The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:Vanwege een griepje revalideren aan de andere kant van de wereld.. :lol:

Hoe zou het met Holleeder zijn? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
'Ajax klopt weer aan bij PSV voor Aissati'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 28 november om 08:37

Ajax heeft opnieuw bij PSV aangeklopt om te onderhandelen over een transfer van Ismaïl Aissati. Volgens Voetbal International hebben de Amsterdammers pijlsnel gereageerd op het bericht dat de kleine middenvelder eind 2008 een transfervrije status gaat genieten.

Eerder schreef het weekblad dat Aissati op zeventienjarige leeftijd een contract tekende met een looptijd van meer dan drie jaar (tot medio 2009). Dit is volgens de Nederlandse wet correct, maar de wereldvoetbalbond FIFA hanteert andere regels. Volgens deze regelgeving zou Aissati al in november 2008 uit Eindhoven kunnen vertrekken.

Een positief signaal voor Ajax, dat afgelopen weekend opnieuw contact met PSV zocht om over de jeugdinternational te praten, zo bevestigde algemeen directeur Jan Reker. Aissati zou een afkoopsom van vijf miljoen euro in zijn huidige verbintenis hebben staan. De club van trainer Jan Wouters heeft zelf de intentie om Aissati’s lopende overeenkomst open te breken voor een langer dienstverband in Noord-Brabant.

Gomes
Hetzelfde medium meldt tevens dat PSV spoedig een nieuw akkoord met doelman Heurelho Gomes hoopt te bereiken. De Braziliaanse keeper werd eerder tot de zomer van 2011 vastgelegd. Reker hoopt zijn contract wederom te kunnen opwaarderen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Vanwege een griepje revalideren aan de andere kant van de wereld.. :lol:
hij heeft heimwee.... :|
Reply
Begin dit seizoen zou ik het te weinig hebben gevonden, maar voor 5 miljoen mag Ajax Aissati van mij hebben in de winterstop. Hij loopt mij teveel te mauwen dat hij moet spelen terwijl hij, als hij dan eens speelt, gewoon helemaal niks laat zien. Hij speelt gewoon niet op het PSV-niveau en ik denk eigenlijk niet dat dat puur aan een gebrek aan vertrouwen ligt. Lijkt me echter onwaarschijnlijk dat ze dat willen betalen, zeker aangezien hij binnenkort geopereerd moet worden aan zijn knie en daardoor een hele poos eruit ligt. Vraag me ook af of hij in Amsterdam meer vertrouwen zal krijgen dan in Eindhoven, dus voor hemzelf is een overgang ook niet geweldig lijkt me.

5 miljoen voor een bankzitter met 1 jaar contract is sowieso wel aardig trouwens.
Reply
FC Twente gaat proberen Velthuizen naar Enschede te halen als opvolger van Sander.
Tevens staat een Rus met de naam Rebko in de belangstelling die nu 21 is en nooit echt is doorgebroken in Rusland terwijl hij op zijn 16 in de hoofdmacht begon van Spartak Moskou wat nu nog steeds een record is.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
'PSV biedt Aissati bij Ajax aan'
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 29 november om 08:37

PSV lijkt niet van plan om Ismaïl Aissati gratis de deur uit te laten lopen. De Telegraaf komt met het opvallende bericht dat de landskampioen zijn exponent uit de jeugdopleiding zelfs aan Ajax. zou hebben aangeboden. De Amsterdammers zijn al langer gecharmeerd van de 19-jarige middenvelder. De onderhandelingen over een nieuw contract tussen Aissati en PSV zitten volgens het dagblad muurvast. Hierdoor besloot Jan Reker contact met Ajax op te nemen over de huidige situatie. Een opvallend gegeven, aangezien de algemeen directeur in een eerder stadium aangaf dat de verkoop van Aissati als “onbespreekbaar” werd beschouwd.

Aissati tekende als jeugdspeler (toen hij zeventien was) een vijfjarig contract, terwijl de FIFA voorschrijft dat een voetballer minimaal achttien jaar moet zijn voor een overeenkomst van langer dan drie seizoenen. Daardoor loopt zijn verbintenis niet in juli 2009, maar acht maanden eerder af.

Afgelopen zomer deed Ajax ook al een gooi naar de diensten van de jeugdinternational. PSV noemde toen een vraagprijs van 12 miljoen euro, terwijl Martin van Geel en consorten niet verder dan 3,5 wensten te gaan.

Tot op heden heeft de middenvelder niet laten doorschemeren of hij zelf de overstap naar Noord-Holland ziet zitten.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30
Ismail Aissati. PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het ‘pertinent onjuist’ is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. “PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.”



‘Pertinent onjuist’
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. “Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem ‘in de uitverkoop’ doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.”

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30
Ismail Aissati. PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het ‘pertinent onjuist’ is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. “PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.”



‘Pertinent onjuist’
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. “Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem ‘in de uitverkoop’ doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.”

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- m -->

Moet ik dit bericht net zo waar aannemen als toen Reker zei dat ie maandag een nieuwe trainer zou presenteren ? :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Rebko werkt op dit moment een trainingsstage af in Enschede, Guus bedankt =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Rebko werkt op dit moment een trainingsstage af in Enschede, Guus bedankt =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx">http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx</a><!-- m -->

in gesprek
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx">http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx</a><!-- m -->

Ghehe.. Dimitri Khoklov voetbal blijkbaar ook nog steeds.. contract verlengd bij Dinamo Moskou. :razz:
Reply
Bredanaar Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Rebko werkt op dit moment een trainingsstage af in Enschede, Guus bedankt =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx">http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx</a><!-- m -->

in gesprek

Gewoon later nog een keer proberen....of toets een '5' op je telefoon.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30
Ismail Aissati. PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het ‘pertinent onjuist’ is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. “PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.”



‘Pertinent onjuist’
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. “Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem ‘in de uitverkoop’ doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.”

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- m -->


ze zitten wel vaker mis daar in Eindhoven, zo dachten ze dat:



Stam wel even naar PSV zou komen

Koeman niet tussentijds wegging

Jol komt vast wel….of toch niet

Rutten wel even zou komen….o shit toch niet

John de Jong, Da Costa, Addo en van Nistelrooy ingeschreven waren voor de CL/UEFA etc.

Nu weer het verhaal Aissati (een kopie van de zaak Leandro die ook bij PSV weg mocht voor weinig)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30
Ismail Aissati. PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het ‘pertinent onjuist’ is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. “PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.”



‘Pertinent onjuist’
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. “Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem ‘in de uitverkoop’ doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.”

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- m -->


ze zitten wel vaker mis daar in Eindhoven, zo dachten ze dat:



Stam wel even naar PSV zou komen

Koeman niet tussentijds wegging

Jol komt vast wel….of toch niet

Rutten wel even zou komen….o shit toch niet

John de Jong, Da Costa, Addo en van Nistelrooy ingeschreven waren voor de CL/UEFA etc.

Nu weer het verhaal Aissati (een kopie van de zaak Leandro die ook bij PSV weg mocht voor weinig)

Wat een kansloze post zeg. Alsof je het de PSV-leiding kunt aanrekenen dat trainers niet voor PSV kiezen of een mooie Spaanse club prefereren. Stam kun je ze een beetje aanrekenen, al was het achteraf gezien geen gemis omdat PSV Alex had op zijn plek, die inschrijvingen dat weten we nou wel en er is helemaal geen Aissati-verhaal. Hij heeft gewoon (zoals zoveel spelers) een clausule van, in zijn geval, 5 miljoen. Nou mooi als PSV dat voor een bankzitter die uit vorm is en met knieproblemen kampt kan vangen. Hij kwam stormachtig in de ploeg, maar de afgelopen 1,5 jaar heb ik geen ontwikkeling gezien. Zn 1e duels voor PSV 2 jaar terug waren veel beter dan zn laatsten. Xtragaap4de
Reply
'Inter Milaan heeft ook interesse in Aissati'
BRON: Alice.it

Als het aan de Italiaanse pers ligt, is Inter Milaan druk bezig om Aissati deze winter binnen te krijgen. De Italianen zouden tijdens de ontmoeting PSV - Inter, van volgende week, een ontmoeting hebben met de clubleiding van PSV. Aissati zou daarbij het hoofdonderwerp moeten zijn.

Er werd al gesuggereerd dat Aissati weg mocht voor 5 miljoen, al heeft Rekers dat direct ontkracht. Toch lijkt Inter Milaan de talentvolle Marokkaan binnen te willen halen. Naast Inter Milaan zijn er nog andere Europeese topclubs die interesse hebben in de middenvelder. Die vooral door zijn goal tegen Real Madrid in de Railways Cup, in de gaten wordt gehouden door de topploegen.

Als Aissati inderdaad naar Milaan vertrekt, dan zal hij niet de eerste PSV-talent zijn die naar Inter gaat. In 2006 vertrok de jonge Ibrahim Maaroufi ook uit de jeugdopleiding richting Milaan. De 18-jarige Maaroufi speelt in het tweede elftal van Inter. Af en toe krijgt hij zijn kans in de hoofdmacht
---
5 miljoen, 3 punten over 2 weken en niet naar een concurrent (voor het geval dat hij zich toch van talent doorontwikkeld tot dragende speler).. gauw doen! :razz:
Reply
Official: Lee op zoek naar Koreaanse club
Volgens Koreaanse bronnen is Chun-Soo Lee in eigen land inmiddels op zoek naar een club. Hij zou zelf persoonlijk contact hebben gezocht. 'Ik weet het zeker van een club die recent persoonlijk door Lee is benaderd' zo liet een official van de Koreaanse K-League weten.

Een woordvoerder van het makelaarsbureau van Lee ontkende dat de aanvaller op zoek is naar een nieuwe club. Hij bevestigde wel dat Lee moeite heeft zich aan te passen in Nederland. 'Dit is niet de eerste keer dat Lee zijn wens heeft geuit om thuis uit te rusten en ons verteld heeft over zijn moeilijkheden zich aan te passen aan zijn nieuwe club. De eerste keer hebben we hem overgehaald dat niet door te zetten.' Nu is hij dus uiteindelijk toch voor twee weken teruggekeerd.
--
Die zien we nooit meer te-rug!
Reply
Peter Wrote:'Inter Milaan heeft ook interesse in Aissati'
BRON: Alice.it

Als het aan de Italiaanse pers ligt, is Inter Milaan druk bezig om Aissati deze winter binnen te krijgen. De Italianen zouden tijdens de ontmoeting PSV - Inter, van volgende week, een ontmoeting hebben met de clubleiding van PSV. Aissati zou daarbij het hoofdonderwerp moeten zijn.

Er werd al gesuggereerd dat Aissati weg mocht voor 5 miljoen, al heeft Rekers dat direct ontkracht. Toch lijkt Inter Milaan de talentvolle Marokkaan binnen te willen halen. Naast Inter Milaan zijn er nog andere Europeese topclubs die interesse hebben in de middenvelder. Die vooral door zijn goal tegen Real Madrid in de Railways Cup, in de gaten wordt gehouden door de topploegen.

Als Aissati inderdaad naar Milaan vertrekt, dan zal hij niet de eerste PSV-talent zijn die naar Inter gaat. In 2006 vertrok de jonge Ibrahim Maaroufi ook uit de jeugdopleiding richting Milaan. De 18-jarige Maaroufi speelt in het tweede elftal van Inter. Af en toe krijgt hij zijn kans in de hoofdmacht
---
5 miljoen, 3 punten over 2 weken en niet naar een concurrent (voor het geval dat hij zich toch van talent doorontwikkeld tot dragende speler).. gauw doen! :razz:

Zou een stomme zet van hem zijn, aangezien hij daar ook maximaal op de bank belandt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Verwacht je dat hij bij Ajax (zeker als Davids ook weer terug is) de voorkeur krijgt boven bijvoorbeeld Rommedahl, Kennedy en Maduro? Ik verwacht dat eigenlijk niet, maar het zou kunnen. Bovendien is het een talent (Aissati) halen die een ander talent (de Jong) terugdringt?! :-k
Reply
Peter Wrote:Official: Lee op zoek naar Koreaanse club
Volgens Koreaanse bronnen is Chun-Soo Lee in eigen land inmiddels op zoek naar een club. Hij zou zelf persoonlijk contact hebben gezocht. 'Ik weet het zeker van een club die recent persoonlijk door Lee is benaderd' zo liet een official van de Koreaanse K-League weten.

Een woordvoerder van het makelaarsbureau van Lee ontkende dat de aanvaller op zoek is naar een nieuwe club. Hij bevestigde wel dat Lee moeite heeft zich aan te passen in Nederland. 'Dit is niet de eerste keer dat Lee zijn wens heeft geuit om thuis uit te rusten en ons verteld heeft over zijn moeilijkheden zich aan te passen aan zijn nieuwe club. De eerste keer hebben we hem overgehaald dat niet door te zetten.' Nu is hij dus uiteindelijk toch voor twee weken teruggekeerd.
--
Die zien we nooit meer te-rug!

sjonge, als dit waar is is het wel een enorme slapjanus. :roll:
Reply
waf Wrote:enorme slapjanus

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Ook AZ en Ajax volgen Ooijer'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 30 november om 08:12

De Nederlandse belangstelling voor Blackburn Rovers-verdediger André Ooijer lijkt grote vormen aan te nemen. De Telegraaf schrijft vrijdagochtend dat AZ en Ajax de international met meer dan gemiddelde interesse volgen. In een eerder stadium uitte Feyenoord al zijn positieve transferaspiraties richting de 33-jarige speler.

Ooijer heeft bij zijn huidige werkgever een aflopende verbintenis. Blackburn kan het dienstverband van de Amsterdammer éénzijdig met een jaar verlengen en heeft deze intentie ook. De defensieve kracht is doorgaans een van de vaste keuzes van trainer Mark Hughes.

De manager uit Wales liet donderdag in The Times doorschemeren dat hij tevreden over het functioneren van Ooijer is. “Ik heb met Andre gesproken en hij heeft het erg naar zijn zin hier. Hij blijft in mijn plannen”, reageerde Hughes.

Zowel Ajax als AZ kunnen versterking in de achterste linie gebruiken. Jaap Stam hing recentelijk zijn voetbalkicksen aan de wilgen en beëindigde hiermee tevens zijn Amsterdamse periode. In Alkmaar kan Ooijer als een routinier fungeren voor het relatief jonge elftal van coach Louis van Gaal.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:'Ook AZ en Ajax volgen Ooijer'

Bij PSV is hij ook al genoemd, bij Feyenoord natuurlijk sowieso al vaak. Schrijnend dat de hele Nederlandse top achter zo'n blessuregevoelige speler die zn beste tijd wel heeft gehad aanzit.

Overigens kost Aissati schijnbaar niet maximaal, maar minimaal 5 miljoen. :razz:

Quote:Jan Reker heeft tegenover het Algemeen Dagblad bevestigd dat Aissati weliswaar een afkoopclausule in zijn contract heeft staan, maar dat PSV wel degelijk zelf nog wat te zeggen heeft bij een eventuele transfer. Volgens het Algemeen Dagblad is dat gebaseerd op het woordje 'tenminste'. In de clausule zou door PSV zijn opgenomen dat hij tenminste 5 miljoen euro moet kosten.
Reply
Zonde van t geld....

'Chun-Soo Lee keert niet meer terug bij Feyenoord'
30/11/2007 10:46

De door Feyenoord met heimwee naar huis gestuurde Chun-Soo Lee keert wellicht niet meer terug naar Rotterdam. De aanvaller zou in zijn vaderland contact hebben met een nieuwe club.

Lee, die eerder al niet kon aarden bij de Spaanse clubs Real Sociedad en Numancia, zou al hebben gesproken met een club in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul. Volgens de Engelstalige Korea Times geeft Lee de voorkeur aan FC Seoul, de Suwon BlueWings of Seongnam Chunma. De krant beweert verder dat Lee niet meer terugkeert bij Feyenoord.

Een medewerker van IFA, het bureau dat Lee's belangen behartigt, zegt: 'Het is niet de eerste keer dat Lee liever hier in Zuid-Korea verblijft. Hij heeft ons op de hoogte gebracht van de moeilijkheden die hij bij de aanpassing bij Feyenoord ondervindt.'

Volgens dezelfde medewerker heeft zijn bedrijf de aanvaller voorgehouden op 11 of 12 december hoe dan ook weer naar Nederland te vliegen. Lee zelf houdt zich inmiddels afzijdig. Bij zijn aankomst op Incheon International Airport van Seoul ontweek hij met hulp van zijn vader de massaal uitgerukte Zuid-Koreaanse media.
The great old Ludwig von...
Reply
cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hij heeft toch gewoon een contract en die club zal hem toch gewoon van Feyenoord moeten kopen? Geloof dat hij 2 miljoen gekost heeft, nou dat moet die nieuwe club dan ook maar lappen.
Reply
Gewoon Drenthe terughalen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Verbeek en SC Heerenveen houden het voor gezien
30/11/2007 13:03

EXCLUSIEF - Gertjan Verbeek zei dit seizoen al dat hij 'geen tweede Foppe de Haan wilde worden'. Hij heeft woord gehouden: na dit seizoen vertrekt hij bij de Friese club.

Heerenveen en Verbeek hebben geen haast het nieuws naar buiten te brengen. Goed ingelichte kringen rond de club lieten VI.nl weten dat het streven is het nieuws over de aanstaande scheiding pas na het weekeinde wereldkundig te maken.

De clubleiding van Heerenveen voerde recent besprekingen met Verbeek over diens toekomst bij de club. Op basis van de uitkomst van die gesprekken heeft de oefenmeester besloten de club te verlaten.

Het is een publiek geheim dat Verbeek zich steeds meer stoorde aan het gegeven dat de Friezen - ondanks hun ambitieuze plannen - steeds hun beste spelers naar andere clubs zien vertrekken.

Verbeek volgde in 2004 de in Heerenveen legendarische De Haan op. Ervaring had de oud-speler van de club al: Verbeek was zeven jaar jeugdtrainer en diende acht seizoenen als assistent van zijn voorganger. Tussentijds werkte hij ook nog bij Heracles Almelo.

Het is nog onduidelijk of Heerenveen op korte termijn een poging onderneemt Verbeek op andere gedachten te brengen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als kandidaatopvolger kun je noteren: Jan de Jonge.

Hoewel ik liever Co Adriaanse hier zie komen. Of Mourinho.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Of Mourinho.

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Of Mourinho.

cry

Alles beter dan van Basten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: