Threads: 97
Vertonghen speelt de laatste twee wedstrijden gewoon goed en Maduro evenzo. Nogmaals, ik weet niet wat voor wedstrijd jij gezien hebt... Niet alleen naar de namen kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 114
Ad Wim Wrote:Tegen Heerenveen dat onwijs in vorm is geen goal tegen krijgen en eigenlijk gewoon duidelijk opzij zetten, dat is toch netjes.
Bij de goal van Bradley was je zeker jezelf aan het vingeren?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 312
Mukkus Wrote:Ad Wim Wrote:Tegen Heerenveen dat onwijs in vorm is geen goal tegen krijgen en eigenlijk gewoon duidelijk opzij zetten, dat is toch netjes.
Bij de goal van Bradley was je zeker jezelf aan het vingeren?
Kwilde het net zeggen.. als je zelfs Bradley niet van scoren af kunt houden wordt je natuurlijk nooit kampioen! :p
Threads: 76
centre court Wrote:Peter Wrote:centre court Wrote:wat een hemeltergend slecht elftal is dit zeg... de middelmaat die er vorig jaar bij Feyenoord liep, loopt nu hier.
Ben ik nou gek of was heerenveen op 't 1e kwartier na gewoon heer en meester vanavond? dat ajax de laatste 5 minuten nog een paar counterkansen krijgt zegt me niet zoveel.
Feyenoord en PSV zijn net als Ajax afhankelijk van enkele absolute toppers, dus juich maar niet te vroeg centre court. Als Davids straks terugkeert terwijl jullie Makaay of Gio een paar maanden moeten missen zijn de rollen opeens omgedraaid.
tegen feyenoord zullen ze er vast weer staan zoals altijd, maar ik wordt hier niet bang van... gentenaar, ogararu, verthongen, de jong, maduro enz enz. knap dat ze er mee van heerenveen winnen maar hiermee wordt je geen kampioen.
ben ik toch niet met je eens. loopt best wat kwaliteit in dat elftal en ik moet zeggen dat ik die verthongen goed vond spelen. en alves heb ik op een paar kansjes na niet echt gezien, ik weet niet wie ervoor verantwoordelijk was, maar dat is toch knap.
en voorin heb je met huntelaars en sneuares individuele klasse.
ik vond het een vrij aardige wedstrijd, waarbij ajakkes de mazzel had dat het met een frommelgoal op 1 en 2-0 kwam en heerenveen achter de feiten aan liep.
heerenveen heb ik wel eens beter zien spelen. die poulsen vind ik een mooie speler, breuer valt me ook ontzettend mee. bij excelsior heb ik hem nooit zoveel meters zien maken....
Mukkus Wrote:Ad Wim Wrote:Tegen Heerenveen dat onwijs in vorm is geen goal tegen krijgen en eigenlijk gewoon duidelijk opzij zetten, dat is toch netjes.
Bij de goal van Bradley was je zeker jezelf aan het vingeren? Ach een afstandschotje (wel een mooie trouwens)...
Maar excuus, ik rectificeer: slechts 1 goal tegen krijgen tegen een ploeg die veel scoort de afgelopen weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
waf Wrote:breuer valt me ook ontzettend mee. bij excelsior heb ik hem nooit zoveel meters zien maken....
Goeie vervanger voor Vlaar. Hoe laat moet ik brengen? :wink:
Breuer levert echt elke moeizaam verovverde bal in, d.m.v. een slechte lange bal. Zodra Breuer een bal veroverd, ben je hem ook al weer kwijt.
Hup Jong A Pin.
Threads: 99
lekker al die nederlandse jongens bij ajax, heitinga, van der wiel, de jong, huntelaar,schilder, maduro. Dan de wat oudere gentenaar. de nederlands sprekende vertongen.En de jonngens die de extra klasse moeten brengen..suarez en luque.
Gabri momenteel de zwakste bij ajax...
Met nog iets meer rust aan de bal en wat scherper verdedigen kan ajax het best redden dit seizoen.
Threads: 21
laat ik er maar niet teveel over zeggen... feyenoord heeft morgen met groningen ook nog een rare tegenstander. als feyenoord dat wint heb je met de loting nog Feyenoord, ajax, nac, nec en een stuk of 10 eerste divisieclubs+2 amateurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Lekker al die nederlandse jongens bij Heerenveen, Zuiverloon, Dinsdag, Breuer, Roorda, Beerens. Dan de wat oudere Sibon. De nederlands sprekende VandenBussche. En de jongens die de extra klasse moeten brengen....Pranjic, Sulejmani, Bak Nielsen en Alves.
Ja, zo kun je elk team analyseren.
Wie doet Feyenoord en PSV?
Threads: 76
Mukkus Wrote:waf Wrote:breuer valt me ook ontzettend mee. bij excelsior heb ik hem nooit zoveel meters zien maken....
Breuer levert echt elke moeizaam verovverde bal in, d.m.v. een slechte lange bal. Zodra Breuer een bal veroverd, ben je hem ook al weer kwijt.
Hup Jong A Pin.
neeeeeeeeeee, goed voor heerenveen. ik heb niet zo op zijn opbouwende kwaliteiten gelet nu, maar zag hem wel ene paar keer opstomen. viel me mee.
maar toen hij naar heerenveen ging had ik je al gezegd dat ik niet heel enthousiast over hem was, maar kennelijk deel je dat gevoel nu....?
centre court Wrote:laat ik er maar niet teveel over zeggen... feyenoord heeft morgen met groningen ook nog een rare tegenstander. als feyenoord dat wint heb je met de loting nog Feyenoord, ajax, nac, nec en een stuk of 10 eerste divisieclubs+2 amateurs.
+ Roda.
...en Jong Heerenveen. :waf:
Ad Wim Wrote:slechts 1 goal tegen krijgen tegen een ploeg die veel scoort de afgelopen weken...
Wil je nou echt gaan beweren dat het knap is om als nationale topploeg in eigen huis maar 1 goal tegen te krijgen?
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:breuer valt me ook ontzettend mee. bij excelsior heb ik hem nooit zoveel meters zien maken....
Hup Jong A Pin.
neeeeeeeeeee, goed voor heerenveen. ik heb niet zo op zijn opbouwende kwaliteiten gelet nu, maar zag hem wel ene paar keer opstomen. viel me mee.
maar toen hij naar heerenveen ging had ik je al gezegd dat ik niet heel enthousiast over hem was, maar kennelijk deel je dat gevoel nu....?
100% inzet en een prima verdediger. Goede werker, maar dan wel de bal inleveren bij de speler met hetzelfde shirtje aan, die het dichtst bij hem staat.
centre court Wrote:laat ik er maar niet teveel over zeggen... feyenoord heeft morgen met groningen ook nog een rare tegenstander. als feyenoord dat wint heb je met de loting nog Feyenoord, ajax, nac, nec en een stuk of 10 eerste divisieclubs+2 amateurs. [/quote]
Heeeeel toevallig zal er wel Ajax - Roda JC en Feyenoord - NAC Breda uitkomen zodat ze weer 2 avondjes met redelijk boeiende duels hebben waarbij Ajax-Feyenoord als bekerfinale heel goed mogelijk blijft.
Peter Wrote:Ad Wim Wrote:slechts 1 goal tegen krijgen tegen een ploeg die veel scoort de afgelopen weken...
Wil je nou echt gaan beweren dat het knap is om als nationale topploeg in eigen huis maar 1 goal tegen te krijgen? Nee, zeg ik dat dan?! :roll:
Wat een drol-opmerking weer.
Heerenveen is behoorlijk in vorm: 3x achtereen gewonnen, 14 voor, 0 tegen, bij AZ uit winnen en ook nog eens een van de beste spitsen van de Eredivisie. Dan vind ik het knap als je daar duidelijk en verdiend van wint.
Threads: 78
Wat een werelddoelpunt van Para Sjakie
Make tea, not war
Mukkus Wrote:Lekker al die nederlandse jongens bij Heerenveen, Zuiverloon, Dinsdag, Breuer, Roorda, Beerens. Dan de wat oudere Sibon. De nederlands sprekende VandenBussche. En de jongens die de extra klasse moeten brengen....Pranjic, Sulejmani, Bak Nielsen en Alves.
Wie doet Feyenoord en PSV? doe jij psv even
schitterende goal lurling =D>
Threads: 78
Riekki Wrote:Wat een werelddoelpunt van Para Sjakie
en wat een analyse :lol: :lol:
Make tea, not war
kooltje Wrote:Mukkus Wrote:Lekker al die nederlandse jongens bij Heerenveen, Zuiverloon, Dinsdag, Breuer, Roorda, Beerens. Dan de wat oudere Sibon. De nederlands sprekende VandenBussche. En de jongens die de extra klasse moeten brengen....Pranjic, Sulejmani, Bak Nielsen en Alves.
Nou vooruit dan.
Lekker al die nederlandse jongens bij PSV, Afellay, Marcellis, Zonneveld, Kromkamp, Bakkal. Dan de wat oudere Koevermans. De nederlands sprekende Perez. En de jongens die de extra klasse moeten brengen....Salcido, Farfan, Simons en Gomes.
Jammer dat er geen plek is voor Aissati en Lazovic.
Threads: 22
Peter Wrote:kooltje Wrote:Mukkus Wrote:Lekker al die nederlandse jongens bij Heerenveen, Zuiverloon, Dinsdag, Breuer, Roorda, Beerens. Dan de wat oudere Sibon. De nederlands sprekende VandenBussche. En de jongens die de extra klasse moeten brengen....Pranjic, Sulejmani, Bak Nielsen en Alves.
Nou vooruit dan.
Lekker al die nederlandse jongens bij PSV, Afellay, Marcellis, Zonneveld, Kromkamp, Bakkal. Dan de wat oudere Koevermans. De nederlands sprekende Perez. En de jongens die de extra klasse moeten brengen....Salcido, Farfan, Simons en Gomes.
Zijn geen Nederlanders...
Jammer dat er geen plek is voor Aissati en Lazovic.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
En Zuiverloon wel? :| Eens kijken of je nog zo praat als Afellay Nederland net naar de EK-titel heeft geschoten Geert.
Peter Wrote:En Zuiverloon wel? :| Eens kijken of je nog zo praat als Afellay Nederland net naar de EK-titel heeft geschoten Geert.
Iemand die zolang twijfelt over voor welk land hij wil uitkomen is imo geen Nederlander.
En Geert? Wat is dat nou weer voor onzin?
Geef nou maar gewoon toe dat het met de hoeveelheid Nederlandse jeugd basisspelers bij PSV erg triest is...
Depor Wrote:Peter Wrote:En Zuiverloon wel? :| Eens kijken of je nog zo praat als Afellay Nederland net naar de EK-titel heeft geschoten Geert.
Iemand die zolang twijfelt over voor welk land hij wil uitkomen is imo geen Nederlander.
Van de best mogelijk wedstrijdselectie (18 man dus) van PSV spreken slechts 2 spelers niet goed Nederlands. Heel behoorlijk vind ik, dat er maar 4 zelfopgeleidde jeugspelers bijzitten omdat Janssen en Beerens hun geluk elders zijn gaan beproeven kan ik ook niet helpen.
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:En Zuiverloon wel? :| Eens kijken of je nog zo praat als Afellay Nederland net naar de EK-titel heeft geschoten Geert.
Van de best mogelijk wedstrijdselectie (18 man dus) van PSV spreken slechts 2 spelers niet goed Nederlands. Heel behoorlijk vind ik, dat er maar 4 zelfopgeleidde jeugspelers bijzitten omdat Janssen en Beerens hun geluk elders zijn gaan beproeven kan ik ook niet helpen.
Dus Gomes, Farfan, Salcides, Da Costa, Lazovic spreken goed Nederlands?
Gomes spreekt geen woord Nederlands.
En of je het kan helpen of niet...ik kon het ook niet helpen dat Ten Cate Colin opstelde...
Maar blijft een feit dat er gewoon weinig Nederlandse jeugd bij PSV rondloopt/
Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:En Zuiverloon wel? :| Eens kijken of je nog zo praat als Afellay Nederland net naar de EK-titel heeft geschoten Geert.
En of je het kan helpen of niet...ik kon het ook niet helpen dat Ten Cate Colin opstelde...
Da Costa behoort niet tot de 18 beste PSV'ers, Lazovic spreekt idd heel behoorlijk Nederlands, Farfan had ik even over het hoofd gezien dus het zijn er 3.. Gomes (die overigens wel degelijk een woordje NL spreekt, maar niet heel goed) en Salcido waren de 2 waar ik op doelde.
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:En Zuiverloon wel? :| Eens kijken of je nog zo praat als Afellay Nederland net naar de EK-titel heeft geschoten Geert.
Da Costa behoort niet tot de 18 beste PSV'ers, Lazovic spreekt idd heel behoorlijk Nederlands, Farfan had ik even over het hoofd gezien dus het zijn er 3.. Gomes (die overigens wel degelijk een woordje NL spreekt, maar niet heel goed) en Salcido waren de 2 waar ik op doelde.
Behoorlijk Nederlands...daarom ondertitelen ze het..
kooltje Wrote:lekker al die nederlandse jongens bij ajax, heitinga, van der wiel, de jong, huntelaar,schilder, maduro. Dan de wat oudere gentenaar. de nederlands sprekende vertongen.En de jonngens die de extra klasse moeten brengen..suarez en luque.
Gabri momenteel de zwakste bij ajax...
Met nog iets meer rust aan de bal en wat scherper verdedigen kan ajax het best redden dit seizoen.
Dit is hopelijk een grapje.
Ik heb de laatste 2 wedstrijden niet gezien wegens vakantie, dus als je met momenteel op de laatste 2 wedstrijden doelt, zou t wellicht heel misschien kunnen, indien dit niet zo is, dan heb je er echt een hele aparte kijk op
The great old Ludwig von...
klopt..puur op de wedstrijden die ik dit jaar gezien heb en dat zijn er niet heel veel..... gister was er wel eenje van.
vind dat hij een geweldige conditie heeft...maar vaak op zo een domme manier zijn krachten verspeelt...met gevolg domme overtredingen.
Daarnaast vind ik dat hij een bal af moet pakken en hem inleveren...dat vind hij zelf echter niet. Zal ongetwijfeld af en toe een goede pass uitkomen..maar zoveel balverlies.
hij is de enige die echt goed aanjaagt en verantwoordelijk voor ongeveer 80% van de balveroveringen op het middenveld.
Een zeer nuttige speler, die wordt ondergewaardeerd omdat het nou eenmaal niet vaak op tv te zien is.
Zonder Gabri had Ajax dit seizoen heel wat minder puntjes gepakt. Voor mij is hij in ieder geval de man van het seizoen tot nu toe.
The great old Ludwig von...
|