The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik moet gewoon al proesten bij het visoen van een schreeuwende Moerienjoe in z'n dure jas langs de lijn voor een vak vol nuchtere Friezen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:proesten bij het visoen

Ik weet niet wat een visoen is, maar ik vermoed iets nichterig....dus bij deze: [gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:proesten bij het visoen

Ik weet niet wat een visoen is, maar ik vermoed iets nichterig....dus bij deze: [gay]

en deze hè

Quote:Moerienjoe in z'n dure jas

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:een vak vol nuchtere Friezen

[baby]
Vooruit, doen deze er ook bij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Relis Verbeek heeft afgelopen zondag de overwinning aan de superboeren gegeven door een slechte opstelling en nog slechtere wissels.
Ik weet niet wat Mourinho kost maar met de opbrengst van Alves kunnen ze hem wel een jaartje betalen hoor cry
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik weet niet wat Mourinho kost maar met de opbrengst van Alves kunnen ze hem wel een jaartje betalen hoor cry

Zou wel gaef zijn... Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Het is Heerenveen, als eerste-divisionist, in de jaren tachtig bijna gelukt Cruijff te strikken als trainer. Cruijff zou net de telefoon oppakken om Riemer te bellen en 'Jah!' te zeggen, toen de telefoon in huize Cruijff overging.......
"Hallo, met Johan"
"Galloooo, Kroeijff, dis ies Barcelona speaking"

Kortom, er kunnen gekke dingen gebeuren. :wink:
Heeft Hiddink al bijgetekend, btw?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'

Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.

-
Dat is gezien de dollarkoers wel heel weinig. Confused Mss wil PSV dan toch persé ruimte maken voor Aissati en Bakkal ten koste van de oudere knarren. :|
Reply
Mukkus Wrote:Als kandidaatopvolger kun je noteren: Jan de Jonge.

Hoewel ik liever Co Adriaanse hier zie komen. Of Mourinho.

Co zou een goede keuze zijn, maar ik zet stiekem een tientje op Mariodona...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'

Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.

-
Dat is gezien de dollarkoers wel heel weinig. Confused Mss wil PSV dan toch persé ruimte maken voor Aissati en Bakkal ten koste van de oudere knarren. :|

of voor weer een nieuwe lichting Zuidamerikanen....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'

Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.

-
Dat is gezien de dollarkoers wel heel weinig. Confused Mss wil PSV dan toch persé ruimte maken voor Aissati en Bakkal ten koste van de oudere knarren. :|

of voor weer een nieuwe lichting Zuidamerikanen....

Als ze dan weer van het kaliber Romario, Ronaldo, Gomes, Farfan of Alex zin vind ik het prima. :wink:
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'

Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.

-
Dat is gezien de dollarkoers wel heel weinig. Confused Mss wil PSV dan toch persé ruimte maken voor Aissati en Bakkal ten koste van de oudere knarren. :|

of voor weer een nieuwe lichting Zuidamerikanen....

Als ze dan weer van het kaliber Romario, Ronaldo, Gomes, Farfan of Alex zin vind ik het prima. :wink:

sjezus.. hier moet je wel op happen.. wat doet die schele farfan in dit rijtje?
Reply
Telegraaf: Koeman vraagt bestuur om Gomes, Salcido en Afellay
Volgens De Telegraaf heeft Ronald Koeman inmiddels zijn wensenlijstje ingediend bij het bestuur van Valencia. In de winterstop zou hij graag een aantal versterkingen halen: Gomes, Salcido, Afellay en Emanuelson. De komst van doelman Gomes zou daarbij de hoogste prioriteit hebben. Koeman kent de inhoud van de contracten precies en kan daar dus op anticiperen.

