The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FC Twente vs AZ
FC Twente - AZ (vooraf)

Altijd leuk, FC Twente - AZ. Hoewel de Alkmaarders zich in de afgelopen jaren definitief in de top hebben genesteld, blijft Twente elk jaar een lastig te nemen horde. Iedereen kan zich de afgetekende 3-0 op derde kerstdag nog wel herinneren, en ook in eerdere edities bleven de punten vaak in Enschede.

Blessures
De ploeg van Louis van Gaal heeft weinig tijd zich te herstellen van het UEFA Cup-duel tegen Larissa. Daardoor is het onzeker of de basiskrachten Waterman en Agustien inzetbaar zijn. Mocht keeper Waterman niet voldoende hersteld zijn van de beenblessure die hij donderdag opliep, dan is de onbekende Romero zijn vervanger. Ook Pelle en Jenner kampen met pijntjes.

Geen Wellenberg
Fred Rutten heeft minder zorgen. Hij moet alleen Niels Wellenberg missen met een kuitblessure en kan vasthouden aan zijn ideale elftal. Ook Zijler en Douglas horen tot de voorlopige selectie, waarvan nog één speler afvalt. Volgens Rutten kan FC Twente - AZ 'een interessante wedstrijd worden met twee ploegen die altijd voor de winst gaan en zeer aanvallend spelen'.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
vandaag niet de uitslag van twente a1? :wink:
Reply
kill dat afvallige hoere ajax publiek
Reply
Vret Mien Gras Wrote:derde kerstdag

Hebben ze dat in Duitsland?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1 0 koefoe
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
1-0 N'Kufo =D>
Reply
En weer een assist van Wilkshire.......... zijn zoveelste alweer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Penalty Twente
Reply
en gestopt
Reply
Wilkshire mist :eeeek:
Reply
2-0 Kufo (denneboom)
Reply
AZ weer 10e, 3 punten achter de nr. 9. Dat ligt uiteraard niet aan AZ, maar aan het feit dat de tegenstander vast weer de beste was waartegen AZ dit jaar gevoetbald heeft. :8:
Reply
Peter Wrote:AZ weer 10e, 3 punten achter de nr. 9.
met evenveel punten als de Graafschap :waf:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:AZ weer 10e, 3 punten achter de nr. 9. Dat ligt uiteraard niet aan AZ, maar aan het feit dat de tegenstander vast weer de beste was waartegen AZ dit jaar gevoetbald heeft. :8:

Als van Gaal dat zegt dan klopt dat, FC Twente was oppermachtig en AZ had niks in de pap te brokkelen.
Olee, FCT bedankt voor een mooie middag!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Volgens van Gaal ging t volledig gelijk op en was de kansenverhouding gelijk. 'T kijkt vast anders vanuit zo'n rolstoel.
Reply
van Halst met zijn Elia... wat een gelul zeg #-o
Reply
Elia speelde gewoon erg goed vandaag, niks mis met dat gelul. Constant dreigend en keihard werkend, alleen z'n eindpass was niet alles. Ontwikkelt zich erg goed.
Reply
kratovsk Wrote:Elia speelde gewoon erg goed vandaag, niks mis met dat gelul. Constant dreigend en keihard werkend, alleen z'n eindpass was niet alles. Ontwikkelt zich erg goed.

nou, ik vond het ook gelul, omdat hij zei dat elia vorig jaar op de bank zat bij degradant ado. iedereen kon toen al zien dat het een talent was, hij zat ook in jong oranje, volgens mij hadden ook ajakkes en fainoid interesse, dan moet hij niet net gaan doen of ze bij twente zo goed in scouten zijn. sterker nog, jullie hebben ook huysegems en hersi en schreuder gekocht, dus elia zal wel een toevalstreffer zijn. :wink:
Reply
en die youri mulder die mag binnenkort ook een keer doodvallen met zijn eeuwige gevis om complimentjes voor twente (goed dat je een lans brak voor braafheid en engelaar hugo Puke ) en overigens ook zijn eeuwige aversie tegen feyenoord. :roll:
Reply
waf Wrote:
kratovsk Wrote:Elia speelde gewoon erg goed vandaag, niks mis met dat gelul. Constant dreigend en keihard werkend, alleen z'n eindpass was niet alles. Ontwikkelt zich erg goed.

nou, ik vond het ook gelul, omdat hij zei dat elia vorig jaar op de bank zat bij degradant ado. iedereen kon toen al zien dat het een talent was, hij zat ook in jong oranje, volgens mij hadden ook ajakkes en fainoid interesse, dan moet hij niet net gaan doen of ze bij twente zo goed in scouten zijn. sterker nog, jullie hebben ook huysegems en hersi en schreuder gekocht, dus elia zal wel een toevalstreffer zijn. :wink:

Psies dat was gezever en ik vond het ook irri dat v Halst hem prees om zijn werklust. Flikker toch op zeg! Die gast verdient bakken met geld, mag het! Daarnaast voerde hij wrs met zijn meeverdedigen gewoon een opdracht uit die Rutten hem meegegeven had en volgens van Halst was dit super inzicht. Pffffffffffff

Ik geloof trouwens meteen dat ie een hele goede pot heeft gespeeld.... Omdat hij echter bij Twente speelt, wilde v Halst hem nog eens extra motiveren, had ik het idee. Deze analyse sloeg derhalve nergens op!
Reply
Waarom nam Kufo niet gewoon de penalty?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom nam Kufo niet gewoon de penalty?

Te vaak gemist... net zoals Huntelaar hem niet meer neemt, neemt Kufo ze ook niet meer. Ben echter wel benieuwd wie na de misser van Wilkshire de volgende gaat nemen daar........
Reply
Bij Huntelaar snap ik dat wel, maar ik kan me niet eens herinneren dan N'Kufo er onlangs eentje gemist heeft, laat staan meerdere...
Ik dacht dat hij ze vrijwel altijd maakte...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bij Huntelaar snap ik dat wel, maar ik kan me niet eens herinneren dan N'Kufo er onlangs eentje gemist heeft, laat staan meerdere...
Ik dacht dat hij ze vrijwel altijd maakte...

Getafe bijvoorbeeld? Geen onbelangrijke misser.. Dead
Reply
Ekslem Wrote:

Te vaak gemist... net zoals Huntelaar hem niet meer neemt, neemt Kufo ze ook niet meer. Ben echter wel benieuwd wie na de misser van Wilkshire de volgende gaat nemen daar........

Op tv lieten ze niks zien maar het duurde onmeunig (Twents GZ) lang voor de pingel werd genomen en al die tijd stond Dembele te etteren naast Luke. Ik weet niet wat Dembele allemaal zei maar je zag Luke niet reageren en zicht concentreren op de pingel. Dembele heeft hem blijkbaar dusdanig afgeleid dat hij de pingel niet scoorde, maar ik vond het tevens een knappe redding van Romero.

En al die complimentjes naar FC Twente toe, ok het is vervelend als men op tv een keer niet Ajax, Feyenoord en PSV ophemelen, ik snap jullie frustratie wel. Ik ben het eens dat het gisteren wel extreem was.
Reply
Gefeliciteerd fct'ers. Ik hoorde de Zeeuw (of een andere az'er) na afloop huilen op de radio, heerlijk. Maar als ze gewoon even zo doorgingen dan kwamen ze vanzelf wel weer in de top 5 terecht. Haha, hebben de spelers van AZ allemaal media training van Louis van Gaal gehad? Onderweg naar de Kuip kwamen we ook een bus met AZ supporters tegen, zij waren net aan het pauzeren bij een tankstation. Sta je daar als topclub (of was het toBclub?) met 1 busje vol supporters terwijl aan de andere kant van de snelweg een degradatiekandidaat met 3 bussen vol supporters langs je heen rijd terwijl die ook nog eens een kansloze middag tegemoet gaan. En dan heb ik het nog niet eens over de Heraclieden die op eigen vervoer gingen. AZ mag zich hier oprecht voor doodschamen :lol: Volgens mij neemt alleen Excelsior (no offence op de Kralingers) minder supporters mee dan AZ...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd fct'ers.

Word toch FC Twente fan. Dan win je nog es wat! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:

Op tv lieten ze niks zien maar het duurde onmeunig (Twents GZ) lang voor de pingel werd genomen en al die tijd stond Dembele te etteren naast Luke. Ik weet niet wat Dembele allemaal zei maar je zag Luke niet reageren en zicht concentreren op de pingel. Dembele heeft hem blijkbaar dusdanig afgeleid dat hij de pingel niet scoorde, maar ik vond het tevens een knappe redding van Romero.

En al die complimentjes naar FC Twente toe, ok het is vervelend als men op tv een keer niet Ajax, Feyenoord en PSV ophemelen, ik snap jullie frustratie wel. Ik ben het eens dat het gisteren wel extreem was.

Het ging mij niet om het ophemelen van FC Twente, want dat is imo wel redelijk terecht. Iig terecht dat ook zij positieve aandacht krijgen.
Reply
FC Twente was vast weer het beste team waar az dit seizoen tegen gespeeld heeft?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:FC Twente was vast weer het beste team waar az dit seizoen tegen gespeeld heeft?

v Gaal gad idd aan dat Twente beter was dan Ajax en PSV :lol:
Reply

Forum Jump: