The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Quote:PSV richt zich na afzegging Jol op Rutten
07/11/2007 20:32

Fred Rutten is de belangrijkste kandidaat voor het hoofdtrainerschap van PSV. De Eindhovense landskampioen richtte zich in eerste instantie op Martin Jol, maar die heeft afgezegd.

RTV Oost maakte het nieuws wereldkundig dat Jol niet ingaat op de toenadering van PSV de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman op te volgen. De geruchten deden al langer de ronde dat Jol na zijn ontslag bij Tottenham Hotspur niet direct in Eindhoven aan de slag wilde.

Rutten staat nu bovenaan het verlanglijstje van PSV. De 44-jarige trainer van FC Twente was eerder werkzaam in Eindhoven als hoofd opleidingen en assistent-trainer. Hij keerde in de zomer van 2006 terug naar Enschede en loodste FC Twente afgelopen seizoen naar de vierde plaats in de Eredivisie.

Ik denk dat het Rutten ook niet wordt, maar wie dan wel? :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Quote:PSV richt zich na afzegging Jol op Rutten
07/11/2007 20:32

Fred Rutten is de belangrijkste kandidaat voor het hoofdtrainerschap van PSV. De Eindhovense landskampioen richtte zich in eerste instantie op Martin Jol, maar die heeft afgezegd.

RTV Oost maakte het nieuws wereldkundig dat Jol niet ingaat op de toenadering van PSV de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman op te volgen. De geruchten deden al langer de ronde dat Jol na zijn ontslag bij Tottenham Hotspur niet direct in Eindhoven aan de slag wilde.

Rutten staat nu bovenaan het verlanglijstje van PSV. De 44-jarige trainer van FC Twente was eerder werkzaam in Eindhoven als hoofd opleidingen en assistent-trainer. Hij keerde in de zomer van 2006 terug naar Enschede en loodste FC Twente afgelopen seizoen naar de vierde plaats in de Eredivisie.

Ik denk dat het Rutten ook niet wordt, maar wie dan wel? :-k

Ik denk van wel!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Quote:PSV richt zich na afzegging Jol op Rutten
07/11/2007 20:32

Fred Rutten is de belangrijkste kandidaat voor het hoofdtrainerschap van PSV. De Eindhovense landskampioen richtte zich in eerste instantie op Martin Jol, maar die heeft afgezegd.

RTV Oost maakte het nieuws wereldkundig dat Jol niet ingaat op de toenadering van PSV de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman op te volgen. De geruchten deden al langer de ronde dat Jol na zijn ontslag bij Tottenham Hotspur niet direct in Eindhoven aan de slag wilde.

Rutten staat nu bovenaan het verlanglijstje van PSV. De 44-jarige trainer van FC Twente was eerder werkzaam in Eindhoven als hoofd opleidingen en assistent-trainer. Hij keerde in de zomer van 2006 terug naar Enschede en loodste FC Twente afgelopen seizoen naar de vierde plaats in de Eredivisie.

Ik denk dat het Rutten ook niet wordt, maar wie dan wel? :-k

Ik denk van wel!

Ik denk ook van wel :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kan ie samen met Beckham de filmster uithangen. Lijkt me prima voor hem!

Quote:'Gullit maakt in Amerika rentree als trainer'
08/11/2007 08:49

LA Galaxy wil een 'sexy' coach binnenhalen als opvolger van Frank Yallop. Ruud Gullit is een van de belangrijkste kandidaten.

Yallop verruilt LA Galaxy voor San Jose Earthquakes. Vanwege het vertrek van de coach kijkt de Amerikaanse club naar een internationaal aansprekende naam.

'We gaan deze kans gebruiken om weer iets te doen wat in de MLS nog niet is vertoond', zei Galaxy-directeur en voorzitter Alexi Lalas.

Lalas wil een 'sexy' coach die op eenzelfde manier de aandacht trekt als David Beckham heeft gedaan met diens komst naar LA. Tegelijkertijd moet de nieuwe trainer de ploeg attractief voetbal laten spelen.

Jürgen Klinsmann gold als voornaamste kandidaat. Maar omdat de Duitser ogenschijnlijk de voorkeur heeft voor een meer aansprekende nieuwe uitdaging, is Ruud Gullit de voornaamste kandidaat.

Naar verluidt kan Gullit een contract voor drie jaar tekenen in Los Angeles. De oud-international, die sinds zijn vertrek bij Feyenoord in 2005 clubloos is, zou Cobi Jones krijgen als assistent.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Wil je nou je gelijk halen? :roll: Jol heeft na een week onderhandelen afgezegd omdat duidelijk werd dat hij echt kan fluiten naar zijn afkoopsom als hij nu een andere club gaat coachen. Anders was hij het zeker geworden. Nu wordt het Rutten. PSV wil hem, hij heeft altijd gezegd coach van PSV te willen worden en FC Twente heeft niks te zeggen omdat hij een ontsnappingsclausule heeft. Alle ingredienten om Rutten maandag te presenteren als nieuwe hoofdcoach van PSV.
Reply
Peter Wrote:Jol heeft na een week onderhandelen afgezegd omdat duidelijk werd dat hij echt kan fluiten naar zijn afkoopsom als hij nu een andere club gaat coachen. Anders was hij het zeker geworden.

Dat is jouw interpretatie. Misschien heeft hij wel een andere belangstellende club, misschien wil hij nog niet naar Nederland, misschien is er wel een andere reden? :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Jol heeft na een week onderhandelen afgezegd omdat duidelijk werd dat hij echt kan fluiten naar zijn afkoopsom als hij nu een andere club gaat coachen. Anders was hij het zeker geworden.

Dat is jouw interpretatie. Misschien heeft hij wel een andere belangstellende club, misschien wil hij nog niet naar Nederland, misschien is er wel een andere reden? :roll:

De redenen zijn gewoon bekend gemaakt hoor: mislopen afkoopsom als hoofdreden en daarnaast wil hij even afstand van de voetballerij en heeft hij indicaties dat hij bij Oranje in beeld is zodra Bassie weg is (komende zomer). Als hij geen interesse had in PSV had hij ook niet vanaf zijn vakantiebestemming een week lang onderhandeld.
Reply
Quote:De redenen zijn gewoon bekend gemaakt hoor
:lol: :lol:
Redenen worden wel vaker bekend gemaakt, maar dat betekent niet zo veel helaas.
Misschine was t voorstel naar Jol wel gewoon een lachertje, waar totaal geen waardering uit sprak...
He, waar heb ik dat meer gehoord :-k
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:De redenen zijn gewoon bekend gemaakt hoor
:lol: :lol:
Redenen worden wel vaker bekend gemaakt, maar dat betekent niet zo veel helaas.
Misschine was t voorstel naar Jol wel gewoon een lachertje, waar totaal geen waardering uit sprak...
He, waar heb ik dat meer gehoord :-k

Dan had ie geen week onderhandeld. :razz:
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:De redenen zijn gewoon bekend gemaakt hoor
:lol: :lol:
Redenen worden wel vaker bekend gemaakt, maar dat betekent niet zo veel helaas.
Misschine was t voorstel naar Jol wel gewoon een lachertje, waar totaal geen waardering uit sprak...
He, waar heb ik dat meer gehoord :-k

Dan had ie geen week onderhandeld. :razz:

Tsja...wat is 'onderhandelen'?
Quote:PSV: "Wij bieden 1 knoop en een kauwgumbal per week"
Jol: "Nee"
PSV: "Wij bieden 2 knopen en 2 kauwgumballen per week"
Jol: "Nee"
PSV: "Wij bieden 3 knopen en 3 kauwgumballen per week"
Jol: "Nee"
PSV: "Wij bieden 4 knopen en 4 kauwgumballen per week"
Jol: "Nee"
PSV: "Wij bieden 5 knopen en 5 kauwgumballen per week"
Jol: "Nee"
...
...
...
etc...etc...

PSV kennende ben je dan al snel een week bezig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ken jij PSV?
Reply
Peter Wrote:Ken jij PSV?

Ja. Jij ook?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Wil je nou je gelijk halen? :roll: Jol heeft na een week onderhandelen afgezegd omdat duidelijk werd dat hij echt kan fluiten naar zijn afkoopsom als hij nu een andere club gaat coachen. Anders was hij het zeker geworden. Nu wordt het Rutten. PSV wil hem, hij heeft altijd gezegd coach van PSV te willen worden en FC Twente heeft niks te zeggen omdat hij een ontsnappingsclausule heeft. Alle ingredienten om Rutten maandag te presenteren als nieuwe hoofdcoach van PSV.

Mijn gelijk halen? Ik heb het toch al gekregen of wil je beweren dat Jol alsnog komt? Hij heeft PSV misschien wel gevraagd om een compensatie (i.d.v.v. tekengeld) als compensatie voor het mislopen van die afkoopsom en misschien wilde PSV wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En Twente heeft volgens mij vorige week gezegd dat ze Rutten niet kwijt willen en hem net een verlenging van zijn contract aangeboden hebben. En hoe zat dat ook alweer met de aanstelling van Koeman? Waren Rutten (en de Eikel) niet een beetje teleurgesteld dat zij het niet mochten worden en eerst Jan en alleman gevraagd werd voordat zij als 15e keus in beeld kwamen? Ik krijg ineens een déjà vu...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Aan al die redenen die Jol noemt, kan maar 1 conclusie verbonden worden:

Jol is volgend jaar de nieuwe trainer van Ajax!

Gerben, fijn dat je weet hoe het met Rutten en Eijkelkamp is gegaan. PSV durfde het (nog) niet aan met ze. Mss staat Rutten wel te springen om het ongelijk van toen aan te tonen. Weet jij veel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Aan al die redenen die Jol noemt, kan maar 1 conclusie verbonden worden:

Jol is volgend jaar de nieuwe trainer van Ajax!

Gerben, fijn dat je weet hoe het met Rutten en Eijkelkamp is gegaan. PSV durfde het (nog) niet aan met ze. Mss staat Rutten wel te springen om het ongelijk van toen aan te tonen. Weet jij veel!

Of : Voorcontract NL Elftal want Bassie schijnt al rond te zijn met Ajax...
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Wil je nou je gelijk halen? :roll: Jol heeft na een week onderhandelen afgezegd omdat duidelijk werd dat hij echt kan fluiten naar zijn afkoopsom als hij nu een andere club gaat coachen. Anders was hij het zeker geworden. Nu wordt het Rutten. PSV wil hem, hij heeft altijd gezegd coach van PSV te willen worden en FC Twente heeft niks te zeggen omdat hij een ontsnappingsclausule heeft. Alle ingredienten om Rutten maandag te presenteren als nieuwe hoofdcoach van PSV.


Rutten heeft geen clausule in zijn contract staan!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Peeeeeteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ben je wakker?

Wil je nou je gelijk halen? :roll: Jol heeft na een week onderhandelen afgezegd omdat duidelijk werd dat hij echt kan fluiten naar zijn afkoopsom als hij nu een andere club gaat coachen. Anders was hij het zeker geworden. Nu wordt het Rutten. PSV wil hem, hij heeft altijd gezegd coach van PSV te willen worden en FC Twente heeft niks te zeggen omdat hij een ontsnappingsclausule heeft. Alle ingredienten om Rutten maandag te presenteren als nieuwe hoofdcoach van PSV.


Rutten heeft geen clausule in zijn contract staan!

Wat een raar contract :crazy:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ekslem Wrote:Aan al die redenen die Jol noemt, kan maar 1 conclusie verbonden worden:

Jol is volgend jaar de nieuwe trainer van Ajax!

Gerben, fijn dat je weet hoe het met Rutten en Eijkelkamp is gegaan. PSV durfde het (nog) niet aan met ze. Mss staat Rutten wel te springen om het ongelijk van toen aan te tonen. Weet jij veel!

Ehm, zo is het toch gegaan met R&E of niet dan?

En ik denk ook dat Jol eerder wacht op OF een andere Engelse club OF tot na de zomer (hij heeft straks toch 4 a 5 miljoen) om van Basten op te volgen. Het wespennest Ajax lijkt me alleen iets voor een echte Ajacied...
Is Aron Winter al gediplomeerd? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Is Aron Winter al gediplomeerd? :wink:

Bankzitten is hij wel al gewend in ieder geval.....
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Aan al die redenen die Jol noemt, kan maar 1 conclusie verbonden worden:

Jol is volgend jaar de nieuwe trainer van Ajax!

Gerben, fijn dat je weet hoe het met Rutten en Eijkelkamp is gegaan. PSV durfde het (nog) niet aan met ze. Mss staat Rutten wel te springen om het ongelijk van toen aan te tonen. Weet jij veel!

Ehm, zo is het toch gegaan met R&E of niet dan?

En ik denk ook dat Jol eerder wacht op OF een andere Engelse club OF tot na de zomer (hij heeft straks toch 4 a 5 miljoen) om van Basten op te volgen. Het wespennest Ajax lijkt me alleen iets voor een echte Ajacied...
Is Aron Winter al gediplomeerd? :wink:

Je eerste zin zegt genoeg, lijkt me. Dat weet je niet, maar je gaat er wel van uit. Je speculeert dus en maakt anderen dat verwijt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Aan al die redenen die Jol noemt, kan maar 1 conclusie verbonden worden:

Jol is volgend jaar de nieuwe trainer van Ajax!

Gerben, fijn dat je weet hoe het met Rutten en Eijkelkamp is gegaan. PSV durfde het (nog) niet aan met ze. Mss staat Rutten wel te springen om het ongelijk van toen aan te tonen. Weet jij veel!

Ehm, zo is het toch gegaan met R&E of niet dan?

En ik denk ook dat Jol eerder wacht op OF een andere Engelse club OF tot na de zomer (hij heeft straks toch 4 a 5 miljoen) om van Basten op te volgen. Het wespennest Ajax lijkt me alleen iets voor een echte Ajacied...
Is Aron Winter al gediplomeerd? :wink:

Je eerste zin zegt genoeg, lijkt me. Dat weet je niet, maar je gaat er wel van uit. Je speculeert dus en maakt anderen dat verwijt.

Wat zegt mijn 1e zin dan precies? In mijn simpele benadering vraag ik jou om bevestiging dan wel ontkenning van wat ik veronderstel.

Weet jij het wel 100% zeker dan? Dat zij destijds 15e keus waren OMDAT PSV ze eigenlijk (nog) niet goed genoeg vond was een publiek geheim. En die conclusie leek me ook niet zo moeilijk aangezien ze al assistent waren onder Guus EN Rutten al wel in het bezit was van de juiste diploma's en PSV desondanks eerst allemaal andere kandidaten vroeg. You can do the math....

En wie verwijt ik dat hij/zij speculeert? Ik vind het slechts mooi als bepaalde types iets 100% zeker menen te weten en het dan niet waar blijkt te zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Das nu precies mijn punt. Eerst veronderstel je iets om vervolgens om bevestiging/ontkenning te vragen. Weet je wel zeker dat je het niet retorisch bedoelde?

En nu loop je weer maar wat te raaskallen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Das nu precies mijn punt. Eerst veronderstel je iets om vervolgens om bevestiging/ontkenning te vragen. Weet je wel zeker dat je het niet retorisch bedoelde?

En nu loop je weer maar wat te raaskallen.

Ehm, een veronderstelling is toch een aanname op basis van wat je wel weet? Jij denkt iets anders te zeggen (maar eigenlijk vind/denk je gewoon hetzelfde), dus ik vraag jou om een bevestiging/ontkenning van wat ik aanneem op basis van wat jij zeker denkt te weten. Ik geloof best dat Rutten ooit trainer van PSV zal worden, maar ik denk niet dat hij het nu wordt. Maar net zoals bij Jol zullen we het vanzelf zien, maar ik hoop eigenlijk dat Twente de poot stijf houdt en ze aan hun contract houdt.

ALS ik Balthazar MAG geloven van jou heeft Rutten GEEN PSV-clausule, dus dat wordt dan dokken voor PSV, al zal het geen 5 miljoen kosten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Xtragaap4de

Ik denk wel voor mezelf. Wat ben jij een zeverzak zeg!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wat ben jij een zeverzak zeg!

Is dat een aanname of een veronderstelling?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:Gerben Xtragaap4de

Ik denk wel voor mezelf. Wat ben jij een zeverzak zeg!

Zoooooo..... kan ik nu eindelijk weer gaan afwassen. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Wat ben jij een zeverzak zeg!

Is dat een aanname of een veronderstelling?

Geen van beide, maar dat moge duidelijk zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Wat ben jij een zeverzak zeg!

Is dat een aanname of een veronderstelling?

Geen van beide, maar dat moge duidelijk zijn.

En op basis van wat denk jij dat dat duidelijk is? Net zo duidelijk als dat Martin Jol de nieuwe trainer van PSV werd? Of net zo duidelijk dat het nu Rutten gaat worden?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Niet Petertje en Ekslem door elkaar gaan halen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Niet Petertje en Ekslem door elkaar gaan halen

Sorry. Met al die alles-zekerwetende-zeverzakken hier raak je wel eens in de war..... :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: