17-10-2007, 04:54 PM
Double BP voor Ferrero =D> =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Madrid
|
17-10-2007, 04:54 PM
Double BP voor Ferrero =D> =D>
17-10-2007, 04:55 PM
En hij pakt hem: 4*-3 :lol: :lol:
17-10-2007, 04:56 PM
Maar dan ben je natuurlijk wel verdacht. Dan maar iets minder verdienen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-10-2007, 05:00 PM
Wellicht heeft Buurs ook iets met deze praktijken van doen. Het zou wel een hoop rare uitslagen verklaren.
17-10-2007, 05:09 PM
JCF: =D> =D>
17-10-2007, 05:26 PM
Vamos Verdasco =D>
Allez Gasquet =D>
17-10-2007, 05:33 PM
omyaca Wrote:Wellicht heeft Buurs ook iets met deze praktijken van doen. Het zou wel een hoop rare uitslagen verklaren. :
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-10-2007, 05:34 PM
PHM mist een sp op *6-5 in de TB. :letitallout:
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-10-2007, 05:34 PM
Gelukkig wel, als Gasquet er ook nog uitvliegt is deze dag dramatisch.
17-10-2007, 05:35 PM
weer een sp. maak 't jezelf eens makkelijK!
17-10-2007, 05:36 PM
sp gasquet nu
17-10-2007, 05:36 PM
Djoko nog geen aces in zijn eerste twee servicegames..... :razz:
17-10-2007, 05:38 PM
en ook de zevende partij van de zeven gaat verkeerd...phm pakt de set
17-10-2007, 05:38 PM
PHM pakt de eerste set :letitallout:
17-10-2007, 05:40 PM
Yesss!! ga zo door!! En verdasco natuurlijk ook. Zeker zo belangrijk maar ik verwacht dat ie 't moeilijk krijgt.
17-10-2007, 05:43 PM
centre court Wrote:Yesss!! ga zo door!! En verdasco natuurlijk ook. Zeker zo belangrijk maar ik verwacht dat ie 't moeilijk krijgt.wat een rare verwachting...iedere tenniser heeft het moeilijk met djokovic.
17-10-2007, 05:44 PM
COME ON DJOKO!
Gasquet loopt te kloten tegen PHM. Hij staat 3-0 voor in H2H en is in vorm, dus ik verwacht nog wel dat het goed komt, maar hij moet nog wel aan de bak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-10-2007, 05:45 PM
centre court Wrote:Yesss!! ga zo door!! En verdasco natuurlijk ook. Zeker zo belangrijk maar ik verwacht dat ie 't moeilijk krijgt.Nu doe je idd net alsof ie favoriet is. Ik verwacht juist dat Djoko het heel moeilijk gaat krijgen...
17-10-2007, 05:50 PM
Gasquet ook nog eens 4 bps gemist in de 1e set en zelf geen een tegen. Maar toch de set verliezen :|
17-10-2007, 05:54 PM
Jammer dat je niet weet wat Binaural deze week weer heeft.
Ben benieuwd of Buurs nog voor spanning kan zorgen, Cor en Arco hebben vaak dezelfde spelers en zitten er met Haas (exit) en Youzhny (denk ik) naast, ik ben benieuwd hoeveel schade Nalbandian en Gonzalez gaan aanrichten.
17-10-2007, 05:58 PM
_Tampie Wrote:Jammer dat je niet weet wat Binaural deze week weer heeft. Binaural heeft waarschijnlijk gonzo en nalbi ook wel :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-10-2007, 05:58 PM
buurs zoveel geluk die gaat wel voor spanning zorgen hoor...
17-10-2007, 05:59 PM
De vraag is of ie Djoko op z'n fiets heeft...
Weg trouwens Buurs nu, ik heb je niet meer nodig, juist niet zelfs!
17-10-2007, 06:02 PM
Jezus Gssquet, pak die fucking bps eens!
17-10-2007, 06:02 PM
buurs Wrote:_Tampie Wrote:Jammer dat je niet weet wat Binaural deze week weer heeft. Als hij Nalbandian en Gonzalez blijkt te hebben als ze respectievelijk 25 en 45 punten of meer hebben deze week dan is het bedrog onomstotelijk bewezen.
17-10-2007, 06:03 PM
kooltje Wrote:buurs zoveel geluk die gaat wel voor spanning zorgen hoor... is geen geluk lijkt mij.
17-10-2007, 06:03 PM
Gasquet mist maar weer eens 2 bp's
17-10-2007, 06:05 PM
buurs Wrote:dit is een pure geluksweek...jij noemt het buursweek...kooltje Wrote:buurs zoveel geluk die gaat wel voor spanning zorgen hoor... gonzalez heeft geloof ik 5 setpoints tegen gehad tegen almagro. nalbi hoef ik niks over te zeggen...het wegvallen van davydenko andere weken ben ik het met je eens dat het geen geluk is..maar dit
17-10-2007, 06:06 PM
Ad Wim Wrote:Gasquet ook nog eens 4 bps gemist in de 1e set en zelf geen een tegen. Maar toch de set verliezen :| Frustrerend om een set te verliezen met zulke stats. Alle cijfers zijn in het voordeel van Gasquet.... |
« Next Oldest | Next Newest »
|