Threads: 22
Mac Wrote:Zal daar toch nog ff op reageren dan aangezien ik het idee heb dat meerdere mensen dat rijtje voor waar aannemen. Ik neem aan dat je op dit rijtje doelt: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=474332&highlight=#474332">viewtopic.php?p=474332&highlight=#474332</a><!-- l -->
was het enige rijtje wat ik kon vinden van anti en dat is dus hetzelfde rijtje als van die site van mukkus. Een leuke schatting maar totaal niet betrouwbaar aangezien:
1) datzelfde rijtje voor de oude ME gebruikt werd
2) de stats voor MR en ML verschillen
3) hoe onderzoek je zoiets? het is geen hattrick.
@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zo'n grote mond hebben terwijl dat niet terecht is.
@para ik train zondags altijd koppen
En hoe weet jij dat het niet terecht is?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 8
Depor Wrote:El Parasito Wrote:Legion Wrote:Depor Wrote:Mac Wrote:ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
[quote=Mukkus]En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje
Lol de pot verwijt de ketel? Depor Wrote:Vorig seizoen hoorde je me toch niet?
Nu zijn er veranderingen in de ME waardoor mijn stats belangrijker zijn geworden...en als je dat niet geloofd zoek het dan maar op. Voor een spits zijn op dit moment 3 dingen het belangrijkst. Finishing (Onno en Lucas onder de 15) Techniek en Koppen.
Ik sta op beide het hoogst van ons 3.
En scoren tegen botteams? Jullie stonden er ook in en scoren amper.
=D>. Koppen heb je minder aan want leede en wiebie hebben geen voorzetten
Mijn voorzetten en die van de Leede staan op 6, het koppen van de spitsen staat op respectievelijk 1 (Segeren), 2 (vd Berg & Bierbuik) en 6 (v. Boxel). Lijkt me dan eerder dat er wat aan het koppen bij de spitsen mag gebeuren.
Had voorgesteld dat we koppen in de TT zouden doen, was geen animo voor.
Denk ook niet echt dat het heel erg nodig is, omdat het niet echt een skill is die voor elke speler belangrijk is. Je kan het toch ook trainen, zonder dat het in de TT zit?
Threads: 114
Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
Geen problemen daarmee? Je raakt 2 bepalende spelers kwijt (een winger en een middenvelder) en je haalt een aanvaller terug, terwijl je al 3 gelijkwaardige aanvallers hebt......logica?
Het probleem van FC Campingteam ligt op het middenveld, niet in de aanval. Maar goed, haal die zoveelste, veel te dure, verdediger er ook nog maar bij, er zullen vast problemen zijn in de verdediging.
Oh, my god, we bought Kenny!
El Parasito Wrote:omdat het niet echt een skill is die voor elke speler belangrijk is.
1. Bal veroveren
2. Aanvallend koppen bij corners / voorzetten / vrije trappen
3. Verdedigend koppen
Klopt, niet voor elke speler. De keeper heeft er inderdaad niks aan.
Mukkus Wrote:Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
Geen problemen daarmee? Je raakt 2 bepalende spelers kwijt (een winger en een middenvelder) en je haalt een aanvaller terug, terwijl je al 3 gelijkwaardige aanvallers hebt......logica?
Het probleem van FC Campingteam ligt op het middenveld, niet in de aanval. Maar goed, haal die zoveelste, veel te dure, verdediger er ook nog maar bij, er zullen vast problemen zijn in de verdediging.
bepalend? leg uit?
El Parasito Wrote:Mukkus Wrote:Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
bepalend? leg uit?
Beste ML van Nederland vertrekt uit je team? Dat is toch een bepalende speler?
El Parasito Wrote:Mukkus Wrote:Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
bepalend? leg uit?
Acda, tackelende verdedigende middenvelder. Zie ik niet bij FC CT.
Bostoen, individuele order: lopen met de bal aan.
Depor Wrote:El Parasito Wrote:Mukkus Wrote:Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
bepalend? leg uit?
Beste ML van Nederland vertrekt uit je team? Dat is toch een bepalende speler?