--
Stuk voor stuk prima spelers voor Valencia natuurlijk daar niet van, maar wat een hond is Koeman als hij zijn oude club zoiets flikt.. en nee dat post ik niet omdat het PSV betreft. Vind dat je zoiets gewoon in het algemeen niet kunt maken tegenover je ex-werkgever om ze midden in een seizoen leeg te willen kopen. Dead
Reply
Aisatti maakte gister ook wel een redelijk sneer naar PSV... die zie ik wel naar Ajax gaan als die daar wat geld voor over hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Telegraaf: Koeman vraagt bestuur om Gomes, Salcido en Afellay
Volgens De Telegraaf heeft Ronald Koeman inmiddels zijn wensenlijstje ingediend bij het bestuur van Valencia. In de winterstop zou hij graag een aantal versterkingen halen: Gomes, Salcido, Afellay en Emanuelson. De komst van doelman Gomes zou daarbij de hoogste prioriteit hebben. Koeman kent de inhoud van de contracten precies en kan daar dus op anticiperen.

--
Stuk voor stuk prima spelers voor Valencia natuurlijk daar niet van, maar wat een hond is Koeman als hij zijn oude club zoiets flikt.. en nee dat post ik niet omdat het PSV betreft. Vind dat je zoiets gewoon in het algemeen niet kunt maken tegenover je ex-werkgever om ze midden in een seizoen leeg te willen kopen. Dead
Denk niet dat Koeman nog heel veel loyaliteit jegens PSV heeft gezien het verleden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Gomes al voor het 4de jaar bij ons speelt vind ik sowieso een wonder, dus het kan gebeuren dat hij een keer weggaat. Maar graag niet halverwege het seizoen. Icon_evil
Reply
Overdune Wrote:Dat Gomes al voor het 4de jaar bij ons speelt vind ik sowieso een wonder, dus het kan gebeuren dat hij een keer weggaat. Maar graag niet halverwege het seizoen. Icon_evil

Gomes staat open voor contractverlenging en is daarover al in gesprek met PSV! Natuurlijk is het wachten tot een topclub zich meldt, maar ik heb sterk de indruk dat Gomes PSV niet wil verruilen voor een plaats op de bank bij een Europese topploeg of voor een ploeg die ergens in de middenmoot van een topcompetitie speelt.
Reply
Peter Wrote:
Overdune Wrote:Dat Gomes al voor het 4de jaar bij ons speelt vind ik sowieso een wonder, dus het kan gebeuren dat hij een keer weggaat. Maar graag niet halverwege het seizoen. Icon_evil

Gomes staat open voor contractverlenging en is daarover al in gesprek met PSV! Natuurlijk is het wachten tot een topclub zich meldt, maar ik heb sterk de indruk dat Gomes PSV niet wil verruilen voor een plaats op de bank bij een Europese topploeg of voor een ploeg die ergens in de middenmoot van een topcompetitie speelt.


Valencia is een ander verhaal, top van Spanje lekker weer en meer knaken.
En dat Koeman die spelers meeneemt is logisch en heeft niets met loyaliteit te maken. Nieuwe baan en nu moet hij er daar het beste van maken, dan is het niet gek dat je een van de beste keepers in NL mee wil nemen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Koeman moet opbokken met zijn dikke plofkop!

Gomes heeft het btw veel te veel naar zijn zin in Oirschot!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quatro Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'

Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.

-
Dat is gezien de dollarkoers wel heel weinig. Confused Mss wil PSV dan toch persé ruimte maken voor Aissati en Bakkal ten koste van de oudere knarren. :|

of voor weer een nieuwe lichting Zuidamerikanen....

Als ze dan weer van het kaliber Romario, Ronaldo, Gomes, Farfan of Alex zin vind ik het prima. :wink:

sjezus.. hier moet je wel op happen.. wat doet die schele farfan in dit rijtje?

Mwah.. als je op elke positie in het veld iemand hebt staan die op zijn plek net goed zo is als Farfan wordt je fluitend landskampioen.
Reply
Ekslem Wrote:Koeman moet opbokken met zijn dikke plofkop!

Gomes heeft het btw veel te veel naar zijn zin in Oirschot!

Issie verhuist? Ik weer zeker dat hij tot een maand terug in Eindhoven woonde! Hij was van de week wel bij Oirschot Vooruit om handtekeningen uit te delen en een prijs uit te reiken ofzo.. :p
Reply
Ekslem stond daar vooraan de rij :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Had Ekslem prijs? Feli!
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Koeman moet opbokken met zijn dikke plofkop!

Gomes heeft het btw veel te veel naar zijn zin in Oirschot!

Issie verhuist? Ik weer zeker dat hij tot een maand terug in Eindhoven woonde! Hij was van de week wel bij Oirschot Vooruit om handtekeningen uit te delen en een prijs uit te reiken ofzo.. :p

Die gast woont al eeuwen in Oirschot. Je bent dus duidelijk weer niet op de hoogte!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter is em twee keer tegengekomen in de Eindhovense sauna en ging er vervolgens vanuit dat hij in Eindhoven woonde
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Peter is em twee keer tegengekomen in het Philips Stadion en ging er vervolgens vanuit dat hij in Eindhoven woonde
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:razz:

Quote:Akkoord PSV en Afellay over contractverlenging
04/12/2007 00:15

EXCLUSIEF - PSV is er alsnog in geslaagd Ibrahim Afellay langer aan de club te binden. De Eindhovenaren rondden maandag de laatste besprekingen af met de 21-jarige middenvelder. Hij zal zijn tot 2010 doorlopende verbintenis met meerdere jaren verlengen.

Afellay, bezig aan zijn vijfde seizoen in Eindhovense dienst, kan rekenen op een flinke financiële opwaardering van zijn contract. Tot voor kort verkeerden de besprekingen nog in een impasse.

Afellay zei toen: 'Ik ben wel een beetje teleurgesteld in PSV. Ik heb altijd gezegd dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij PSV, ik hier nog elke dag bijleer en graag langer wil blijven, maar dat moet wel van beide kanten komen. Er moet wel iets tegenover staan.'

Directeur Jan Reker liet vervolgens weten dat hij zich persoonlijk meer met de besprekingen zou gaan bemoeien. Dat heeft nu geresulteerd in een nieuw contract.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Koeman moet opbokken met zijn dikke plofkop!

Gomes heeft het btw veel te veel naar zijn zin in Oirschot!

Issie verhuist? Ik weer zeker dat hij tot een maand terug in Eindhoven woonde! Hij was van de week wel bij Oirschot Vooruit om handtekeningen uit te delen en een prijs uit te reiken ofzo.. :p

Die gast woont al eeuwen in Oirschot. Je bent dus duidelijk weer niet op de hoogte!

Weet je dat echt zeker? Ik ken namelijk toevallig iemand uit Eindhoven die echt een hele tijd bij hem in de straat heeft gewoon.. Gomes was ook geregeld met zijn zoontje op een veldje daar om een balletje te trappen enzo. Heb die gast overigens al een tijdje niet meer gesproken, dus zou goed kunnen dat hij verhuist is dan, maar zeker niet al eeuwen terug. Confused
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Koeman moet opbokken met zijn dikke plofkop!

Gomes heeft het btw veel te veel naar zijn zin in Oirschot!

Issie verhuist? Ik weer zeker dat hij tot een maand terug in Eindhoven woonde! Hij was van de week wel bij Oirschot Vooruit om handtekeningen uit te delen en een prijs uit te reiken ofzo.. :p

Die gast woont al eeuwen in Oirschot. Je bent dus duidelijk weer niet op de hoogte!

Weet je dat echt zeker? Ik ken namelijk toevallig iemand uit Eindhoven die echt een hele tijd bij hem in de straat heeft gewoon.. Gomes was ook geregeld met zijn zoontje op een veldje daar om een balletje te trappen enzo. Heb die gast overigens al een tijdje niet meer gesproken, dus zou goed kunnen dat hij verhuist is dan, maar zeker niet al eeuwen terug. Confused

lekker belangrijk.

ik dacht zelf dat hij in flapoirschot woonde, maar ik ben niet neutraal.
Reply
:razz: Idd niet echt boeiend, maar toch vreemd als er 2 verschillende woonplaatsen de ronde doen. :8:
Reply


Forum Jump: