The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Parijs
Teletekst: Djoko kwam op met een Zorro-masker. Icon_evil Sloeg vervolgens geen deuk in een pakje boter en gaf als reden op; extreme vermoeidheid en de uitwerking van medicijnen omdat ie 2 kiezen had laten trekken. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Teletekst: Djoko kwam op met een Zorro-masker. Icon_evil Sloeg vervolgens geen deuk in een pakje boter en gaf als reden op; extreme vermoeidheid en de uitwerking van medicijnen omdat ie 2 kiezen had laten trekken. :roll:
Undecided =D>
Reply
centre court Wrote:Teletekst: Djoko kwam op met een Zorro-masker. Icon_evil Sloeg vervolgens geen deuk in een pakje boter en gaf als reden op; extreme vermoeidheid en de uitwerking van medicijnen omdat ie 2 kiezen had laten trekken. :roll:

Djoko [gay]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply

Fucking clown, had nou maar gewoon gewonnen. Icon_evil
Reply
Karlovic mist 2 bp :letitallout:
Reply
Prompt wordt Karlovic zelf gebroken
Reply
Karlovic breakt Federer en pakt de tweede set =D>
Reply
kom op fedex
Reply
En uiteraard meteen de break voor Roger =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut, daar is de break al
Reply
gsm rogi
Reply
lekker roger!!
dag ivo...
hup james!
Reply
Op zich zou het gunstig zijn als Roger exit gaat, maar voor deze prestatie kun je alleen maar respect opbrengen =D>

Hup James!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivo komt nog wel terug :8:
Reply
Fedje doet zijn plicht. Nu nog even Fat Dave naar huis sturen en dan mag hij verliezen van Tomas.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Fedje doet zijn plicht. Nu nog even Fat Dave naar huis sturen en dan mag hij verliezen van Tomas.

Als dat de deal wordt mag Ivo naar huis inderdaad.
Reply
Federer al 8 bps gehad, volgens mij heeft Karlo er lange tijd niet zoveel tegen gekregen :o
Reply
Ad Wim Wrote:Federer al 8 bps gehad, volgens mij heeft Karlo er lange tijd niet zoveel tegen gekregen :o

Idd, Federer speelt blij vlagen ook best goed. Karlovic had net nog een bp maar niet gemaakt, nu lijkt het kaarsje uit te gaan.
Reply
Jammer, mijn gok toch niet door, wel goed gespeeld.
Reply
En met de dubbele break naar winst, wat een koning =D>
Reply
mahut mist zelf 2 bps in de openingsgame en wordt de game daarna gebroken. #-o
Reply
En daarna wordt James op love gebroken #-o
Reply
klasse nicolas
Reply
Hup Nicolas!
Reply
Van 2-0 naar 2-3, drol #-o
Reply
mahut benut zijn 4e bp van de game. hij speelt blake redelijk weg. als thuisspeler moet hij ook gewoon winnen van blake die nooit wat presteert in europa.
Reply
Hoe kan hij Blake nou wegspelen als hij al gebroken is en het slechts 3-2 staat :roll:
Reply
En weer de break voor James, maar hij wordt wel weggespeeld cry
Reply
Elikian Wrote:Hup Nicolas!

Ik ben blij dat je ook voor mijn team juicht :wink:

Hup Nicolas!
Reply
Ad Wim Wrote:En met de dubbele break naar winst, wat een koning =D>

Gebroken door Karlovic. Dan mag je geen koning genoemd worden. Dat had gewoon een 76 76 voor Roger moeten worden.
Reply

Forum Jump: