hier niet of nauwelijks meer)
Threads: 103
Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Geloof geen zak van die site zeg. Ik ben al weken Having Fun aan het trainen om mijn adaptability omhoog te krijgen en ik sta op bijna 72%. Ook ik stond vaak onder de 85% fitness #-o
Je gelooft die site niet....zeker omdat je niet zo hoog staat met je effectiviteit, getuige je 'onder de 85%'?
Ik sta juist verbazingwekkend hoog terwijl ik me niet aan jouw heilige regel hou en al weken extra having fun trainingen inplan. Maar ik laat me graag overtuigen hoor.
Er zijn trouwens heeeeeel veel spelers die nog effectiever trainen. Ik ben toch benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen. Ik kan alleen het volledig volgen van teamtraining bedenken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 8
Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Geloof geen zak van die site zeg. Ik ben al weken Having Fun aan het trainen om mijn adaptability omhoog te krijgen en ik sta op bijna 72%. Ook ik stond vaak onder de 85% fitness #-o
Je gelooft die site niet....zeker omdat je niet zo hoog staat met je effectiviteit, getuige je 'onder de 85%'?
Ik sta juist verbazingwekkend hoog terwijl ik me niet aan jouw heilige regel hou en al weken extra having fun trainingen inplan. Maar ik laat me graag overtuigen hoor.
Er zijn trouwens heeeeeel veel spelers die nog effectiever trainen. Ik ben toch benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen. Ik kan alleen het volledig volgen van teamtraining bedenken.
das vrij simpel.
neem een team in de laagste divisie over. Speel altijd met AGT, en trainen maar. Je verliest geen fitness, en dus kan je effectief trainen. In het begin verlies je mss wat wedstrijden. Maar al snel heb jij skills die de bots niet hebbe, en dus win je op den duur. Zo kan je alsnog kampioens pelen, indien je dat wenst
Birger Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Geloof geen zak van die site zeg. Ik ben al weken Having Fun aan het trainen om mijn adaptability omhoog te krijgen en ik sta op bijna 72%. Ook ik stond vaak onder de 85% fitness #-o
das vrij simpel.
neem een team in de laagste divisie over. Speel altijd met AGT, en trainen maar. Je verliest geen fitness, en dus kan je effectief trainen. In het begin verlies je mss wat wedstrijden. Maar al snel heb jij skills die de bots niet hebbe, en dus win je op den duur. Zo kan je alsnog kampioens pelen, indien je dat wenst
Klinkt als een logische verklaring Birgir, zij het niet dat bijna al die spelers in de hoogste leagues van hun land spelen. Zou het dan liggen aan een hoge PT?
dat weet ik niet, maar je kan dat snel nagaan door te kijken wat acda, jij, mac en adder hebben :wink:
Threads: 133
het heeft puur met de tt te maken. Ik heb heel weinig gebruik gemaakt daarvan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 114
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309</a><!-- m -->
Boven de 74%!
Cas zit opeens ook hoog met zijn effectivitet. Training veranderd, Cas?
Oh, my god, we bought Kenny!
Ik heb nog nooit onder de 74% gezeten :eeeek:
Birger Wrote:Ik heb nog nooit onder de 74% gezeten :eeeek:
Alle spelers van FC CT wel, op eentje na. Goh, wie zou dat zijn? :-k
Threads: 3
Ik probeer ook wel om efficiënter te gaan trainen. Maar ik merk dat met de 95% fitness eis voor de wedstrijd, ik altijd de laatste training op vrijdag fitness moet trainen om zo aan deze eis te kunnen voldoen. In de praktijk betekent dit regelmatig een fitness training te veel in de week. Wat op lange termijn (merk ik nu meer) wel zijn effect heeft. Ik laat liever niet mijn enige dag teamtraining gedeeltelijk schieten. Ik zou de eis voor keepers wat betreft fitness graag op 90% zien voor de wedstrijden. Want wij verliezen zelden of nooit fitness en heb niet het idee dat dit nou onze prestaties in de wedstrijden zo veel gaat beïnvloeden
Threads: 13
Het lijkt inderdaad of een aantal mensen efficienter trainen momenteel =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Even een update: Training momenteel boven de 75%:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=658">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=658</a><!-- m -->
Vooruit, doen we FC CampingTeam ook even, ander moeten jullie weer zelf zoeken:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309</a><!-- m -->
(Ps, ik vind dit ook een mooi lijstje.....)
Threads: 11
Mukkus Wrote:http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309
Boven de 74%!
Cas zit opeens ook hoog met zijn effectivitet. Training veranderd, Cas?
Nee Mukk, als je goed opgelet had, was dat altijd al zo geweest.
Alleen heb ik daar wat minder rugbaarheid aangegeven.
What, me worry?
