The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

06/10/2007 FC CT vs T.R.L.
M1GGY Wrote:zowiezo is het lange pass nivo aan de lage kant bij onze ploeg.
Bij mijn vorige ploeg hadden alle dfensieve spelers wel redelijk nivo aan long passes zelfs boven 8.

Het kwam geregeld voor dat de spitsen vanaf achter bediend werden. Het zou ons ook goed uitkomen, vooral omdat mijn speler 20 heeft op speed. Met veel riumte achter de defensie van de tegenstander zou er dan een mooie counter opgezet kunnen worden.

Ik vind dus dat het verschil in snelheid totaal niet is te zien. Tegen Excelsior viel mij dat dus op.
Maar perfect dat onze nr.1 aan lange passes gaat werken, dan kunnen we mooi het verschil zien over een aantal weken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Forever Wrote:Heb hem nu ook ff bekeken. Het klopt dat het experiment met backs niet goed uitpakt. Ik denk dat onze horizontale spreiding ook te breed stond. Vooral Onstein plakt tegen de zijlijn aan. Je zou eigenlijk gewoon een echte middenvelder met veel lange pass kwaliteiten op een backplek kunnen zetten om het spel te verdelen. Want doordat ze vrij staan, krijgen ze wel veel ballen. Passes over een wat grotere afstand waren erg slecht, kwamen vaak niet bij de man en de tegenstander was vaak sneller. Het lijkt mij een tekort aan vaardigheid in lange passes. Weet iemand wanneer een pass een lange of een korte is? En we kwamen centraal op het middenveld een mannetje tekort.

Ik had vorige week de lijnen iets korter op elkaar gezet. Cas gaat lange pass doen, dus dan zien we over een paar weken het evt. verschil wel.
Dat van kort of lang, meen ik ergens een keer gelezen ( jawel, ook ik lees wel eens berichten en zo....) dat 1/3 van het veld een korte pass is.( of zoiets).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
zouden jullie het appreciëren mocht ik naar T.R.L. ga voetballen? of naar F.E.B.O.? :8:
Reply
Nee :p
kom dan gewoon bij FC CT ballen Wink
Reply
Adder Wrote:
M1GGY Wrote:zowiezo is het lange pass nivo aan de lage kant bij onze ploeg.
Bij mijn vorige ploeg hadden alle dfensieve spelers wel redelijk nivo aan long passes zelfs boven 8.

Het kwam geregeld voor dat de spitsen vanaf achter bediend werden. Het zou ons ook goed uitkomen, vooral omdat mijn speler 20 heeft op speed. Met veel riumte achter de defensie van de tegenstander zou er dan een mooie counter opgezet kunnen worden.

Ik vind dus dat het verschil in snelheid totaal niet is te zien. Tegen Excelsior viel mij dat dus op.
Maar perfect dat onze nr.1 aan lange passes gaat werken, dan kunnen we mooi het verschil zien over een aantal weken.

Die snelheid heb ik voornamelijk alleen maar kunnen waarnemen op het moment dat mijn speler bij een verdediger wegliep.
Daarna kwam de bal niet, dus speler weer stil verdediger er bij.

Maar ik zie ook dat het marginaal is, zoals die 2d viewer het doet blijken.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Birger Wrote:zouden jullie het appreciëren mocht ik naar T.R.L. ga voetballen? of naar F.E.B.O.? :8:

Gaat je huidige team er mee stoppen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Als ik zo naar jullie salaris en premiestelsel kijk, is het waarschijnlijk dat jullie stoppen.

Jullie keeper pakt me wat mazzel een 24.000 in de week. :eeeek:
Reply
Birger Wrote:zouden jullie het appreciëren mocht ik naar T.R.L. ga voetballen? of naar F.E.B.O.? :8:

Ik zou naar België rijden om je om te praten Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Forever Wrote:

Gaat je huidige team er mee stoppen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Als ik zo naar jullie salaris en premiestelsel kijk, is het waarschijnlijk dat jullie stoppen.

Jullie keeper pakt me wat mazzel een 24.000 in de week. :eeeek:

Brussels stopt er idd mee.. De leut was er een beetje af voor de manager die alles had gewonnen. en ook bij vele spelers zag je dat ze een uitdaging nodig hadden..
onze keeper krijgt zoveel loon omdat er geen dag voor hem is vrijgemaakt in de TT. Daardoor moet hij altijd op zijn 1tje trainen, en moet ie dus een hoge PT hebben... dus hogere premie Wink

Onze premies zullen allicht nog hoger worden. Er staat namelijk nog zo'n 3M op de rekening Wink
Reply

Forum Jump: