The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax-Vitesse
Weet iemand hoe het staat met de blessure van vd Wiel?
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:Weet iemand hoe het staat met de blessure van vd Wiel?

Lekke band, stelt niks voor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sjaak Wrote:Weet iemand hoe het staat met de blessure van vd Wiel?

Het contract van Gregory van der Wiel (19) zal binnenkort opgewaardeerd worden. De talentvolle verdediger signeerde afgelopen zomer een vierjarige verbintenis met Ajax.

Van der Wiel en Ajax spraken destijds af dat hij na vijftien basisplaatsen een salarisverhoging tegemoet kon zien. Inmiddels stond de jeugdinternational acht keer bij de eerste elf spelers op het wedstrijdformulier.

De geboren Amsterdammer, momenteel herstellende van een lichte knieblessure, debuteerde vorig seizoen in het eerste elftal en werd afgelopen zomer definitief overgeheveld naar de A-selectie.

Technisch directeur Martin van Geel zegt dat ook de inhoud van het tot 2010 lopende contract van Siem de Jong (18) 'binnenkort aan de orde zal komen.' De middenvelder maakt sinds enkele weken deel uit van de A-selectie en maakt een uitstekende indruk. 'Spelers van Ajax verdienen loon naar werken en het lijkt me logisch dat bij de interne evaluatie ook de goede ontwikkeling van Siem besproken zal worden', aldus Van Geel in Voetbal International. Bron: VI.nl
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Uhm.... had ineens niet door dat die gast blessee was.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Uhm.... had ineens niet door dat die gast blessee was.

Gelukkig maar dat je een die-hard forummer bent die tig keer per dag op het forum kijkt :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Uhm.... had ineens niet door dat die gast blessee was.

Gelukkig maar dat je een die-hard forummer bent die tig keer per dag op het forum kijkt :wink:

da bedoel ik... Graag zou ik nog wat extra info willen over zijn inzetbaarheid mbt aankomend weekeinde.
Reply
1-8.
Reply
Peter Wrote:1-8.

:notfunny:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Vd Wiel is nog out voor as weekeind, zijn vervanger wordt Collin of Hodvertonghen.
Ik heb een droom.
Reply
Colin? Snel mn Ajax-verdediger eruit!
Reply
1-0 Suarez geen assist.
Reply
Zal Kleine Jan blij mee zijn :cry:
Reply
Ekslem Wrote:Zal Kleine Jan blij mee zijn :cry:

Hoezo?
Reply
Omdat ik geloof ik 3 dagen bezig ben geweest om suarez te wisselen voor KJ omdat suarez toch wel gewisseld zou worden... en uiteindelijk is dat gelukt....

en zie hier het resultaat Sad
Wie dit leest is gek
Reply
Huntelaar scoort er wel eentje denk ik. Ze staan nu voor en kunnen wat losser voetballen en krijgen meer ruimte aangezien Vitesse nu wel moet aanvallen met hun boerenkoolvoetbal.
Reply
2-0 Gabri, assist Maduro.
Reply
3-0 Luque pingel (waarom Huntelaar niet?)
3-1 Junker, aanval direct na de aftrap.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:3-0 Luque pingel (waarom Huntelaar niet?)

Na zijn laatste gemiste pingel gaf KJH aan dat iemand anders ze maar eens moest gaan nemen.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:

Na zijn laatste gemiste pingel gaf KJH aan dat iemand anders ze maar eens moest gaan nemen.

Dat vind ik grote klasse van Huntelaar, respect.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
goa Wrote:

Dat vind ik grote klasse van Huntelaar, respect.

KJ is een laffe hond....
Wie dit leest is gek
Reply
4-1 Huntelaar assist Rommedahl.
Reply
KJ is lief
Wie dit leest is gek
Reply
op voetbal.nl:
Quote:82 Klaas-Jan Huntelaar(Klaas-Jan Huntelaar)

Kijk.. dat zijn lekkere puntjes :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
:lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
4-1 geflatteerd, Ajax was alleen bij vlagen leuk om naar te kijken, en dan alleen in de eerste helft. De tweede helft was ronduit dramatisch: traag, geen zelfvertrouwen. Gewoon goed de kansen benut, dat is het enige positieve ongeveer.

En de scheids was een drama zeg, ongelofelijk. Staan er weer lekker op dit weekend, onze arbitrale vrienden :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Biertje was weer ff gezellig Hoef, Git en Bum !
Potje was niet best, op naar de volgende ....
Reply
Het bier is tegenwoordig meestal het hoogtepunt van een middag/avondje Ajax. :| Vooral in de tweede helft stond er na de blessures van Gabri en Maduro een veel te licht middenveld, werd compleet overlopen. Niet vreemd overigens voor een veredeld jeugdmiddenveld dat overigens wél potentie heeft. Als Vitesse snel na rust de 3-2 had gemaakt, was het echt helemaal mis gegaan. Gelukkig heeft Vitesse een erg matige aanval.
Ik heb het niet meer teruggezien op TV maar die overtreding op Maduro waarbij een goede poging werd gedaan zijn enkel in stukjes te schoppen, leek me toch wel een kaart waardig. Wegereef was sowieso niet erg best, had best wat meer kaarten voor beide kanten mogen trekken.
En die Van der Schaaf, wat een frust is dat! Alleen maar hangen aan tegenstanders, jammeren en vergeten te voetballen. Hij had zomaar nog één of twee pingels tegen kunnen krijgen bij overtredingen op Huntelaar.
Maar goed, de drie punten zijn binnen, één van de concurrenten verliest dus uiteindelijk een prima weekend.
Reply
Als er iemand een verschrikkelijke eikel is dan is dat vd Schaaf idd wel! Die pingel cry
Reply
Ekslem Wrote:Als er iemand een verschrikkelijke eikel is dan is dat vd Schaaf idd wel! Die pingel cry

En de droge reaktie van van Hanegem op de vraag of hij het een pingel vond.. "nou ja, dat lijkt me duidelijk, dit deden wij vroeger op het schoolplein." :lol: Verder vraag ik me overigens steeds meer af waarom van Hanegem nog in dat programma zit (behalve om zn droge opmerkingen die de kijkcijfers natuurlijk wel goeddoen).. hij had dit weekend geen enkele eredivisiewedstrijd gezien, terwijl 80% van de uitzending daarover gediscussieerd wordt. Confused
Reply
Hoef Wrote:En die Van der Schaaf, wat een frust is dat! Alleen maar hangen aan tegenstanders, jammeren en vergeten te voetballen. Hij had zomaar nog één of twee pingels tegen kunnen krijgen bij overtredingen op Huntelaar.
Maar goed, de drie punten zijn binnen, één van de concurrenten verliest dus uiteindelijk een prima weekend.

Gaf Huntelaar niet een klap / tikkie aan van der Schaaf? Ben benieuwd of Huntelaar nu ook 4 wedstrijden krijgt..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply

Forum Jump: