The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Henk ten Cate, Ruud Gullit en Co Adriaanse, en nog wat andere, minder beduidende namen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heeft Henk ten Cate Ajax omhooggebracht? :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nee, en daar ging het ook niet om :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En welke subtopper heeft Gullit omhooggebracht? :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Alleen Co Adriaanse, daar kan ik me iets bij voorstellen. Toch lijkt Adriaanse me wel een trainer die een topclub aankan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:En welke subtopper heeft Gullit omhooggebracht? :eeeek:

Estelle Cruijff!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:En welke subtopper heeft Gullit omhooggebracht? :eeeek:

Estelle Cruijff!

In mijn zinnetje kan je "Gullit" idd als lijdend voorwerp zien. :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Chelsea was toen een subtopper, naar ik meen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:'PSV gaat toch in de slag met Vergoossen'
14/11/2007 14:52

PSV heeft Sef Vergoossen officieel benaderd om het seizoen als hoofdtrainer te voltooien. Zijn Japanse werkgever weigert vooralsnog mee te werken.

Vergoossen moet interim-trainer worden, meldt NOS Teletekst. De Limburger voelt wel iets voor het aanbod, al liet hij onlangs weten dat hij volgende maand officieel als trainer zou stoppen.

Probleem is nu dat Nagoya Grampus Eight niet wenst mee te werken aan een eerder vertrek van de door PSV beoogde trainer. Het contract van Vergoossen loopt nog door tot 1 januari 2008. Een oplossing zou kunnen zijn dat Jan Wouters langer dan de bedoeling was de honneurs waarneemt.

Met deze move wil PSV vooral tijd winnen, omdat de landskampioen haar zinnen heeft gezet op Huub Stevens, die Hamburger SV niet tussentijds wil verlaten. Stevens komt op 1 juli volgend jaar vrij.

Overigens werd Vergoossen twee jaar geleden ook al eens benaderd door PSV. Toenmalig hoofdtrainer Guus Hiddink wilde de Limburgse trainer destijds aanstellen als hoofd opleidingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oftewel er komt dus een interim-interim-trainer (Wouters) tot 1 januari, waarna interim-trainer (Vergoossen) het overneemt tot 1 juli waarna eindelijk de echte trainer (Stevens) het gaat overnemen ????

Lekker omslachtig allemaal weer....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Oftewel er komt dus een interim-interim-trainer (Wouters) tot 1 januari, waarna interim-trainer (Vergoossen) het overneemt tot 1 juli waarna eindelijk de echte trainer (Stevens) het gaat overnemen ????

Lekker omslachtig allemaal weer....

En toch een prima tussenoplossing. Wrs kopen ze trouwens die 1,5 maand contract van Vergoossen toch gewoon af waardoor hij tegen Excelsior al op de bank zal zitten. Zoals ik in een ander topic zei lijkt het mij een prima geschikte man voor een half jaar, die daarna mooi zijn gewenste functie in de jeugdopleiding kan gaan bekleden om de weg vrij te maken voor Stevens.. een goede coach die bovendien een echt PSV-hart heeft. Mooie oplossing! Beter dan wachten op Jol of nu een Jans of Verbeek aanstellen voor een paar jaar.
Reply
Ik vind Vergoossen een prima trainer voor de komende jaren......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Vergoossen stopt na t seizoen sowieso wel, zelfs als Stevens niet wil komen.
Reply
bron?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Probleem is nu dat Nagoya Grampus Eight niet wenst mee te werken aan een eerder vertrek van de door PSV beoogde trainer. Het contract van Vergoossen loopt nog door tot 1 januari 2008. Een oplossing zou kunnen zijn dat Jan Wouters langer dan de bedoeling was de honneurs waarneemt.


Meteen doen =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Geef die Jappen een paar euri, dan mag Sef vast wel eerder komen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
PSV heeft vandaag een persoonlijk akkoord bereikt met Sef Vergoossen over een directe overgang naar PSV en is nu in onderhandeling met zijn huidige club over het afkopen van zijn nog 1,5 maand lopende contract. Verder hebben Reker en Stevens in het diepste geheim (voor wat dat waard is aangezien het in alle media te lezen valt ondertussen) gesprekken gevoerd over een overgang komende zomer. Eindelijk schot in de zaak en zowaar alsnog een prima oplossing na het afhaken van Rutten en Jol.


Zat trouwens net in de VI te lezen over Maduro, die bij Ajax in eenzelfde parket zit als Aissati bij PSV. Zou een ruil van die 2 spelers in de winterstop niet wat zijn? Lijkt me eigenlijk voor zowel Ajax, PSV, Aissati als Maduro niet zo'n slechte zaak. PSV kan nog wel een controleur voor naast Simons gebruiken, terwijl Ajax juist een creatieve middenvelder nodig heeft. Bovendien zijn beide spelers ongelukkig bij hun club en zien de clubs ze niet graag transfervrij naar een concurrent lopen zonder dat er wat voor terugkomt.
Reply
Maduro wil onder geen beding naar een andere club in NL, het is of bijtekenen, of buitenland.
Reply
Maduro :roll: ... laat die lekker in Amsterdam blijven.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
PSV en Vergoossen zijn onderling akkoord volgens Omroep Brabant, maar nu moeten die Japanners hem nog laten gaan.

En De Guzman wil een Nederlands paspoort =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En De Guzman wil een Nederlands paspoort =D>

dat is alleen maar om in engeland te kunnen voetballen hoor....
Reply
Maar dan kan hij iig voor Nederland uitkomen. Hij gaat volgend jaar september kiezen tussen Nederland en Canada, aldus deze bron. Ik zou het wel weten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dan kan hij iig voor Nederland uitkomen. Hij gaat volgend jaar september kiezen tussen Nederland en Canada, aldus deze bron. Ik zou het wel weten...

zijn broer heeft gekozen voor canada, dus dat is voor hem een reele optie. in het nederlands elftal hebben we niet echt zo'n speler nodig. we sterven in nederland van de nummers 10.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dan kan hij iig voor Nederland uitkomen. Hij gaat volgend jaar september kiezen tussen Nederland en Canada, aldus deze bron. Ik zou het wel weten...

Canada, weet je tenminste zeker dat je speelt Wink Zou me niks verbazen als ie nog echt voor Canada kiest ook, zijn broer speelt al in dat nationale elftal, en om nou te stellen dat De Guzman veel beter is dan Sneijder, v/d Vaart, Seedorf, van Persie ? Wellicht dat ie als controlerende middenvelder kan spelen ipv de Zeeuw maar hij is in mijn ogen toch meer een aanvallende middenvelder.... lood om oud ijzer als je het mij vraagt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Op dit moment wel ja, maar hij is wel echt een aantal jaar jonger dan de huidige lichting en concurrentie voor die nummer 10 is altijd goed. Maar de vraag is of hij zolang wil wachten. Maar ja, wat moet je in godsnaam in Canada?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Op dit moment wel ja, maar hij is wel echt een aantal jaar jonger dan de huidige lichting en concurrentie voor die nummer 10 is altijd goed. Maar de vraag is of hij zolang wil wachten. Maar ja, wat moet je in godsnaam in Canada?!

Schijnt dat je er prima op forel kan vissen....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:Op dit moment wel ja, maar hij is wel echt een aantal jaar jonger dan de huidige lichting en concurrentie voor die nummer 10 is altijd goed. Maar de vraag is of hij zolang wil wachten. Maar ja, wat moet je in godsnaam in Canada?!
De CONCACAF is duidelijk het meest overgewaardeerde werelddeel binnen de FIFA, krijgen altijd (te) veel plaatsen op WK's. Kijk maar naar deelnemers als Trinidad en Costa Rica. Dus met een paar aardige voetballers kan Canada zich in de toekomst best voor WK's gaan kwalificeren.
Reply
15/11/2007 - 'Miljoenenbod Ajax op Ivanovic afgewezen'

Volgens de Italiaanse geruchtenkrant Tuttosport heeft Ajax afgelopen maandag bij lokomotiv Moskou een bod uitgebracht van 11 miljoen euro op centrale verdediger Branislav Ivanovic. De Russen zouden het bod echter hebben afgewezen. Naar verluidt willen ze 13 miljoen voor de verdediger. Ajax zou in alle stilte Juventus en Inter te snel afgeweest hebben willen zijn. De Italianen worden al veel langer in verband gebracht met de verdediger. Voetbal International bracht eerder Ajax al in verband met de speler, al ontkende Martin van Geel later de interesse.
Ajax Netwerk
Ajax is zoals bekend concreet op zoek naar een centrale verdediger om Jaap Stam te vervangen.
Reply
Vergoossen niet naar PSV

Sef Vergoossen wordt waarschijnlijk niet de nieuwe trainer van PSV. Zijn huidige werkgever, Nagoya Grampus Eight, wil hem niet laten gaan. Vergoossen heeft een contract bij de Japanse club tot eind volgende maand.

Op Radio 1 zei Vergoossen: "Het bestuur heeft vanmiddag overleg gevoerd. Later ben ik erbij geroepen. De mededeling die ik te horen kreeg, was vrij kort en helder. Ze willen me aan mijn contract houden. Dat eindigt op 31 december. Zo simpel is het."

Vergoossen was na Martin Jol en Fred Rutten de derde trainer die door PSV was benaderd.
Reply
Ben erg benieuwd hoe die strijd om de centrale verdedigers komende winter gaat aflopen.. de Visser is namens PSV in Brazilië op zoek, Ajax is dus al aan het bieden en Feyenoord wil oa Ooijer.
Reply


Forum Jump: