The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Het schijnt dat Sanmartean is aangeboden aan Ajax maar dat Ajax dat heeft afgewezen :eeeek: #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
leg je smileys eens uit?
Ajax heeft in mijn ogen hem niet nodig
Reply
Ad Wim Wrote:Het schijnt dat Sanmartean is aangeboden aan Ajax maar dat Ajax dat heeft afgewezen :eeeek: #-o

Als het nou een talent was... Meneer is bijna 30, eeuwig geblesseerd en heeft zich nog nooit ergens bewezen... Ik zou hem zelfs voor m'n vriendenteam afwijzen..... :wink:
Reply
Precies, die Sanmartean is nog vaker geblesseerd dan Mitea en Manucharyan bij elkaar. Confused
Reply
Peter Wrote:Precies, die Sanmartean is nog vaker geblesseerd dan Mitea en Manucharyan bij elkaar. Confused

Dan wie?

En wie is Sanmartean eigenlijk? Is dat die omhoog geschreven speler van Utrecht?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Das idd die speler van Utrecht die in zn 1tje net zo goed is als de rest van Utrecht bij elkaar en die in zn 1tje net zo vaak geblesseerd is als de rest van Utrecht bij elkaar. :|
Reply
Oleeeeee.

El Ahmadi langer bij FC Twente
Uitgegeven: 1 november 2007 12:00
Laatst gewijzigd: 1 november 2007 12:01

ENSCHEDE - Karim El Ahmadi heeft zijn contract bij FC Twente verlengd. De 22-jarige middenvelder heeft tot medio 2011 bijgetekend bij de voetbalclub uit Enschede. Dit meldt FC Twente op de website.


El Ahmadi komt uit de eigen jeugdopleiding. Hij maakte in 2004 zijn debuut in het eerste elftal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Roda wil Ajax-doelwit Meeuwis langer vastleggen
02 november 2007


Roda JC gaat proberen om Marcel Meeuwis langer vast te leggen. De middenvelder (27) heeft momenteel nog een contract tot medio 2009 in Kerkrade, maar staat in de belangstelling van onder meer Ajax. Hierdoor wil Roda snel zaken doen en de Brabander op korte termijn 'voor nog een jaar of vier' vastleggen, zo meldt het AD.


"We hebben hierover donderdag informeel met Marcel gesproken. Binnenkort gaan we opnieuw om de tafel zitten", aldus directeur Huub Narinx.

Meeuwis speelt sinds medio 2006 bij de Limburgse club, die hem destijds overnam van VVV Venlo. Met zijn sterke spel als defensieve middenvelder speelde Meeuwis zich al snel in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club heeft hem diverse keren bekeken, maar tot een bod kwam het nog niet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ALKMAAR- Grétar Steinsson blijft een jaar langer in Alkmaar. Het contract van de 25-jarige international is donderdag opengebroken en met een jaar verlengd tot 2012. “Ik wil een bepalende speler worden voor de club en heb nog lang niet alles laten zien wat ik in me heb”, reageerde de ambitieuze IJslander op zijn nieuwe verbintenis.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Ajax heeft verregaande interesse in twee Roemeense internationals, het gaat om Dorin Goian en Nicolae Dica, zo meldt het Roemeense ProSport. Goian moet het verlies van Jaap Stam, die vorige week aangaf te stoppen bij de Amsterdammers, doen vergeten. Nicolae Dica moet de naar Real Madrid vertokken Wesley Sneijder vervangen.

Goian scoorde afgelopen maand nog het winnende doelpunt in de interland tegen Nederland. Ook de 28-jarige Dica speelt in het Roemeense elftal, maar speelde niet tegen Nederland, wel wist hij te scoren in de interland tegen Wit-Rusland, deze wedstrijd werd gewonnen door de Roemenen met 3-1.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Erg slecht nieuws voor alle niet-Utrechters:

Quote:UTRECHT - FC Utrecht neemt na dit seizoen afscheid van drie contractspelers. Het zijn Etienne Shew-Atjon (32), Joost Broerse (28) en Franck Grandel (29). Het trio krijgt geen nieuw contract aangeboden, meldde de Utrechtse clubleiding op de website. Indien deze drie spelers tijdens de winterstop al naar een andere club willen vertrekken, is dat volgens technisch directeur Piet Buter bespreekbaar.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Ajax heeft verregaande interesse in twee Roemeense internationals, het gaat om Dorin Goian en Nicolae Dica, zo meldt het Roemeense ProSport. Goian moet het verlies van Jaap Stam, die vorige week aangaf te stoppen bij de Amsterdammers, doen vergeten. Nicolae Dica moet de naar Real Madrid vertokken Wesley Sneijder vervangen.

Goian scoorde afgelopen maand nog het winnende doelpunt in de interland tegen Nederland. Ook de 28-jarige Dica speelt in het Roemeense elftal, maar speelde niet tegen Nederland, wel wist hij te scoren in de interland tegen Wit-Rusland, deze wedstrijd werd gewonnen door de Roemenen met 3-1.

Van mij hoeft t echt niet. Jan Arie (oftewel Jari) vd Heijden is misschien wat minder, maar eigen kweek. Geef hem maar een kans, genoeg ervaring om zich heen met Davids en gabri
The great old Ludwig von...
Reply
Waar moet Aissati dan spelen?
Reply
Ook dat nog, die zie ik als Nederlandstalige speler nog liever komen, echter is ook geen must wat mij betreft, maar zeker wel een optie
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:die zie ik als Nederlandstalige speler nog liever komen

[gay]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Waar moet Aissati dan spelen?

In het 2e van psv... Niet bij Ajax in ieder geval.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Waar moet Aissati dan spelen?

In het 2e van psv... Niet bij Ajax in ieder geval.

Bij ons is hij ook niet welkom!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Waar moet Aissati dan spelen?

In het 2e van psv... Niet bij Ajax in ieder geval.

Eindelijk een Ajacied die niet klaarkomt op Aissati. :8:



Volgens Sportweek zou Emmanuel Boakye in de belangstelling staan van PSV. Daarnaast zouden enkele Duitse clubs interesse hebben. Boakye doorliep de jeugdopleiding van Ajax tot aan het eerste elftal toe. Martin van Geel wilde hem na een verhuurperiode graag terughalen, maar ten Cate gaf de voorkeur aan Jurgen Colin. Heracles nam de verdediger afgelopen zomer definitief over.
--
Veel slechter dan Kromkamp dit seizoen kan het niet worden. :razz:
Reply
Lijkt me niet echt een versterking, maar verzwakken is idd ook lastig :razz:

Mss dat d'r an er wat meer over kan vertellen?!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het enige dat ik weet is dat hij tijdens de bekerfinale PSV-Ajax verrekte goed speelde. Verder is hij me nooit opgevallen, dus heel goed zal hij zo op het oog idd niet zijn.
Reply
heerenveen wilde hem afgelopen zomer van ajax overnemen. Dat wilde ajax niet, waardoor heracles hem over kon nemen.
Mijn gras is groener
Reply
Ekslem Wrote:Lijkt me niet echt een versterking, maar verzwakken is idd ook lastig :razz:

Mss dat d'r an er wat meer over kan vertellen?!

Bij Ajax vonden ze dat hij stil stond in zijn ontwikkeling. Maar of dat nu aan de speler lag of aan zijn trainer.....
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me niet echt een versterking, maar verzwakken is idd ook lastig :razz:

Mss dat d'r an er wat meer over kan vertellen?!

Bij Ajax vonden ze dat hij stil stond in zijn ontwikkeling. Maar of dat nu aan de speler lag of aan zijn trainer.....

Daar verkozen ze Colin boven hem dus of hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht of tCate is echt niet wijs :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Pro Sport: Ajax is vrijwel overtuigd
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 6 november om 07:25

Dorin Goian en Nicolae Dică zullen vrijwel zeker komende zomer, wellicht zelfs eerder, de overstap maken naar Ajax. Voetbalzone nam maandag contact op met de Roemeense krant én Golden Foot-partner Prosport, waar hoofdredacteur Alexandru Economu uitgebreid tekst en uitleg gaf over de huidige ontwikkelingen.

De nationale krant kwam de afgelopen dagen zelf met de berichtgeving over de Amsterdamse interesse in het tweetal van Steaua Boekarest. Goian, een 26-jarige centrale verdediger, zou de opvolger van Jaap Stam moeten worden, terwijl Dica, een 27-jarige aanvallende middenvelder, de beoogde opvolger is van Wesley Sneijder.

“Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs”, vertelt Econumu, die verder ook als televisiecommentator actief is. “Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur.”

“In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen.”

“Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse”, aldus Economu.

Goian is bezig aan zijn vierde seizoen bij Steaua en heeft inmiddels vijftien interlands (drie treffers) achter zijn naam staan. De 1.94 meter lange verdediger speelde in het verleden voor bescheiden clubs als FCM Bacau en Ceahlaul.

Dica is alweer aan zijn vijfde seizoen bezig in de Roemeense hoofdstad en weet elk seizoen met regelmaat het net te vinden. De 21-voudig international (vier treffers), 1.81 meter lang, scoorde in 106 competitieduels een totaal van 50 treffers, waarvan vijf dit seizoen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb me dit seizoen geamuseerd tijdens Heracles - Ajax, elke aanval van Ajax via Boakye liep stuk en in elke aanval van Heracles via Colin leek potentieel gevaar te schuilen.

Of Boakye het bij PSV zal redden weet ik niet, wel ben ik overtuigd dat hij sowieso bij een sub-topper meekan. Ik kan hem in ieder geval niet vaak betrappen op een fout. Vorige week bij Excelsior was ik onaangenaam verrast dat Steur hem enkele keren voorbij ging maar in de tweede helft herstelde Boakye zich, kan een keer gebeuren. Ook aanvallend heeft hij de nodige capaciteiten, in ieder geval wel voor Heracles. En zijn instelling is ook erg goed. Sterspeler in Almelo maar je hoort hem nooit.

Financieel zou Heracles goede zaken kunnen doen, al is hij deels ook door investeerders betaald. Maar als je als Heracles zijnde in de zomer een speler vastlegd die een paar maand later al de intresse van een topclub geniet dan doe je het goed. Toch hoop ik dat de club de poot een beetje stijf kan houden tot de zomer, tenzij er een goede vervanger is geregeld. Zonder Boakye wordt het een heel lastig verhaal om 15e te worden. En dan heb ik het nog niet eens over de intresse van Feyenoord in vermoedelijk Klavan. Zijn contract loopt deze zomer af dus is het financieel aantrekkelijk om in de winter nog wat voor hem te vangen. Hoewel degradatie meer geld kost.
Reply
Ook Afellay overweegt vertrek
Uitgegeven: 6 november 2007 08:58
Laatst gewijzigd: 6 november 2007 09:00

AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is teleurgesteld in de handelswijze van PSV. De club en de middenvelder zijn al enkele maanden in onderhandeling over het openbreken van het contract. Volgens Afellay is er echter een gebrek aan vertrouwen aan de kant van de landskampioen.

Afellay is vanwege een blessure niet afgereisd naar Istanbul voor het Champions League treffen van PSV tegen Fenerbache woensdag. Bij terugkomst uit Turkije zal algemeen directeur Jan Reker met de middenvelder om de tafel gaan zitten. Het zijn sowieso drukke tijden voor Reker. Ook Ismael Aissati twijfelt over zijn toekomst in
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wat een suggestief gezever.

Ze hebben twee maanden voor het laatst gesproken en zijn er toen niet uitgekomen. Daarna is er niet meer gesproken. Daarnaast heeft Affelay aangegeven graag bij te tekenen, maar was het financiele vertrouwen niet groot genoeg volgens hem.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
wat een eikel joh. als je naar hem blaast breetk hij zijn been, en dan de hoofdprijs willen. :roll: laat hem eerst maar eens constant presteren voordat hij eisen gaat stellen. Puke
Reply
Telegraaf: ook Afellay in beeld bij Ajax
Naast Aissati is ook Ibrahim Afellay bij Ajax in beeld om Wesley Sneijder op te volgen. Dat meldt De Telegraaf woensdagmorgen. Afellay heeft nog een contract tot 2010, maar is allerminst tevreden over het aanbod tot contractverlenging dat hij heeft gekregen van PSV.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Schitterend al die speculaties. En over 2 maanden hebben ze gewoon allebei hun contract bij PSV verlengd. Denken ze nou echt dat PSV Afellay nog naar Ajax laat lopen? Bovendien hebben zowel Reker, Afellay als diverse andere insiders in reaktie op de speculaties al aangegeven dat het vrij zeker is dat PSV met een beter bod komt wat Afellay wil accepteren.
Reply


Forum Jump: