The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
kooltje Wrote:ze zal nooit een echte topper worden

Vergelijk haar eens met Golovin, generatiegenootje, bij de junioren won Krajicek nog van haar volgens mij. Afgelopen weekend timmerde Golovin Henin volledig van de baan in de eerste set. Ik zie het idd ook niet snel gebeuren dat Krajicek zo'n stap maakt, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ze die op Wimbledon gemaakt had. Daarna was het jammer genoeg weer drama.
Reply
wimbledon was vooral een erg goede loting plus een mooie overwinning op een slechte chakvetadze.
hoop uiteraard dat ze het wel gaat maken
Reply
kooltje Wrote:wimbledon was vooral een erg goede loting plus een mooie overwinning op een slechte chakvetadze.
hoop uiteraard dat ze het wel gaat maken

Uiteraard.

Golovin is een jaar ouder zie ik, mss maakt een jaar een hoop verschil op deze leeftijd.
Reply
Ik zie nu dat Krajicek vorige week nog won van Perebiynis met 6-3 6-2. #-o
Reply
Nu speelde ze thuis, maar dit had Mischa alsnog gewoon moeten winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
moskou inderdaad een soort oekraine
Reply
kooltje Wrote:moskou inderdaad een soort oekraine

:lol:

Volgens mij mogen ze elkaar niet echt idd.
Reply
en ook in het dubbel eruit
Reply
deze keer eraf tegen bertoli....ten minste 6-4 3-1....zou nog kunnen
Reply
kooltje Wrote:deze keer eraf tegen bertoli....ten minste 6-4 3-1....zou nog kunnen

Olijfolie?
Reply
Michaella Krajicek van 6-4 4-1 naar 6-4 4-6 ... Sad
Reply
Pffft wat een koe is het ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
M. Krajicek 6 4 3
K. Knapp 4 6 5
Reply
Over choken gesproken. #-o
Reply
Knapp van Michaella..

Wel weer 4-5 nu.
Reply
Break terug of gewoon op service?
Reply
Overdune Wrote:Break terug of gewoon op service?

Break terug. Staat nu 15-15 op service van Kraaij.
Reply
En 5-5 na 'n lange game.
Reply
Tja en dan de tiebreak verliezen. #-o
Reply
In de ban van een man

MELBOURNE/AMSTERDAM - Ze was de hoop van het Nederlandse vrouwentennis en leek dezelfde succesvolle carrière tegemoet te gaan als haar broer Richard ooit had. Maar in 2008 maakte Michaëlla Krajicek (20) een vrije val op de wereldranglijst en die werd volgens velen uit haar directe omgeving niet alleen veroorzaakt door blessureleed. Eerst werd haar trainer ook haar geliefde en vervolgens werden alle banden met het verleden verbroken. Een ongezonde situatie, zo meent menigeen in de tenniswereld.

De Zuid-Afrikaan Allistair McCaw nestelde zich eind 2007 als fitnesscoach aan de zijde van de destijds achttienjarige speelster die toen nog te boek stond als de beste tennisster van Nederland. Ruim een jaar later lijkt het verhaal van de eens zo goedlachse atlete nog het meest op het script van een geflopte B-film. De zakelijke samenwerking met McCaw - toen een getrouwde man van 34 jaar - is omgezet in een liefdesrelatie; Krajicek heeft het contact met al haar familieleden verbroken en is vrijwel onbereikbaar voor eenieder die met haar wil communiceren; ze heeft haar contract met het gerenommeerde Amerikaanse managementbureau Octagon opgezegd; op de wereldranglijst bungelt de voormalig top 30-speelster rond positie 200.

Het leven van Michaëlla Krajicek is, kortom, ingrijpend veranderd en verantwoordelijk hiervoor is volgens velen de man die door vader Petr Krajicek het afgelopen jaar tijdens Roland Garros al eens 'tennisanalfabeet' werd genoemd. Natuurlijk wist vader Krajicek toen al dat McCaw niet alleen de trainingsbaan, maar ook het bed deelde met zijn bijna vijftien jaar jongere pupil. Die pijnlijke waarheid wilde Krajicek senior echter niet naar buiten brengen en dus reageerde hij op genoemde wijze zijn frustraties af.

Was er destijds, ondanks alle frustraties, in ieder geval nog contact tussen vader en dochter, inmiddels hebben Misa Krajicek en McCaw zich 'verstopt' in Amerika, waar zij zich beiden zoveel mogelijk afzonderen van de buitenwacht. "Allistair houdt iedereen op afstand die niet het beste met mij voor heeft", is de verklaring die Michaëlla voor haar onverwachte vertrek naar Amerika geeft. "Allistair creëert rust om me heen, zodat ik meer ontspannen in het leven kan staan. Er zijn veel slangen en oneerlijke mensen in de tenniswereld, dus ik heb iemand als hem nodig om mezelf gefocust te houden op mijn sport."

