The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Mukkus Wrote:De potentie was toen heel erg ver te zoeken.
[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Toeschouwer bij een waterpolo-wedstrijd
[gay]

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Toeschouwer bij een waterpolo-wedstrijd
[gay]

:wink:

Hieruit blijkt wel dat jij nooit waterpolo hebt gespeeld :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Toeschouwer bij een waterpolo-wedstrijd
[gay]

:wink:

Hieruit blijkt wel dat jij nooit waterpolo hebt gespeeld :eeeek:
[gay]
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Toeschouwer bij een waterpolo-wedstrijd
[gay]

:wink:

Hieruit blijkt wel dat jij nooit waterpolo hebt gespeeld :eeeek:
[gay]

Ik vond waterpolo wel een fijne sport. Je kon ongestoord allemaal kerels in hun ballen knijpen zonder dat de scheids het zag [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:Toeschouwer bij een waterpolo-wedstrijd
[gay]

:wink:

Hieruit blijkt wel dat jij nooit waterpolo hebt gespeeld :eeeek:
[gay]

Ik vond waterpolo wel een fijne sport. Je kon ongestoord allemaal kerels in hun ballen knijpen zonder dat de scheids het zag [gay]

Tegenwoordig hebben ze toch van die [gay] gladde broekjes ?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Tegenwoordig hebben ze toch van die [gay] gladde broekjes ?

Jazeker, maar ik heb het over de vroege jaren 80! Toen kon je nog lekker raak graaien Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Heerenveen heeft zich zeer goed opgeklommen, al hadden jullie natuurlijk ook de potentie.

Rond 1985 met 2600 man op de tribunes waren ze allang blij dat er een bus voor de spelers geregeld kon worden voor een uitwedstrijd. De potentie was toen heel erg ver te zoeken.

Stelletje gloryhunters daar in Friesland dus. :8:
Reply
Ik ben rood, ik ben wit, zolang ik maar voor de televisie zit.....

Quote:Spelers roepen fans via video op: Kom ons steunen tijdens bekerduel tegen Heerenveen!
25-10-07
Zoals bekend loopt de verkoop voor het bekerduel tegen SC Heerenveen, volgende week woensdagavond in de Amsterdam ArenA, nog niet echt storm. Vandaar dat enkele spelers van Ajax (Stekelenburg, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson en Rommedahl), middels een video de fans oproepen om toch naar de ArenA te komen en het team te steunen. Ajax besloot enkele dagen geleden, vanwege die geringe belangstelling, een gedeelte van het stadion voor dat duel gesloten te houden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik ben rood, ik ben wit, zolang ik maar voor de televisie zit.....

Quote:Spelers roepen fans via video op: Kom ons steunen tijdens bekerduel tegen Heerenveen!
25-10-07
Zoals bekend loopt de verkoop voor het bekerduel tegen SC Heerenveen, volgende week woensdagavond in de Amsterdam ArenA, nog niet echt storm. Vandaar dat enkele spelers van Ajax (Stekelenburg, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson en Rommedahl), middels een video de fans oproepen om toch naar de ArenA te komen en het team te steunen. Ajax besloot enkele dagen geleden, vanwege die geringe belangstelling, een gedeelte van het stadion voor dat duel gesloten te houden.

Ach, dat nietige nietsvoorstellende ondergeschikte Heerenveen komt maar op bezoek. Dat wint Ajax wel even gemakkelijk, zal wel de gedachtengang zijn.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
de 30e met de bus naar maastrig =D> =D> #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:de 30e met de bus naar maastrig =D> =D> #-o

Horeca Beurs in de MECC?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Ik ben rood, ik ben wit, zolang ik maar voor de televisie zit.....

Quote:Spelers roepen fans via video op: Kom ons steunen tijdens bekerduel tegen Heerenveen!
25-10-07
Zoals bekend loopt de verkoop voor het bekerduel tegen SC Heerenveen, volgende week woensdagavond in de Amsterdam ArenA, nog niet echt storm. Vandaar dat enkele spelers van Ajax (Stekelenburg, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson en Rommedahl), middels een video de fans oproepen om toch naar de ArenA te komen en het team te steunen. Ajax besloot enkele dagen geleden, vanwege die geringe belangstelling, een gedeelte van het stadion voor dat duel gesloten te houden.

Ach, dat nietige nietsvoorstellende ondergeschikte Heerenveen komt maar op bezoek. Dat wint Ajax wel even gemakkelijk, zal wel de gedachtengang zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat momenteel denkt
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Komen er nog Mukki naar Den Haag volgende week? :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Ik ben rood, ik ben wit, zolang ik maar voor de televisie zit.....

Quote:Spelers roepen fans via video op: Kom ons steunen tijdens bekerduel tegen Heerenveen!
25-10-07
Zoals bekend loopt de verkoop voor het bekerduel tegen SC Heerenveen, volgende week woensdagavond in de Amsterdam ArenA, nog niet echt storm. Vandaar dat enkele spelers van Ajax (Stekelenburg, Heitinga, Huntelaar, Emanuelson en Rommedahl), middels een video de fans oproepen om toch naar de ArenA te komen en het team te steunen. Ajax besloot enkele dagen geleden, vanwege die geringe belangstelling, een gedeelte van het stadion voor dat duel gesloten te houden.

Ach, dat nietige nietsvoorstellende ondergeschikte Heerenveen komt maar op bezoek. Dat wint Ajax wel even gemakkelijk, zal wel de gedachtengang zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat momenteel denkt

Ik heb het gevoel dat Ajax wel even makkelijk gaat winnen in Utrecht, dus waarom niet in eigen huis van Heerenveen en waarom denken er dat niet meer momenteel?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
harry_bierdop Wrote:
Bocaloca Wrote:de 30e met de bus naar maastrig =D> =D> #-o

Horeca Beurs in de MECC?

MVV- Dordt :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
EJR Wrote:Komen er nog Mukki naar Den Haag volgende week? :waf:

Ik niet. Dat durf ik niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dinsdag Heracles - Omniworld, ik heb er zin in! Laatste thuiswedstrijd in de beker stamt uit 2004, eindelijk weer eens dus. Verwacht wel een lastige wedstrijd, maar we zijn min of meer wel verplicht te winnen. Doorbekeren zou in ieder geval een mooie opsteker zijn, over uitschakeling wil ik het niet eens hebben.
Reply
Weer veel strijd en spanning? Xtragaap4de
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Doorbekeren zou in ieder geval een mooie opsteker zijn, over uitschakeling wil ik het niet eens hebben.

Ehm, ik weet niet of je het systeem van knock-out een beetje kent, maar volgens mij betekent het dat het OF doorbekeren OF uitgeschakeld zijn is, dus je mag de 50-50 inzetten...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Weer veel strijd en spanning? Xtragaap4de

Daar heb ik afgelopen zaterdag geen gebrek aan gezien\gehad.
Maareuh, verwacht dat Heracles tegen een club als Omniworld wel een voetballende oplossing zoekt hoor.

Gerben Zonderland Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Doorbekeren zou in ieder geval een mooie opsteker zijn, over uitschakeling wil ik het niet eens hebben.

Ehm, ik weet niet of je het systeem van knock-out een beetje kent, maar volgens mij betekent het dat het OF doorbekeren OF uitgeschakeld zijn is, dus je mag de 50-50 inzetten...

Gaap. Dat de intentie van mijn bericht jou ontgaat is niet mijn probleem.
Reply
Bocaloca Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Bocaloca Wrote:de 30e met de bus naar maastrig =D> =D> #-o

Horeca Beurs in de MECC?

MVV- Dordt :8:


:roll: :roll:
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Bocaloca Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Bocaloca Wrote:de 30e met de bus naar maastrig =D> =D> #-o

Horeca Beurs in de MECC?

MVV- Dordt :8:


:roll: :roll:

Laptoppie mee naar het stadion zeker.....
Wie dit leest is gek
Reply
Waarom ? Omdat hij vrijdag dat bericht plaatste ?

Castro.... :lol:
Reply
knappe goal in de 94ste minuut voor een keeper
Reply
Fabian Wrote:Waarom ? Omdat hij vrijdag dat bericht plaatste ?

Castro.... :lol:

Nee omdat ie in het voetbal internationaal gedeelte aan het posten is.

Puik doelpunt van Castro :lol: :lol:
Make tea, not war
Reply
Aha.... Uitslag is goed voor Dordt, jammer dat Boca er niet echt bij was en hier zijn grootspraak vergeten was.... :wink:
Reply
Moest gisteravond langer werken. Stomme budgetten moeten donderdag af! Dus neits aan te doen.
Vrijdag uiteraard wel naar de thuiswedstrijd tegen MVV

Nu hopen dat Ajax doorgaat en Dordrecht loot Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mooi rijtje zeg, de eerste helft van de achtste finalisten:
FC Dordrecht, FC Den Bosch, Heracles Almelo, Haarlem, AGOVV Apeldoorn, FC Zwolle, Excelsior en Roda JC. Met een beetje pech komen er Veendam, Sparta, Heerenveen, Groningen, de Treffers, Groene Ster, Deurne en Jong Heerenveen bij. Tis maar goed dat dit toernooi nog geen CL-plek oplevert. :8:
Reply
Peter Wrote:Mooi rijtje zeg, de eerste helft van de achtste finalisten:
FC Dordrecht, FC Den Bosch, Heracles Almelo, Haarlem, AGOVV Apeldoorn, FC Zwolle, Excelsior en Roda JC. Met een beetje pech komen er Veendam, Sparta, Heerenveen, Groningen, de Treffers, Groene Ster, Deurne en Jong Heerenveen bij. Tis maar goed dat dit toernooi nog geen CL-plek oplevert. :8:

Ik denk dat Groene Ster europees even goede resultaten heeft als ajaks de laatste jaren
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: