27-10-2007, 05:00 PM
Hoppa, 24-0! Mooi gedaan jongens. Ik heb me die laatste 30 alleen wel dood verveeld. Gelukkig had Dre zijn speelkaarten bij zich!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rnd. 6 Comp. 27/10/2007 Tilburg FC vs FC CT
|
27-10-2007, 05:00 PM
Hoppa, 24-0! Mooi gedaan jongens. Ik heb me die laatste 30 alleen wel dood verveeld. Gelukkig had Dre zijn speelkaarten bij zich!
27-10-2007, 05:12 PM
Box Brother Wrote:Gaat goed heren, record in nederland staat op 23-0 ofzo... wooot die hebben we iig te pakken mooie prestatie van eddy trouwens! een 10 halen zonder te scoren =D>
27-10-2007, 07:44 PM
ja ik heb dat contract voor de wedstrijd geaccepteerd hoor.
ik vond wel beetje oneerlijk als ik er op los zou gaan scoren
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
28-10-2007, 04:34 PM
=D> Dat is pas teamgeest :wink:
Netjes! Krijgen we ook nog een zakcentje omdat we een record hebben? :8:
Life's too short for dancing with fat chicks
28-10-2007, 07:58 PM
goed middenvled trouwens!
Als het zo doorgaat kunnen we met die aanvalslinie wel de andere human teams aan!
28-10-2007, 08:31 PM
M1GGY Wrote:goed middenvled trouwens! Het is absoluut een overweging waard om zo ook tegen Older te spelen. Gelukkig heb ik nog wat dagen om daar over na te denken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
30-10-2007, 04:33 PM
Het juichen viel me wat tegen. Wel centraal aanvallend vaak een mannetje over. Want zelf Eddy verscheen vaak in het strafschopgebied. Af en toe had ik het idee dat we van elkaar probeerden de bal af te pakken.
Onno heeft duidelijk 1 actie. Naar zijn hoek van het strafschopgebied lopen en dan voor de verre paal gaan. Een paak keer gescoord, wat vaker naast geschoten. Jonas stond lekker te spelen. Lips schiet nog vaak iets te snel. Had regelmatig nog ruimte voor zich om door te lopen. Vleugels hielden wel hun mannetjes vast. Maar werden te weinig in het spel betrokken. Misschien iets te aanvallende opstelling tegen een echt team. Maar wel meer kans op goals.
Hier stond iets veel te lang.
30-10-2007, 07:00 PM
kan ik die wedstrijd ergens zien?
31-10-2007, 11:29 AM
Forever Wrote:Het juichen viel me wat tegen. Wel centraal aanvallend vaak een mannetje over. Want zelf Eddy verscheen vaak in het strafschopgebied. Af en toe had ik het idee dat we van elkaar probeerden de bal af te pakken.In het begin van de ME had ik de nadruk op de vleugels gelegd en dat ging ook niet denderend. Misschien is het wel erg aanvallend, maar we maken weinig ( tot geen) goals tegen humans. Dus ik wil toch een variant van dit gaan doen tegen Older.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
31-10-2007, 05:04 PM
ik denk dat het voornamelijk ligt aan de IO die ik had ingesteld tegen YBA en Excelsior.
Minder passen meer afmaken voor de spits.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|