Hoezo denk je dat hij de beste ML van Nederland is. Ik wil graag een redenering..
Mukkus Wrote:El Parasito Wrote:omdat het niet echt een skill is die voor elke speler belangrijk is.
1. Bal veroveren
2. Aanvallend koppen bij corners / voorzetten / vrije trappen
3. Verdedigend koppen
Klopt, niet voor elke speler. De keeper heeft er inderdaad niks aan.
Ik zei 'niet echt belangrijk'.
Ik denk niet dat de middenvelders (CM's, ML's en MR's) en de keepers er veel werk van zullen maken. (dat zijn toch 10 van de 21 spelers die we hebben)
Mukkus Wrote:El Parasito Wrote:Mukkus Wrote:Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
bepalend? leg uit?
Acda, tackelende verdedigende middenvelder. Zie ik niet bij FC CT.
Bostoen, individuele order: lopen met de bal aan.
Dus bepalend? Beetje een makkelijke redenering vind ik.
Die tackelende verdedigende middenvelder lijkt mij niet echt nodig als we genoeg tackling achterin hebben, als we Finn Belderok erbij halen.
Threads: 57
El Parasito Wrote:Mijn voorzetten en die van de Leede staan op 6, het koppen van de spitsen staat op respectievelijk 1 (Segeren), 2 (vd Berg & Bierbuik) en 6 (v. Boxel). Lijkt me dan eerder dat er wat aan het koppen bij de spitsen mag gebeuren.
Niet eerder, tegelijk.
Koppen is nagenoeg nutteloos als er geen ballen van de zijkant komen, voorzetten zijn nagenoeg nutteloos als er niemand iets mee kan.
Threads: 133
Helaas weinig tijd nu om op alles te reageren.
Dat Joep zoveel scoorde was omdat hij in FC stond en Lucas en Onno FRC. Dat scheelt een behoorlijk stuk als je tegen een bot speelt.
En ik respecteer je keuze niet. Ik stel je gewoon op in friendlies en als je voor de comp./beker niet fit bent, dan kom je daar uiteraard niert voor in aanmerking.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Adder Wrote:Helaas weinig tijd nu om op alles te reageren.
Dat Joep zoveel scoorde was omdat hij in FC stond en Lucas en Onno FRC. Dat scheelt een behoorlijk stuk als je tegen een bot speelt.
En ik respecteer je keuze niet. Ik stel je gewoon op in friendlies en als je voor de comp./beker niet fit bent, dan kom je daar uiteraard niert voor in aanmerking.
Vind ik onzin Adder, ik ben respectvol geweest en wil nu gewoon weg. Aankomende woensdag is de 1e ronde beker en nu dwing je me ervoor te zorgen dat ik niet op 95% sta voor de wedstrijden.
Wat overigens gewoon te regelen valt.
Threads: 13
Hij gaat je ook nog in de 88e minuut als verdediger opstellen, de laatste wedstrijd. :beerbros:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Legion Wrote:Hij gaat je ook nog in de 88e minuut als verdediger opstellen, de laatste wedstrijd. :beerbros:
Maakt me niet uit, invidual orders worden dan gewoon alle ballen vasthouden, alles wat je krijgt wegrammen en als je passed doe het lang en over de vleugels.
Denk dat ik een tripje naar Brazilië ga boeken en een tijdje ga onderduiken ergens
Threads: 325
Mukkus Wrote:Mac Wrote:@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken.
...hoe je het in vredesnaam zo draait van een tegenargument tegen mijn wel of niet bang zijn voor het kwijtraken van mijn plekje tot een argument voor het aantrekken van een speler op de verkeerde positie is mij een raadsel.. Dat is een heel ander onderwerp. Natuurlijk had ik liever een topmiddenvelder gehad maar die zijn helaas nauwelijks beschikbaar.
Threads: 103
Depor Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Daar ga voor jou niet naar lopen zoeken.....het is tenslotte maar een spelletje.
Als het maar een spelletje is loop je je er wel erg over op te winden
Kwam deze ook nog tegen:
Depor Wrote:Zullen we nu godverdomme Legion en Mukk weren van dit takke forum?
Enigste wat die verraders lopen te doen is hiero stoken en ik heb het er helemaal mee gehad.
Of breng wat nuttigs of ga lekker in Roemenië op de bank zitten en hou je kop dicht
:lol: :lol: :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:Depor Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mukkus Wrote:Waaruit blijkt mijn frustratie en verbitterdheidheid? 1 duidelijk voorbeeld. Meer vraag ik niet.
Daar ga voor jou niet naar lopen zoeken.....het is tenslotte maar een spelletje.
Als het maar een spelletje is loop je je er wel erg over op te winden
Kwam deze ook nog tegen:
Depor Wrote:Zullen we nu godverdomme Legion en Mukk weren van dit takke forum?
Enigste wat die verraders lopen te doen is hiero stoken en ik heb het er helemaal mee gehad.
Of breng wat nuttigs of ga lekker in Roemenië op de bank zitten en hou je kop dicht
:lol: :lol: :lol:
Yups sta ik nog steeds achter, zelfde geld voor jou...geen constructieve bijdrage leveren behalve het fikkie tussen jou en mukk weer opstoken..mag je van mij wegblijven.
Threads: 103
Damn zeg, als iedereen geweerd wordt die op het forum geen constructieve bijdrage levert (op elk van deze fora), dan is er ook geen zak meer aan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 0
Jongens, kunnen we niet ff kappen hiermee?
Ik denk dat een richtlijn voor spitsen wel een duidelijk beeld verschaft.
De manager bepaald nog altijd wie er speelt of niet speelt ook al is de een beter dan de ander.
Het gaat dan niet meer om wie beter is, maar welke taktiek er gehandteerd word. Dat is op zich een hele andere discussie.
Wat ik hier zie is een welles-nietus gedoe.
Het is ongeveer hetzelfde waarom ik toen weg ben gegaan bij HT Utd in het eerste seizoen.
Ik zal jullie mijn kant van het verhaal vertellen (want er zijn natuurlijk 2 kanten):
Ik ben als spits begonnen bij HT Utd, gezellige club met als concurrent spitsen Cyrill Sparreboom en Daan Brama voor me.
In die tijd had ik het te doen met een roulatiesysteem en wat invalbeurten.
Mijn cijfers waren gemiddeld toen veel beter dan elk van de spitsen apart.
Toen bij een belangrijke wedstrijd ik gepasseerd werd ondanks mijn goede prestaties was ik daar niet blij mee. Ik heb het toen afgedaan als een keuze van de manager.
Toen ik een tweede keer gepasseerd werd voor een belangrijke wedstrijd werd ik pislink, omdat ik eerlijk gezegd het verschil in skills nihil vond.
Bovendien vond ik dat hij in plaats van hetzelfde als alle andere managers te doen, iets anders diende te proberen omdat er sowieso te weinig van de ME toen bekend was.
Het ging er toen om dat een spits meer Positioning of Speed had ten opzichte van Short Passes.
Het werd een en al ruzie, het hele team maakte me uit voor rotte vis, verrader en dat soort lelijke dingen toen ik bekend maakte dat ik liever wegwilde.
Ik heb het mijne er ook van gezegd. De huidige manager Sander Molter heb ik voor een gore leugenaar uitgemaakt, iets waar ik nog steeds achter sta.
Het punt is, niemand wint er bij deze soort discussies. Wij als team verliezen er alleen maar door. De teamgeest keldert, er gaan mensen weg, er komt tweespalt in het team. Allemaal niet bevorderlijk voor ons allen.
Iedereen wil natuurlijk dat zijn inzet er om doet, daarom is het misschien beter om niet over goed beter best te discussieren, maar een ander systeem van spelen (roulatie) bespreekbaar te maken.
Ik vind het vervelend dat ik binnenkom op zo een moment, maar ik kan alleen dit meegeven: Uiteindelijk worden wij allemaal de dupe van deze situatie.
Het deed me alleen erg denken aan de situatie bij HT Utd.
Als er iemand weggaat kost het minimaal een seizoen om weer er bovenop te komen. Concurrentie bij andere teams enzo als je een stapje hoger gaat of je bent de man, maar speel je tegen botteams in een lagere divisie of zwakkere poule in zelfde divisie.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Hou je mond, joh. Verrader.
* M1GGY houdt mond
Threads: 312
M1GGY Wrote:Jongens, kunnen we niet ff kappen hiermee?
Ik denk dat een richtlijn voor spitsen wel een duidelijk beeld verschaft.
De manager bepaald nog altijd wie er speelt of niet speelt ook al is de een beter dan de ander.
Het gaat dan niet meer om wie beter is, maar welke taktiek er gehandteerd word. Dat is op zich een hele andere discussie.
Wat ik hier zie is een welles-nietus gedoe.
Het is ongeveer hetzelfde waarom ik toen weg ben gegaan bij HT Utd in het eerste seizoen.
Ik zal jullie mijn kant van het verhaal vertellen (want er zijn natuurlijk 2 kanten):
Ik ben als spits begonnen bij HT Utd, gezellige club met als concurrent spitsen Cyrill Sparreboom en Daan Brama voor me.
In die tijd had ik het te doen met een roulatiesysteem en wat invalbeurten.
Mijn cijfers waren gemiddeld toen veel beter dan elk van de spitsen apart.
Toen bij een belangrijke wedstrijd ik gepasseerd werd ondanks mijn goede prestaties was ik daar niet blij mee. Ik heb het toen afgedaan als een keuze van de manager.
Toen ik een tweede keer gepasseerd werd voor een belangrijke wedstrijd werd ik pislink, omdat ik eerlijk gezegd het verschil in skills nihil vond.
Bovendien vond ik dat hij in plaats van hetzelfde als alle andere managers te doen, iets anders diende te proberen omdat er sowieso te weinig van de ME toen bekend was.
Het ging er toen om dat een spits meer Positioning of Speed had ten opzichte van Short Passes.
Het werd een en al ruzie, het hele team maakte me uit voor rotte vis, verrader en dat soort lelijke dingen toen ik bekend maakte dat ik liever wegwilde.
Ik heb het mijne er ook van gezegd. De huidige manager Sander Molter heb ik voor een gore leugenaar uitgemaakt, iets waar ik nog steeds achter sta.
Het punt is, niemand wint er bij deze soort discussies. Wij als team verliezen er alleen maar door. De teamgeest keldert, er gaan mensen weg, er komt tweespalt in het team. Allemaal niet bevorderlijk voor ons allen.
Iedereen wil natuurlijk dat zijn inzet er om doet, daarom is het misschien beter om niet over goed beter best te discussieren, maar een ander systeem van spelen (roulatie) bespreekbaar te maken.
Ik vind het vervelend dat ik binnenkom op zo een moment, maar ik kan alleen dit meegeven: Uiteindelijk worden wij allemaal de dupe van deze situatie.
Het deed me alleen erg denken aan de situatie bij HT Utd.
Als er iemand weggaat kost het minimaal een seizoen om weer er bovenop te komen. Concurrentie bij andere teams enzo als je een stapje hoger gaat of je bent de man, maar speel je tegen botteams in een lagere divisie of zwakkere poule in zelfde divisie.
Goed dat je het zo stelt Mig.
Ik denk ook niet dat Depor t jou kwalijk neemt.
Ik snap hem ook wel, gewoon jammer...
The great old Ludwig von...
Miggy, het gaat me er niet om dat ik gepasseerd ben, ik ben het laatst begonnen van allemaal. Maar leg de 3 overige spitsen(Onno Lucas en ik) naast elkaar en trek je conclusie.
Nu jij er bij bent gekomen ben ik 4e spits, wat inhoud dat ik genoegen moet nemen met af en toe een invalbeurt, en spelen in friendly's. Toen ik 3e spits was had ik nog iets om naar uit te kijken, mezelf bewijzen binnen dit team en mezelf naar een basisplaats knokken. Nu zie ik dat dit bij FC CT niet gaat lukken omdat er teveel spitsen zijn, en de prioriteiten van de manager op een ander punt worden gelegd. We hebben toen we begonnen afgesproken dat iedereen iets anders zou doen Onno en Lucas gingen voor algemeen en ik heb gekozen om dan maar massaal op Finishen en Techniek te trainen.
Nu ben ik daar in gemaxed en word ik 4e keus ondanks dat ik goed speelde. En daar neem ik geen genoegen mee. Hier kan jij niets aan doen en het team ook niet. Ik heb op een volwassen manier gezegd ik wil dit niet en hier kan ik niet meer mee leven dus ik ga bij een andere club ervaring opdoen om in de toekomst als dat nodig blijkt terug te komen.
Nu vind ik dat naast dit alles de coach onbegrijpelijke keuzes maakt waar ik absoluut niet mee kan leven en dus heb ik besloten om weg te gaan.
No hard feelings naar niemand in dit team, maar er is geen plaats meer voor mij dus trek ik mijn conclusies. Aanbiedingen genoeg gekregen, nu is het zaak dat de coach bepaald voor hoeveel hij me laat gaan en ik hoop hierbij op een normaal bedrag. Verder gaat de coach niet in op mijn wens om me niet op te stellen om me op de training te richten.
En mij opvangen is geen probleem, er zijn hier 3 spitsen die allemaal beter zijn dan ik ben dus missen doen jullie me niet. Vandaar dat ik ook gratis weg wil, anders blijf ik op de loonlijst staan en kost ik alleen maar geld.
M1GGY Wrote:/me houdt mond
Je moet niet op Mukkus letten, die speelt al een tijdje niet meer bij FC CT.
Depor Wrote:M1GGY Wrote:/me houdt mond
Je moet niet op Mukkus letten, die speelt al een tijdje niet meer bij FC CT. Waar is die dan naar toe?
M1GGY Wrote:Depor Wrote:M1GGY Wrote:/me houdt mond
Je moet niet op Mukkus letten, die speelt al een tijdje niet meer bij FC CT. Waar is die dan naar toe?
Inter in Roemenië
Depor Wrote:M1GGY Wrote:Depor Wrote:M1GGY Wrote:/me houdt mond
Inter in Roemenië gezellig
Threads: 57
zo gezellig dat ie hier maar blijft kwallen
Threads: 10
Zijn roemeens is ook zo slecht dus hij praat niet met zijn omgeving, heeft geen familie of vrienden mee naar dat land. Dus hij zit zielig alleen op zijn hotel kamertje met internet verbinding. Tja, wat moet je dan. Zo'n vies duitsporno filmpje is ook maar leuk voor vijf minuten en het schoonmaken daarna duurt ook niet zo lang.
*schets de situatie net iets te veel*
Grapjas modus uit:
Het verhaal van Depor snap ik volkomen en hij heeft gelijk. Waar moet hij zijn lol nu uithalen en men ziet niet in dat hij de betere is. Die 30 min die hij wel is invalt speelde zeer matig, maar dat heb ik ook elke keer gahad toen ik inviel als verdediger. LB of als CV. Daarom vind ik dat die reden niet telt. Daarnaast vind ik dat je FC gewoon nu al je finishing op 20 moet hebben. Dat hebben wij verdedigers ook gedaan met tekkels. (deels in opdracht, moet ik vermelden) Waarom ik Depor nog beter kan begrijpen is; Hij wil gewoon spelen en met deze skills mag je verwachten dat hij de belangrijke wedstrijden speelt. Daarom wens ik hem een transfer en hoop ik dat we voor dat geld een top middenvelder of vleugelspeler kunnen halen. Want in de verdedigers, aanvallers en keepers zitten we goed. EN zodra dit afgelopen is dan hoop ik dat we weer met zijn alle voor het kampioenschap gaan.
Grapjas modus weer gevonden:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=lcjVJvZVD5k">http://nl.youtube.com/watch?v=lcjVJvZVD5k</a><!-- m -->
Ik zei ook niet dat mijn jas nieuw is.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
|