Via twee telefoontjes heeft Michaëlla haar vader en moeder gemeld dat ze niets meer met de familie te maken wil hebben. Broer Richard, die zijn zus het afgelopen jaar op allerlei manieren probeerde te helpen, haar aan sponsorcontracten hielp en een plek voor haar regelde bij het managementbureau Octagon, heeft zijn handen inmiddels ook van haar afgetrokken. Het laatste contact tussen broer en zus verliep via e-mail. "Misa verzocht mij daarin om niet meer over haar te praten in de media. Dat respecteer ik, dus ik geef verder geen commentaar."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, wat zullen we zeggen? Hup Arantxa.
Reply
Michaela is gewoon een probleemkind. Slechte jeugd gehad, afgelopen jaren losgekomen. Relatie met een vrouw gehad en echt van het leven genoten.

Ze heeft een structureel mentaal probleem. Zowel op als naast de tennisbaan. Hoorde haat laatst een interview geven bij Studio Sport. Het was gewoon genant. Zoveel praten, maar zo weinig zeggen. Ze zal niet meer terugkeren in de top 30.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Krajicek is suggesties zat
Uitgegeven: 24 januari 2009 18:54
Laatst gewijzigd: 24 januari 2009 18:54

BRADENTON - Michaëlla Krajicek heeft zaterdag op haar website fel uitgehaald naar aanleiding van een publicatie in De Telegraaf. De tennisster is het zat dat haar slechte prestaties voor een deel worden toegeschreven aan haar coach Allistair McCaw.


Vanuit Florida wil McCaw niet ingaan op de suggestie dat hij inmiddels een relatie heeft met zijn pupil. “We zijn goede vrienden, maar we hoeven ons tegenover niemand te verantwoorden”, meldt McCaw zaterdag telefonisch.

Zakelijke relatie
Diverse media suggereerden de afgelopen weken dat de relatie tussen Krajicek en McCaw niet alleen zakelijk was. De 34-jarige Zuid-Afrikaan begeleidt de ver weggezakte tennisster sinds het najaar van 2007.

Het tweetal bereidt zich momenteel op de tennisschool van Nick Bollettieri voor op de zoveelste rentree na blessureleed. Op 9 februari hoopt Krajicek in een ITF-toernooi in Midland weer in actie te komen nadat ze door een enkelblessure sinds begin januari aan de kant stond.

Priveproblemen
“Ja, ik heb een slecht jaar gehad. Ja, ik heb priveproblemen gehad. Ja, mijn vader mag Allistair niet”, zegt Krajicek op haar website. “Maar om te zeggen dat een man ‘in de ban’ is van mij en mijn carrière, terwijl Allistair mij bij mensen zoals Marc de Hous, Nick Bollettieri en anderen heeft geïntroduceerd, die het beste met mij voor hebben, is heel oneerlijk.”

Net als McCaw oordeelt Krajicek dat haar privésituatie niemand iets aangaat: “So what, als ik een vriendje heb of niet? So what, als ik heb besloten om mijn managementbureau te verlaten? So what, als ik in Florida train? Zolang ik maar gelukkig ben, toch?”

bron: http://www.nusport.nl/20090124/tennis/kr...esties-zat
Reply
Elikian Wrote:Tja, wat zullen we zeggen? Hup Arantxa.

Precies, tijd voor weer een gezonde Hollandse meid uit de polder, netjes opgevoed in een stabiel gezinnetje met iedere dag om 6 uur de aardappelen op tafel, keurig de middelbare school afgemaakt, in plaats van dit gezeik.
Reply
Jammer dat ze de naam Krajicek zo te grabbel gooit.
Reply
Elikian Wrote:Tja, wat zullen we zeggen? Hup Arantxa.
Zij begint iig met met dikke winst dit jaar:

A. Rus 6 6
P. Zabala 1 3
Reply
Had Rus inmiddels niet een eigen topic? Wink
Reply
Krajicek in hoofdtoernooi Memphis

MEMPHIS - Tennisster Michaëlla Krajicek heeft zich zaterdag (lokale tijd) geplaatst voor het hoofdtoernooi in Memphis. In de Amerikaanse stad versloeg ze in de tweede en laatste kwalificatieronde de Canadese Stephanie Dubois in twee sets: 6-1 6-1.

Haar tegenstandster in de eerste ronde is de Russische Alla Koedriavtseva, de nummer zeven van de plaatsingslijst. Krajicek stond sinds Wimbledon afgelopen zomer niet meer in het hoofdschema van een groot toernooi. Memphis is onderdeel van de WTA Tour.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Snel naar 3-0 tegen de nr. 62 van de wereld...Zou ze het weer hebben gevonden?
Reply
krajicek naar 5-1 :eeeek:

het zou toch niet....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: