The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
De finale van zondag is nu de kwart Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat denk ik ook Eli. Ik heb ongeveer anderhalf punt per game genomen en Karlo 76 64 laten winnen, dan kom je op 18...
Kiefer gaat winnen van Karlo Smile
Reply
Elikian Wrote:Wel raar. Bij 28 of minder ben ik door. Alleen Boca zit daar nog boven.

33 punten tegen op eigen service is wel heel veel denk ik Juan. Stel een 3 setter, dan is dat 11 punten per set. Bij 3 sets met 6-6 is dat nog 2 punten per game ... Bij minder sets of kortere sets wordt dit alleen maar meer.
Denk dat je niet meer dan 2 punten per game kunt halen (gemiddeld) tegen Karlo.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/3/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?player=K336">http://www.atptennis.com/3/en/players/p ... layer=K336</a><!-- m -->

Als je op stats klikt, zie je dat het maar weinig voorkomt dat hij meer dan 28 punten tegen krijgt op zijn service. Helaas voor jou gaan Nadal en Gonzalez winnen.
Reply
Elikian Wrote:Wel raar. Bij 28 of minder ben ik door. Alleen Boca zit daar nog boven.

33 punten tegen op eigen service is wel heel veel denk ik Juan. Stel een 3 setter, dan is dat 11 punten per set. Bij 3 sets met 6-6 is dat nog 2 punten per game ... Bij minder sets of kortere sets wordt dit alleen maar meer.
Denk dat je niet meer dan 2 punten per game kunt halen (gemiddeld) tegen Karlo.

Misschien heb ik de vraag verkeerd begrepen. Ik ging uit van verloren 1e en 2e serve punten (zoals in de stats vermeld). Tegen Hernandez waren dat er 24 voor Ivo. Ik verwacht nu een drie setter dus 33.

Overigens begrijp ik je eerste zin niet. Als Nadal van die Schot wint dan is de schiftingsvraag niet van belang.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:
Elikian Wrote:Wel raar. Bij 28 of minder ben ik door. Alleen Boca zit daar nog boven.

33 punten tegen op eigen service is wel heel veel denk ik Juan. Stel een 3 setter, dan is dat 11 punten per set. Bij 3 sets met 6-6 is dat nog 2 punten per game ... Bij minder sets of kortere sets wordt dit alleen maar meer.
Denk dat je niet meer dan 2 punten per game kunt halen (gemiddeld) tegen Karlo.

Misschien heb ik de vraag verkeerd begrepen. Ik ging uit van verloren 1e en 2e serve punten (zoals in de stats vermeld). Tegen Hernandez waren dat er 24 voor Ivo. Ik verwacht nu een drie setter dus 33.

Overigens begrijp ik je eerste zin niet. Als Nadal van die Schot wint dan is de schiftingsvraag niet van belang.
Volgens mij kijk je verkeerd. Hernandez pakt 9 servicepunten van Ivo, 4 op de 1e en 5 op de 2e service.
Jij kijkt volgens mij naar de gewonnen servicepunten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik lees:

1st Serve Points Won : 22/36
2nd Serve Points Won : 13/23

1e serve, 22 gewonnen van de 36, dus 14 verloren
2e serve, 13 gewonnen van de 23, dus 10 verloren

Samen 24.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Dat lees je bij Hernandez ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ha ha, holy fuck.

Tijd voor de opticien.

:oops: :oops: :oops: :oops:
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Overigens begrijp ik je eerste zin niet. Als Nadal van die Schot wint dan is de schiftingsvraag niet van belang.
Ja, dit was natuurlijk in het geval dat de b.v. uitsluitsel moet geven.
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan op zich ook wel, dan plaats ik ze gewoon in een topic na de deadline, maar het lijkt mij dus niet nodig...
Ik kan me anders nog steeds scenarios indenken dat er gebruik wordt gemaakt van andermans voorspelling, maar ik geef toe die zijn wel vergezocht...
Ik heb er even over nagedacht en je hebt wel gelijk. Als je bijvoorbeeld als laatste van de twee pollt en je hebt een hele moeilijke beslissing (bijv. Nadal of Murray), dan kan ik me voorstellen dat je, als je ziet dat er in andere partijen kansen liggen, je daar voor safe gaat en hetzelfde invult als je tegenstander. Dat voorkom je door alles per PM te sturen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De teller van verloren punten van Karlovic staat na set 1 op 9.
Reply
29 van 38 gemaakt.. had het inderdaad ook net willen zeggen. En dit was een 7-6 set.
Reply
De verschillen:

Andre - Bocaloca: 4-3
Lopez - Koubek
Gonzalez - Monaco
Vraag: 20-30

Centre Court (8 ) - Overdune: 3-4
Mathieu - Ancic
Overdune door naar de halve finale.

Elikian - Juan Zueco (4): 3-4
Monaco - Gonzalez
Murray - Nadal
Vraag: 24-33

Ad Wim (5) - Chiel-Montagne: 4-3
Lopez - Koubek
Karlovic - Kiefer
Gonzalez - Monaco
Murray - Nadal
Vraag: 18-22
Reply
ik dacht toch echt dat ik meer verschillen had met overdune....

toch feli! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Karlo geeft nu een beetje veel punten op service weg. Ideaal scenario zou zijn dat Kiefer deze set wint en Karlo minder dan 20 punten weggeeft op service. Dan hoeft verder of Murray of Lopez maar te winnen om door te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Karlo geeft nu een beetje veel punten op service weg. Ideaal scenario zou zijn dat Kiefer deze set wint en Karlo minder dan 20 punten weggeeft op service. Dan hoeft verder of Murray of Lopez maar te winnen om door te zijn.
bijna onmogelijk
Reply
Klopt, maar het kan nog wel :razz:

En als Karlo wint, maak ik ook een goede kans om door te gaan in de poll. Maar dat is weer kut voor TM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is de eerste love game al...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En een tweede er achteraan. Nu Kiefer zijn game houden en 1 of 2 puntjes van Karlo's service pakken... [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je zit goed als kiefer wint..en niet met 7-0 de tb pakt
Reply
TB is daar, hup Kiefer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:ik dacht toch echt dat ik meer verschillen had met overdune....

toch feli! =D>

Ik had de poll gisteravond al ingevuld toen ik nog vol goede moed over Robredo was. Had hij gewonnen had ik de 1 laten staan, nu dus geswitcht. Ik neem aan dat dat mag?
Reply
buurs-achtige taferelen voor ad
Reply
20 punten weggegeven door Karlo, ik zit goed Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Notitie: Volgende keer tactischer pollen bij de beslissingsvraag. :wink:

Ach, dit maakt het wel een stuk leuker (en spannender).
Reply
Ad Wim Wrote:20 punten weggegeven door Karlo, ik zit goed Hakkuh

Jullie zitten er even ver vanaf toch? Of geldt dan dat te weinig beter is dan teveel?
Reply
eerste poller
Reply
kooltje Wrote:eerste poller

Check.
Reply
Lekker Ad. =D>

Ik zie je in de finale en reken maar dat ik dan revanche neem voor 2 weken terug toen ik vergat te pollen. :8:
Reply
Overdune Wrote:
centre court Wrote:ik dacht toch echt dat ik meer verschillen had met overdune....

toch feli! =D>

Ik had de poll gisteravond al ingevuld toen ik nog vol goede moed over Robredo was. Had hij gewonnen had ik de 1 laten staan, nu dus geswitcht. Ik neem aan dat dat mag?
Voor wedstrijden zijn aangevangen mag je op zich switchen. Al is het niet echt netjes dat nog te doen nadat jouw tegenstander ook heeft gepolled, want dan krijg je weer gezeur van "je hebt het aangepast op diens keuzes."
Reply


Forum Jump: