Threads: 312
Afellay en Zonneveld zijn er niet bij aan PSV-zijde.
Als Verbeek dus een klein beetje slim is stelt hij Beerens (die vorig jaar ook al zn beste wedstrijd van het seizoen tege PSV speelde) op als rechtsbuiten.. dat wordt dan 'lachen' met clown Alcides tegen Beerens. Hopelijk houdt Salcido weer alles tegen waardoor we met een sneaky 1-2 huiswaarts keren.
Threads: 18
Peter Wrote:Afellay en Zonneveld zijn er niet bij aan PSV-zijde.
Als Verbeek dus een klein beetje slim is stelt hij Beerens (die vorig jaar ook al zn beste wedstrijd van het seizoen tege PSV speelde) op als rechtsbuiten.. dat wordt dan 'lachen' met clown Alcides tegen Beerens. Hopelijk houdt Salcido weer alles tegen waardoor we met een sneaky 1-2 huiswaarts keren.
Threads: 114
Ik hoop op veel spanning en strijd, mouwen opstropen, mes tussen de tanden!
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:Ik hoop op veel spanning en strijd, mouwen opstropen, mes tussen de tanden!
Dat standaard ridieltje komt echt mn neus uit. Bij iedere ploeg die thuisspeelt tegen een gelijkwaardige of betere tegenstander hoor je dit tegenwoordig.
Threads: 76
Peter Wrote:ridieltje ik weet niet wat het is, dus stop maar gauw weer terug.
Quote:Basisplaats Beerens tegen oude club PSV
Roy Beerens staat zaterdagavond in de basis bij Heerenveen, in de thuiswedstrijd tegen PSV. Dat meldt Omroep Fryslan. De jeugdinternational krijgt de voorkeur boven Jacob Poulsen, omdat hij volgens coach Verbeek 'aanvallend gevaarlijker' is.
Heerenveen kan morgen tegen PSV niet beschikken over rechtsback Gianni Zuiverloon. De verdediger is geschorst. Zijn plek in de defensie wordt ingenomen door een andere jeugdinternational, namelijk Calvin Jong-a-Pin.
Breuer verhuist naar de rechtsback, Jong-a-Pin linksback. En dus Beerens in de basis.
Slimme keus van Verbeek gezien de afwezigheid van Zonneveld. Hij zal rechtshalf spelen in een 4-4-2 neem ik aan? Verdedigend gezien is de rechterflank van Heerenveen dan wel mager bezet, ik heb Beerens tenminste maar weinig zien meeverdedigen bij PSV en van Breuer ben ik niet kapot. Ben benieuwd of Perez linksbuiten of op '10' zal spelen.
Hesjesverdeling PSV (Koef dus op de bank):
Threads: 11
Peter Wrote:Afellay en Zonneveld zijn er niet bij aan PSV-zijde.
Zonneveld is er gewoon bij...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Threads: 78
en Aissati weer niet op aan het letten. Niet gek dat ie buiten de basis staat!
Make tea, not war
RR Wrote:Peter Wrote:Afellay en Zonneveld zijn er niet bij aan PSV-zijde.
Zonneveld is er gewoon bij...
99% zeker niet in de basis. Heeft vandaag pas voor het eerst weer met de groep meegetraind en men neemt geen risico.
Peter Wrote:Slimme keus van Verbeek gezien de afwezigheid van Zonneveld. Hij zal rechtshalf spelen in een 4-4-2 neem ik aan? Verdedigend gezien is de rechterflank van Heerenveen dan wel mager bezet, ik heb Beerens tenminste maar weinig zien meeverdedigen bij PSV en van Breuer ben ik niet kapot. Ben benieuwd of Perez linksbuiten of op '10' zal spelen.
Heerenveen speelt met 2 aanvallende vleugels. Beerens rechts en Pranjic links. 2 controlerende middenvelder, Roorda wat meer defensiever dan Bradley. Breuer is verdedigend wel heel sterk, opbouwend een stuk minder. Het meeverdedigen van Beerens? Best wel ok eigenlijk.
Riekki Wrote:en Aissati weer niet op aan het letten. Niet gek dat ie buiten de basis staat!
En Addo heeft last van platjes. Ben blij dat ie buiten de basis staat!
Threads: 14
Je wou toch nieuwe huisdiertjes hebben?
Insane life.
Threads: 27
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Ik hoop op veel spanning en strijd, mouwen opstropen, mes tussen de tanden!
Dat standaard ridieltje komt echt mn neus uit. Bij iedere ploeg die thuisspeelt tegen een gelijkwaardige of betere tegenstander hoor je dit tegenwoordig.
:-({|=
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Slimme keus van Verbeek gezien de afwezigheid van Zonneveld. Hij zal rechtshalf spelen in een 4-4-2 neem ik aan? Verdedigend gezien is de rechterflank van Heerenveen dan wel mager bezet, ik heb Beerens tenminste maar weinig zien meeverdedigen bij PSV en van Breuer ben ik niet kapot. Ben benieuwd of Perez linksbuiten of op '10' zal spelen.
Heerenveen speelt met 2 aanvallende vleugels. Beerens rechts en Pranjic links. 2 controlerende middenvelder, Roorda wat meer defensiever dan Bradley. Breuer is verdedigend wel heel sterk, opbouwend een stuk minder. Het meeverdedigen van Beerens? Best wel ok eigenlijk.
Dan heeft hij weer een belangrijke stap in zijn ontwikkeling gezet. =D>
Dre Wrote:Je wou toch nieuwe huisdiertjes hebben?
Ja, maar liever geen spugende beestjes.
Threads: 131
Mukkus Wrote:Dre Wrote:Je wou toch nieuwe huisdiertjes hebben?
Ja, maar liever geen spugende beestjes.
En het zijn van die schattige groene wezentjes....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 40
8-1
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 89
Heerenveen-PSV
Mike Zonneveld is bij PSV teruggekeerd in de wedstrijdselectie na zijn knieblessure. Het duel met SC Heerenveen komt nog te vroeg voor PSV-middenvelder Ibrahim Afellay, die verwacht ook de Champions Leaguewedstrijd tegen Fenerbahçe niet te halen. John de Jong heeft opnieuw last gekregen van de knie, die hem de afgelopen twee seizoenen aan de kant hield. Een zorgelijke situatie. Jonathan ontbreekt door rugklachten.
SC Heerenveen: geblesseerd: Hanssen.
PSV: geblesseerd: Da Costa, Culina, Jonathan, De Jong. Niet wedstrijdfit: Afellay, Rajkovic.
Wie dit leest is gek
Threads: 208
Ik hoop op een sneaky overwinning, maar heb er geen goed gevoel over.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Verdediging psv is vrij ruk, vind ik, zodoende gok ik op Alves en met het scorend vermogen van die boeren zit het sowieso wel goed, daarom 4 goals. Maar ook hun defense is gatenkaas, het zou ook zomaar 4-4 kunnen worden, maar denk niet dat psv wint.
Threads: 21
gelijkspelletje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 12
Fabian Wrote:Verdediging psv is vrij ruk, vind ik, zodoende gok ik op Alves en met het scorend vermogen van die boeren zit het sowieso wel goed, daarom 4 goals. Maar ook hun defense is gatenkaas, het zou ook zomaar 4-4 kunnen worden, maar denk niet dat psv wint.
1 PSV 9 7 2 0 23 23 - 3
3 goals tegen in 9 wedstrijden vind jij 'vrij ruk'?
Wij hebben in ieder geval een wereldkeeper en de verdediging met Simons ervoor staat gewoon als een huis.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 118
Gelukkig heeft PSV geen geschorsten, anders zou het 3-0 voor Heerenveen worden. Nu denk ik aan een 0-0.
1-0.... lazo... geen assist... fout van de busse
Wie dit leest is gek
1-1 bak nielsen... mooie kopstoot
Wie dit leest is gek
Threads: 36
ik zit ook te kijken op sopcast (kwaliteit is wel beroerd!!)
Utrecht, it's vocking delicious
Threads: 36
Kleine Jan Wrote:1-1 bak nielsen... mooie kopstoot
assist pranjic
Utrecht, it's vocking delicious
Threads: 21
Frits Wrote:ik zit ook te kijken op sopcast (kwaliteit is wel beroerd!!)
sport 1 :!:
Niets is sterker dan dat ene woord...
|