Threads: 99
knap muk... =D>
moeten we toch nog eens bij praten
Birger Wrote:Hey muk:
http://footsteps.ath.cx/team.php?id=73&sort=eff
Hahahahahahahaha...4200 euro? :wink:
Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
ik heb al een PT5 jongen
pt6 is nagenoeg nutteloos qua trainingsopbrengst/kosten verhouding.
Overigens, als je altijd de teamtraining volgt, dan heb je in feite geen PT nodig
Winnen is niet alles,
Adder Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
ik heb al een PT5 jongen
Overigens, als je altijd de teamtraining volgt, dan heb je in feite geen PT nodig
Ben ik met je eens, mits de TT natuurlijk op je speler is afgestemd. Ik zie er weinig nut in om voor Milad Acda 'voorzetten' te gaan trainen. Nog 4 a 5 weekjes voor een PT5.....PT6 weet ik inderdaad nog niet of die aangeschaft gaat worden.
Als je voorzetten gaat trainen, misschien dat er dan wel een plekje voor je in het 1e is.
Je hebt gelijk, Adder. Ga nu maar weer op zoek naar een scorende spits!
(Oh nee, die heb je al, maar die zet je op de bank.....)
Threads: 22
Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
ik heb al een PT5 jongen
Ben ik met je eens, mits de TT natuurlijk op je speler is afgestemd. Ik zie er weinig nut in om voor Milad Acda 'voorzetten' te gaan trainen. Nog 4 a 5 weekjes voor een PT5.....PT6 weet ik inderdaad nog niet of die aangeschaft gaat worden.
Als je voorzetten gaat trainen, misschien dat er dan wel een plekje voor je in het 1e is.
En die ook niet meer opgesteld hoeft te worden...scoor 15x in twee wedstrijden en mag 60 min in een oefenduel spelen...stel me dan niet op scheelt me nutteloos fitness verlies (die ervaring in friendly's valt te verwaarlozen) dan train ik wel gewoon tot ik in normale wedstrijden mag spelen.
Of hou ik de tribune wel warm.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Lamme Lennie Wrote:Leuk he, stennis proberen te trappen? Dat deed je al toen je zelf nog in het team zat, maar nu ook nog eens als je er al uit bent. Wat een zielig mannetje ben je toch.
Ik probeer helemaal geen stennis te trappen, ik doe het gewoon. Snapte gewoonweg niet waarom Joep het veld moest ruimen.
En die laatste zin zegt meer over jou dan over mij. Geeft niks, ik ben ook jong geweest. Zodra je wat ouder en ervarener wordt, LL, komt dat allemaal goed bij je.
Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Leuk he, stennis proberen te trappen? Dat deed je al toen je zelf nog in het team zat, maar nu ook nog eens als je er al uit bent. Wat een zielig mannetje ben je toch.
Ik probeer helemaal geen stennis te trappen, ik doe het gewoon. Snapte gewoonweg niet waarom Joep het veld moest ruimen.
En die laatste zin zegt meer over jou dan over mij. Geeft niks, ik ben ook jong geweest. Zodra je wat ouder en ervarener wordt, LL, komt dat allemaal goed bij je.
Laten we het hopen! Als ik (wanneer ik ook zo oud ben) maar niet zo gefrustreerd en verbitterd wordt als jij, want je bent er sinds Footstar er is nou niet bepaald op vooruit gegaan qua persoonlijkheid op het forum (wat vrij jammer is).
Ik ga weer verder op zoek naar Zweedse schones
Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Mukkus Wrote:Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Daar ga voor jou niet naar lopen zoeken.....het is tenslotte maar een spelletje.
Threads: 22
Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Daar ga voor jou niet naar lopen zoeken.....het is tenslotte maar een spelletje.
Als het maar een spelletje is loop je je er wel erg over op te winden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Depor Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Ach, LL komt hier alleen maar om tegen mij in te gaan. Nuttige bijdrages zie ik hem niet leveren. Alles wat ik aandraag, schopt hij tegenaan. Noemt mij gefrustreerd en verbitterd, terwijl meneer zelf huilend naar een andere club wilde. Wie is er hier gefrustreerd en verbitterd?
Depor Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Nou, speciaal voor jou dan: dat waren Mukkus zijn eigen woorden :roll:
http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...52&start=0
Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
ik heb al een PT5 jongen
weer op zoek?
Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt. En tegen bots schopt Joep er 15 in ja, maar tegen een human raakt ie nog geen skippybal, omdat hij simpelweg de bal niet bij zich kan houden( nog niet).
Daarom stel ik de meeste punten spitsen op, omdat ik daarvan verwacht dat die wat sterker zijn aan de bal.
Zonde van mijn tijd eigenlijk dat ik me verdedig tegen jou, maar goed ik heb het toch gedaan.
Winnen is niet alles,
|